Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Suzuki Vitara 1997 2.0 probleme
Last Updated: Oct 18 2017 13:12, Started by
NoGear
, Sep 21 2017 19:43
·
0
#1
Posted 21 September 2017 - 19:43
Am o Vitara de 2000 cmc din 1997 , i-am schimbat debitmetrul de aer , iar dupa aceea , mergea in 5 pistoane , am verificat si schimbat bujia , pe respectivul piston , dar la rece functioneaza . Dupa o functionare de 15 min si o pauza de 1 ora -2 nu mai functioneaza. Am schimbat din nou bujia , am verificat-o i-am schimbat pipa din capul ei dar tot nu functioneaza , nici chiar la relantiu nu se vede nici o diferenta cand scot mufa. Sa fie cumva sistemul de injectie ( injectoarele) , tinand cont ca este pe benzina... Ma puteti ajuta cu o parere sau un raspuns?
|
#2
Posted 21 September 2017 - 19:54
Verifica daca ai scanteie la bujie.
Ai injectie multipunct sau monopunct? Daca nu ai scantie la bujie atunci chimba bujia, cablul, delcoul. Daca ai scantie la bujie si e injectie multipunct atunci cred ca problema e la injectie. Cam ssa se diagnostica Dacia pe vremea cand eram mic. Tinand cont de varsta masinii eu recomand programul rabla si un Logan nou. Edited by Kroghy, 21 September 2017 - 19:55. |
#3
Posted 21 September 2017 - 20:01
Am scos bujia , scoate scanteie , si de schimbat masina , am deja alta , iar Loganul nu il pot folosi la urcat pe munte si la carat de balastru . De injectie nu stiu sigur daca este mono sau multi.
Masina are 6 pistoane , deci s-ar putea sa fie multipunct. |
#4
Posted 21 September 2017 - 20:12
Din ce am citit, se pare ca e injectie multipunct.
Daca ai scanteie atunci urmatorul pas e injectorul. Eu ma gandesc la incercat cu un injector de pe un cilitdru care functioneaza. Nu stiu daca e bine, la masinile mai noi injectoarele se codeaza in functie de injectorul montat asa ca mai bine te documentezi decat sa faci o prostie. |
#5
Posted 21 September 2017 - 20:38
daca la rece merge si la cald nu, e bobina.Tu cand verifici scanteia, verifici la rece si ai scanteie.La cald nu mai ai...Slabe sanse sa fie din injectie...
Edited by fqx, 21 September 2017 - 20:39. |
#6
Posted 21 September 2017 - 20:43
Ce treaba are injectorul cu bujia ? Trebuie gasita cauza pentru care bujia se "arde". Ce culoare e cea care nu mai functioneaza ?
|
#7
Posted 21 September 2017 - 20:55
TruculMagic, on 21 septembrie 2017 - 20:43, said:
Ce treaba are injectorul cu bujia ? Trebuie gasita cauza pentru care bujia se "arde". Ce culoare e cea care nu mai functioneaza ? |
#8
Posted 21 September 2017 - 20:57
Logica , da un singur raspuns , supapele pe acel cilindru ! Fa un test de compresie !
Nu inchide camera , ulei pe la semeringuri , etc .... |
#9
Posted 21 September 2017 - 21:46
fqx, on 21 septembrie 2017 - 20:38, said:
daca la rece merge si la cald nu, e bobina.Tu cand verifici scanteia, verifici la rece si ai scanteie.La cald nu mai ai...Slabe sanse sa fie din injectie... TruculMagic, on 21 septembrie 2017 - 20:43, said:
Ce treaba are injectorul cu bujia ? Trebuie gasita cauza pentru care bujia se "arde". Ce culoare e cea care nu mai functioneaza ? |
#10
Posted 22 September 2017 - 14:34
Nu ai cum verifica scanteia la cald.pana opresti si desfaci, se raceste.Pune o poza cu bujia, dar iti zic eu, tu ai benzina nearsa pe ea, e neagra.daca nu ar primi combustibil, culoarea bujiei nu s-ar modifica.injectoarele le schimbi intre ele daca ai dubii, dar nu am vazut injector sa mearga la rece si la cald nu, mai ales la benzina, unde in principiu nu ai probleme cu injectoarele...
|
|
#11
Posted 22 September 2017 - 19:11
Oricum este mult mai ieftin sa cumperi o bobina de inductie noua decat un injector
|
#12
Posted 07 October 2017 - 21:29
Am schimbat si bobina de inductie de la alta bujie si tot asa face. Sunt zile cand functioneaza fara probleme sau isi revine in mers, functionand si cel de-al 6-lea piston , sau mai bine spus ,bujia respectiva. Eu gandesc ca este posibil sa fie si vre-un circuit sau vre-un contact.Este posibil? P.S. Scriu iarasi asa de tarziu , pentru ca nu prea am timp sa stau pe Pc.
De asemenea , i-am verificat si compresia , la pistonul respectiv este minima , adica 9. |
#13
Posted 18 October 2017 - 13:12
Multe probleme la Vitara, pe partea electrica si nu numai sunt din cauza ruginii si oxidarii contactelor.
Cumpara un spray contacte si ia tot traseul/mufele la verificat cu un aparat de masura si mult simt de raspundere. WD40 si spray contacte ar trebui sa iti fie nelipsite la masina asta. Pe mine m-a omorat mufa de la pompa de lichid parbriz. Am desfacut-o si curatat-o de mai multe ori si de functionat o facea cand vroia. Pana nu am schimbat mufa nu am scapat de problema. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users