Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
O noua pacaleala marca Orange?
Last Updated: Sep 24 2017 12:17, Started by
Toxic00
, Sep 21 2017 17:22
·
0
#1
Posted 21 September 2017 - 17:22
De unde a pornit totul?
Acum vreo 2-3 ani, cand steateam mai mult prin vestul Europei, am primit o oferta de la Orange pentru optiunea rooming100 prin care imi ofereau 100 de minute in rooming din orice stat UE contra 5 sau 6 euro. Dat fiind faptul ca optiunea se activa numai atunci cand initiam primul apel dintr-o tara UE (alta decat Ro) am acceptat. Intre timp am uitat de optiune. Cu vreo luna in urma, aflandu-ma la vreo 4-5 km de granita cu Republica Moldova, primesc un apel si raspund fara sa-mi dau seama ca, desi eram pe teritoriul Ro, telefonul meu era in rooming. Am vorbit un minut si hopa! la factura - cost suplimentar 33 lei (se activase optiunea rooming100 chiar si la apel primit). Continuarea: sun la serviciul clienti si cer anularea optiunii rooming100. Dupa lupte seculare care au durat 2 zile reusesc sa renunt la optiune iar domnisoara care s-a ocupat de caz, observand ca sunt de ceva timp in afara obligatiilor contractuale cu Orange, imi propune sa ma transfere la cei de la retentie pentru o oferta mai buna in acelasi cost al abonamentului. O refuz raspunzandu-i ca resursele actuale imi sunt suficiente. Ieri primesc un mesaj de la Orange prin care mi se spune: ”Dat fiind faptul ca sunteti client Orange de 15 ani va oferim 5700 minute in SEE, sms-uri nelimitate si 2GB net la 5 Euro, FARA prelungirea abonamentului.” Pentru activare trimiteti ”DA” la xyzw. Perntru ca nu eram lamurit daca cele 5700 minute sunt si pentru apelurile pe mobil sun astazi la serviciul clienti si cer detalii. Domnisoara de la celalt capat al firului afirma printre altele ca nu exista nici o oferta care sa nu presupuna o prelungie a contractului (sau unul nou in cazul meu) si ca acesta este doar marketing. Am intrebat-o de 3 ori daca oferta este mincinoasa si ea a raspuns intr-un final ca DA Daca trimiteam mesajul la xyzw ma trezeam cu un contract nedorit acasa. Morala: cititi bine ce semnati sau ce acceptati ca sa nu ajungeti ulterior pe la OPC. Edited by Toxic00, 21 September 2017 - 17:24. |
#2
Posted 21 September 2017 - 17:37
Toxic00, on 21 septembrie 2017 - 17:22, said:
Domnisoara de la celalt capat al firului afirma printre altele ca nu exista nici o oferta care sa nu presupuna o prelungie a contractului (sau unul nou in cazul meu) si ca acesta este doar marketing. Am intrebat-o de 3 ori daca oferta este mincinoasa si ea a raspuns intr-un final ca DA Daca trimiteam mesajul la xyzw ma trezeam cu un contract nedorit acasa. Morala: cititi bine ce semnati sau ce acceptati ca sa nu ajungeti ulterior pe la OPC. Pai.. e bine ca ai sunat... Alti oameni, imediat trimiteau mesajul, sa se scoata. |
#3
Posted 21 September 2017 - 18:07
Vreau si eu oferta propusa tie, CU PRELUNGIREA ABONAMENTULUI
|
#4
Posted 21 September 2017 - 18:14
nicu131, on 21 septembrie 2017 - 18:07, said:
Vreau si eu oferta propusa tie, CU PRELUNGIREA ABONAMENTULUI |
#5
Posted 21 September 2017 - 18:20
Cei de la Call Center nu au acces la ofertele personalizate care li se fac clientilor fideli.
Ei pot observa abia dupa acceptarea noilor termeni. Oferta pe care ti-au trimis-o nu este una care sa te tepuiasca. Si daca in acel mesaj pe care l-ai primit scrie ca e fara prelungire abonamentului, fix asa e. Eu am ales optiunea DA la o asemenea oferta. |
#6
Posted 21 September 2017 - 18:48
sfantu.dracu, on 21 septembrie 2017 - 18:20, said:
Oferta pe care ti-au trimis-o nu este una care sa te tepuiasca. Din experientele mele cu dialog/orange in cei 15 ani de colaborare am inteles ca, daca pot, te tepuiesc (folosind mai ales teapa prin omisiune). Domnisoara in cauza ma putea redirectiona eventual la serviciul de retentie daca nu cunostea oferta. Edited by Toxic00, 21 September 2017 - 18:49. |
#7
Posted 21 September 2017 - 18:48
Așa este, cei de la Call Center nu știu de ofertele personalizate.
Poți cere la Call Center să te sune cei de la fidelizare să te lămurești. |
#8
Posted 21 September 2017 - 19:22
Si eu am primit o oferta asemanatoare si confirm ca nu este teapa. Cand am cerut lamuriri nici Orange Helper nu a putut sa ma lamureasca, dovada ca la Orange nu prea stie stanga ce face dreapta. Este o oferta OK cu toate ca nu prea cred ca minutele sa fie valabile SEE ci doar nationale. Eu am acceptat si este totul in regula.
|
#9
Posted 21 September 2017 - 19:38
silex2, on 21 septembrie 2017 - 19:22, said:
Si eu am primit o oferta asemanatoare si confirm ca nu este teapa. Cand am cerut lamuriri nici Orange Helper nu a putut sa ma lamureasca, dovada ca la Orange nu prea stie stanga ce face dreapta. Este o oferta OK cu toate ca nu prea cred ca minutele sa fie valabile SEE ci doar nationale. Eu am acceptat si este totul in regula. |
#11
Posted 21 September 2017 - 20:03
din cate stiu eu doar clientii business mai beneficiaza de serviciu clienti orange, restul sunt pe bosch, nu trebuie sa te mire ca operatorii nu sunt la zi cu ofertele deoarece inafara de serviciile externalizate mai poti da si peste un operator nou, asa ca poti da si o fuga la un orange shop
MareleGenghisHan, on 21 septembrie 2017 - 20:00, said:
Ce inseamna minute SEE ? |
#12
Posted 21 September 2017 - 20:04
SEE - Spațiul Economic European este format din statele Uniunii Europene și Norvegia, Islanda, Liechtenstein.
|
#13
Posted 21 September 2017 - 20:04
Dupã 13 ani la ei, m-am portat....la ceva cu 3 abonamente la preț de unu...
Firmã de firmã.... |
#14
Posted 21 September 2017 - 20:05
Intreb pe softpedia, ai vreo problema ?
Edited by MareleGenghisHan, 21 September 2017 - 20:26. |
#15
Posted 21 September 2017 - 22:31
|
#17
Posted 22 September 2017 - 07:12
SEE= spatiul economic european. Mai departe->google, succes!
|
#18
Posted 22 September 2017 - 09:55
Toxic00, on 21 septembrie 2017 - 17:22, said:
De unde a pornit totul? Acum vreo 2-3 ani, cand steateam mai mult prin vestul Europei, am primit o oferta de la Orange pentru optiunea rooming100 prin care imi ofereau 100 de minute in rooming din orice stat UE contra 5 sau 6 euro. Dat fiind faptul ca optiunea se activa numai atunci cand initiam primul apel dintr-o tara UE (alta decat Ro) am acceptat. Intre timp am uitat de optiune. Cu vreo luna in urma, aflandu-ma la vreo 4-5 km de granita cu Republica Moldova, primesc un apel si raspund fara sa-mi dau seama ca, desi eram pe teritoriul Ro, telefonul meu era in rooming. Am vorbit un minut si hopa! la factura - cost suplimentar 33 lei (se activase optiunea rooming100 chiar si la apel primit). Continuarea: sun la serviciul clienti si cer anularea optiunii rooming100. Dupa lupte seculare care au durat 2 zile reusesc sa renunt la optiune iar domnisoara care s-a ocupat de caz, observand ca sunt de ceva timp in afara obligatiilor contractuale cu Orange, imi propune sa ma transfere la cei de la retentie pentru o oferta mai buna in acelasi cost al abonamentului. O refuz raspunzandu-i ca resursele actuale imi sunt suficiente. Ieri primesc un mesaj de la Orange prin care mi se spune: ”Dat fiind faptul ca sunteti client Orange de 15 ani va oferim 5700 minute in SEE, sms-uri nelimitate si 2GB net la 5 Euro, FARA prelungirea abonamentului.” Pentru activare trimiteti ”DA” la xyzw. Perntru ca nu eram lamurit daca cele 5700 minute sunt si pentru apelurile pe mobil sun astazi la serviciul clienti si cer detalii. Domnisoara de la celalt capat al firului afirma printre altele ca nu exista nici o oferta care sa nu presupuna o prelungie a contractului (sau unul nou in cazul meu) si ca acesta este doar marketing. Am intrebat-o de 3 ori daca oferta este mincinoasa si ea a raspuns intr-un final ca DA Daca trimiteam mesajul la xyzw ma trezeam cu un contract nedorit acasa. Morala: cititi bine ce semnati sau ce acceptati ca sa nu ajungeti ulterior pe la OPC. Stai stai ca nu pricep. Aveai optiune activa pentru spatiul UE/SEE si tie ti s-a activat in momentul in care ai intrat in roaming pe Moldova? Cum vine asta? Normal, in roaming pe Moldova, stat care nu apartine nici UE nici SEE, trebuia sa te tarifeze pentru apel in roaming standard, la pretul de 1,22Euro / min catre Romania sau 0.48 euro pe min la apel primit fara TVA, conform https://www.orange.r...rd/moldova.html Edited by WarpS, 22 September 2017 - 09:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users