![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Relatii clienti sau bataie de joc clienti?
Last Updated: Aug 28 2023 12:07, Started by
onzaueb
, Sep 21 2017 12:24
·
3

#19
Posted 22 September 2017 - 09:05

1. Externalizare. 2. Dezinteres 3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele. |
#20
Posted 22 September 2017 - 10:55

![]() Serios, adica unii chiar cred in ceva de genul "da-mi 5 lei sa nu-ti dau doua suturi in fund". Ce e aici, curtea scolii? Bullies vs nerds?
In luna si stele se include si amabilitatea, bănuiesc ca la asta te-ai referit. In 3 dolari nu. La cat evaluezi prețul amabilității? Sa știm ce contracte facem. Edited by onzaueb, 22 September 2017 - 10:55. |
#21
Posted 22 September 2017 - 12:50

Din cate am inteles, problema ta nu era legata de serviciile lor, ci de faptul ca nu erai instare sa citesti manualul telefonului si voiai s-o faca ei in locul tau.
|
#22
Posted 22 September 2017 - 13:23

Chiar luna și stelele nu, dar o leacă de politețe - inclusiv să nu fiu luat cu Salut, cu ce te pot ajuta? - n-ar strica. Cel puțin atît timp cît sînt politicos cu ei mă aștept la exact același tratament. Și în mod sigur mă aștept ca atunci cînd refuz oferta făcută să nu mi se spună că sînt prost. Slaba pregatire e tolerata si asumata de cei din conducerea firmei, pentru ca nu ii mai intereseaza sa angajeze oameni capabili pt ca trebuie sa ii plateasca cat de cat decent. Ce pretentii ai sa te lamureasca unul care castiga putin mai mult decat minimul pe economie la o norma intreaga de munca si nu il duce prea mult capul si trece printr-un training de 2-3 saptamani si apoi ii pun casca pe ureche si ii zic sa se descurce ? Cand au avut oameni capabili, le-au dat cu flit si i-au facut sa plece, pt ca doreau sa taie din cheltuieli. Astfel, in loc sa ii dea unuia bun 200-300 de lei in plus, prefera sa scape de ei si sa angajeze 2 persoane, dar care nu fac impreuna cat cel dinainte. Si cel dinainte nu va inchipuiti ca era extraordinar platit. Un consultant bun de la Relatii cu Clientii avea in jur de 2000 lei net la 8 ore (poate chiar mai putin), chiar si in Bucuresti. Stiu ce vorbesc, credeti-ma. Si, atunci, cum dracu sa primesti informatii bune si corecte si sa te intelegi cu unul care de-abia stie pe ce lume este ? Si uite asa ajungi sa suni de 3-4-5 ori pentru aceeasi situatie, in speranta ca vei gasi pe unul care sa te lamureasca si sa iti rezolve problema... Cantitate vs Calitate - ei au ales Cantitate...si si-au asumat alegerea...si se vede... Edited by Magicwisewolf, 22 September 2017 - 13:18. |
#23
Posted 22 September 2017 - 15:01

#24
Posted 22 September 2017 - 15:17

In luna si stele se include si amabilitatea, bănuiesc ca la asta te-ai referit. In 3 dolari nu. La cat evaluezi prețul amabilității? Sa știm ce contracte facem. ![]() Ce treaba are ca da 3$? E un serviciu pt care plateste. |
#25
Posted 26 September 2017 - 08:37

Vodafone au de mult timp la *222 niste operatori luati de pe maidan. Nu toti, dar sunt unii de te-ar injura de mama, daca n-ar sti ca sunt inregistrati. Si vad ca sunt multi care interactioneaza cu operatori de genul. Nu stiu de unde sunt luati, la cine se face externalizarea, dar poate ar trebui sa rupa acel contract. Cu o ocazie am fost facut mincinos iar in alta ocazie, chiar azi de fapt, mi s-a spus sa inchid si sa sun din nou ca sa contactez alt operator. Am inchis, sunat din nou la *222, si un alt operator a inteles din cateva cuvinte si a remediat problema in mai putin de cateva minute. Insa dupa aceste conversatii telefonul nu a mai avut acces la internet (desi aveam semnal si vedeam retelele vdf 3g, vdf 4g). S-a rezolvat dupa un alt apel la *222, al treilea, si un alt operator a reactivat accesul la conexiunea de date. Deci azi, din 3 apeluri, 2 operatori au fost de ajutor iar 1 a fost neintelegator, trimitandu-ma sa cant la alta masa. Buna, Ne pare rau pentru ceea ce s-a intamplat! Dorim sa verificam si noi aceasta situatie. Prin urmare, te rugam sa ne oferi numarul de telefon pentru care doreai acele verificari. Ne-ar ajuta daca ne-ai trimite un mesaj privat cu mai multe detalii. Cu siguranta putem gasi o solutie pentru aceasta situatie ![]() O zi frumoasa! |
#26
Posted 26 September 2017 - 09:47

Și pe mine partea de relații cu clienții m-a convins să mă portez astăzi. În această dimineață se portau 3 abonamente Vodafone, inclusiv al meu, în decursul celor 10-15 minute cât a durat procedura de portare. Și afară era frig și începuse să plouă. Oare cum este pe parcursul unei zile normale?
|
#27
Posted 24 August 2023 - 17:39

Pățanie cu Vodafone Tobi chat:
Tobi nu știe ce înseamnă „Servicii active pe cont”. L-am tocat cu asta până ce a scris: „Vrei sa vorbesti tot aici in chat cu un coleg gata sa te ajute?” Desigur că am ales Da. A urmat veșnicul și eternul mesaj: „In acest moment avem mai multe solicitari decat de obicei. De aceea este posibil sa iti raspundem putin mai tarziu fata de cum te-am obisnuit, insa stai linistit, solicitarea sigur va fi preluata de catre un coleg.” Acest mesaj a venit la orele 13,26. Până la 13,29 i-am scris ce probleme aveam. Nici un răspuns timp de o oră și ceva, până la 14,52 când am scris din nou. Imediat a venit răspunsul: „Buna, Iti multumim pentru timpul acordat! In prezent ne confruntam cu un numar mai mare de solicitari, de aceea timpul de raspuns poate fi diferit! Te voi ajuta imediat! Pentru a putea parcurge solicitarea, te rog sa ma ajuti cu informatiile de mai jos: - numarul de telefon; - cate abonamente active ai pe cont; - data si vaoarea ultimei facturi achitate; - data si adresa de facturare.” De ce oare ne-o fi mai punând să ne logăm pe MyVodafone? Oricum ni se cer detaliile din Vodafone pentru a fi siguri că dialoghează cu titularul contului... Am scris detaliile cerute la orele 15,00. La orele 16,06 a început cineva să-mi răspundă. Schimbul de mesaje în urma căruia nu s-a rezolvat nimic și înregistrarea unui tichet a durat până la orele 17,31. Deci a durat 4 ore ca să nu rezolv nimic... Ăștia zici că vor și se luptă să ne convingă să plecăm din Vodafone: relații cu clienții de tot râsul, obligați prin contract să acceptăm scumpiri, în contract nu scrie pe ce valoare a abonamentului se aplică scumpirea, adică pe valoarea întreagă sau pe valoarea redusă, etc. Edited by sarighiol, 24 August 2023 - 17:43. |
#28
Posted 25 August 2023 - 13:20

Buna,
(nu stiu daca postez pe topicul care trebuie; daca nu, va rog sa imi spuneti) Am si eu o problema cu Vodafone. Pe data de 08 aug 2023, ora 06 dimineata aveam 1 euro credit in cont. Merg frumos in aplicatia web Vodafone si incarc cu 5 euro. (am mai facut asta si in trecut) Am folosit cardul de la banca X (pe care l-am folosit si la ultima incarcare) De obicei imi venea mesaj/SMS cu confirmarea incarcarii cam in maxim 1 minut. De data asta n-a mai venit. Am asteptat minute bune, si dupa un timp, vazand ca nu primesc credit, si fiind in criza de timp pentru ca trebuia sa prind un tren, am incercat din nou, cu cardul de la alta banca, Y. La fel, mesajul de incarcare nu a venit in max. 1 min. Am mai stat cateva minute (bune) si pana la urma mi-a venit mesaj. Am verificat in cont si aveam 6 euro. Am zis ca or sa vina si ceilalti, mai tarziu. Fiindca ma grabeam, am activat optiunea "Oferta Nationala 5" (de 5 euro national) si am plecat la drum. Mai tarziu, cand mi-am verificat contul, am vazut ca am 1 euro credit in cont. Nu 5, cat m-as fi asteptat, avand in vedere ca am facut 2 incarcari. De asemenea, am verificat la ambele banci si banii au fost luati de la ambele. Mai mult, in aplicatia web Vodafone, la istoric credit, apar ambele incarcari. La orele 06:26 si 07:31 (cred ca sunt exact timpii cand am facut cele 2 incarcari) Am fost la 2 sedii Vodafone din oras, si la primul m-a trimis la al 2-lea, iar la al 2-lea mi-a spus sa sun la *222. Si mi-a spus ca am sa vorbesc cu cineva si lamuresc problema, si imi dau banii inapoi daca este cazul. Am sunat, dar a intrat robot-ul, si am ales fluxul/pasii/optiunile care corespundeau situatiei mele (1.2.1.1), ca sa ajung sa imi spuna ca am credit 1 euro. "Captain Obvious!" (de parca nu puteam verifica asta din aplicatia web sau cea mobile) Intrebari: - ce fac gresit? Ce optiuni/pasi ar trebui sa aleg ca sa ajung sa vorbesc cu o persoana? - ce alte solutii in afara de *222, mai am? Vreun email ceva? Am vazut pe net ca au si un numar de WhatsApp, dar pare ca tot un robot raspunde. Mersi! Am atasat si poza luata din aplicatia web, din care reiese ca sunt 2 incarcari. Attached Files |
|
#29
Posted 25 August 2023 - 18:12

Suni la *222 apoi spui robotului: probleme internet pe mobil apoi aștepți să te preia un operator și îi expui problema ta.
|
#30
Posted 25 August 2023 - 19:15

Suni la *222 apoi spui robotului: probleme internet pe mobil apoi aștepți să te preia un operator și îi expui problema ta. Eu am ales 1=telefonie mobila -> 1=creditul tau/reincarcare/program loialitate (mai era 3=servicii internet /date) -> 1 =verifica creditul/valabilitatea (mai era 2=reincarca) Deci 1.1.1 Am incercat 1.3. Tot degeaba. Ideea e ca nu am gasit nimic care sa mai redirectioneze catre o persoana. Pare ca toate optiunile sunt pentru a incarca/activa/dezactiva. Dar nu si pentru a discuta cu cineva despre o problema. Mai era o optiunie 'informatii flex', pe care n-am ales-o, dar nu stiu daca ma redirectiona catre cineva sau tot asa incepea sa imi povesteasca robotul. |
#31
Posted 26 August 2023 - 21:40

Nu stiu daca cineva de pe acest forum, sa nu fi trecut prin Aroganta dar si Indiferenta fata de Off-urile utilizatorilor. Am avut de-a face si cu alti Operatori Call Center din alte retele dar totusi, la Vodafone, e prea de tot. Aceasi replica de fiecare data, fara vreo Rezolvare, uneori vorbesti cu FEMEI carora li se simte in Voce ( nemultumirea fata de informatiile pe care ti le ofera, stiind ca poate acasa au o familie care trebuie sa manance ). Vodafone, daca nu ar trata cu Indiferenta Utilizatorii ar reusi sa gestioneze mai bine anumite probleme.
|
#32
Posted 27 August 2023 - 10:51

Inexistenta unui serviciu de suport pentru client m-a facut ca dupa peste 10 ani sa schimb reteaua.
Nu aveam de gand sa fac asta daca nu ma loveam de acest zid in comunicarea cu clientul atat in Call Center cat si in magazine. In plus m-am lovit si de aroganța unor angajati. Ceea ce nu este deloc in regula pentru un serviciu, mai ales platit. |
#33
Posted 27 August 2023 - 22:13

Oricum, ei știu că mulți oameni vor alege să rămână în rețea, fiind cea mai buna ( de ce sa nu recunoaștem ) numai că, ar trebui sa determine clienții să rămână pe Abonament, nu să-i scârbească și mai mult, de când cu Maria și Tobi, totul a devenit enervant. Înainte intrai în legătură mai ușor, acum, trebuie sa fi Norocos sa găsești prin Meniul Stufos, calea spre un Operator
|
|
#34
Posted 28 August 2023 - 11:01

#35
Posted 28 August 2023 - 12:07

Ieri, am scris pe Messenger si am tot asteptat un reply, dar tocmai azi mi-a raspuns, dar nimic concret. Ori isi bat joc de noi ori sunt incompententi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users