![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Relatii clienti sau bataie de joc clienti?
Last Updated: Aug 28 2023 12:07, Started by
onzaueb
, Sep 21 2017 12:24
·
3

#1
Posted 21 September 2017 - 12:24

Vodafone au de mult timp la *222 niste operatori luati de pe maidan. Nu toti, dar sunt unii de te-ar injura de mama, daca n-ar sti ca sunt inregistrati. Si vad ca sunt multi care interactioneaza cu operatori de genul. Nu stiu de unde sunt luati, la cine se face externalizarea, dar poate ar trebui sa rupa acel contract.
Cu o ocazie am fost facut mincinos iar in alta ocazie, chiar azi de fapt, mi s-a spus sa inchid si sa sun din nou ca sa contactez alt operator. Am inchis, sunat din nou la *222, si un alt operator a inteles din cateva cuvinte si a remediat problema in mai putin de cateva minute. Insa dupa aceste conversatii telefonul nu a mai avut acces la internet (desi aveam semnal si vedeam retelele vdf 3g, vdf 4g). S-a rezolvat dupa un alt apel la *222, al treilea, si un alt operator a reactivat accesul la conexiunea de date. Deci azi, din 3 apeluri, 2 operatori au fost de ajutor iar 1 a fost neintelegator, trimitandu-ma sa cant la alta masa. |
#2
Posted 21 September 2017 - 12:30

1. Externalizare.
2. Dezinteres 3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele. |
#4
Posted 21 September 2017 - 12:52

3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele. Edited by radunic, 21 September 2017 - 12:54. |
#5
Posted 21 September 2017 - 12:52

1. Externalizare. 2. Dezinteres 3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele. Oricum asta cu operatorii de la relatii cu clientii se poate extinde aproape la toti operatorii de servicii, si nu doar de telefonie, aproape de orice (internet, electica, gaze, telefonie etc.) ![]() Edited by PoeOvidiu, 21 September 2017 - 12:55. |
#6
Posted 21 September 2017 - 13:02

Daca ar baga astia o taxa de 5 euro pe luna pentru suport n-ar mai deschide nimeni topicuri pe tema asta. Eu nu am nevoie sa sun la relatii clientii, daca am sunat de 2 - 3 ori si atat in 10 ani.
|
#7
Posted 21 September 2017 - 13:08

Daca ar baga astia o taxa de 5 euro pe luna pentru suport n-ar mai deschide nimeni topicuri pe tema asta. Eu nu am nevoie sa sun la relatii clientii, daca am sunat de 2 - 3 ori si atat in 10 ani. Unii sunt mai norocosi. Nici eu nu sun pentru nimicuri, dar cand sunt taxat aiurea, sau nu functioneaza un serviciu prefer sa sun sa le comunic problema si sa incerce sa o rezolve (sau sa o rezolv eu daca tine de mine). Si desi sun rar, tot ajung sa fiu luat peste picior in unele cazuri, ceea ce face experienta neplacuta. |
#8
Posted 21 September 2017 - 13:14

Sunt doar relatii clienti, nu tehnic, nu contabilitate, nu altceva. Au niste sabloane de text invatate pentru probleme uzuale si acces la inregistrare sesizari sau redirectionare catre alt departament. Atat.
Nu am lucrat vreodata in asa ceva, dar am prieteni care mi-au povestit. Nu trebuie sa fii multilateraldezvotat, doar sa raspunzi politicos la telefon, sa ceri detalii si sa le spui numarul "deranjamentului" inregistrat ... |
#9
Posted 21 September 2017 - 13:18

alucard , te-a sunat cineva de la tehnic Vodafone ? Nu , iti zic eu , ca nu-ti mai trebuie...
|
#10
Posted 21 September 2017 - 13:48

daca nu stia ce are de facut, trebuia sa ceara ajutor, iar tu sa stai in hold pana o rezolva.
mi se pare impardonabila atitudinea si il trimiteam acasa instant. ok, cu greselile sunt de acord, numai cine nu munceste nu greseste, dar sa-i zici unuia sa mai bage o fisa poate are noroc cu altcineva...e prea mult. am lucrat si eu in tinerete intr-un callcenter, asa ca pot intelege multe de ambele parti. salarii mizere (90%), munca multa, libere si concedii abia smulse de la superiori, clienti dobitoci, etc. le inteleg pe toate, dar nici chiar pana acolo incat sa fii trimis la plimbare. sunt total de acord ca sa i se tranteasca telefonul in nas, fara nici un fel de avertisment si fara nici cel mai mic indemn de a-si schimba limbajul, unui client care injura. la fel le faceam si eu. la fel si daca ma luau la per tu. zdraaang, direct, fara drept de apel. p-aia nervosi sau care urlau (decent, dar urlau) erau singurii pe care incercam sa-i potolesc. daca nu reuseam, dupa doua incercari, ii trimiteam si p-astia la dracu'. auzul meu era muuuuult mai important decat problema lor si de plata primita pentru a-i asculta si ajuta. insa niciodata nu "pleca" nimeni de la mine fara problema rezolvata sau escaladata, atata timp cat se comporta civilizat si era om. Edited by dygey, 21 September 2017 - 13:51. |
|
#11
Posted 21 September 2017 - 14:33

1. Externalizare. 2. Dezinteres 3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele. |
#12
Posted 21 September 2017 - 14:45

#13
Posted 21 September 2017 - 14:56

Sunt curios ce abonament are initiatorul si ce problema majora avea de rezolvat, ca a omis sa precizeze. Banuiesc ca e cartela prepay, din moment ce a fost luat la pertu, ca majoritatea sunt copii, un om serios are abonament serios si niciodata nu e luat la pertu, e directionat spre un callcenter mai serios, cu personal mai bine pregatit, care daca nu se descurca, te redirectioneaza spre altcineva, nu te pune sa suni din nou. Deci, despre ce e vorba in topicul asta?
|
#14
Posted 21 September 2017 - 15:12

Sunt curios ce abonament are initiatorul si ce problema majora avea de rezolvat, ca a omis sa precizeze. Banuiesc ca e cartela prepay, din moment ce a fost luat la pertu, ca majoritatea sunt copii, un om serios are abonament serios si niciodata nu e luat la pertu, e directionat spre un callcenter mai serios, cu personal mai bine pregatit, care daca nu se descurca, te redirectioneaza spre altcineva, nu te pune sa suni din nou. Quote
Deci, despre ce e vorba in topicul asta? Edited by onzaueb, 21 September 2017 - 15:18. |
#15
Posted 21 September 2017 - 15:14

|
#16
Posted 21 September 2017 - 15:30

Vodafone au de mult timp la *222 niste operatori luati de pe maidan. Nu toti, dar sunt unii de te-ar injura de mama, daca n-ar sti ca sunt inregistrati. Si vad ca sunt multi care interactioneaza cu operatori de genul. Nu stiu de unde sunt luati, la cine se face externalizarea, dar poate ar trebui sa rupa acel contract. Cu o ocazie am fost facut mincinos iar in alta ocazie, chiar azi de fapt, mi s-a spus sa inchid si sa sun din nou ca sa contactez alt operator. Am inchis, sunat din nou la *222, si un alt operator a inteles din cateva cuvinte si a remediat problema in mai putin de cateva minute. Insa dupa aceste conversatii telefonul nu a mai avut acces la internet (desi aveam semnal si vedeam retelele vdf 3g, vdf 4g). S-a rezolvat dupa un alt apel la *222, al treilea, si un alt operator a reactivat accesul la conexiunea de date. Deci azi, din 3 apeluri, 2 operatori au fost de ajutor iar 1 a fost neintelegator, trimitandu-ma sa cant la alta masa. ![]() |
#17
Posted 21 September 2017 - 20:05

#18
Posted 21 September 2017 - 20:14

Indiferent ce client esti normal ar fi sa ajute clientul, nu sa il puna sa sune din nou.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users