Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare radio muzica veche in...

OnePlus 12

tv jvc(vestel) cu dungi brusc

Apel la relații clienți...
 Debranșare de la furnizor cu...

IPS Teodosie este cercetat de DNA...

Race for Glory (2024)

Apogeul frumusetii feminine 65+?
 Achizitionare placa video Palit s...

Stie cineva daca tableta va funct...

Contract mandat SRL pentru micro ...

Elevii romani au obținut cel...
 Dilema soluție canalizare - ...

IDA TV devine Sens TV

Bradut furat.

Fetita 3 ani adoarme tarziu
 

Relatii clienti sau bataie de joc clienti?

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Vodafone au de mult timp la *222 niste operatori luati de pe maidan. Nu toti, dar sunt unii de te-ar injura de mama, daca n-ar sti ca sunt inregistrati. Si vad ca sunt multi care interactioneaza cu operatori de genul. Nu stiu de unde sunt luati, la cine se face externalizarea, dar poate ar trebui sa rupa acel contract.

Cu o ocazie am fost facut mincinos iar in alta ocazie, chiar azi de fapt, mi s-a spus sa inchid si sa sun din nou ca sa contactez alt operator. Am inchis, sunat din nou la *222, si un alt operator a inteles din cateva cuvinte si a remediat problema in mai putin de cateva minute. Insa dupa aceste conversatii telefonul nu a mai avut acces la internet (desi aveam semnal si vedeam retelele vdf 3g, vdf 4g). S-a rezolvat dupa un alt apel la *222, al treilea, si un alt operator a reactivat accesul la conexiunea de date.
Deci azi, din 3 apeluri, 2 operatori au fost de ajutor iar 1 a fost neintelegator, trimitandu-ma sa cant la alta masa.

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 23,535
  • Înscris: 22.05.2003
1. Externalizare.
2. Dezinteres
3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele.

#3
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,772
  • Înscris: 19.09.2005
au prea multi clienti...

#4
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,759
  • Înscris: 09.08.2005

View PostAdm, on 21 septembrie 2017 - 12:30, said:

3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele.
Chiar luna și stelele nu, dar o leacă de politețe - inclusiv să nu fiu luat cu Salut, cu ce te pot ajuta? - n-ar strica. Cel puțin atît timp cît sînt politicos cu ei mă aștept la exact același tratament. Și în mod sigur mă aștept ca atunci cînd refuz oferta făcută să nu mi se spună că sînt prost.

Edited by radunic, 21 September 2017 - 12:54.


#5
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară şi îmi place aşa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,521
  • Înscris: 07.12.2014

View PostAdm, on 21 septembrie 2017 - 12:30, said:

1. Externalizare.
2. Dezinteres
3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele.
La punctul 3 sunt indreptatiti sa primeasca atat cat au trecut in contract. Daca Vodafone imi promite si trece in contract luna si stelele pentru 3 dolari eu sunt indreptatit sa le primesc atata timp cat am platit aia 3 dolari.
Oricum asta cu operatorii de la relatii cu clientii se poate extinde aproape la toti operatorii de servicii, si nu doar de telefonie, aproape de orice (internet, electica, gaze, telefonie etc.) Posted Image

Edited by PoeOvidiu, 21 September 2017 - 12:55.


#6
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,059
  • Înscris: 08.02.2011
Daca ar baga astia o taxa de 5 euro pe luna pentru suport n-ar mai deschide nimeni topicuri pe tema asta. Eu nu am nevoie sa sun la relatii clientii, daca am sunat de 2 - 3 ori si atat in 10 ani.

#7
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View Postmodoran, on 21 septembrie 2017 - 13:02, said:

Daca ar baga astia o taxa de 5 euro pe luna pentru suport n-ar mai deschide nimeni topicuri pe tema asta. Eu nu am nevoie sa sun la relatii clientii, daca am sunat de 2 - 3 ori si atat in 10 ani.

Unii sunt mai norocosi. Nici eu nu sun pentru nimicuri, dar cand sunt taxat aiurea, sau nu functioneaza un serviciu prefer sa sun sa le comunic problema si sa incerce sa o rezolve (sau sa o rezolv eu daca tine de mine). Si desi sun rar, tot ajung sa fiu luat peste picior in unele cazuri, ceea ce face experienta neplacuta.

#8
Alucard

Alucard

    Steven Hyde

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,186
  • Înscris: 20.04.2004
Sunt doar relatii clienti, nu tehnic, nu contabilitate, nu altceva. Au niste sabloane de text invatate pentru probleme uzuale si acces la inregistrare sesizari sau redirectionare catre alt departament. Atat.
Nu am lucrat vreodata in asa ceva, dar am prieteni care mi-au povestit. Nu trebuie sa fii multilateraldezvotat, doar sa raspunzi politicos la telefon, sa ceri detalii si sa le spui numarul "deranjamentului" inregistrat ...

#9
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
alucard , te-a sunat cineva de la tehnic Vodafone ? Nu , iti zic eu , ca nu-ti mai trebuie...

#10
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
daca nu stia ce are de facut, trebuia sa ceara ajutor, iar tu sa stai in hold pana o rezolva.
mi se pare impardonabila atitudinea si il trimiteam acasa instant. ok, cu greselile sunt de
acord, numai cine nu munceste nu greseste, dar sa-i zici unuia sa mai bage o fisa poate
are noroc cu altcineva...e prea mult.

am lucrat si eu in tinerete intr-un callcenter, asa ca pot intelege multe de ambele parti.
salarii mizere (90%), munca multa, libere si concedii abia smulse de la superiori, clienti
dobitoci, etc. le inteleg pe toate, dar nici chiar pana acolo incat sa fii trimis la plimbare.

sunt total de acord ca sa i se tranteasca telefonul in nas, fara nici un fel de avertisment
si fara nici cel mai mic indemn de a-si schimba limbajul, unui client care injura. la fel le
faceam si eu. la fel si daca ma luau la per tu. zdraaang, direct, fara drept de apel. p-aia
nervosi sau care urlau (decent, dar urlau) erau singurii pe care incercam sa-i potolesc.
daca nu reuseam, dupa doua incercari, ii trimiteam si p-astia la dracu'. auzul meu era
muuuuult mai important decat problema lor si de plata primita pentru a-i asculta si ajuta.
insa niciodata nu "pleca" nimeni de la mine fara problema rezolvata sau escaladata, atata
timp cat se comporta civilizat si era om.

Edited by dygey, 21 September 2017 - 13:51.


#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 358,351
  • Înscris: 08.10.2015

View PostAdm, on 21 septembrie 2017 - 12:30, said:

1. Externalizare.
2. Dezinteres
3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele.
Daca la primele 2 sunt 100% de acord, la punctul 3 ai dat cu bita-n balta. Aia 3 dolari reprezinta tariful unui serviciu. N-au facut clientii pretul, ei doar l-au acceptat. In conceptia ta, alora de platesc 3 dolari (euro, lei, bostwane) le-ar trebui dat flit? Eventual si-un sut in cur...

#12
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,924
  • Înscris: 31.07.2007

View PostAdm, on 21 septembrie 2017 - 12:30, said:

1. Externalizare.
...

Mneah, macar ii ok ca te intelegi cu el. Sa ai de-a face cu indieni "vorbitori" de limba engleza (alta firma), acolo-i distractia!!

Io cea mai mare problema cu relatiile cu clientii o am ca raspund greu. In rest...

#13
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Sunt curios ce abonament are initiatorul si ce problema majora avea de rezolvat, ca a omis sa precizeze. Banuiesc ca e cartela prepay, din moment ce a fost luat la pertu, ca majoritatea sunt copii, un om serios are abonament serios si niciodata nu e luat la pertu, e directionat spre un callcenter mai serios, cu personal mai bine pregatit, care daca nu se descurca, te redirectioneaza spre altcineva, nu te pune sa suni din nou. Deci, despre ce e vorba in topicul asta?

#14
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View Postrumegus, on 21 septembrie 2017 - 14:56, said:

Sunt curios ce abonament are initiatorul si ce problema majora avea de rezolvat, ca a omis sa precizeze. Banuiesc ca e cartela prepay, din moment ce a fost luat la pertu, ca majoritatea sunt copii, un om serios are abonament serios si niciodata nu e luat la pertu, e directionat spre un callcenter mai serios, cu personal mai bine pregatit, care daca nu se descurca, te redirectioneaza spre altcineva, nu te pune sa suni din nou.
Nu cred ca aceste aspecte au importanta. Si sunt discutii cartela vs abonament, copii vs adulti, chibzuinta vs lafaiala care isi au (sau pentru care poti face tu) topic-uri dedicate

Quote

Deci, despre ce e vorba in topicul asta?
Topicul este despre atitudinea operatorilor, despre cat de variata este si ca experientele neplacute cu operatori "din alta lume" se repeta, nu despre ce probleme am avut. Nu mi-a venit sa postez aici dupa un singur apel pentru ca nu stiam cum sa pornesc datele telefonului.

Edited by onzaueb, 21 September 2017 - 15:18.


#15
AL_DRAGON

AL_DRAGON

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 589
  • Înscris: 06.09.2017

View PostAdm, on 21 septembrie 2017 - 12:30, said:

3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele.
Gândirea logică şi comportamentul civilizat reprezintă luna şi stelele ?

Asta explică multe pe aici Posted Image

Edited by AL_DRAGON, 21 September 2017 - 15:14.


#16
qawHaq1

qawHaq1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 14.03.2014

View Postonzaueb, on 21 septembrie 2017 - 12:24, said:

Vodafone au de mult timp la *222 niste operatori luati de pe maidan. Nu toti, dar sunt unii de te-ar injura de mama, daca n-ar sti ca sunt inregistrati. Si vad ca sunt multi care interactioneaza cu operatori de genul. Nu stiu de unde sunt luati, la cine se face externalizarea, dar poate ar trebui sa rupa acel contract.

Cu o ocazie am fost facut mincinos iar in alta ocazie, chiar azi de fapt, mi s-a spus sa inchid si sa sun din nou ca sa contactez alt operator. Am inchis, sunat din nou la *222, si un alt operator a inteles din cateva cuvinte si a remediat problema in mai putin de cateva minute. Insa dupa aceste conversatii telefonul nu a mai avut acces la internet (desi aveam semnal si vedeam retelele vdf 3g, vdf 4g). S-a rezolvat dupa un alt apel la *222, al treilea, si un alt operator a reactivat accesul la conexiunea de date.
Deci azi, din 3 apeluri, 2 operatori au fost de ajutor iar 1 a fost neintelegator, trimitandu-ma sa cant la alta masa.
Ai avut noroc ca s-a rezolvat cu al treilea. Daca ar fi trebuit sa-i apelezi a patra oara ai fi avut o surpriza. Deloc placuta...Posted Image

#17
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 17.12.2006

View PostAdm, on 21 septembrie 2017 - 12:30, said:

1. Externalizare.
2. Dezinteres
3. Clienti care cred ca pentru 3$ sunt indreptatiti sa primeasca luna si stelele.
1. da
2. da
3. astia au plecat la RDS (nu fac reclama nu-i suport pe niciunii)

#18
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 12.02.2014
Indiferent ce client esti normal ar fi sa ajute clientul, nu sa il puna sa sune din nou.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate