Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Planuri si matrite Dacia - ce so fi intamplat cu ele de la incetarea productiei ?
Last Updated: Sep 21 2017 15:32, Started by
softaipan
, Sep 21 2017 12:20
·
0
#1
Posted 21 September 2017 - 12:20
#2
Posted 21 September 2017 - 12:22
Au ajuns la arhiva.
Sau mai bine zis, s-au intors la proprietarul de drept Edited by Serafim606, 21 September 2017 - 12:23. |
#3
Posted 21 September 2017 - 12:26
#4
Posted 21 September 2017 - 12:36
Stiu ca era fabricata dupa licenta Renault 12 ! Dar ma gandeam ca,daca ,prin absurd ar vrea cineva sa reinceapa productia ,ar putea dispune de aceste planuri ? Hartiile clar au ajuns la arhiva,dar matritele le-or fi dus la fier vechi,sau se "arhiveaza " si acestea ?
|
#6
Posted 21 September 2017 - 13:14
bossake, on 21 septembrie 2017 - 12:47, said:
nu inteleg, tu spui sa reinceapa productia masinilor din anii dinainte ca fabrica sa fie preluata de Renault?! Cine ar mai avea interes sa fabrice Dacia Nova sau Dacia 1310?! Nici nu mai ai voie sa fabrici astfel de modele de mult depasite. Edited by underb, 21 September 2017 - 13:14. |
#7
Posted 21 September 2017 - 13:19
si cum crezi tu ca poate respecta o Nova sau Dacia 1310 (MASINI NONEURO parca totusi aia pe injectie era euro2) norma de poluare EURO6.
De asemenea in momentul de fata exista reglementari minime pentru ceea ce inseamna siguranta pasagerilor. E obligatoriu pentru masinile produse in Uniunea Europeana sa ai nu stiu cate airbaguri, sistem de stabilitate ESP si asa mai departe. Nu te lasa sa produci o masina fara sa respecte directivele alea, decat in afara Uniunii. Fara sa indeplinesti conditiile astea nu poti fabrica nicio masina, indiferent ca in trecut ea a fost omologata. Uite, Lada Niva are motor euro6: http://www.autolada.....php?viz=euro6# Edited by bossake, 21 September 2017 - 13:21. |
#8
Posted 21 September 2017 - 13:27
Nu-i mare chestie sa-i pui alt motor, 2 airbaguri si ESP desi ma indoiesc ca Morgan sau Caterham au asa ceva. Ideea era ca se poate produce daca cineva crede ca renteaza.
Edited by underb, 21 September 2017 - 13:28. |
#9
Posted 21 September 2017 - 14:02
underb, on 21 septembrie 2017 - 13:27, said:
Nu-i mare chestie sa-i pui alt motor, 2 airbaguri si ESP desi ma indoiesc ca Morgan sau Caterham au asa ceva. Zici? [ https://www.morgan-motor.co.uk/wp-content/uploads/2015/02/Aero8-16-r50.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#10
Posted 21 September 2017 - 14:19
Dacia 1310 costa inainte sa fie preluata de catre franceji vreo 3000 dolari, acu, ca s-au mai marit salariile la Dacia ar fi mai scumpa. Crezi ca ar fi asa multi doritori ca sa reincepi productia unei masini proiectata in anii 60? Si daca ai incepe sa o produci, fabrica aia ar scuipa vreo cateva sute de masini pe zi, care vor trebui maritate in acelasi ritm si cu un pret care sa-ti acopere cheltuielile si sa aduca si un minim profit... gandeste-te numai cum ar arata o asemenea reprezentanta, plina cu sicrie pe roti care sa aiba alaturi eventual una Opel, Hyundai sau Citroen...
Asta-i pe principiul: mergem inainte, ca inainte era mai bine... |
|
#11
Posted 21 September 2017 - 14:23
#12
Posted 21 September 2017 - 14:38
sebulbus, on 21 septembrie 2017 - 14:02, said:
Zici? [ https://www.morgan-motor.co.uk/wp-content/uploads/2015/02/Aero8-16-r50.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Da. Asta e model nou, Aero. Eu vb de modelul clasic 44 ca despre asta e vorba in topic, masini vechi aflate inca in productie fara mari modificari. https://www.morgan-m...1-6-sigma-2017/ Dacia berlina ar fi modernitatea intruchipata pe langa Morgan 44. Am impresia ca inca mai folosesc sasiu din lemn. Da. Se pare ca nu are sasiu din lemn ci caroseria e din lemn, acoperita cu foaie de tabla. https://www.classicd...g?itok=o_zTi8Xe Edited by underb, 21 September 2017 - 14:29. |
#13
Posted 21 September 2017 - 14:45
softaipan, on 21 septembrie 2017 - 12:20, said: Nu-s toate la arhiva, ma refer la unele documente - intrebati-I si pe aia de la Titu, sau care au lucrat acolo Ce s-a fabricat in Romania, Renault nu a luat inapoi in franta- ma refer la documente, au pastrat doar ce ii interesa la Renault 12 Unele matrite am auzit ca au fost "vandute" la diversi particulari....altele "arhivate".... Oricum interesante ideile voastre.......dar nu pt Romania, aici kitsch-ul e acasa; unii romani merg cu Dacia ca nu au incotro, nu ca le place.... |
#15
Posted 21 September 2017 - 14:49
|
#16
Posted 21 September 2017 - 15:17
softaipan, on 21 septembrie 2017 - 12:36, said:
dar matritele le-or fi dus la fier vechi,sau se "arhiveaza " si acestea ? Legat de arhivarea documentelor, nu-i demult asta: http://evz.ro/incend...-documente.html Edited by neagu_laurentiu, 21 September 2017 - 15:20. |
#17
Posted 21 September 2017 - 15:32
bossake, on 21 septembrie 2017 - 13:19, said: E obligatoriu pentru masinile produse in Uniunea Europeana sa ai nu stiu cate airbaguri, sistem de stabilitate ESP si asa mai departe. Nu te lasa sa produci o masina fara sa respecte directivele alea, decat in afara Uniunii. Fara sa indeplinesti conditiile astea nu poti fabrica nicio masina, indiferent ca in trecut ea a fost omologata. Uite, Lada Niva are motor euro6: http://www.autolada.....php?viz=euro6# Vândute, nu produse. Dacă prin absurd vrea cineva să producă fără și să le țină pentru el sau să le vândă în afara uniunii, se poate. Se și întâmplă cu modele cu norme depășite care erau pentru export în țări din afară. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users