Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Alfa Stelvio 2.0 280 CP
Last Updated: Aug 14 2023 13:51, Started by
focut
, Sep 21 2017 12:04
·
2
#19
Posted 21 September 2017 - 15:18
Acum cateva zile am vazut si o Giulia prin Iasi. Am mers in tandem de pe Independentei pana la iesirea din oras prin Pacurari. Tot alba.
Asteptare usoara! |
#20
Posted 21 September 2017 - 16:15
TLGTLC, on 21 septembrie 2017 - 13:50, said:
O spui din auzite sau ai una și te nemulțumește? Uite aici https://www.consumer...-reliable-cars/ http://www.autonews....ality-conundrum plus jeremy clarkson care se plangea prin diferite video-uri de fiabilitatea alfa-romeo, Lancia. |
#21
Posted 21 September 2017 - 17:16
Asa toți putem povesti, dacă ne uitam pe orice forum la orice marca te îngrozești, după raționamentul asta nu mai cumpărăm nimic, ne luam biciclete. La modul cel mai serios Alfele din ultimii sunt mașini cel puțin decente, din păcate marca suferă din cauza modelelor din trecut si e foarte greu de șters o imagine proasta.
|
#22
Posted 21 September 2017 - 17:16
Interesanta alegere. S-o stapaneasca sanatos. Vazand-o pe alb ajung la concluzia ca ii sta mai bine pe culori inchise. Am vazut una albastru inchis, cu un interior maro mediu asa arata foarte bine. Si rosul acela metalizat arata bine.
10% pe un suv cu 280 de cai benzina este infim spre ca aproape nu te cred. Edited by emil_sv, 21 September 2017 - 17:19. |
#23
Posted 21 September 2017 - 17:27
Peste 10 % din spusele proprietarului .
Cat am mers eu cu ea , mai potolit e drept caci nu e masina mea 9,2 % . Oricum va voi tine la curent cand va veni si a noastra ... Si consumul este irelevant la un suv-ulet de 280 CP cu care nu cred ca va merge " la economie ". Pentru consum avem altele .. Edited by focut, 21 September 2017 - 17:33. |
#24
Posted 22 September 2017 - 07:55
#25
Posted 22 September 2017 - 08:07
Da, foarte interesanta masina. Oricum Alfa e ceva unic pe piata. Imi amintesc ca prima Alfa cu care am mers a fost 147, acum 12-13 ani. Mi-a placut feeling-ul masinii si faptul ca te simti intr-un mare fel in ea.
Acum 2 ani am condus un simplu Mito. Iar detaliile din interior, te fac sa tresara ceva in tine . Luminile alea rosii, acele ceasurilor din pozitie verticala, nuca schimbatorului a la masinile de curse de alta data cu mansol de piele prins cu... o capsa... a la manusi de raliu din trecut... E bine ca in zilele nostre cineva mai tine garda sus cand vine vorba si de emotie auto. Iar in acest caz, nu mai conteaza ca uneori fiabilitatea da "cu virgula". Nu ai cum sa nu ierti o Alfa cand "greseste". |
#26
Posted 22 September 2017 - 08:37
#28
Posted 22 September 2017 - 09:22
Nu cred faza cu benzina .
A alimentat cu benzina aditivata Ecto super 98 parca asa se numeste . Eu la L 200 alimentez cu motorina aditivata si imi consuma mai putin daca as alimenta cu motorina normala . La Fiat alimentez cu GPL tot de la ei . Speram sa vina si a noastra mai devreme , dar vom vedea .... Edited by focut, 22 September 2017 - 09:22. |
|
#29
Posted 22 September 2017 - 10:46
Lukoil nu vinde benzina de 98 doar de 95 ecto este benzina de 95 cu ceva aditivi.
Benzina de 98 are alta formula chimica decat cea de 95 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3B7Wov8NiYQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#30
Posted 22 September 2017 - 11:03
Nytro84, on 22 septembrie 2017 - 10:46, said:
Lukoil nu vinde benzina de 98 doar de 95 ecto este benzina de 95 cu ceva aditivi. Benzina de 98 are alta formula chimica decat cea de 95 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3B7Wov8NiYQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am bagat de la Lukoil vreo 5 ani si benzina si motorina in Mercedes, BMW, Jeep. Absolut nicio problema. Tine foarte multe de cine are statia repsectiva, ca e fransiza. Daca pui din Cucuietii din deal e normal sa fie riscuri. Referitor la Alfa, punctul lor forte este design-ul in momentul de fata. Ei incearca sa resusciteze aceasta marca, insa dupa parerea mea este supraevaluata ca preturi. Da, arata misto, da, in interior e altceva fata de sobrietatea nemteasca, insa in rest cu parere de rau nu face banii. Singurele Alfa cu adevarat misto au fost pe vremea 155-ului Q4, cine stie despre ce vorbesc imi da dreptate. Atlfel asa de pe forumuri si parerism, poate o fi misto Alfa. Singura Alfa actuala care mi se pare de cumparat este 4C, intr-adevar o masina interesanta si ca target si ca pret. Edited by cavaliere, 22 September 2017 - 11:10. |
#31
Posted 22 September 2017 - 11:49
Toate mărcile sunt supraevaluate ca și preț. Altfel nu ar avea profiturile astea inimaginabile. Și precum la telefoane, prețul modelelor de top urcă de la generație la generație. Înțeleg că mai apar ceva inovații dar în rest industria aproape că bate pasul pe loc. Aceleași motoare, cu mici retușuri, aceleași caroserii anoste, aceleași opțiuni și pachete. Nu mai spun de fiabilitate care s-a degradat la toate mărcile.
|
#32
Posted 22 September 2017 - 12:55
Cavaliere, ce spui tu referitor la la faptul ca Alfa are doar designul de partea ei e o placa cam stricata și zgâriata bine. Astea sunt steoretipurilele clasice care le-am tot auzit in special de la cei care nu au avut una în viata lor, sau au avut una vai mama ei, și vorbesc din auzite, au auzit ei ca mașina e nașpa și prosta. Într-adevăr au avut o perioada mai puțin strălucită dar tocmai asta vor sa schimbe prin Giulia și Stelvio, o revenire la origini și la mașinile care le făceau altădată, cât tot vorbeai de 155q4. Platforma Giorgio pe care sunt construite ambele mașini este considerata una extrem de bună, a marcat revenirea la tracțiune spate, practic au făcut de la zero tot. Ambele mașini au o distributie a maselor aproape perfecta 50/50, motoare noi, cutii de viteze noi, totul a fost gândit pentru a oferii acea plăcere a condusului care s-a cam pierdut. De data asta acel design superb este acompaniat de soluții tehnice care sunt cel puțin la nivelele concurentei dacă nu peste.
|
#33
Posted 22 September 2017 - 13:00
Giulia QV si 4C .
Din ce am inteles de la vanzator 4 C-ul are 1700 cmc si 256 CP . Se fac 1500 bucati pe an , costa 90000 euro cu TVA si trebuie sa astepti .... Pe 2 septembrie eram in Madrid intre doua curse de avion si am profitat de ocazie sa vizitez show room-ul AR de langa aeroport . Attached FilesEdited by focut, 22 September 2017 - 13:02. |
|
#34
Posted 22 September 2017 - 13:16
La sfârșitul anului este programata lansarea versiunii qv și pt Stelvio, deocamdată este în ultimele faze de testare înainte de lansare.
|
#35
Posted 22 September 2017 - 13:19
andrey_r, on 22 septembrie 2017 - 12:55, said:
Cavaliere, ce spui tu referitor la la faptul ca Alfa are doar designul de partea ei e o placa cam stricata și zgâriata bine. Astea sunt steoretipurilele clasice care le-am tot auzit in special de la cei care nu au avut una în viata lor, sau au avut una vai mama ei, și vorbesc din auzite, au auzit ei ca mașina e nașpa și prosta. Într-adevăr au avut o perioada mai puțin strălucită dar tocmai asta vor sa schimbe prin Giulia și Stelvio, o revenire la origini și la mașinile care le făceau altădată, cât tot vorbeai de 155q4. Platforma Giorgio pe care sunt construite ambele mașini este considerata una extrem de bună, a marcat revenirea la tracțiune spate, practic au făcut de la zero tot. Ambele mașini au o distributie a maselor aproape perfecta 50/50, motoare noi, cutii de viteze noi, totul a fost gândit pentru a oferii acea plăcere a condusului care s-a cam pierdut. De data asta acel design superb este acompaniat de soluții tehnice care sunt cel puțin la nivelele concurentei dacă nu peste. Da man, eu am placa stricata, am avut 145 quadrifoglio ( stii cum arata macar?), 147 fix cand a aparut , si 155 ul care imi facea inima sa bata mai repede numai cand ma uitam la el. Tu ce Alfa ai de ti se pare asa ozn comparativ cu nemtoaicele? Tu confunzi o platforma "Considerata extrem de buna", de catre cine?), cu fiabilitatea dovedita in timp care la Alfa e pilaf. Placere a condusului nu este totuna cu fiabilitate. Placere a condusului ofera si BMW m3 sa stii, |
#36
Posted 22 September 2017 - 13:28
Stai nu sării asa tare, eu doar îți spuneam ca Giulia și Stelvio sunt cu totul altceva decât a avut Alfa in trecut. Am avut Fiat, am avut 156 și acum am un 159 2011, printre ultimele făcute, asa ca vorbesc în cunoștință de cauza nu din povesti. Ideea e ca nu e corect sa arunci afirmații de genul ca Alfa nu are decât designul, tocmai aici a intervenit schimbarea. Și eu am fost sceptic, sincer chiar ma gândeam ca 159 va fi ultima alfa, asta pana am avut ocazia sa conduc și Giulia și Stelvio, sunt chiar mașini care merita sa fie luate în considerare de cumpărători. Asta cu fiabilitatea pilaf e deja distractiva, dacă îți spun că nu am avut probleme majore la nici o mașină din grup vei zice ca aberez, dar asta e realitatea, plus de asta ia uită-te puțin la toate mărcile și vezi ca nu mai exista fiabilitate, e doar piața de consum.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users