Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Teapa cu extraoptiune de 7EUR pentru roaming
#19
Posted 21 September 2017 - 14:26
f300, on 21 septembrie 2017 - 14:11, said:
Cind am mentionat anterior ca Vodafonila mai face chestii de-astea sa nu mearga vocea si sa mearga datele in roaming faza tare era ca nu mergeau nici sms-urile. Primeam welcome sms-uri din zilele trecute dupa ce ajungeam inapoi acasa, in fine nebunie. Exact asta e si situatia mea. Datele merg, SMS si voce si chestii de genul care nu necesita internet, nu. Acuma ca mi-ai dat ideea sa imi verific in cont, m-am enervat maxim. Deci, scurta recapitulare Miercurea trecuta, am incarcat 7E pentru serviciul de roaming. Mi-au luat banii, mi-au dat alta oferta, aparent. Azi, dupa 8 zile angajata in loc sa-mi schimbe optiunea asta in alta de roaming, i-a luat 6euro tatalui meu si mi-a scos optiune de 7e si a inlocuit-o cu cea de 6. Practic, am pierdut 7 euro. Nu i-am consumat (nu a mers sa folosesc serviciul, remember?) si acum nu ii mai am. In cont am doar: Extraopţiune Oferta 6 cu Roaming Cost: 6 € Macar inainte aveam vreo 2GB de net. acum, mai am 400 MB ca aparent azi am cheltuit 100. (nu stiu pe ce, au trecut 3 ore de cand s-a intamplat activarea asta, moment in care sunt la servici...) WHAT? |
#20
Posted 21 September 2017 - 14:34
Cand ti a activat optiunea 6 cu roaming automat ti a anulat orice optiune anterioară inclusiv resursele ei.
|
#21
Posted 21 September 2017 - 14:35
Corect, nu te lasa sa ai o optiune cu roaming si una nationala pe cont. Iti anuleaza una din ele automat... sistemul VF
|
#22
Posted 21 September 2017 - 14:35
Cum rahat sa anulezi niste benfeficii pe care un client le-a platit?
Mi se pare normal sa se cumuleze.Deja asta e furt pe fata! |
#23
Posted 21 September 2017 - 14:36
Intrebare de baraj: inainte sa activezi optiunea de 6 mergeau datele pe aia de 7?
|
#24
Posted 21 September 2017 - 14:38
clader, on 21 septembrie 2017 - 14:35, said:
Cum rahat sa anulezi niste benfeficii pe care un client le-a platit? Mi se pare normal sa se cumuleze.Deja asta e furt pe fata! Screenshot_20170921-153743.png 338.28K 71 downloads |
#25
Posted 21 September 2017 - 14:43
Asta e super-cool (NOT), din cauza reglementarilor EU - nu pot sa-ti dea si optiunea nationala pentru ca toate beneficiile trebuie sa fie automat disponibile si in roaming.
Edited by f300, 21 September 2017 - 14:43. |
#26
Posted 21 September 2017 - 14:44
Da, asa ca platesti 6 euro pentru 500 MB si 200 de unitati.
|
#27
Posted 21 September 2017 - 14:47
Cu datele iti recomand:
- nu conecta laptopul prin telefon (hotspot/tethering) - ala maninca "fara numar" - daca ai Android activeaza prin optiuni "data saver" si lasa pe undeva pe la exceptii doar ce aplicatii vrei tu sa mearga in fundal (mail, whatsapp, etc). Si celelalte o sa aibe acces la net dar doar cind le ai in foreground - daca navighezi mult pune Opera si activeaza Data Savings/video&image quality le pui pe minim. Evident instalare de programe, update-uri, etc numai pe wifi (munca, hotel, etc). Pe termen lung o cartela locala e preferabila - daca nu e una dintre tarile "naspa" - fie ca sint mult prea scumpe fie ca trebuie tot felul de documente, rezidenta acolo, etc. Edited by f300, 21 September 2017 - 14:49. |
#28
Posted 21 September 2017 - 14:54
[ady], on 21 septembrie 2017 - 10:24, said:
In cursul saptamanii trecute, miercuri mai exact, in timp ce imi incarcam in mod normal, online, cartela Vodafone am vazut ca pot alege si o alta optiune direct la incarcare. Intrucat urma sa plec din tara am considerat ca fiind momentul perfect sa beneficiez ce acest aspect. Greșeala este a ta! Nu te-ai informat ce contine oferta aleasă de tine săptămâna trecută! Are/nu roaming! Vodafone a scos roamingul de peste două săptămâni la toate optiunile naționale indiferent de valoare, creând altele doar pentru roaming. Vina îți aparține în totalitate. f300, on 21 septembrie 2017 - 14:43, said:
Asta e super-cool (NOT), din cauza reglementarilor EU - nu pot sa-ti dea si optiunea nationala pentru ca toate beneficiile trebuie sa fie automat disponibile si in roaming. Sommerby, on 10 septembrie 2017 - 07:57, said:
....la "alegerea forțată" a unei optiuni pentru roaming -1-8 € se va dezactiva orice extraoptiune nationala existentă. Apoi, la întoarcere în țară, clientul va plăti altă opțiune nouă, că deh.. Am găsit și explicația "dezactivarii forțate" a oricarei opțiuni naționale când "alegi forțat" o opțiune cu roaming: Ca să nu poți reclama că deși aveai o opțiune națională activă, NU POTI FOLOSI BENEFICIILE NATIONALE IN UE CONFORM DIRECTIVEI UE care spune clar că BENEFICIILE NATIONALE SE POT UTILIZA IN ROAMING!!!!!!! Edited by Sommerby, 21 September 2017 - 14:52. |
|
#29
Posted 21 September 2017 - 15:36
f300, on 21 septembrie 2017 - 14:36, said:
Intrebare de baraj: inainte sa activezi optiunea de 6 mergeau datele pe aia de 7? Sommerby, on 21 septembrie 2017 - 14:54, said:
Initiator Greșeala este a ta! Nu te-ai informat ce contine oferta aleasă de tine săptămâna trecută! Are/nu roaming! Vodafone a scos roamingul de peste două săptămâni la toate optiunile naționale indiferent de valoare, creând altele doar pentru roaming. Vina îți aparține în totalitate. Daca nu, as fi ramas cu ce aveam. cum zicema, oricum folosesc 50 de minute pe luna, nu aveam nici un motiv sa iau alta oferta daca nu era marcata "roaming". |
#30
Posted 21 September 2017 - 16:13
Ady
Nu te-ai informat săptămâna trecută. Schimbarea ofertelor pe site-ul vodafone (singurul abilitat să iți confirme asta, relatiile clienti sau vanzatorii in magazine sunt mai slab informati!!) este de peste doua săptămâni. Gif2D, on 07 septembrie 2017 - 13:20, said:
Au defalcat opțiunile Ă®n două: Pe 7 septembrie erau schimbate pe siteul vodafone!! Azi suntem in 21, fix două săptămâni, iar tu ne spui că te-ai documentat săptămâna trecută înainte să alegi opțiunea! Greșeala este a ta exclusiv, nu te-ai informat pe site-ul Vodafone săptămâna trecută. Are destule probleme cauzate clienților Vodafone, dar ca un client nu se informează pentru ce optează e strict vina lui!! Topicul ăsta este inutil!! Nu e nicio țeapă în cazul tău. L.E. Sper să nu te gândești că sunt fanul lor: Sommerby, on 08 septembrie 2017 - 17:22, said:
Aveam dreptate. Dacă activezi o optiune cu roaming îți anulează orice alta opțiune avută: Niște cretini!!! Câte zile durează portarea în altă rețea??? Mai mult de 2-3? Edited by Sommerby, 21 September 2017 - 16:31. |
#31
Posted 21 September 2017 - 16:42
Sommerby, on 21 septembrie 2017 - 16:13, said:
Ady Nu te-ai informat săptămâna trecută. Schimbarea ofertelor pe site-ul vodafone (singurul abilitat să iți confirme asta, relatiile clienti sau vanzatorii in magazine sunt mai slab informati!!) este de peste doua săptămâni. https://forum.softpe...page__st__11862 Pe 7 septembrie erau schimbate pe siteul vodafone!! Azi suntem in 21, fix două săptămâni, iar tu ne spui că te-ai documentat săptămâna trecută înainte să alegi opțiunea! Greșeala este a ta exclusiv, nu te-ai informat pe site-ul Vodafone săptămâna trecută. Are destule probleme cauzate clienților Vodafone, dar ca un client nu se informează pentru ce optează e strict vina lui!! Topicul ăsta este inutil!! Nu e nicio țeapă în cazul tău. L.E. Sper să nu te gândești că sunt fanul lor: Cred ca nu am fost clar: pana saptamana trecuta nici macar nu am stiut ca poti activa o optiune cand incarci. In plus, cu siguranta nu stiam cum e treaba cu roamingul fiind prima oara plecat din tara de cand cu noul sistem. Deci da, nu puteam sa fi citit ALTCEVA in alte saptamani cand atunci cand mi-am activat optiunea a fost prima oara cand am citit respectivul text. Poti sa spui ca a fost caching si am vazut o versiune veche, ca a fost un glitch in sistemul VF si pentru scurt timp au aratat optiuni vechi sau orice alta eroare tehnica, dar nu ma fa chior, te rog. Da, poti sa imi spui ca nu m-am documentat in afara site-ului VF, nu m-am uitat pe forum si nu am vorbit cu un consultant. De acord cu asta. Dar nu am crezut ca e necesar, intrucat optiunile afisate pe site mi s-au parut clare si cu siguranta nu am verificat daca s-a schimbat ceva in ultimele C saptamani. |
#32
Posted 21 September 2017 - 16:50
Este imposibil tehnic, ca după o săptămâna de la schimbarea ofertelor pe site-ul vodafone, DOAR ție să îți apară pe site ofertele de acum două săptămâni!
Nu stă în picioare motivarea ta, cu glich-uri si alte prostii!! Actualizarea unui site nu durează o săptămâna pentru niciun device existent! Singura explicație plauzibilă în cazul tau ar fi fost că ai citit/văzut oferta încă valabilă cu roaming în urmă cu ceva timp (înainte de data de 7 septembrie), iar săptămâna trecută, ai activat-o fără să mai verifici ce arată!!! Greșeala este a ta!! Nici urmă de țeapă in cazul tău! |
#33
Posted 21 September 2017 - 18:58
Eh, pe vremuri era obiceiul sa citestio bine-bine-bine-bine, orica hartie care dadea impresia ca te vei imbogati subit. Dar asta se intampla püe vremea cand nu erau probleme cu invatamantul, cartile se foloseau cativa ani, pe rand...
Asa se intampla cad citesti doar titlul ofertei. Daca aprofundai, fugeai de ea ca de dreaq´! |
|
#34
Posted 21 September 2017 - 19:00
Ce ma bucur ca am plecat de la ei. Nu va spun unde ca va enervati!
|
#35
Posted 21 September 2017 - 21:07
#36
Posted 21 September 2017 - 21:22
Si tu esti cel mai afectat de asta.
Stim, nu ai back-up. Ce tragedie... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users