Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema cu trecerea de pe 4g pe 3g
Last Updated: Nov 29 2017 12:41, Started by
tauru242
, Sep 20 2017 13:56
·
0
#19
Posted 20 September 2017 - 17:07
Da ,a mers si la mine dar ,gata.Si cred ca sunt ceva luni.
|
#20
Posted 20 September 2017 - 17:11
Adrianradu, on 20 septembrie 2017 - 15:42, said: Alta intrebare...ar fi de ce toti o "luati" personal ?!..."mie nu imi merge asta si Reteua imi face asta,numai mie..."...ai fi uimit ce putine informatii "personale" sunt pentru fiecare...strict din punct de vedere Radio L.E. Doar ce am încheiat un apel, nu mai trece înapoi pe 4g dar nici pe 3g n-a rămas e într-un fel se searching..... Edited by tauru242, 20 September 2017 - 17:20. |
#21
Posted 20 September 2017 - 17:16
Eu i-am spus ca e o regula generala pe zona mea cu trecerea de la 2G pe 3G si sunt mai multi care au remarcat acest lucru,dar cum am mai spus ...e normal totul.
|
#22
Posted 20 September 2017 - 17:24
tauru242, on 20 septembrie 2017 - 17:11, said:
Cum adică o luam personal? M-a deranjat răspunsul tău pentru că erai ironic; adică, vezi doamne, ce idiot sunt Či eu că dacă văd că butonez telefonul Či îČi revine normal că e telefonul Či nu reČeaua... Či mai vin Či deschid Či topic.... Eu nu pot să Čtiu cui, ce i se întâmplă, am pus o întrebare, dacă poČi să mă ajuČi, îČi mulČumesc, dacă nu, lasă pe alČii... L.E. Doar ce am încheiat un apel, nu mai trece înapoi pe 4g dar nici pe 3g n-a rămas e într-un fel se searching..... |
#23
Posted 20 September 2017 - 17:30
Sta asa ca in attachment si alea sunt raspunsurile la cautare. Si asta imediat dupa ce am terminat apelul.[ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170920/ff43d82f91e0cb0779bab2648add6598.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170920/2580f773daedc6550319bc53eb02d8f1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170920/54bce433e4a09804d0a3ea0d66dd9611.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Adrianradu, on 20 septembrie 2017 - 17:24, said:
Nu am fost ironic.Raspunsul meu te-a deranjat ca nu a fost ceea ce "vroiai tu sa auzi"...si ti-ai dat seama ca esti...cum ai zis ca esti.Eu doar am exclus Reteaua din "problema" ta...de ajutor dupa parerea mea... Merci de raspunsuri, te rog ca alta data sa eviti sa ma mai ajuti. |
#24
Posted 20 September 2017 - 17:43
Esti client nou la Telekom? Avem multe discutii pe aici cu diverse probleme...
|
#25
Posted 20 September 2017 - 17:53
Nu, sunt la ei de pe vremea când erau Cosmote doar că n-am avut probleme până acum. Stau la ei pentru că au 3G într-o zonă în care restul nu au. In fine, o să-l țin pe 2g\3g și aia e.
|
#26
Posted 26 November 2017 - 10:49
Salut,
Chiar ieri m-am confruntat cu miraculoasa lor retea. Mama avea un SIM prepay de Cosmote. I-am dat un smartphone care "mi-a ramas mic". In fine am schimbat SIM-ul vechi cu unul nou la un Germanos fara mare tam-tam (si fara sa trebuiasca platit ceva). Ajung acasa si dau sa fac un cont ca sa-mi fie mai usor sa administrez optiuni, etc. Nu a vrut in ruptul capului cu datele ei. Vesnicul mesaj cu "a aparut o eroare, reveniti mai tarziu". A mers cand am introdus datele mele. Intre timp am incercat sa activez optiunea 5. Nu am putut cu *100# . Imi spunea ca nu are credit suficient. Avea 6 euro. A mers cu sms cu text "5" la 123 Acum faza frumoasa cu trecerile de la 2G la 4G. Pur si simplu nu merge, nu se face. Daca sun sau este sunata, telefonul trece fara probleme din 4G in 2G. Invers nu merge decat daca pun telefonul timp cateva secunde in "mod avion". Isi revine instantaneu dupa ce-l dezactivez. Am testat si pe un Zenfone 3 pe care il tin de rezerva. Pe ala e si mai frumos, nu face trecerea si tipa la mine apoi ca intru in roaming cu datele mobile. Sunt in oras si nicidecum langa vreo granita. Se pare ca e o ciudatenie de cand au "inghitit" reteaua de la Zapp. Trece luna si-i portez numarul. PS. Mi-a raspuns la serviciu clienti unul cu o voce de se vedea ca-l doare la 20 km in fata cardanului. In fine a zis ca poate face o sesizare dar ca timpul de raspuns este 1-30 zile. Telekom sunt |
#27
Posted 26 November 2017 - 10:59
Pai eu mananc la "caca" pe acilea de prin august -septembrie dar toti zic ca totul functioneaza normal. Eu zic ca normal vad ei din birouri dar realitatea este alta.
Plus ca nu are rost sa te enervezi sa suni la clienti ...ca te enervezi degeaba. Tocmai se implinira doua luni si tot nu am primit raspuns la sesizarea mea. Zic pe buna dreptate ca ii doare in basca de abonatii vechi. |
#28
Posted 29 November 2017 - 12:41
@who_me
Cam așa fac toate telefoanele ce nu au trecute în baseband continuitatea Zapp în Telekom, asta pentru că sunt încă două rețele diferite. Activezi datele mobile în roaming și asta e, folosești telefonul pe 3G, dacă există. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users