Check engine cauze Bmw 118d e87
Last Updated: Sep 20 2017 20:52, Started by
Clazus
, Sep 20 2017 10:52
·
0
#1
Posted 20 September 2017 - 10:52
Salut,am un BMW 118d din 2005 si am si eu o nelămurire, mi s-a aprins, ieri, după o depasire, martorul galben 'check engine' si pe iDrive apare 'increassed emisions'. Care sa fie cauza? Cand am pus-o pe tester apareau niste erori de la turbo, debilmetru si inca ceva, dar când le-a verifcat, mergeau in parametri si a zis ca nu stie de ce a dat eroarea, am sters eroarea si apoi, după cativa km, la o depășire, s-a aprins iar martorul 'check engine' si afisa 'increassed emisions'. Fostul propietar mi-a zis ca mecanicul ii zisese ca are ciupit un furtun la intercoler, sa fie asta cauza? inca nu am verificat.
|
#2
Posted 20 September 2017 - 11:12
"debilmetrul" ce anume masoara? Eu stiu ca ala masoara prostia. Mecanicului.
Debitmetrul cum anume l-a verificat? Turbo cum l-a verificat? S-a uitat la ele si daca a vazut ca nu s-au volotilizat, a presupus ca sunt bune? Da mai multe detalii. Edited by dan1980_25, 20 September 2017 - 11:16. |
#3
Posted 20 September 2017 - 11:14
#4
Posted 20 September 2017 - 11:16
A verifcat pe tester parametrii la care lucreaza si a zis ca sunt toate in regula, funcționează la parametrii normali.
Edited by Clazus, 20 September 2017 - 11:17. |
#5
Posted 20 September 2017 - 11:17
Clazus, on 20 septembrie 2017 - 11:16, said:
Le-a verifcat oe tester, parametrii la care lucreaza si a zis ca sunt toate in regula, funcționează la parametrii normali. Pai in cazul asta personal nu stiu ce are. Masina trage bine? Ca idee, pate fi de vina EGR-ul(banuiesc ca nu l-ai curatat niciodata), filtrul de particule, debitmetrul, vreo electrovalva sau probleme la vreun furtun de vacuum. Daca ar fi masina mea as investiga mai amanuntit treaba cu debitmetrul de aer. Edited by dan1980_25, 20 September 2017 - 11:28. |
#6
Posted 20 September 2017 - 11:28
Da, trage foarte bine, si dupa ce s-a aprins martorul, mergea la fel, sa fie oare furtunul de la intercoler fisurat. cu geamul deschis, se aude un fâsâit cand accelerez
|
#7
Posted 20 September 2017 - 11:33
in teorie, daca ai o asemenea fisura, ar trebui sa ai pierderi serioase de putere.
|
#9
Posted 20 September 2017 - 13:13
Clazus, on 20 septembrie 2017 - 10:52, said:
Cand am pus-o pe tester apareau niste erori de la turbo, debilmetru si inca ceva, dar când le-a verifcat, mergeau in parametri si a zis ca nu stie de ce a dat eroarea check engine poate sa fie dintr-o multime de cauze. daca e din 2005, presupun ca n-are dpf? |
#10
Posted 20 September 2017 - 13:19
Martorii aia de check engine se aprind din orice, eu cunosc persoane care merg fara probleme cu martorul ala aprins si de 5 ani
Cred ca sunt facute sa se aprinda la misto, sa te faca sa decartezi bani in service degeaba, unde evident ca daca te-ai duce iti inventeaza ca ai nevoie de lucrari multe si scumpe sa te usureze de bani aiurea. |
|
#11
Posted 20 September 2017 - 14:18
La benzina mai e cum mai e, dar la diesel orice mica fisura te duce la check engine chiar daca motorul merge.
Da si noua codul ala de la scanare...un fel de P0xxx sau orice alt cod de eroare sa vedem exact ce ai tu acolo. La mine check engine s-a aprins pentru simplul fapt ca nu aveam busonul de la ulei strans la maxim si tragea aer fals pe acolo. Am strans busonul de la ulei si in 50 de km s-a stins singur...asta ca sa iti dau exemplu cat de pretentios e acel check engine. Posibil sa ai si vre-o fisura sau crapatura la intercooler sau pe traseu. De asemenea verifica daca turbina este cu geometrie variabila...si banuiesc ca este. Daca e asa, vezi daca este cu actionare vacumatica sau cu actuator. Verifica daca nu cumva furtunul de vaccum ( in ambele cazuri trebuie sa existe un furtun de vaccum ) este crapat si nu mai actioneaza turbina.... Vezi ca daca se aude ca un fluierat ca de motor de avion in habitaclu, axul de la turbina este uzat si curand te va lasa de tot adica kit nou pentru turbina. L.E. Vad ca ai luat masina asta in cam 2-3 zile. Si deja ai probleme cu ea ? Hmmm...nu te vad prea bine la buzunar. Si apropo, fostul proprietar cred ca stie mai multe decat ti-a spus. Daca stergi erorile si ele reapar in 20-50 de km atunci ar trebui sa le iei in serios. Edited by tehnics, 20 September 2017 - 14:31. |
#12
Posted 20 September 2017 - 16:16
Clazus, on 20 septembrie 2017 - 10:52, said:
Salut,am un BMW 118d din 2005 si am si eu o nelămurire, mi s-a aprins, ieri, după o depasire, martorul galben 'check engine' si pe iDrive apare 'increassed emisions'. Care sa fie cauza? Cand am pus-o pe tester apareau niste erori de la turbo, debilmetru si inca ceva, dar când le-a verifcat, mergeau in parametri si a zis ca nu stie de ce a dat eroarea, am sters eroarea si apoi, după cativa km, la o depășire, s-a aprins iar martorul 'check engine' si afisa 'increassed emisions'. Fostul propietar mi-a zis ca mecanicul ii zisese ca are ciupit un furtun la intercoler, sa fie asta cauza? inca nu am verificat. de cat timp o ai? doar nu vroiai sa-ti zica fostul proprietar ca stie de probleme si nu a vrut sa-ti spuna cand ai cumparat-o. edit: hai ca am vazut topicurile tale, probabil distractia abia acum incepe Edited by ando01, 20 September 2017 - 16:17. |
#13
Posted 20 September 2017 - 16:27
Ca sa nu mai zic ca daca ai o mica crapatura la intercooler...crapaturia aia ghici ce va face ? Va face o crapatura mai mare si mai mare si la final va trebui sa schimbi intercoolerul. Din pacate cel mai des cedeaza la imbinarea plastic-metal si acolo nu ai cum sa il carpesti decat cu unul nou.
Sa ne tii la curent cati bani ai bagat in reparatii... |
#14
Posted 20 September 2017 - 18:11
Am zis ca e furtunul la intercoler ciupit, de unde le tot scoateți?))
|
#15
Posted 20 September 2017 - 18:16
samebo, on 20 septembrie 2017 - 13:19, said:
Martorii aia de check engine se aprind din orice, eu cunosc persoane care merg fara probleme cu martorul ala aprins si de 5 ani Cred ca sunt facute sa se aprinda la misto, sa te faca sa decartezi bani in service degeaba, unde evident ca daca te-ai duce iti inventeaza ca ai nevoie de lucrari multe si scumpe sa te usureze de bani aiurea. |
|
#16
Posted 20 September 2017 - 19:45
Schimba furtunul la intercoler daca e ciupit, stergi eroarea si vezi cum se comporta.
|
#17
Posted 20 September 2017 - 20:52
Clazus, on 20 septembrie 2017 - 10:52, said:
Fostul propietar mi-a zis ca mecanicul ii zisese ca are ciupit un furtun la intercoler, sa fie asta cauza? inca nu am verificat. Clazus, on 20 septembrie 2017 - 18:11, said:
Am zis ca e furtunul la intercoler ciupit, de unde le tot scoateți?)) Deci rezolvat. Nici nu imi dau seama de ce ne-ai mai intrebat. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users