Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Check engine cauze Bmw 118d e87

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Clazus

Clazus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 06.09.2017
Salut,am un BMW 118d din 2005 si am si eu o nelămurire, mi s-a aprins, ieri, după o depasire, martorul galben 'check engine' si pe iDrive apare 'increassed emisions'. Care sa fie cauza? Cand am pus-o pe tester apareau niste erori de la turbo, debilmetru si inca ceva, dar când le-a verifcat, mergeau in parametri si a zis ca nu stie de ce a dat eroarea, am sters eroarea si apoi, după cativa km, la o depășire, s-a aprins iar martorul 'check engine' si afisa 'increassed emisions'.     Fostul propietar mi-a zis ca mecanicul ii zisese ca are ciupit un furtun la intercoler, sa fie asta cauza? inca nu am verificat.

#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
"debilmetrul" ce anume masoara? Eu stiu ca ala masoara prostia. Mecanicului.
Debitmetrul  cum anume l-a verificat?
Turbo cum l-a verificat?
S-a uitat la ele si daca a vazut ca nu s-au volotilizat, a presupus ca sunt bune?
Da mai multe detalii.

Edited by dan1980_25, 20 September 2017 - 11:16.


#3
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,068
  • Înscris: 19.12.2012

 dan1980_25, on 20 septembrie 2017 - 11:12, said:

"debilmetrul" ce anume masoara? Si cum anume l-a verificat?
Turbo cum l-a verificat?
Da mai multe detalii.
starea soferului :D

#4
Clazus

Clazus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 06.09.2017
A verifcat pe tester parametrii la care lucreaza si a zis ca sunt toate in regula, funcționează la parametrii normali.

Edited by Clazus, 20 September 2017 - 11:17.


#5
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

 Clazus, on 20 septembrie 2017 - 11:16, said:

Le-a verifcat oe tester, parametrii la care lucreaza si a zis ca sunt toate in regula, funcționează la parametrii normali.
deci a facut un log un mers si a vazut ca in orice regim de turatie, functioneaza ok.Posted Image Ca la relanti cu mufa bagata in gaura, testerul arata ca e totul in regula chiar si la un debitmetru praf si pulbere.
Pai in cazul asta personal nu stiu ce are.
Masina trage bine?
Ca idee, pate fi de vina EGR-ul(banuiesc ca nu l-ai curatat niciodata), filtrul de particule, debitmetrul, vreo electrovalva sau probleme la vreun furtun de vacuum.
Daca ar fi masina mea as investiga mai amanuntit treaba cu debitmetrul de aer.

Edited by dan1980_25, 20 September 2017 - 11:28.


#6
Clazus

Clazus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 06.09.2017
Da, trage foarte bine, si dupa ce s-a aprins martorul, mergea la fel, sa fie oare furtunul de la intercoler fisurat. cu geamul deschis, se aude un fâsâit cand accelerez

#7
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
in teorie, daca ai o asemenea fisura, ar trebui sa ai pierderi serioase de putere.

#8
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,805
  • Înscris: 10.12.2006
Ti s-a zis ca in 5.000 euro nu iei decat un BMW cazan, dar te-ai retras din discutie din cauza ca nu ti-au convenit sfaturile. Acum vei incepe sa schimbi pe ea "turbo, debilmetru si inca ceva" pana te saturi, dupa aia o s-o vinzi doar sa n-o mai vezi.

#9
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,779
  • Înscris: 06.09.2004

 Clazus, on 20 septembrie 2017 - 10:52, said:

Cand am pus-o pe tester apareau niste erori de la turbo, debilmetru si inca ceva, dar când le-a verifcat, mergeau in parametri si a zis ca nu stie de ce a dat eroarea
cine a spus? frizerul? data viitoare mergi si tu la un mecanic, lasa frizerii sa tunda. si nu te uita ca e imbracat in salopeta si e murdar de ulei, orice ti-ar spune - ala tot frizer este.

check engine poate sa fie dintr-o multime de cauze. daca e din 2005, presupun ca n-are dpf?

#10
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Martorii aia de check engine se aprind din orice, eu cunosc persoane care merg fara probleme cu martorul ala aprins si de 5 ani :D
Cred ca sunt facute sa se aprinda la misto, sa te faca sa decartezi bani in service degeaba, unde evident ca daca te-ai duce iti inventeaza ca ai nevoie de lucrari multe si scumpe sa te usureze de bani aiurea.

#11
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,819
  • Înscris: 01.11.2005
La benzina mai e cum mai e, dar la diesel orice mica fisura te duce la check engine chiar daca motorul merge.
Da si noua codul ala de la scanare...un fel de P0xxx sau orice alt cod de eroare sa vedem exact ce ai tu acolo.
La mine check engine s-a aprins pentru simplul fapt ca nu aveam busonul de la ulei strans la maxim si tragea aer fals pe acolo. Am strans busonul de la ulei si in 50 de km s-a stins singur...asta ca sa iti dau exemplu cat de pretentios e acel check engine.
Posibil sa ai si vre-o fisura sau crapatura la intercooler sau pe traseu. De asemenea verifica daca turbina este cu geometrie variabila...si banuiesc ca este. Daca e asa, vezi daca este cu actionare vacumatica sau cu actuator. Verifica daca nu cumva furtunul de vaccum ( in ambele cazuri trebuie sa existe un furtun de vaccum ) este crapat si nu mai actioneaza turbina....
Vezi ca daca se aude ca un fluierat ca de motor de avion in habitaclu, axul de la turbina este uzat si curand te va lasa de tot adica kit nou pentru turbina.

L.E. Vad ca ai luat masina asta in cam 2-3 zile. Si deja ai probleme cu ea ? Hmmm...nu te vad prea bine la buzunar.

Si apropo, fostul proprietar cred ca stie mai multe decat ti-a spus.

Daca stergi erorile si ele reapar in 20-50 de km atunci ar trebui sa le iei in serios.

Edited by tehnics, 20 September 2017 - 14:31.


#12
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 17.12.2006

 Clazus, on 20 septembrie 2017 - 10:52, said:

Salut,am un BMW 118d din 2005 si am si eu o nelămurire, mi s-a aprins, ieri, după o depasire, martorul galben 'check engine' si pe iDrive apare 'increassed emisions'. Care sa fie cauza? Cand am pus-o pe tester apareau niste erori de la turbo, debilmetru si inca ceva, dar când le-a verifcat, mergeau in parametri si a zis ca nu stie de ce a dat eroarea, am sters eroarea si apoi, după cativa km, la o depășire, s-a aprins iar martorul 'check engine' si afisa 'increassed emisions'. Fostul propietar mi-a zis ca mecanicul ii zisese ca are ciupit un furtun la intercoler, sa fie asta cauza? inca nu am verificat.

de cat timp o ai? doar nu vroiai sa-ti zica fostul proprietar ca stie de probleme si nu a vrut sa-ti spuna cand ai cumparat-o.
edit: hai ca am vazut topicurile tale, probabil distractia abia acum incepe

Edited by ando01, 20 September 2017 - 16:17.


#13
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,819
  • Înscris: 01.11.2005
Ca sa nu mai zic ca daca ai o mica crapatura la intercooler...crapaturia aia ghici ce va face ? Va face o crapatura mai mare si mai mare si la final va trebui sa schimbi intercoolerul. Din pacate cel mai des cedeaza la imbinarea plastic-metal si acolo nu ai cum sa il carpesti decat cu unul nou.
Sa ne tii la curent cati bani ai bagat in reparatii...

#14
Clazus

Clazus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 06.09.2017
Am zis ca e furtunul la intercoler ciupit, de unde le tot scoateți?:)))

#15
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,712
  • Înscris: 06.07.2005

 samebo, on 20 septembrie 2017 - 13:19, said:

Martorii aia de check engine se aprind din orice, eu cunosc persoane care merg fara probleme cu martorul ala aprins si de 5 ani Posted Image
Cred ca sunt facute sa se aprinda la misto, sa te faca sa decartezi bani in service degeaba, unde evident ca daca te-ai duce iti inventeaza ca ai nevoie de lucrari multe si scumpe sa te usureze de bani aiurea.
Asa e. Daca nu explodeaza/ia foc ce sa verifici ?! Nenorociti care vor sa iti ia banii pe nimic.

#16
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,805
  • Înscris: 10.12.2006
Schimba furtunul la intercoler daca e ciupit, stergi eroarea si vezi cum se comporta.

#17
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,819
  • Înscris: 01.11.2005

 Clazus, on 20 septembrie 2017 - 10:52, said:

Fostul propietar mi-a zis ca mecanicul ii zisese ca are ciupit un furtun la intercoler, sa fie asta cauza? inca nu am verificat.

 Clazus, on 20 septembrie 2017 - 18:11, said:

Am zis ca e furtunul la intercoler ciupit, de unde le tot scoateți?Posted Image))
Am subliniat ca sa iti dai seama ca tu intrebi, tu raspunzi.
Deci rezolvat. Nici nu imi dau seama de ce ne-ai mai intrebat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate