Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Interfata grafica complexa

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
dva

dva

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 10.02.2006
Salut,

In primul rand imi cer scuza daca aceasta intrebare a mai fost postata si exista undeva un raspuns, dar cu search nu am gasit nimic.

Iata datele problemei mele:
Ce stiu:
Sunt inginer. Vreau sa fac un program de calcul sa-mi usurez viata si munca.

Ce vreau:
Programul va avea o interfata grafica in genul Paint din Win.
Dar... cu anumite particularitati:
1. daca desenez o linie, aceasta va fi numai la un anumit unghi (0grd, 30grd, 90 etc), linia va avea proprietati (lungime, latime, diametru, material, destinatie, etc) intr-o fereastra de dialog.
2. daca 2 linii se intersecteaza, programul stie si va face calculul ca atare.
3. cu un buton pot insera un element predefinit (cum ar fi un cerc cu caracteristici predefinite) sau mai clar, vreau sa inserez blocuri pe sistemul ACAD-ului.
4. daca selectez o parte din desen si o copiez in acelasi desen, programul va stii si va considera copia ca un element nou.
5. si evident, programul va citi dintr-o baza de date, va salva proiectul, va scrie intr-un fisier rezultatele si eventual va deschide si un ACAD ca sa exporte acolo informatie.....

Intrebarile ar fi urmatoarele:
1. Se poate face asa ceva in VB? daca nu, exista altceva in care sa pot face ceea ce vreau?
2. Ce carti - de pe piata din RO - recomandati.