Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

clauze contractuale RDS - abuz

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,362
  • Înscris: 06.11.2014
"5.4.  Oricare  parte  va  putea  denunta  in  mod  unilateral  prezentul  contract,  dupa expirarea Duratei Initiale sau in cazul in care Contractul a fost incheiat pe perioada
nedeterminata si daca au fost indeplinite obligatiile asumate pana la momentul cand urmeaza sa inceteze contractul, cu notificarea scrisa a celeilalte parti, transmisa prin
posta sau curier cu confirmare de primire cu cel putin 30(treizeci) de zile inainte de data cand va inceta contractul. In cazul denuntarii unilaterale a contractului de catre
Beneficiar este necesar ca acesta sa transmita notificarea societatii RCS&RDS – Relatii cu clientii si sa faca dovada primirii efective a notificarii de catre RCS&RDS cel mai
tarziu in data de 5(cinci) a lunii
, urmand ca incetarea contractului sa opereze din data de intai a lunii urmatoare. Daca notificarea este primita de RCS&RDS dupa data de 5 a lunii,
incetarea contractului va opera incepand cu data de intai a celei de-a doua luni de la data primirii  notificarii,  Beneficiarul  avand  obligatia  sa  achite  contravaloarea  serviciilor
care vor fi furnizate pana la incetarea contractului."

#20
OctiPsy

OctiPsy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 339
  • Înscris: 15.06.2010
Stai... ia o versiune actuală, că o au pe sait: http://www.rcs-rds.r...tuale/contracte

Attached Files



#21
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014

View PostTheRipper, on 15 septembrie 2017 - 20:24, said:

Salut,

Ce pareri aveti?

De asemenea, rog helperul RDS sa se autosesizeze
Se da situatia : ( si exact asa am scris in sesizarea pe digicare )


"
Salut!
Subiectul e sensibil, e mult de scris, dar o sa incerc sa fiu cat mai scurt.
Contractul meu RDS expira pe data de 05.10.2017. Am fost intr-un punct RDS sa solicit inchiderea acestuia incepand cu ultima zi contractuala. Colegii de acolo au zis ca NU pot depune cererea decat daca contractul e expirat ( deci sa revin dupa 5.10 ), si ca, daca depun cererea pe 5.10, serviciul va mai fi activ pana pe data de 1.11, desi perioada de 1.11.2017 NU EXISTA IN CONTRACTUL dintre mine si partea RDS.
Este complet abuziv, imoral, ilogic si non fair play ca eu, ca si client, sa fiu obligat sa folosesc serviciile RDS macar o zi dupa terminarea contractului.


Salut. Beneficiarul poate solicita incetarea contractului intr-unul din punctele de prezenta RCS & RDS care desfasoara operatiuni in sfera rezilierii de contracte prin completarea unei cereri scrise (disponibila la reprezentantii RCS & RDS din punctele de prezenta) oricand in cursul lunii curente, incetarea contractului urmand sa intre in vigoare incepand cu data de 1 a lunii urmatoare. Informatia este disponibila pe site-ul companiei la link-ul - http://www.rcs-rds.r...august_2017.pdf
Insa imi poti comunica din ce motiv doresti inactivarea serviciului? Te pot ajuta cu ceva?

Edited by DIGI_Helper, 19 September 2017 - 14:23.


#22
nandy007

nandy007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 05.04.2009

View Postandroholic, on 15 septembrie 2017 - 22:03, said:

Așa fac toți providerii, mai trec o lună în plus față de contract ca să mai tragă niște marafeți de la clienți. Decât să te lupți inutil cu ei încă 30 de zile și să îți tulburi zen-ul, karma și feng shui-ul mai bine le mai dai ăia 35 de lei, aprinzi niște lumânări la Morți pentru ei și îți vezi fericit de viața ta, a familiei tale și de sporul casei tale. Vei câștiga înzecit și vei râde numărând teancuri de bani pentru familia ta iar providerul va mai pierde încă un client important datorită nesimțirii foamei de bani. Să fii prosper și binecuvântat împreună cu cei dragi și cu familia ta. Restul e insignifiant.
Doar 35 lei?Ar fi minunat dar mie mi-au zis de 50 lei taxa reziliere,50-instalare si inca 50 pentru nu mai stiu ce.Jaf la drumul mare.Ce pot sa fac ca sa nu platesc atat si sa plec de la ei?Posted Image

#23
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014
digi helper. ti-am trimis pm.



cat despre customer service de la rds, e-n cap.
nici un departament se intelege cu altul, de 3 saptamani astept sa ma sune cineva.

Le-am promis antireclama peste tot pe unde apuc ( am intors deja 2 prieteni din usa rds-ului), si, cand imi calculez ce-a pierdut rds aici ( vorbind doar de bani ), estimez vreo 2500 lei lejer ( pe ctr de 2 ani, and counting ), asta pentru inca 25 zile in care vor sa ma tina abuziv, pentru care as plati cca 30 lei....

Edited by TheRipper, 01 October 2017 - 05:58.


#24
marbu73

marbu73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 13.04.2008
Salut, am facut un contract cred ca pe la sfarsitul lui august pentru net si tv m-au sunat dupa câteva zile si n-am reusit sa ajung la adresa pentru instalare, nu au mai venit nici pana astazi. Acum nu mai am nevoie, trebuie sa reziliez ceva?
Multumesc

#25
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,473
  • Înscris: 16.12.2006
Se reziliaza in mod automat daca nu se face instalarea in termen de 90 de zile. ;) In concluzie, nu mai trebuie sa faci nimic tu.

#26
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,073
  • Înscris: 19.01.2004
La art.4 al Acordului se prevede că RCS & RDS poate transfera datele clienților către "societăți de colectare a debitelor ori de recuperare creanțe" și "orice alt partener contractual sau necontractual din România sau străinătate".

http://www.dezvaluir...11-digi-rcs-rds

zau?

#27
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014

View PostTaxon, on 12 octombrie 2017 - 13:41, said:

La art.4 al Acordului se prevede că RCS & RDS poate transfera datele clienților către "societăți de colectare a debitelor ori de recuperare creanțe" și "orice alt partener contractual sau necontractual din România sau străinătate".

http://www.dezvaluir...11-digi-rcs-rds

zau?
niste tepari nesimtiti si neseriosi.

#28
pacman44

pacman44

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 25.02.2004
Pai ai vazut tu tepari cu bun simt si seriosi?

#29
marbu73

marbu73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 13.04.2008

View PostTaxon, on 12 octombrie 2017 - 13:41, said:

La art.4 al Acordului se prevede că RCS & RDS poate transfera datele clienților către "societăți de colectare a debitelor ori de recuperare creanțe" și "orice alt partener contractual sau necontractual din România sau străinătate".

http://www.dezvaluir...11-digi-rcs-rds

zau?
Deja primesc reclame pe mail


#30
costinuti

costinuti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,433
  • Înscris: 19.09.2007
Eu am selctat nu, evident, si nu am nici o treaba cu spam-urile.

#31
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,073
  • Înscris: 19.01.2004
O altă clauză abuzivă se regăseşte la capitolul vizând clauzele specifice pentru furnizarea serviciilor de comunicaţii electronice, respectiv aceea prin care compania nu putea fi făcută responsabilă pentru anumite pierderi directe sau indirecte provocate clienţilor de nefuncţionarea sau de funcţionarea necorespunzătoare a unor servicii.
Instanţa a acceptat şi constatarea ANPC referitoare la obligativitatea beneficiarului a plăti o factură pe care o consideră incorectă şi de a se încadra într-un termen de 30 de zile pentru a o contesta.

https://www.news.ro/...017101517352114

Edited by Taxon, 26 October 2017 - 15:10.


#32
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014
Am atasat raapunsul anpc.
Mi-au dat dreptate. RDS a facut un abuz, si pe baza abuzului lor am pierdur ore intregi la telefon, in magazine sau pe net facandu-le raclamatii.
Am sunat ieri sa le comunic raspunsul ( desi sigur il aveau si ei ), si sa le zic sa imi corecteze ultima factura emisa. M-au trimis intr-un punct rds. am fost in magazin, saracele de acolo nici nu stiau ce-s cu ele.

Atasez si aici, pentru helper. Anunta-ti colegii ca am mai facut o reclamatie la opc pentru faptul ca nu mi s-a raspuns in 30 zile calendaristice la reclamatia inaintata in data de 15.09.
Astept raspunsul pentru a doua reclamatie, si cu acestea ma voi prezenta in instanta. Pierd timp pe care nu-l am, dar m-am setat pe facut cat mai mult rau companiei, pentru un customer service de doi bani pe care il are. Daca si departamentul juridic e la fel, o sa fie interesant.

Attached Files


Edited by TheRipper, 28 October 2017 - 06:23.


#33
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014
Am primit, in sfarsit un raspuns oficial din partea RCS RDS
Am primit apel cu numar ascuns. Am fost anuntat ca in urma sesizarii mele, abonamentul a fost reziliat, si ca factura emisa pe perioada 1-31.10 a fost stornata.
Un customer service de rahat, am asteptat 2 luni sa fiu contactat, in conditiile in care contractul era expirat. Astept raspuns de la cea de-a doua plangere facuta la OPC, inaintata pe motiv ca RDS nu mi-a raspuns in termen de 30 zile la prima sesizare facuta in 15.09, si daca OPC imi da dreptate si aici, voi actiona RDS in instanta.

Sfat prietenesc: Fugiti cat de tare puteti de clauzele abuzive impuse de RDS. Nu au un departament de retentie potent, care sa rezolve situatiile cu tact, si mai important, la timp. Chiar daca OPC a decis ca RDS a facut un abuz, ei au tot tinut-o pe-a lor.
Unde m-am mutat am instalat servicii de la Orange, multumit de net si tv, mai ales de customer service.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate