Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

clauze contractuale RDS - abuz

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014
Salut,

Ce pareri aveti?

De asemenea, rog helperul RDS sa se autosesizeze
Se da situatia : ( si exact asa am scris in sesizarea pe digicare )


"
Salut!
Subiectul e sensibil, e mult de scris, dar o sa incerc sa fiu cat mai scurt.
Contractul meu RDS expira pe data de 05.10.2017. Am fost intr-un punct RDS sa solicit inchiderea acestuia incepand cu ultima zi contractuala. Colegii de acolo au zis ca NU pot depune cererea decat daca contractul e expirat ( deci sa revin dupa 5.10 ), si ca, daca depun cererea pe 5.10, serviciul va mai fi activ pana pe data de 1.11, desi perioada de 1.11.2017 NU EXISTA IN CONTRACTUL dintre mine si partea RDS.
Este complet abuziv, imoral, ilogic si non fair play ca eu, ca si client, sa fiu obligat sa folosesc serviciile RDS macar o zi dupa terminarea contractului.
Am sunat catre colegii tai de la serviciul clienti ( de 4 ori ), i-am rugat sa ma ajute, si, la finalul fiecarei discutii, am solicitat sa se faca o interactiune pe contul meu, sa se vada ca sunt foarte neindreptatit, si ca solicit inchiderea abonamentului. Nu inainte de perioada de contract, deci imi respect partea.
E vorba de o suna de 32 lei lunar, si  aici sub nici o forma nu e despre acesti bani. E despre abuzul pe care incercati sa-l impuneti, e despre contractul dintre mine si dvs care nu e respectat din partea dumneavoastra.
Prin urmare,
Aceasta reclamatie imi sta ca si dovada ca incerc sa solutionez lucrurile pe cale amiabila. NU doresc inchiderea abonamentului inainte de termen, solicit doar sa nu platesc nici macar o zi dupa expirarea de drept a acesteia.
Doresc, de asemenea, un numar de inregistrare a acestei reclamatii, pentru a ma putea folosi de ea mai departe, pentru ca in cazul in care nu respectati clauza de contract, voi inainta reclamatie la ANPC si la ANCOM.
Doresc sa fiu contactat la numarul de telefon 07+++++++++, acolo raspund la orice ora din zi sau din noapte."

#2
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
Și de ce mai sunt trecute datele pe contracte dacã nu se ține cont de ele?

#3
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Ce scrie in contract la "Reziliere" ?
Da, ok, nu scrie perioada cutare, dar scrie ceva despre reziliere.
Cind si cum se poate face.
Presupun 99% ca ai contractul la indemina, dupa cum ai scris in mesajul tau.
Deci, poza, attach....

Edited by buyonevideo, 15 September 2017 - 20:34.


#4
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Dacă ai fost fizic la ei și ti-au spus sa vii altădată, trebuia sa-i zici la duduie sa-ți dea în scris.
Sau sa-ți prezinte regulamentul din care s-a inspirat.

#5
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014

View Postbuyonevideo, on 15 septembrie 2017 - 20:34, said:

Ce scrie in contract la "Reziliere" ?
Da, ok, nu scrie perioada cutare, dar scrie ceva despre reziliere.
Cind si cum se poate face.
Presupun 99% ca ai contractul la indemina, dupa cum ai scris in mesajul tau.
Deci, poza, attach....
nu-l am la mine, e la celalat apartament. ajung maine dimineata acolo, inainte de munca, si atasez poza

#6
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,529
  • Înscris: 09.07.2013
pt orice contract exista preaviz nu se inchide de pe o zi pe alta,   dar nici sa te puna sa revii dupa o saptama o ouna , bine nici extrema ai un an faci cerere si peste un an vrei sa fie reziliat. dar cu 2 saptamani inainte de expirate sa anunti si sa te puna sa revii ....... mai mult sunt singura companie mare de telekim care nu asigura posibilitatea telefonica. e abuz ce au facut, dar no offence te agiti degeaba. ai procedat gresit, ca vrea ca nu vrea cereai formular , nu dorea nu avea faceai una de mana subsemnat idetificat domicialt cu codu de abo bla bla diresc ca de la data de.... pam pam, ii cereai sa ti buna nr de inregistrare faceai copie si cereai raspuns in scris telefonic etc. refuza orice dialog mail frumos la ancom la fel subsemnat client al bla bla am favut am dres n am primit..... aia le baga foreard automat si sa i vezi ce cooperanti devin. mai bagai una si la ancom sa fie acolo ca la cate au nu mai strica una si vedeai tu. stai sa te rogi de ei pe digicare. by the way la orange o cerere de rezil se preia cu 6 luni inainte si te programeaza fix la sfarsitul contractului. spor si nu sta de taclale cu ei ca sunt golani

#7
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View PostTheRipper, on 15 septembrie 2017 - 20:24, said:

Salut,

Ce pareri aveti?

De asemenea, rog helperul RDS sa se autosesizeze
Se da situatia : ( si exact asa am scris in sesizarea pe digicare )


"
Salut!
Subiectul e sensibil, e mult de scris, dar o sa incerc sa fiu cat mai scurt.
Contractul meu RDS expira pe data de 05.10.2017. Am fost intr-un punct RDS sa solicit inchiderea acestuia incepand cu ultima zi contractuala. Colegii de acolo au zis ca NU pot depune cererea decat daca contractul e expirat ( deci sa revin dupa 5.10 ), si ca, daca depun cererea pe 5.10, serviciul va mai fi activ pana pe data de 1.11, desi perioada de 1.11.2017 NU EXISTA IN CONTRACTUL dintre mine si partea RDS.
Este complet abuziv, imoral, ilogic si non fair play ca eu, ca si client, sa fiu obligat sa folosesc serviciile RDS macar o zi dupa terminarea contractului.

Prietene, esti sanatos la cap? Suntem in data de 15.09.2017... contractul tau expira in 05.10.... Trimite dracului o scrisoare recomdandata cu confirmare de primire prin care notifici RDS ca, incepand cu data de 01.11.2017 (e o perioada legala de 30 zile daca nu ma insel) reziliezi unilateral contractul. Scrie in contract ca notificarea de reziliere se depune cu 30 zile inainte sau nu stiu cum scrie acolo... Incearca sa te incadrezi in termen si mai lasa-le drkului de balarii.  Daca n-ai trimis cererea asta prin posta, nu te mai kka pe tine.

Edited by rosix, 15 September 2017 - 21:29.


#8
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012
Așa fac toți providerii, mai trec o lună în plus față de contract ca să mai tragă niște marafeți de la clienți. Decât să te lupți inutil cu ei încă 30 de zile și să îți tulburi zen-ul, karma și feng shui-ul mai bine le mai dai ăia 35 de lei, aprinzi niște lumânări la Morți pentru ei și îți vezi fericit de viața ta, a familiei tale și de sporul casei tale. Vei câștiga înzecit și vei râde numărând teancuri de bani pentru familia ta iar providerul va mai pierde încă un client important datorită nesimțirii foamei de bani. Să fii prosper și binecuvântat împreună cu cei dragi și cu familia ta. Restul e insignifiant.

#9
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
cand am reziliat cu ei, am avut si eu de furca in privinta lunilor de plata, m-au prostit de o luna pe care am platit-o degeaba. am fost intr-un punct de-al lor si am vb cu cineva de la ei, respectiva a verificat si a zis ca nu e ok ca am platit ca proasta si sa vb direct la sediu in eventualitatea returnarii sumei.

la sediu au continuat cu aceeasi logoree, apoi am dat de o anume femeie cu toate tiglele pe casa si am vb cu ea, mi-a explicat tot ce trebuia facut si daca mai era careva tare-n gura sa-i "raportez" problema cu tot cu numele persoanei. din nefericire au incercat din nou sa ma traduca in puntul lor de lucru, pe principiul ca ei nu pot, ca nu au acces la baza de date, scheme ieftine de prosteala, de fata cu ei am sunat-o pe doamna, ea a vb cu respectivii care s-au cam schimbat la fata si in 5 minute a fost posibila inchiderea contractului si eram cu hartiile in mana.

din pacate sunt instruiti in acest scop, daca nu ajungi peste ei printr-o persoana intr-un punct cheie care sa te ajute, ori daca incerci fara vreo autoritate care sa fie deasupra lor, te vor forta sa le platesti si te vor prosti. in privinta cererii de reziliere, stiu ca se depune cu 30 de zile inainte, asa ca intr-o anumita masura, legea e de partea lor.

#10
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postrosix, on 15 septembrie 2017 - 21:10, said:

Prietene, esti sanatos la cap? Suntem in data de 15.09.2017... contractul tau expira in 05.10.... Trimite dracului o scrisoare recomdandata cu confirmare de primire prin care notifici RDS ca, incepand cu data de 01.11.2017 (e o perioada legala de 30 zile daca nu ma insel) reziliezi unilateral contractul. Scrie in contract ca notificarea de reziliere se depune cu 30 zile inainte sau nu stiu cum scrie acolo... Incearca sa te incadrezi in termen si mai lasa-le drkului de balarii.  Daca n-ai trimis cererea asta prin posta, nu te mai kka pe tine.

eu nu inteleg, ce contract sa reziliezi cu data de 01.11 daca contractul expira pe data de 05.10?

#11
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,404
  • Înscris: 06.11.2014
Perioada contractuala expira pe 05.10 (pana la data aia te obligi sa nu renunti la abonament, ori daca renunti sa platesti daune). Ulterior contractul continua pe perioada nedeterminata pana cand il vei rezilia. Iti scrie in contract asta, ai si semnat asa ceva. Data de 1.11.2017 nu e trecuta in contract pentru ca, fiind data ulterioara zilei de 05.10, face parte din acea perioada nedeterminata. Tot in contract iti scrie ca rezilierea dureaza 30 de zile. Maine, dupa ce vei citi contractul, vei afla si care e prima zi in care poti depune cererea de reziliere.

Edited by iZet, 16 September 2017 - 02:02.


#12
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Pai daca nu i'a primit cererea de inchidere inainte de 05.10, su nu este posibila inchiderea lui pana pe 01.11, asta inseamna ca perioada minima a contractului este de 13 luni si nu de 12, a treispea lunga fiind scoasa din niste conditii abuzive, caci te obliga unilateral la a 13 luna desi tu ai obligatii fata de ei doar pt 12.

#13
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009

View PostDany_Darke, on 15 septembrie 2017 - 22:25, said:

cand am reziliat cu ei, am avut si eu de furca in privinta lunilor de plata, m-au prostit de o luna pe care am platit-o degeaba. am fost intr-un punct de-al lor si am vb cu cineva de la ei, respectiva a verificat si a zis ca nu e ok ca am platit ca proasta si sa vb direct la sediu in eventualitatea returnarii sumei.

la sediu au continuat cu aceeasi logoree, apoi am dat de o anume femeie cu toate tiglele pe casa si am vb cu ea, mi-a explicat tot ce trebuia facut si daca mai era careva tare-n gura sa-i "raportez" problema cu tot cu numele persoanei. din nefericire au incercat din nou sa ma traduca in puntul lor de lucru, pe principiul ca ei nu pot, ca nu au acces la baza de date, scheme ieftine de prosteala, de fata cu ei am sunat-o pe doamna, ea a vb cu respectivii care s-au cam schimbat la fata si in 5 minute a fost posibila inchiderea contractului si eram cu hartiile in mana.

din pacate sunt instruiti in acest scop, daca nu ajungi peste ei printr-o persoana intr-un punct cheie care sa te ajute, ori daca incerci fara vreo autoritate care sa fie deasupra lor, te vor forta sa le platesti si te vor prosti. in privinta cererii de reziliere, stiu ca se depune cu 30 de zile inainte, asa ca intr-o anumita masura, legea e de partea lor.
Toti "face" asa! Eu am patit-o cu fostul romtelecom, la fel cu upc, am platit o luna degeaba. La ultimii am pastrat aproape 4 ani p.v de predare/primire a echipamentului. Asta de teama sa nu mi solicite din nou predarea lui. Asa am patit cu rcs-rds, in urma cu cativa ani, pana nu am venit de acasa cu p.v. nu m-am inteles cu ei.

Edited by altuser09, 16 September 2017 - 06:38.


#14
aurel100680

aurel100680

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 26.08.2017
Lasa-i sa te caute ei, nu le platesti perioada de pe 5.10 pana pe 1.11 (factura urmatoare).... nu le predai nici un echipament, si cand ai sa primesti o foaie de la ei ca ai de returnat niste echipamente in caz contrar le platesti sa vezi ce binevoitori sunt cu tine ca le-ai dat macar echipamentele. In contract scrie ceva de genul ca daca vrei sa-l reziliezi dupa 12 sau 24 de luni de perioada contractuala initiala... trebuie sa faci cerere de reziliere in lunile 11 respectiv 23 in caz contrar se mai plateste o luna in plus ... "se anunta furnizorul de servicii..adica ei... cu 30 de zile inainte".  trebuia sa te duci in luna a9a sa faci cererea de reziliere, in caz contrar mai platesti si luna a10a TOATA... nu numai alea 5 zile. Acum, nu stiu ce sa-ti mai scriu, stiu ca aceasta clauza contractuala cu cererea de reziliere la 30 de zile inainte de expirare perioada  a fost eliminata fiind un abuz, da'...ei merg pe principiu ca lumea nu stie si ce este scris in contract este valabil daca nu-i reclami la OPC

PS - ANPC te poate ajuta cu plata ultimei facturi, ANCOM-ul te poate ajuta numai daca parametrii de semnal sunt necorespunzatori cu oferta contractuala si nici aici nu o sa te ajute deoarace daca ar fi sa se respecte "parametrii" ATUNCI toti dau faliment

Edited by aurel100680, 16 September 2017 - 07:14.


#15
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View Postaurel100680, on 16 septembrie 2017 - 07:05, said:

Lasa-i sa te caute ei,  
...eventual printr-o firmă de recuperare care o să-ți pună și penalități.
Nu e o idee bună.  

Quote

Este complet abuziv, imoral, ilogic si non fair play ca eu, ca si client, sa fiu obligat sa folosesc serviciile RDS macar o zi dupa terminarea contractului.
Da, însă doar dacă ai anunțat cu minim 30 de zile înainte de data expirării că nu dorești să-l înnoiești.

#16
tenie5022

tenie5022

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 493
  • Înscris: 11.08.2009
Termenul nu este cumva cu 45 de zile inainte ? A se vedea subpunctul 2.2 din durata contractului .
http://www.rcs-rds.r...i_editia4r9.pdf

Edited by tenie5022, 16 September 2017 - 09:12.


#17
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postaurel100680, on 16 septembrie 2017 - 07:05, said:

Lasa-i sa te caute ei, nu le platesti perioada de pe 5.10 pana pe 1.11 (factura urmatoare).... nu le predai nici un echipament, si cand ai sa primesti o foaie de la ei ca ai de returnat niste echipamente in caz contrar le platesti sa vezi ce binevoitori sunt cu tine ca le-ai dat macar echipamentele. In contract scrie ceva de genul ca daca vrei sa-l reziliezi dupa 12 sau 24 de luni de perioada contractuala initiala... trebuie sa faci cerere de reziliere in lunile 11 respectiv 23 in caz contrar se mai plateste o luna in plus ... "se anunta furnizorul de servicii..adica ei... cu 30 de zile inainte".  trebuia sa te duci in luna a9a sa faci cererea de reziliere, in caz contrar mai platesti si luna a10a TOATA... nu numai alea 5 zile. Acum, nu stiu ce sa-ti mai scriu,

N-ai ce sa mai scrii, oricum ai scris aiurea primele doua randuri. Rezilierea se face in forma scrisa, exact cum scrie in contract, la termenul scris acolo... nu pe vorbe pe la ghisee, nu cum ni se pare noua.  Chiar nu inteleg ce importanta mai are o luna platita in plus sau in minus cat timp nu s-a depus la timp cererea de reziliere.

#18
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View Posttenie5022, on 16 septembrie 2017 - 09:11, said:

Termenul nu este cumva cu 45 de zile inainte ? A se vedea subpunctul 2.2 din durata contractului .
http://www.rcs-rds.r...i_editia4r9.pdf
30, 45... cât scrie în contract. Nu știam că ăștia au termen așa mare.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate