Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
AUTOSTRADA A 8 IASI-TG MURES
#37
Posted 15 September 2017 - 13:00
lupini, on 15 septembrie 2017 - 12:55, said: Eu n-am făcut nimic, că nu mi-a dat Uniunea nimica. atunci vezi ca baetii tai de la pesedeu fura si nu-ti dau si tie. nu-s prieteni loiali. lupini, on 15 septembrie 2017 - 12:55, said:
Am o remarcă: nu sunt implicat în politică ! asa au crezut si britanicii cand au votat "bregzit". apoi si-au dat seama ca votul si parerea lor conteaza, dar era prea tarziu. toti suntem implicati in politica. asumat sau neasumat. daca iti asumi atunci esti liber sa actionezi in conformitate cu propria vointa, daca nu iti asumi, atunci esti masa de manevra pentru altii. lupini, on 15 septembrie 2017 - 12:55, said:
Ăia 41 de miliarde, vin la noi doar dacă angajăm companii din Uniune care să ne facă una alta. Că dacă nu apelăm la astfel de companii care să atragă fondurile, şi apoi să le ducă înapoi la ei, degeaba. Şi mai mult, nici nu suntem primiţi în Schengen dacă nu ne milogim. carevasazica guvernul francezo-germano-italian da niste bani pentru ca niste companii francezo-germano-italiene sa construiasca niste infrastructura pe teritoriul romanesc, de care sa beneficieze (si) romanii. deci, ce nelamuriri ai? era mai bine ca guvernul francezo-germano-italian sa dea niste bani pentru ca niste companii pesediste sa ii fure iar romanii sa nu beneficieze de nimic? |
#38
Posted 15 September 2017 - 13:01
lupini, on 15 septembrie 2017 - 12:55, said:
Ãia 41 de miliarde, vin la noi doar dacã angajãm companii din Uniune care sã ne facã una alta. Cã dacã nu apelãm la astfel de companii care sã atragã fondurile, ºi apoi sã le ducã înapoi la ei, degeaba. ªi mai mult, nici nu suntem primiþi în Schengen dacã nu ne milogim. Si ce, nu-i bine sa ramanem cu autostrazile si ei sa-si recupereze banii? Sau tre' sa le luam si banii ca altfel nu se poate imbogati Teldrum? |
#39
Posted 15 September 2017 - 13:03
ccf_cristi, on 15 septembrie 2017 - 12:58, said:
Normal ca faci asemenea afirmatie cand licitatiile cu statul sunt facute cu dedicatie pentru o anumita firma! Dar cand e vorba de licitatii pe banii UE, licitatia trebuie facuta pe bune... As putea sa iti povestesc cum sunt bagate, de catre cei care aproba fondurile europene(adica de la brucsel), clauze care sa avantajeze anumite firme din vest sau chiar unele punctuale . Dar te las sa crezi ca acolo sunt numai oameni cinstiti si onesti |
#40
Posted 15 September 2017 - 13:03
Recent am trecut Pirineii la granita dintre Spania si Franta... acolo au o autostrada in constructie si nu faceam decat sa ma minunez la ceea ce vedeam: tuneluri in constructie, viaducte in constructie... aveau un fel de macarale/platforme/structuri metalice ca nush cum sa le numesc, ce la propriu conectau 2 munti si astia sustineau traversele de pod cu schela asta metalica... masinarii ce era evidenta ca nu sunt folosite decat pt un astfel de scop.
Avengura unui astfel de santier este imensa si ceea ce politicienii nostril nu inteleg este ca nu poti construe asa ceva cu necunoscuti... sau cu firme proaspat create menite doar sa faca profit si sa subcontracteze alti idiotic! Ar trebui mers direct la sursa, in astfel de tari care construiesc asa ceva si pun pariu ca aia ar fi mai mult ca fericiti sa nu arunce echipamentele alea la gunoi si sa le refoloseasca in alte proiecte... astfel de proiecte prin munti au nevoie de PROFESIONISTI!! Edited by Engineer_xxl, 15 September 2017 - 13:04. |
#41
Posted 15 September 2017 - 13:06
Engineer_xxl, on 15 septembrie 2017 - 13:03, said:
Recent am trecut Pirineii la granita dintre Spania si Franta... acolo au o autostrada in constructie si nu faceam decat sa ma minunez la ceea ce vedeam: tuneluri in constructie, viaducte in constructie... aveau un fel de macarale/platform/structure metalice ca nush cum sa le numesc ce la propriu conectau 2 munti si astia sustineau traversele de pod ca schela asta metalica... masinarii ce era evidenta ca nu sunt folosite decat pt un astfel de scop. Avengura unui astfel de santier este imensa si ceea ce politicienii nostril nu inteleg este ca nu poti construe asa ceva cu necunoscuti... sau cu firme proaspat create menite doar sa faca profit si sa subcontracteze alti idiotic! Ar trebui mers direct la sursa, in astfel de tari care construiesc asa ceva si pun pariu ca aia ar fi mai mult ca fericiti sa nu arunce echipamentele alea la gunoi si sa le refoloseasca in alte proiecte... astfel de proiecte prin munti au nevoie de PROFESIONISTI!! guvernul Ciolos creease o structura paralela cu CNADNR-ul la care voia sa aduca specialisti din austria, exact ca sa coordoneze exact autoastrazile de peste munti. daca nici austriecii nu mai stiu sa faca autostrazi prin munti... guvernul Tudose si-a bagat penis... |
#42
Posted 15 September 2017 - 13:09
Daco_Get, on 15 septembrie 2017 - 11:22, said:
Nu mai zic de necesitatea stringenta a acestei autostrazi , Din practica (adica eu personal) cu masina mica de la Iasi ca sa iesi din tara spre Ungaria se fac cca 9-11 ore in functie de diferiti factori , Acum daca ai fi o firma care vrea sa produca ceva....unde ti-ai face productia....la Iasi sau la Cluj,Timisoara,etc ?? Ar fi o autostrada vitala pentru Romania. Moldova este dezavantajata in clipa aceasta de lipsa unei legaturi rapide cu Europa occidentala. Din cauza aceasta economia stagneaza fiind cauza principala a emigratiei masive, a depopularii in ceea ce priveste oamenii activi. Nu este o fita, un moft, ci o necesitate majora, de maxima urgenta. Dacul a punctat exact problema cea mai naspa. Orice firma va fi descurajata sa investeasca masiv in Moldova datorita ruperii acesteia de reteaua de autostrazi trans europene. Sa luam aminte ca Renault se afla la 3 ore de autostrada si ameninta ca pleaca. Ce sa mai zicem de o companie pusa in fata unei distante de 9-10 ore fata de prima autostrada disponibila? Unii vor spune "dar care-i problema, ce conteaza 9 - 10 ore in plus?" Da, conteaza enorm in costuri, pentru ca-i vorba despre timpul de odihna obligatoriu al soferilor. Iar asta inseamna cel putin o zi pierduta si costurile de stationare adiacente. Pe autostrada un TIR merge cu o medie de 80-85Km/h. Pe drumurile nationale romanesti care trec prin toate satele, nu au cum sa scoata mai mult de 40Km/h in conditii de trafic normal. Daca ar fi autostrada, in timpul de condus legal, ar putea sa ajunga de la Iasi la vama ungureasca si sa faca pauza acolo. O autostrada atrage ca un magnet afacerile, se dezvolta toata regiunea pe unde trece. Si sa nu uitam ca o asemenea cale de comunicatie va atrage si traficul catre Basarabia - Sudul Ucrainei - Sudul Rusiei - Georgia - Azerbaigean. Acest trafic ar insemna venituri importante. So, opinia mea ferma este ca autostrada aceasta poate fi incadrata fara nicio ezitare in randul cailor de comunicatii strategice. De aceea spun ca ar fi un proiect de interes national, nu doar regional. Sincer, sunt putin dezamagit de lipsa viziunii unor colegi care iau in deradere un subiect atat de important. |
#43
Posted 15 September 2017 - 13:14
Pollux, on 15 septembrie 2017 - 13:00, said:
carevasazica guvernul francezo-germano-italian da niste bani pentru ca niste companii francezo-germano-italiene sa construiasca niste infrastructura pe teritoriul romanesc Dacă ar face asta ar fi bine, însă gândidu-ne ce au făcut cei de la Bechtel, şi mai nou, spaniolii de la Isolux Corsan, e limpede că firmele Uniunii, nu vor să facă nimic aici, ci doar să ia banii şi să plece, sau mai oficial spus, "să atragă fonduri europene, să le externalizeze, şi să plece, din cauză că suntem cei mai corupţi din lume". Ei cred că suntem fraieri şi nu vedem. Chiar ăsta e necazul nostru al românilor: că ne lăsăm umiliţi, şi suntem consideraţi jegoşi. Chiar, mai apare acest cuvânt pe Google, atunci când se dă căutare la..."românii sunt..." ? spinname, on 15 septembrie 2017 - 13:01, said:
Si ce, nu-i bine sa ramanem cu autostrazile si ei sa-si recupereze banii? Câtă vreme noi românii ne considerăm ultimii oameni, aşa ne vor considera şi străinii. Şi drept urmare nu ne vor construi nimic, doar ne vor lua banii şi vor pleca. Edited by lupini, 15 September 2017 - 13:14. |
#44
Posted 15 September 2017 - 13:16
Daca nu e loc de ciordeala, nu sant bune fondurile europene, chit ca lucreaza romani si firme romanesti in proiectele astea. Salarii, parte din profit ramas in tara, prostii din astea.... Dar e mai bine pentru pesedeu sa faca Ploiesti-Brasov in parteneriat public-privat de vreo cateva ori mai scump decat costul real. Dar nu e bine sa ramana bani si pentru alte proiecte de gen. Dar multi concetateni se bucura ptr specia asta de politician, basca le place sa fie "violati" la portofele si sa aplaude frenetic pe forum.
Edited by cris_ct, 15 September 2017 - 13:22. |
#45
Posted 15 September 2017 - 13:17
lupini, on 15 septembrie 2017 - 13:14, said:
Dacă ar face asta ar fi bine, însă gândidu-ne ce au făcut cei de la Bechtel, şi mai nou, spaniolii de la Isolux Corsan, e limpede că firmele Uniunii, nu vor să facă nimic aici, ci doar să ia banii şi să plece, sau mai oficial spus, "să atragă fonduri europene, să le externalizeze, şi să plece, din cauză că suntem cei mai corupţi din lume". Ei cred că suntem fraieri şi nu vedem. Chiar ăsta e necazul nostru al românilor: că ne lăsăm umiliţi, şi suntem consideraţi jegoşi. Chiar, mai apare acest cuvânt pe Google, atunci când se dă căutare la..."românii sunt..." ? Câtă vreme noi românii ne considerăm ultimii oameni, aşa ne vor considera şi străinii. Şi drept urmare nu ne vor construi nimic, doar ne vor lua banii şi vor pleca. nu, necazul vostru este ca va lasati dusi de nas de propaganda. arata-mi si mie o hotarare judecatoreasca impotriva bechtel, sau Isolux Corsan. problema este la ministerul transporturilro si la CNADNR (redenumit CNAIR din cate am vazut). acolo este incompetenta. in mod normal, daca acolo ar fi competenti si pusi pe treaba antreprenorii privati nici daca ar avrea nu ar putea sa fure. pentru ca nu si-ar putea incasa certificatele de plata pana cand treaba nu ar fi in ordine. eu de acolo as incepe sa caut. apoi as cauta sa vad din ce an dateaza studiile geotehnice, si de ce se fac studiile de fezabilitate din birou. |
#46
Posted 15 September 2017 - 13:20
lupini, on 15 septembrie 2017 - 12:57, said: Nu pe naiba. Noi românii nu suntem nici mai proşti nici mai deştepţi decât alţii, însă ne-am săturat să ni se tot ia banii pe motiv că firmele străine au închis şantierele şi au plecat, şi vinovaţi tot noi românii suntem. Din păcate statisticile, studiile și observațiile ochiometrice arată că sîntem cei mai, sau aproape cei mai, prost educați (incapabili adică), inculți și hoți dintre europeni. Dacă în loc să admitem asta și să încercăm să reparăm treburile, facem pe fecioarele și căutăm vinovații în altă parte, nu o să rezolvăm nimic. Toate belelele din infrastructură se datorează proastei gestionări a proiectelor de către români, angajați ai companiei de drumuri sau diverselor ministere și primării. |
|
#47
Posted 15 September 2017 - 13:20
Daco_Get, on 15 septembrie 2017 - 13:03, said:
As putea sa iti povestesc cum sunt bagate, de catre cei care aproba fondurile europene(adica de la brucsel), clauze care sa avantajeze anumite firme din vest sau chiar unele punctuale . Dar te las sa crezi ca acolo sunt numai oameni cinstiti si onesti Dar crezi, ca acea firma din afara, venea cu utilajele si oamenii din afara sau subcontracta lucrarea unei firme romanesti? "Si capra raioasa si cu coada pe sus" se cam aplica in situatia asta.... Dar nici nu mi-a trecut prin minte ca la "centru" sunt ingeri care au grija de europeni, fiecare cu interesele lui...dar Romania de ce sa nu profite de pe urma acelor interese? Edited by ccf_cristi, 15 September 2017 - 13:20. |
#48
Posted 15 September 2017 - 13:22
ca stat ai painea si cutitul: adica banii, dar si procuratura.
asa ca este absurd sa te plangi ca te fura firmele private. |
#49
Posted 15 September 2017 - 13:35
Pollux, on 15 septembrie 2017 - 13:17, said:
arata-mi si mie o hotarare judecatoreasca impotriva bechtel, Cine ar fi avut curajul să facă asta, era "mort" demult. Însă acum ar putea face DNA un lucru: să meargă la Ambasada S.U.A. şi facă o cerere de aducere în ţară a lui Brandon Bechtel, actualul şef, şi al lui Bill Dudley, fostul C.E.O. de pe vremea când compania (nu) făcea autostradă în România, dar ne lua banii. Nu ar trebui să le fie frică de ceva, ci doar să spună cum de au reuşit să ia 1,5 miliarde de dolari, pentru doar 60 de kilometri de autostradă ? abancor, on 15 septembrie 2017 - 13:20, said:
Din păcate statisticile, studiile și observațiile ochiometrice arată că sîntem cei mai, sau aproape cei mai, prost educați (incapabili adică), inculți și hoți dintre europeni. Lipsa educaţiei, incultura sau hoţia, sunt prezente din cauza lipsei banilor. Eu am spus că noi românii nu suntem nici mai proşti nici mai deştepţi decât alţi europeni. Noi avem viciile noastre specifice Balcanilor, alţii au alte vicii. De exemplu germanii, englezii sau suedezii, trag nişte beţii...soră cu moartea. Unde sunt bani, sunt investiţii în cultură, în învăţământ, şi nici nu mai e nevoie de furtişaguri. Edited by lupini, 15 September 2017 - 13:47. |
#50
Posted 15 September 2017 - 13:38
lupini, on 15 septembrie 2017 - 13:35, said:
Cine ar fi avut curajul să facă asta, era "mort" demult. Însă acum ar putea face DNA un lucru: să meargă la Ambasada S.U.A. şi facă o cere de aducere în ţară a lui Brandon Bechtel, actualul şef, şi al lui Bill Dudley, fostul C.E.O. de pe vremea când compania (nu) făcea autostradă în România, dar ne lua banii. Nu ar trebui să le fie frică de ceva, ci doar să spună cum de au reuşit să ia 1,5 miliarde de dolari, pentru doar 60 de kilometri de autostradă ? ar putea sa faca un lucru mai simplu: sa il ia de guler pe Adrian, Nastase Adrian. ar spune asta tot, daca ar fi ceva de spus... lupini, on 15 septembrie 2017 - 13:35, said:
Educaţia, cultura sau hoţia, sunt prezente din cauza lipsei banilor. cred ca tu esti inginerul agronom din bancul cu olteni: "reporterul de la viata satului ii ia interviu inginerului oltean despre recolta de varza: - acum 2 ani am pus un hectar de varza. dar au venit lacustele si au mancat tot... cu nimic nu ne-am ales... - anul trecut am pus 10 hectare de varza. dar au venit lacustele si au mancat tot... iarasi nu ne-am ales cu nimic... - anul asta vom pune 100 de hectare de varza. sa manance lacustele, sa se sature fir-ar ale dracu, si sa ne ramana si noua ceva!" |
#51
Posted 15 September 2017 - 13:39
Pollux, on 15 septembrie 2017 - 13:36, said:
ar putea sa faca un lucru mai simplu: sa il ia de guler pe Adrian, Nastase Adrian. ar spune asta tot, daca ar fi ceva de spus... L-ar lua DNA şi pe Năstase, care deja e obişnuit cu puşcăria, însă, chiar de asta n-o face: că s-ar putea să spună tot, şi...ar ieşi vorbe-n sat că fostul şef de la Bechtel, Bill Dudley, a luat bani fără să facă nimic. Edited by lupini, 15 September 2017 - 13:45. |
|
#52
Posted 15 September 2017 - 13:40
lupini, on 15 septembrie 2017 - 13:39, said:
L-ar lua DNA şi pe Năstase, care deja e obiţnuit cu puşcăria, însă, chiar de asta n-o face: că s-ar putea să spună tot, şi...ar ieşi vorbe-n sat că fostul şef de la Bechtel, Bill Dudley, a luat bani fără să facă nimic. boss, lasa teoria constipatiei si raporteaza-te la faptele reale. |
#53
Posted 15 September 2017 - 13:44
#54
Posted 15 September 2017 - 13:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users