Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
amortizoare off-road pentru autoturisme de strada
Last Updated: Sep 13 2017 15:56, Started by
perseu77
, Sep 13 2017 14:04
·
0
#1
Posted 13 September 2017 - 14:04
Bună ziua. La un control de rutina am remarcat că la proaspăta mea achiziție Sh , un VW Caddy Life de 1,9 l , un telescop imi lăcrimează, probabil că am luat nu cu mult timp o groapă mai serios, pe un drum județean. Dintre cunoscători, as putea inzestra masinuța cu amortizor off-road, nu stiu daca se potrivesc? Suspensiile pe spate-s cu lame, nu cu arcuri concentrice. Am intrebat niste mecanici si mi -au spus ca sa pun amortizoare clasice, eventual cu ulei. Nu am primit un răspuns clar. Masina o folosesc destul de mult pe drum de tară, drumuri judetene pline de gropi si nu stiu cum ar fi mai bine sa procedez. Eventual ce tip de amortizor clasic să-mi cumpăr, unu rezistent la la greutate si la gropane.
Multumesc. |
#3
Posted 13 September 2017 - 14:14
Seikel off-road conversion: https://www.seikel.d...ddy-eh/?lang=eh
Diverse componente. Amortizoare: https://www.koni.com...oducts/OffRoad/ Edited by Wotan, 13 September 2017 - 14:17. |
#4
Posted 13 September 2017 - 14:17
Nu-ti imagina ca daca ai amortizoare HD o sa te tina 100.000 km daca iei gropi toata ziua . Nu-ti imagina ca niste amortizoare dedicate Off-road,care sunt pe o masina folosita toata ziua in off-road ,tin prea mult .
|
#5
Posted 13 September 2017 - 14:27
perseu77, on 13 septembrie 2017 - 14:04, said:
Bună ziua. La un control de rutina am remarcat că la proaspăta mea achiziție Sh , un VW Caddy Life de 1,9 l , un telescop imi lăcrimează, probabil că am luat nu cu mult timp o groapă mai serios, pe un drum județean. Dintre cunoscători, as putea inzestra masinuța cu amortizor off-road, nu stiu daca se potrivesc? Suspensiile pe spate-s cu lame, nu cu arcuri concentrice. Am intrebat niste mecanici si mi -au spus ca sa pun amortizoare clasice, eventual cu ulei. Nu am primit un răspuns clar. Masina o folosesc destul de mult pe drum de tară, drumuri judetene pline de gropi si nu stiu cum ar fi mai bine sa procedez. Eventual ce tip de amortizor clasic să-mi cumpăr, unu rezistent la la greutate si la gropane. Multumesc. Amortizorul lacrimeaza nu din cauza gropii ci din cauza ca s-a deteriorat simeringul. Toate amortizorele au ulei,indiferent de denumire sau tip.Fara ulei,n-ai hidraulica (amortizare). Montarea altor amortizoare decat cele din fabrica implica si altceva,de pilda alt gen de arcuri.Daca pui amortizoare heavy-duty,trebuie puse si arcuri heavy-duty. |
#6
Posted 13 September 2017 - 14:46
#7
Posted 13 September 2017 - 15:47
cand aud ca lumea recomanda pe ulei....imi vine sa-mi dau singur un genunchi in OO.
Pai nu toate au ulei? |
#8
Posted 13 September 2017 - 15:56
Degeaba pui amortizoare offroad. Mersul pe drumuri proaste afecteaza si alte piese: capete de bara, bielete, flanse, pivoti, rulmenti, etc. Nu reduci din cheltuieli.
Cauta o marca de amortizoare cu review-uri bune in ceea ce priveste fiabilitatea si nu cumpara chinezarii. Poti pune in schimb cauciucuri cu balon mai mare (pe 14 sau 15 inch daca acum ai 16) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users