Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Staturi cumparare golf 4 + inmatriculare
Last Updated: Sep 13 2017 12:59, Started by
DragosCristeaa
, Sep 13 2017 09:33
·
0
#19
Posted 13 September 2017 - 10:54
DragosCristeaa, on 13 septembrie 2017 - 09:49, said:
Pai in momentul de fata, salariul imi permite o rata de 2-3 mil, deci buget 2-3000 euro...oricum nu planuiesc sa tin masina foarte mult...2-3 ani, o sa fie doar o masina care sa ma duca din punctul A in punctul B. Si in bugetul asta gasesc doar golf 4, astra g, Megane 2...si cateva forduri focus....dar din cate am citit pe forumuri multi se orienteaza spre golf...mai ales ca ai destule dotari la un pret foarte mic ( clima, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, computer de bord, scaune incalzite, cruise control, etc) in cerintele si bugetul tau, eu as recomanda o fiesta Mk6. |
#20
Posted 13 September 2017 - 11:02
GPL trebuie trecut doar in carte, nu si in talon, dar, nefiind inmatriculata si venind de afara, mai intai va trebui sa treci pe la RAR pentru ITP si identificare (nu stiu exact cat costa). La omologarea GPL, pe mine m-a costat (anul trecut) 167 lei (nu mi s-a cerut identificarea cand am cumparat-o, dar mi-a facut-o la gpl). Fara identificare costa pana in 150 lei (sunt 2-3 chestii care le fac si le trec in factura).
Recomandarea ar fi mai intai imatriculare si apoi sa nontezi instalatia de GPL. Am inteles ca la Vernesti (Buzau) se fac montaje de calitate. Eu mi l-am pus la un service in Colentina (aproape de avion) si nu am probleme. PS: pentru un incepator este buna si o herghelie de 70-80 de cai. Important e sa-i strunesti in siguranta (atat pentru tine, cat si pentru ceilalti). Toate ajung la 100 km/h. |
#21
Posted 13 September 2017 - 11:08
sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 10:06, said:
sunt cazane vai steaua lor golfurile, iti spun eu. Loganele MPI sunt mult peste ele si ca dotari si ca tot. La banii aia isi ia o versiune Ambition de 2005-2006 full option. vezi ca o sa cazi din versiunea full ambition din 2005-2006, iar versiunea full la Logan inseamna computer bord, servodirectie, proiectoare ceata, abs, air bag, aer conditionat manual, geamuri electrice fata, adica dotarile de baza a unui golf 4 chel. sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 10:29, said:
diferenta e ca in logane nu bagi bani in reparatie, pe cand la VW si skoda, e sac fara fund.Mereu ai sa bagi bani in reparatii de te saturi. Nimeni nu vinde o masina straina de buna. Absolut majoritatea sunt niste cazane care necesita bani multi de reparatii. Loganul nu se strica sau ce ? Mai ai si altele de spus ? Zici ca esti korghy, doar ca esti fan Dacia, nu vag. |
#22
Posted 13 September 2017 - 11:10
#23
Posted 13 September 2017 - 11:12
_Smiley_, on 13 septembrie 2017 - 10:54, said:
la un buget 2-300 lei/luna nu prea-ti permiti o masina de minim 14 ani. cand pica ceva la ea o sa o admiri in parcare pana strangi bani s-o repari. in cerintele si bugetul tau, eu as recomanda o fiesta Mk6. Si fiesta mk6 nu se strica la fel sau gasesti piese la 20lei bucata in targ ? Vezi ca fiesta aia e o masina proasta, are destule probleme si piesele sunt scumpe, mai scumpe ca la golf 4. Daca golf 4 are intretinere scumpa, atunci va recomand transportul in comun. Golf 4 e una din cele mai accesibile masini in acest moment ca si costuri de intretinere. ericmario, on 13 septembrie 2017 - 11:10, said:
Nu conteaza daca au sau nu au permis. Totusi, Golf 4? In 2017? Nu vad ce e asa ciudat. Lumea evolueaza. Pana acum 1-2 ani, toti care aveau buget mic sau minim pentru o masina, optau pentru un Golf 3, deja vad ca golfurile 3 sunt tot mai rare pe drumuri, daca ne gandim ca in urma cu ceva timp, una din 10 masini care treceau pe drum era golf 3 ). Golf 4 e destul de ok la ora actuala, la 2-2500e eu zic ca e o optiune buna. |
#24
Posted 13 September 2017 - 11:15
TruculMagic, on 13 septembrie 2017 - 11:11, said: Si fiesta mk6 nu se strica la fel sau gasesti piese la 20lei bucata in targ ? Vezi ca fiesta aia e o masina proasta, are destule probleme si piesele sunt scumpe, mai scumpe ca la golf 4. Daca golf 4 are intretinere scumpa, atunci va recomand transportul in comun. Golf 4 e una din cele mai accesibile masini in acest moment ca si costuri de intretinere. fiesta mk6 a fost produsa intre 2002 si 2008, deci va fi aproape sigur mai noua decat un golf 4 (care a fost scos din productie in 2003). in plus, sunt din clase diferite (Fiesta e "supermini", Golful e "small family car") si asta se reflecta si la pret (Fiesta va fi in stare mult mai buna de functionare decat Golful, la preturi similare). |
#25
Posted 13 September 2017 - 11:17
_Smiley_, on 13 septembrie 2017 - 11:15, said:
fiesta mk6 a fost produsa intre 2002 si 2008, deci va fi aproape sigur mai noua decat un golf 4 (care a fost scos din productie in 2003). in plus, sunt din clase diferite (Fiesta e "supermini", Golful e "small family car") si asta se reflecta si la pret (Fiesta va fi in stare mult mai buna de functionare decat Golful, la preturi similare). Golf 4 a fost produsa pana pe la mijlocul anului 2006 (versiunea variant) si in plus, nu se reflecta nimic la pret. Intretinerea tot mai scumpa o sa fie la piese in cazul Fiesta. Daca o sa cauti o masina cat mai noua in acest pret, o sa iei teapa tot mai mare. Edited by TruculMagic, 13 September 2017 - 11:25. |
#26
Posted 13 September 2017 - 11:38
Nu prea as vrea fiesta, este destul de mica, nu ca golful ar fi prea mare chiar ma gandeam la varianta break dar, o sa raman la hatch,gpl toroidal si o rezerva slim si cred ca este destul loc pentru bagaje pentru 2 persoane.
Si da, intr-adevar suntem in 2017...dar cum am spus in momentul de fata vreau o masina sa ma duca din punctul A in B, era usor sa fac un credit si sa imi iau ceva mai nou ) ...dar momentan nu am nevoie de asa ceva. |
#27
Posted 13 September 2017 - 11:59
Astra g, benzina, vezi ca motoarele 1.6 16 V papa ulei din fabricatie. Eu am motorul asta si merge super bine, chiar daca mananca ceva ulei. M-am dus sprea ea pentru dotari: pilot automat, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, parbriz incalzit, AC, 2 airbeguri, scaune reglabile, calcualtor de bord..si altele. Dar recent am gasit si ca sunt foarte ieftine la piese si consumabile: cu 250 lei am schimbat toate filtrele+ulei+bujii+manopera...
Sa nu zic de consum, la 1.6 am consum combinat 6.8 l/100 km. Daca ii pui si gaz esti boier. Loganul merita doar daca il iei nou cu garantie si sa il vinzi in ultimul an de garantie. Altfel nu as lua Logan 1 cu 2000-3000E nici sa ma impusti. Uita de rabla aia care rugineste in garaj. Opelul meu are 17 ani si are doar intr-un singur loc rugina, foarte putina. Specific lor, pasajele spate (zona aripilor). |
#28
Posted 13 September 2017 - 12:59
Golf 3 iese de pe piata deoarece nu e galvanizata si intra rau rugina.
Golf 4 are tabla galvanizata si groasa, este foarte rezistent la coroziune (daca nu e accidentat) - cei 12 ani garantie full la caroserie se vad. Am un Golf 1.4 produs 2013 cu motor BCA (de pe Golf5) - merge fara probleme cu 150 km/h, de oras e ok, dar sa fii pregatit la consum 10% in Bucuresti. Pe GPL insa iti iese mult mai ieftin decat un diesel (care consuma peste 6-7% in Bucuresti) Un Logan de 10 ani este mult mai ruginit decat orice masina galvanizata de 15 ani ! Nici un Renault sau Ford nu sunt galvanizate (parca Focus pentru Germania era singurul), de la Opel numai unele modele sunt galvanizate, asta o vezi dupa cei 12 ani garantie full la caroserie (nu numai la gaurirea din interior spre exterior cum dau unii, parca zapada cu sare e in interiorul masinii...) Singura problema la Golf4 e ca sunt atat de multe pe sosea, parca mai multe decat Loganuri, incat devine prea comun. Ceea ce arata ca nu are rost sa reinventezi roata, nu degeaba atat de multi il folosesc. Desigur, are si bube de inginerie, se pune gheata sub balamaua usii fata si se stramba coltul usii, oglinda dreapta e anormal de mica, samd. Mare grija - cand iei masina adusa din Germania sa o verifice un mecanic de incredere si sa ii scoti istoricul de reparatii de la VAG dupa VIN. Daca nu are istoric ultimii ani nu o iei. Nu conteaza ce scrie pe bord, vezi km reali de la dealer (cauti un prieten, dai o bere, trebuie sa stii ce defectiuni a avut si ce reparatii s-au facut). Edited by Oxigen1234, 13 September 2017 - 13:20. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users