Tuning Dacia 1300/1310/1400 Sport
#19
Posted 13 September 2017 - 11:56
Mai bine o face el , dureaza mai mult dar am inteles ca vrea sa iasa lucrul din mainile lui ; altfel un service il va ingropa in datorii . Iei masina la un pret cat mai mic , dai jos de pe ea tot , pastrezi ce se poate recupera si restul faci un foc de tabara ( sa fii sigur ca nu mai bagi mizeriile inapoi ) si incet si cu rabdare , dupa ce te documentezi , te apuci de restaurare .
Faci aici un jurnal si ceri sfaturi daca te poticnesti ca vei gasi pareri destule si vei alege ce-ti convine . Cel mai important este sa nu te grabesti si sa cantaresti bine ce cumperi si investesti . Daca inca esti la inceput de drum cu restaurarile si nu ai bani cu nemiluita incepe cu ceva mai usor si mai ieftin , nu te arunca la " avioane " ca nu vei avea bani sa termini si va ramane neterminata ( bani aruncati ) . Stabileste-ti in mare un buget inainte sa faci pasul !! Edited by Baxon, 13 September 2017 - 11:58. |
#20
Posted 13 September 2017 - 12:06
trebuie bani destul de multi.
Sa nu aud de tinichigii vopsitori la curte si nici de mecanici auto la curte, ca iti ia masina o demonteaza si nici ca ti-o mai face. Sta cu lunile-anii pe la ei in fatza curtii pe strada.Mai mult iti faci tu nervi singur O sa iti reproseze mereu ca ii vin clienti si ca nu vrea sa stea sa lucreze la masina ta ca n-a inebunit. Ca el scoate bani multi mult mai usor pe treburi simple care se fac repede Mai degraba ia o masina cu care sa de deplasezi din punctul A in B fara probleme si cu asta basta |
#21
Posted 13 September 2017 - 12:19
tybanu, on 13 septembrie 2017 - 11:39, said:
@baxon, bv, iti iesise bine aro. @initiator. Tu cauti restaurare nu tuning. Cum au spus si colegii, cumperi epava, de preferat daca stii un service bun, daca nu cauta unul (nu neaparat de tuning, o sa coste oricum ceva banuti), le explici ce vrei, le arati poze cu masina, si notezi pe foaie tot ce vrei sa iti faca. In mare astea : "set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie", articulatie pusa la punct, antifonata, verificat aprindere, alternator, electromotor, bujii, schimbat lichide, filtre, ulei, sabotii de frana sau ce naiba are, si mai sunt... Trebuie sa te implici si tu, cauti pe cineva sa faca interiorul, retapitat, curatat, iti duci la cromat ce ai nevoie, cauti niste jante frumoase, si alea trebuie indreptate, vopsite, faruri stopuri polisate sau schimbate.. e ceva de munca. La o masina asa veche ii sta mai bine stock / clean decat tuning cu brizbrizuri praguri si bari modificate... Bine, trebuie sa vrea si serviceul sa ti-o faca... Uita-te si la un Mercedes vechi, BMW, nu neaparat Dacie.. sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 11:25, said:
Baxon, e misto masina aia. Aveai motor de dacie ? @NumbAnn Ti-as recomanda Aro 10 Spartana PS:La un moment dat, ma batea gandul spre o Dacie pick-up...in 4 portiere, 4X4..mmmm. Baxon, on 13 septembrie 2017 - 11:56, said:
Mai bine o face el , dureaza mai mult dar am inteles ca vrea sa iasa lucrul din mainile lui ; altfel un service il va ingropa in datorii . Iei masina la un pret cat mai mic , dai jos de pe ea tot , pastrezi ce se poate recupera si restul faci un foc de tabara ( sa fii sigur ca nu mai bagi mizeriile inapoi ) si incet si cu rabdare , dupa ce te documentezi , te apuci de restaurare . Faci aici un jurnal si ceri sfaturi daca te poticnesti ca vei gasi pareri destule si vei alege ce-ti convine . Cel mai important este sa nu te grabesti si sa cantaresti bine ce cumperi si investesti . Daca inca esti la inceput de drum cu restaurarile si nu ai bani cu nemiluita incepe cu ceva mai usor si mai ieftin , nu te arunca la " avioane " ca nu vei avea bani sa termini si va ramane neterminata ( bani aruncati ) . Stabileste-ti in mare un buget inainte sa faci pasul !! sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 12:06, said:
trebuie bani destul de multi. Sa nu aud de tinichigii vopsitori la curte si nici de mecanici auto la curte, ca iti ia masina o demonteaza si nici ca ti-o mai face. Sta cu lunile-anii pe la ei in fatza curtii pe strada.Mai mult iti faci tu nervi singur O sa iti reproseze mereu ca ii vin clienti si ca nu vrea sa stea sa lucreze la masina ta ca n-a inebunit. Ca el scoate bani multi mult mai usor pe treburi simple care se fac repede Mai degraba ia o masina cu care sa de deplasezi din punctul A in B fara probleme si cu asta basta |
#22
Posted 13 September 2017 - 12:36
NumbAnn, on 13 septembrie 2017 - 12:19, said:
PS:La un moment dat, ma batea gandul spre o Dacie pick-up...in 4 portiere, 4X4..mmmm. Cu siguranta te deplasezi cu ea fara probleme majore de reparatii.Piese gasesti prin dezmembrari si remat la preturi decente Edited by sctnicu, 13 September 2017 - 12:36. |
#23
Posted 13 September 2017 - 12:42
NumbAnn, on 13 septembrie 2017 - 12:19, said: La sfaturi, esti de nepretuit...daca as veni maine, cu masina la tine, ce zici, te-ai baga? Oricum ce faci tu cu manuta ta e sfant adica ai satisfactia lucrului facut de tine nu de altii - ma refer la marea parte de lucrari la care poti s-o faci singur si la cele mai deosebite sau dificile sa apelezi la un service . NumbAnn, on 13 septembrie 2017 - 12:19, said: Ai dreptate, cu masina, cu deplasatul..dar la tara...merge un Aro, sa zic..iarba verde, putina aventura off-road, reparatii ieftine... Nu prea te vad pregatit pt asa ceva dar cu perseverenta inveti orice ( aproape ) . |
#24
Posted 13 September 2017 - 12:54
sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 12:36, said:
un 1307 4x4 motor 1,6i ar fi exact ce ai nevoie. Cauta una in stare buna Cu siguranta te deplasezi cu ea fara probleme majore de reparatii.Piese gasesti prin dezmembrari si remat la preturi decente |
#25
Posted 13 September 2017 - 13:16
#26
Posted 13 September 2017 - 13:40
Baxon, on 13 septembrie 2017 - 12:42, said:
O fac doar pt mine pentru ca nu iese intotdeauna cum as dori sa iasa si nu am chef sa fiu tras de urechi de altii . Lucrez la nivel de hoby din plictiseala sau nebunie ( cauta jurnalul Bombita o masina de 400 de euro la sectiunea jurnal de bord ) . Oricum ce faci tu cu manuta ta e sfant adica ai satisfactia lucrului facut de tine nu de altii - ma refer la marea parte de lucrari la care poti s-o faci singur si la cele mai deosebite sau dificile sa apelezi la un service . Am citit jurnalul proiectului Bombita,mi-a placut cum ai scris. Reparatii ieftine , nu prea , daca vrei sa te si bucuri de utilaj , parerea mea . Nu prea te vad pregatit pt asa ceva dar cu perseverenta inveti orice ( aproape ) . |
#27
Posted 13 September 2017 - 14:02
Baxon, on 13 septembrie 2017 - 13:16, said:
ptr NumbAnn : motoarele 1,9 diesel sunt pacatoase. Pompele de injectie nu mai zic ca motorul e mult prea mare, trepidatii puternice care afecteaza caroseria Trebuie motor 1,6 injectie benzina. Cel mai fiabil Cauta un 4x4 convertit pe manual cu maneta suplimentara facuta de fostul propietar,cu tija filetata ... Edited by sctnicu, 13 September 2017 - 14:03. |
#28
Posted 13 September 2017 - 14:15
sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 14:02, said:
ptr NumbAnn : motoarele 1,9 diesel sunt pacatoase. Pompele de injectie nu mai zic ca motorul e mult prea mare, trepidatii puternice care afecteaza caroseria Trebuie motor 1,6 injectie benzina. Cel mai fiabil Cauta un 4x4 convertit pe manual cu maneta suplimentara facuta de fostul propietar,cu tija filetata ... |
|
#29
Posted 13 September 2017 - 17:30
uite aici https://www.olx.ro/o...html#3490f8ae6d
si aici,de mesterit cum vrei tu https://www.olx.ro/o...html#62313b5d59 sau aici https://www.olx.ro/o...html#62313b5d59 ideea e ca se gasesc, iei cu tine un mecanic sa o vada,mai negociezi oleaca pretzul si gata Edited by sctnicu, 13 September 2017 - 17:33. |
#30
Posted 13 September 2017 - 21:49
adisz, on 13 septembrie 2017 - 09:20, said: Acel model nu avea carburator Solex? Olcit prima editie mai avea asa un carburator tampit de reglat, daca umblai la el si nu stioai ce faci depasea 10l/100km . Am avut eu pe 1300 si dupa 2 saptamani l-am aruncat de nervi , arunca benzina pe la garnitura si era sa iau foc , l-am pus sa am si eu masina de "liniute" si era sa devin racheta . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users