Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Tuning Dacia 1300/1310/1400 Sport

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Mai bine o face el , dureaza mai mult dar am inteles ca vrea sa iasa lucrul din mainile lui ; altfel un service il va ingropa in datorii . Iei masina la un pret cat mai mic , dai jos de pe ea tot , pastrezi ce se poate recupera si restul faci un foc de tabara ( sa fii sigur ca nu mai bagi mizeriile inapoi ) si incet si cu rabdare , dupa ce te documentezi , te apuci de restaurare .
Faci aici un jurnal si ceri sfaturi daca te poticnesti ca vei gasi pareri destule si vei alege ce-ti convine . Cel mai important este sa nu te grabesti si sa cantaresti bine ce cumperi si investesti .
Daca inca esti la inceput de drum cu restaurarile si nu ai bani cu nemiluita incepe cu ceva mai usor si mai ieftin , nu te arunca la " avioane " ca nu vei avea bani sa termini si va ramane neterminata ( bani aruncati ) .

Stabileste-ti in mare un buget inainte sa faci pasul !!

Edited by Baxon, 13 September 2017 - 11:58.


#20
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
trebuie bani destul de multi.
Sa nu aud de tinichigii vopsitori la curte si nici de mecanici auto la curte, ca iti ia masina o demonteaza si nici ca ti-o mai face. Sta cu lunile-anii pe la ei in fatza curtii pe strada.Mai mult iti faci tu nervi singur
O sa iti reproseze mereu ca ii vin clienti si ca nu vrea sa stea sa lucreze la masina ta ca n-a inebunit. Ca el scoate bani multi mult mai usor pe treburi simple care se fac repede

Mai degraba ia o masina cu care sa de deplasezi din punctul A in B fara probleme si cu asta basta

#21
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017

 tybanu, on 13 septembrie 2017 - 11:39, said:

@baxon, bv, iti iesise bine aro.

@initiator. Tu cauti restaurare nu tuning.
Cum au spus si colegii, cumperi epava, de preferat daca stii un service bun, daca nu cauta unul (nu neaparat de tuning, o sa coste oricum ceva banuti), le explici ce vrei, le arati poze cu masina, si notezi pe foaie tot ce vrei sa iti faca. In mare astea : "set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie", articulatie pusa la punct, antifonata, verificat aprindere, alternator, electromotor, bujii, schimbat lichide, filtre, ulei, sabotii de frana sau ce naiba are, si mai sunt... Trebuie sa te implici si tu, cauti pe cineva sa faca interiorul, retapitat, curatat, iti duci la cromat ce ai nevoie, cauti niste jante frumoase, si alea trebuie indreptate, vopsite, faruri stopuri polisate sau schimbate.. e ceva de munca. La o masina asa veche ii sta mai bine stock / clean decat tuning cu brizbrizuri praguri si bari modificate...
Bine, trebuie sa vrea si serviceul sa ti-o faca...
Uita-te si la un Mercedes vechi, BMW, nu neaparat Dacie..
Cate un pic din amandoua...:P. Multumesc pentru sfaturi.

 sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 11:25, said:

Baxon, e misto masina aia. Aveai motor de dacie ?
@NumbAnn Ti-as recomanda Aro 10 Spartana
Nee, Spartana nu ma incanta...il tin minte de cand am citit un articol despre el, acum multi ani, in Auto Motor si Sport.

PS:La un moment dat, ma batea gandul spre o Dacie pick-up...in 4 portiere, 4X4..mmmm.

 Baxon, on 13 septembrie 2017 - 11:56, said:

Mai bine o face el , dureaza mai mult dar am inteles ca vrea sa iasa lucrul din mainile lui ; altfel un service il va ingropa in datorii . Iei masina la un pret cat mai mic , dai jos de pe ea tot , pastrezi ce se poate recupera si restul faci un foc de tabara ( sa fii sigur ca nu mai bagi mizeriile inapoi ) si incet si cu rabdare , dupa ce te documentezi , te apuci de restaurare .
Faci aici un jurnal si ceri sfaturi daca te poticnesti ca vei gasi pareri destule si vei alege ce-ti convine . Cel mai important este sa nu te grabesti si sa cantaresti bine ce cumperi si investesti .
Daca inca esti la inceput de drum cu restaurarile si nu ai bani cu nemiluita incepe cu ceva mai usor si mai ieftin , nu te arunca la " avioane " ca nu vei avea bani sa termini si va ramane neterminata ( bani aruncati ) .

Stabileste-ti in mare un buget inainte sa faci pasul !!
La sfaturi, esti de nepretuit...daca as veni maine, cu masina la tine, ce zici, te-ai baga?:P

 sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 12:06, said:

trebuie bani destul de multi.
Sa nu aud de tinichigii vopsitori la curte si nici de mecanici auto la curte, ca iti ia masina o demonteaza si nici ca ti-o mai face. Sta cu lunile-anii pe la ei in fatza curtii pe strada.Mai mult iti faci tu nervi singur
O sa iti reproseze mereu ca ii vin clienti si ca nu vrea sa stea sa lucreze la masina ta ca n-a inebunit. Ca el scoate bani multi mult mai usor pe treburi simple care se fac repede

Mai degraba ia o masina cu care sa de deplasezi din punctul A in B fara probleme si cu asta basta
Ai dreptate, cu masina, cu deplasatul..dar la tara...merge un Aro, sa zic..iarba verde, putina aventura off-road, reparatii ieftine...

#22
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016

 NumbAnn, on 13 septembrie 2017 - 12:19, said:

PS:La un moment dat, ma batea gandul spre o Dacie pick-up...in 4 portiere, 4X4..mmmm.
un 1307 4x4 motor 1,6i ar fi exact ce ai nevoie. Cauta una in stare buna
Cu siguranta te deplasezi cu ea fara probleme majore de reparatii.Piese gasesti prin dezmembrari si remat la preturi decente

Edited by sctnicu, 13 September 2017 - 12:36.


#23
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 NumbAnn, on 13 septembrie 2017 - 12:19, said:


La sfaturi, esti de nepretuit...daca as veni maine, cu masina la tine, ce zici, te-ai baga?Posted Image

O fac doar pt mine pentru ca nu iese intotdeauna cum as dori sa iasa si nu am chef sa fiu tras de urechi de altii . Lucrez la nivel de hoby din  plictiseala sau nebunie ( cauta jurnalul Bombita o masina de 400 de euro la sectiunea jurnal de bord ) .
Oricum ce faci tu cu manuta ta e sfant adica ai satisfactia lucrului facut de tine nu de altii - ma refer la marea parte de lucrari la care poti s-o faci singur si la cele mai deosebite sau dificile sa apelezi la un service .

 NumbAnn, on 13 septembrie 2017 - 12:19, said:


Ai dreptate, cu masina, cu deplasatul..dar la tara...merge un Aro, sa zic..iarba verde, putina aventura off-road, reparatii ieftine...
Reparatii ieftine , nu prea , daca vrei sa te si bucuri de utilaj , parerea mea .

Nu prea te vad pregatit pt asa ceva dar cu perseverenta inveti orice ( aproape ) .

#24
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017

 sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 12:36, said:

un 1307 4x4 motor 1,6i ar fi exact ce ai nevoie. Cauta una in stare buna
Cu siguranta te deplasezi cu ea fara probleme majore de reparatii.Piese gasesti prin dezmembrari si remat la preturi decente
Chiar acum ma uit pe net, de curiozitate, sa vad ce gasesc.

#25
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
https://www.olx.ro/o...html#2b8d7ef319

O iei pe asta si te apuci de ea ( tablarie etc ) .

#26
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017

 Baxon, on 13 septembrie 2017 - 12:42, said:

O fac doar pt mine pentru ca nu iese intotdeauna cum as dori sa iasa si nu am chef sa fiu tras de urechi de altii . Lucrez la nivel de hoby din  plictiseala sau nebunie ( cauta jurnalul Bombita o masina de 400 de euro la sectiunea jurnal de bord ) .
Oricum ce faci tu cu manuta ta e sfant adica ai satisfactia lucrului facut de tine nu de altii - ma refer la marea parte de lucrari la care poti s-o faci singur si la cele mai deosebite sau dificile sa apelezi la un service .

Am citit jurnalul proiectului Bombita,mi-a placut cum ai scris.
Reparatii ieftine , nu prea , daca vrei sa te si bucuri de utilaj , parerea mea .

Nu prea te vad pregatit pt asa ceva dar cu perseverenta inveti orice ( aproape ) .
Nu-s pregatit deloc, tatonez, pregatesc terenul...intreb in dreapta si in stanga...

#27
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016

 Baxon, on 13 septembrie 2017 - 13:16, said:

https://www.olx.ro/o...html#2b8d7ef319

O iei pe asta si te apuci de ea ( tablarie etc ) .
ptr NumbAnn : motoarele 1,9 diesel sunt pacatoase. Pompele de injectie
nu mai zic ca motorul e mult prea mare, trepidatii puternice care afecteaza caroseria
Trebuie motor 1,6 injectie benzina. Cel mai fiabil
Cauta un 4x4 convertit pe manual cu maneta suplimentara facuta de fostul propietar,cu tija filetata ...

Edited by sctnicu, 13 September 2017 - 14:03.


#28
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017

 sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 14:02, said:

ptr NumbAnn : motoarele 1,9 diesel sunt pacatoase. Pompele de injectie
nu mai zic ca motorul e mult prea mare, trepidatii puternice care afecteaza caroseria
Trebuie motor 1,6 injectie benzina. Cel mai fiabil
Cauta un 4x4 convertit pe manual cu maneta suplimentara facuta de fostul propietar,cu tija filetata ...
Asa ceva doar la un pasionat voi gasi....

#29
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
uite aici https://www.olx.ro/o...html#3490f8ae6d
si aici,de mesterit cum vrei tu https://www.olx.ro/o...html#62313b5d59
sau aici https://www.olx.ro/o...html#62313b5d59
ideea e ca se gasesc, iei cu tine un mecanic sa o vada,mai negociezi oleaca pretzul si gata

Edited by sctnicu, 13 September 2017 - 17:33.


#30
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,561
  • Înscris: 08.03.2017

 adisz, on 13 septembrie 2017 - 09:20, said:


Acel model nu avea carburator Solex?
Ba da , dupa 1976 , dupa ce si-au dat seama ce nabadaios e Weber , era imposibil de reglat cum trebuie sa si tina reglajul dar masina tragea de jar manca . Daca erau 4 persoane si bagaj vartej facea in rezervor , calcata bine in urcare depasea 8,5 l/100km .
Olcit prima editie mai avea asa un carburator tampit de reglat, daca umblai la el si nu stioai ce faci depasea 10l/100km .
Am avut eu pe 1300 si dupa 2 saptamani l-am aruncat de nervi , arunca benzina pe la garnitura si era sa iau foc , l-am pus sa am si eu masina de "liniute" si era sa devin racheta .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate