Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sesizare pentru probleme tehnice ...

Baterie externa

Recomandare glet pentru perete cu...

Probleme samsung tv smart
 Copan de curcan. Cum se gateste?

GROUND WAR : tanks

Echivalare an

Feriți-va de țepari Bit...
 Sistem cu Ryzen, freeze

Probleme Cielo

Unde se gasesc cartele prepay?

Cum imi pun bazele in programare?
 Parcare pe linii zigzag

Factory reset

Pareri anvelope Westlake?

Orange TV Go Pair Tv
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Tuning Dacia 1300/1310/1400 Sport

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
NumbAnn

NumbAnn

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.07.2017
  • ID membru: 993,340
Buna dimineata,

As vrea sa va intreb, daca cunoasteti, firme care se ocupa de tuningul modelelor Dacia:1300/1310/1400 Sport; ma refer la un tuning serios interior/exterior, nu doar o vopsea si cam atat.

Am vazut pe Youtube/Internet cateva exemple, dar din pacate, unul sau doua erau realizate intr-o maniera profesionista.

M-ar interesa pretul/durata unei restaurari complete/originale a unui model : 1300/1310/1400 Sport,sau, un tuning complet(caroserie,motor,interior) in acest caz, doar silueta sa aduca aminte de acele modele vechi.

Va multumesc,

Andrei

#2
ldpe

ldpe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 08.03.2017
  • ID membru: 981,970
Sunt mai multe firme ce se ocupa de tuning auto , serioase DAR costa pentru ca implica un grafician/designer , totul se face la comanda . Costa proiectul, matritele, materialul, manopera .
Cea mai avantajoasa achizitie o vad o Dacia 1300 pana in 1974 , cea cu frana de mana sub volan si cotiera originala intre scaunele din fata , adusa la forma originala , cu bari cromate, jante si capace roti cromate, semnalizatoare cu ornament cromat ...are un aer de epoca si aduce nostalgii cunoscatorilor - intr-o astfel de masina nu pierzi cu amendamentul sa pui doar piese originale , inclusiv ceasurile Jaeger, stergatoarele originale cromate, carburatorul dublu corp Weber 32 dir si nelipsita lada de scule din portbagaj executata din lemn cu locas de lacat .

#3
NumbAnn

NumbAnn

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.07.2017
  • ID membru: 993,340

 ldpe, on 13 septembrie 2017 - 08:11, said:

Sunt mai multe firme ce se ocupa de tuning auto , serioase DAR costa pentru ca implica un grafician/designer , totul se face la comanda . Costa proiectul, matritele, materialul, manopera .
Cea mai avantajoasa achizitie o vad o Dacia 1300 pana in 1974 , cea cu frana de mana sub volan si cotiera originala intre scaunele din fata , adusa la forma originala , cu bari cromate, jante si capace roti cromate, semnalizatoare cu ornament cromat ...are un aer de epoca si aduce nostalgii cunoscatorilor - intr-o astfel de masina nu pierzi cu amendamentul sa pui doar piese originale , inclusiv ceasurile Jaeger, stergatoarele originale cromate, carburatorul dublu corp Weber 32 dir si nelipsita lada de scule din portbagaj executata din lemn cu locas de lacat .

Am tot cautat una, de care zici tu, dar ori nu am cautat unde trebuia, ori...nu am gasit asa ceva, din pacate.

#4
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,522
  • Înscris: 13.10.2010
  • ID membru: 631,358
  • Locație: Undeva-n Patria Hotilor
Restaurarea o faci cu mana ta. E mult mai ieftin si ai si satisfactia cand termini lucrarea.
Tuningul, depinde de unde esti, poti sa te uiti la masinile care au suferit asemenea interventii. La calitatea lucrarilor, la materialele folosite, etc...

Edited by ccf_cristi, 13 September 2017 - 08:25.


#5
TruculMagic

TruculMagic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,587
  • Înscris: 24.11.2015
  • ID membru: 934,279
Ce intelegi prin tuning ? La o Dacia 1300 poti sa-i faci un kitch nu un tuning. Astea nu sunt masini de tuning.

#6
adisz

adisz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,017
  • Înscris: 07.11.2006
  • ID membru: 107,581
  • Locație: Tg.Mures

 ldpe, on 13 septembrie 2017 - 08:11, said:

Cea mai avantajoasa achizitie o vad o Dacia 1300 pana in 1974
carburatorul dublu corp Weber 32 dir

Acel model nu avea carburator Solex?

#7
sctnicu

sctnicu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
  • ID membru: 946,879
Orienteaza-te spre un BMW vechi mai bine sau vreun Mercedes bot de cal ori 200D.
Dacia,Oltcit,Aro  sunt mancatoare de bani, nicidecum masii de tuning

Edited by sctnicu, 13 September 2017 - 09:33.


#8
NumbAnn

NumbAnn

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.07.2017
  • ID membru: 993,340

 sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 09:33, said:

Orienteaza-te spre un BMW vechi mai bine sau vreun Mercedes bot de cal ori 200D.
Dacia,Oltcit,Aro  sunt mancatoare de bani, nicidecum masii de tuning
Sincer sa fiu, ma gandeam la Dacia si Aro...poate un IMS, poate un 244...am crescut cu acele masini, mi-ar placea mult sa am una, care sa fie o pata de culoare in trafic...

 TruculMagic, on 13 septembrie 2017 - 09:15, said:

Ce intelegi prin tuning ? La o dacia 1300 poti sa-i faci un kitch nu un tuning. Astea nu sunt masini de tuning.
Lucrari la caroserie, motor, interior...lucrari pe care atunci cand le vezi, iti raman multa vreme in minte.

 ccf_cristi, on 13 septembrie 2017 - 08:22, said:

Restaurarea o faci cu mana ta. E mult mai ieftin si ai si satisfactia cand termini lucrarea.
Tuningul, depinde de unde esti, poti sa te uiti la masinile care au suferit asemenea interventii. La calitatea lucrarilor, la materialele folosite, etc...

Nu am nici o tangenta cu restaurarea, sunt total afon la mecanica...s.a.m.d..dar e adevart ce ai scris, satisfactia e enorma, vazand ce ai reusit sa faci cu propriile maini.

#9
adisz

adisz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,017
  • Înscris: 07.11.2006
  • ID membru: 107,581
  • Locație: Tg.Mures
Ia legatura cu:
http://www.retromobil.ro/
poate te ajuta cineva de acolo.
http://daciaclasic.ro/
Stiu ca ei se ocupa doar de modelele in stare originala,dar nu se stie niciodata ce ateliere ti se pot recomanda.
Nu ai ce pierde.

#10
Baxon

Baxon

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,927
  • Înscris: 01.03.2017
  • ID membru: 981,329
  • Locație: 科鲁
Tuning mai greu si nici nu arata bine pe modelele astea vechi gen Dacia 1300 Aro 10-4 , 244 etc . La astea ce merita e sa le restaurezi la forma de fabrica fara briz-brizuri de praguri false , eleroane de prost gust  , parerea mea .
Eu am restaurat un Aro 10-4 , 4x4 acum vreo 9 ani ( nu am facut ceva deosebit in afara de set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie ..) si m-am folosit de ea cativa ani pana m-am plictisit . Imi pare rau ca am vandut-o dar nu aveam pe atunci un loc s-o depozitez corespunzator .
Cand am cumparat-o era vai steaua ei ...

Attached Files


Edited by Baxon, 13 September 2017 - 09:56.


#11
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,194
  • Înscris: 26.06.2003
  • ID membru: 4,508
  • Locație: BookARest
Daca vrei sa faci un tuning la Dacia 1310 ia una si incearca sa faci un tribut Renault 12 Gordini.
https://www.classicd.../12/1972/205433
Asa vei fi un cunoscator cu venituri limitate, nu un coca cu huse Type-R, wide body de fibra si eleron din seria limitata "Make you go faster", cum sunt majoritatea Daciilor 1310 tunate cu piese din targ.

#12
NumbAnn

NumbAnn

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.07.2017
  • ID membru: 993,340

 danX, on 13 septembrie 2017 - 10:14, said:

Daca vrei sa faci un tuning la Dacia 1310 ia una si incearca sa faci un tribut Renault 12 Gordini.
https://www.classicd.../12/1972/205433
Asa vei fi un cunoscator cu venituri limitate, nu un coca cu huse Type-R, wide body de fibra si eleron din seria limitata "Make you go faster", cum sunt majoritatea Daciilor 1310 tunate cu piese din targ.
Brrr, Doamne fereste de asa tuning cocalaresc...mai bine deloc, decat asa ceva.

 Baxon, on 13 septembrie 2017 - 09:54, said:

Tuning mai greu si nici nu arata bine pe modelele astea vechi gen Dacia 1300 Aro 10-4 , 244 etc . La astea ce merita e sa le restaurezi la forma de fabrica fara briz-brizuri de praguri false , eleroane de prost gust  , parerea mea .
Eu am restaurat un Aro 10-4 , 4x4 acum vreo 9 ani ( nu am facut ceva deosebit in afara de set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie ..) si m-am folosit de ea cativa ani pana m-am plictisit . Imi pare rau ca am vandut-o dar nu aveam pe atunci un loc s-o depozitez corespunzator .
Cand am cumparat-o era vai steaua ei ...
Arata bine, ai facut treaba frumoasa...dar tot mai bine ar merge restaurat un IMS, sau un 244....

 adisz, on 13 septembrie 2017 - 09:47, said:

Ia legatura cu:
http://www.retromobil.ro/
poate te ajuta cineva de acolo.
http://daciaclasic.ro/
Stiu ca ei se ocupa doar de modelele in stare originala,dar nu se stie niciodata ce ateliere ti se pot recomanda.
Nu ai ce pierde.

Multumesc.

#13
sctnicu

sctnicu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
  • ID membru: 946,879

 Baxon, on 13 septembrie 2017 - 09:54, said:

Tuning mai greu si nici nu arata bine pe modelele astea vechi gen Dacia 1300 Aro 10-4 , 244 etc . La astea ce merita e sa le restaurezi la forma de fabrica fara briz-brizuri de praguri false , eleroane de prost gust  , parerea mea .
Eu am restaurat un Aro 10-4 , 4x4 acum vreo 9 ani ( nu am facut ceva deosebit in afara de set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie ..) si m-am folosit de ea cativa ani pana m-am plictisit . Imi pare rau ca am vandut-o dar nu aveam pe atunci un loc s-o depozitez corespunzator .
Cand am cumparat-o era vai steaua ei ...
Baxon,foarte fain Aro. Asa da exemplu
Ptr initiator : Mai bine orienteazate spre o masina straina sh cu o baza mult mai buna. La D1300 nu mai gasesti piese

#14
Baxon

Baxon

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,927
  • Înscris: 01.03.2017
  • ID membru: 981,329
  • Locație: 科鲁
Apropo de unde denumirea de Duster = pe Aro10-4 era scris Posted Image ; am reparat-o singur in cateva luni

Asa arata la momentul achizitiei :

Attached Files



#15
sctnicu

sctnicu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
  • ID membru: 946,879
Baxon, e misto masina aia. Aveai motor de dacie ?
@NumbAnn Ti-as recomanda Aro 10 Spartana

#16
Baxon

Baxon

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,927
  • Înscris: 01.03.2017
  • ID membru: 981,329
  • Locație: 科鲁
Motor de Dacia 1400 benzina , cutie in 4 trepte cu reductor ( 4x4 la mic ) . Am gasit la vremea respectiva set nou " Borgo " ...

Gata nu mai stric topicul omului Posted Image

P.S. Iar caut ceva sa mesteresc ca daca am gatat Bombita , ma plictisesc Posted Image

 sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 11:25, said:

@NumbAnn Ti-as recomanda Aro 10 Spartana
Alea is f rare si cam scumpe .

Attached Files


Edited by Baxon, 13 September 2017 - 11:32.


#17
NumbAnn

NumbAnn

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.07.2017
  • ID membru: 993,340

 Baxon, on 13 septembrie 2017 - 11:19, said:

Apropo de unde denumirea de Duster = pe Aro10-4 era scris Posted Image ; am reparat-o singur in cateva luni

Asa arata la momentul achizitiei :
Asa era denumirea modelului, acum multi ani, ma refer la modelul care era exportat...ai avut ceva de munca, dar ai facut treaba buna.

#18
tybanu

tybanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 15.01.2007
  • ID membru: 127,923
  • Locație: Bucuresti
@baxon, bv, iti iesise bine aro.

@initiator. Tu cauti restaurare nu tuning.
Cum au spus si colegii, cumperi epava, de preferat daca stii un service bun, daca nu cauta unul (nu neaparat de tuning, o sa coste oricum ceva banuti), le explici ce vrei, le arati poze cu masina, si notezi pe foaie tot ce vrei sa iti faca. In mare astea : "set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie", articulatie pusa la punct, antifonata, verificat aprindere, alternator, electromotor, bujii, schimbat lichide, filtre, ulei, sabotii de frana sau ce naiba are, si mai sunt... Trebuie sa te implici si tu, cauti pe cineva sa faca interiorul, retapitat, curatat, iti duci la cromat ce ai nevoie, cauti niste jante frumoase, si alea trebuie indreptate, vopsite, faruri stopuri polisate sau schimbate.. e ceva de munca. La o masina asa veche ii sta mai bine stock / clean decat tuning cu brizbrizuri praguri si bari modificate...
Bine, trebuie sa vrea si serviceul sa ti-o faca...
Uita-te si la un Mercedes vechi, BMW, nu neaparat Dacie..

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users