Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 

Tuning Dacia 1300/1310/1400 Sport

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017
Buna dimineata,

As vrea sa va intreb, daca cunoasteti, firme care se ocupa de tuningul modelelor Dacia:1300/1310/1400 Sport; ma refer la un tuning serios interior/exterior, nu doar o vopsea si cam atat.

Am vazut pe Youtube/Internet cateva exemple, dar din pacate, unul sau doua erau realizate intr-o maniera profesionista.

M-ar interesa pretul/durata unei restaurari complete/originale a unui model : 1300/1310/1400 Sport,sau, un tuning complet(caroserie,motor,interior) in acest caz, doar silueta sa aduca aminte de acele modele vechi.

Va multumesc,

Andrei

#2
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
Sunt mai multe firme ce se ocupa de tuning auto , serioase DAR costa pentru ca implica un grafician/designer , totul se face la comanda . Costa proiectul, matritele, materialul, manopera .
Cea mai avantajoasa achizitie o vad o Dacia 1300 pana in 1974 , cea cu frana de mana sub volan si cotiera originala intre scaunele din fata , adusa la forma originala , cu bari cromate, jante si capace roti cromate, semnalizatoare cu ornament cromat ...are un aer de epoca si aduce nostalgii cunoscatorilor - intr-o astfel de masina nu pierzi cu amendamentul sa pui doar piese originale , inclusiv ceasurile Jaeger, stergatoarele originale cromate, carburatorul dublu corp Weber 32 dir si nelipsita lada de scule din portbagaj executata din lemn cu locas de lacat .

#3
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017

View Postldpe, on 13 septembrie 2017 - 08:11, said:

Sunt mai multe firme ce se ocupa de tuning auto , serioase DAR costa pentru ca implica un grafician/designer , totul se face la comanda . Costa proiectul, matritele, materialul, manopera .
Cea mai avantajoasa achizitie o vad o Dacia 1300 pana in 1974 , cea cu frana de mana sub volan si cotiera originala intre scaunele din fata , adusa la forma originala , cu bari cromate, jante si capace roti cromate, semnalizatoare cu ornament cromat ...are un aer de epoca si aduce nostalgii cunoscatorilor - intr-o astfel de masina nu pierzi cu amendamentul sa pui doar piese originale , inclusiv ceasurile Jaeger, stergatoarele originale cromate, carburatorul dublu corp Weber 32 dir si nelipsita lada de scule din portbagaj executata din lemn cu locas de lacat .

Am tot cautat una, de care zici tu, dar ori nu am cautat unde trebuia, ori...nu am gasit asa ceva, din pacate.

#4
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,492
  • Înscris: 13.10.2010
Restaurarea o faci cu mana ta. E mult mai ieftin si ai si satisfactia cand termini lucrarea.
Tuningul, depinde de unde esti, poti sa te uiti la masinile care au suferit asemenea interventii. La calitatea lucrarilor, la materialele folosite, etc...

Edited by ccf_cristi, 13 September 2017 - 08:25.


#5
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ce intelegi prin tuning ? La o Dacia 1300 poti sa-i faci un kitch nu un tuning. Astea nu sunt masini de tuning.

#6
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

View Postldpe, on 13 septembrie 2017 - 08:11, said:

Cea mai avantajoasa achizitie o vad o Dacia 1300 pana in 1974
carburatorul dublu corp Weber 32 dir

Acel model nu avea carburator Solex?

#7
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
Orienteaza-te spre un BMW vechi mai bine sau vreun Mercedes bot de cal ori 200D.
Dacia,Oltcit,Aro  sunt mancatoare de bani, nicidecum masii de tuning

Edited by sctnicu, 13 September 2017 - 09:33.


#8
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017

View Postsctnicu, on 13 septembrie 2017 - 09:33, said:

Orienteaza-te spre un BMW vechi mai bine sau vreun Mercedes bot de cal ori 200D.
Dacia,Oltcit,Aro  sunt mancatoare de bani, nicidecum masii de tuning
Sincer sa fiu, ma gandeam la Dacia si Aro...poate un IMS, poate un 244...am crescut cu acele masini, mi-ar placea mult sa am una, care sa fie o pata de culoare in trafic...

View PostTruculMagic, on 13 septembrie 2017 - 09:15, said:

Ce intelegi prin tuning ? La o dacia 1300 poti sa-i faci un kitch nu un tuning. Astea nu sunt masini de tuning.
Lucrari la caroserie, motor, interior...lucrari pe care atunci cand le vezi, iti raman multa vreme in minte.

View Postccf_cristi, on 13 septembrie 2017 - 08:22, said:

Restaurarea o faci cu mana ta. E mult mai ieftin si ai si satisfactia cand termini lucrarea.
Tuningul, depinde de unde esti, poti sa te uiti la masinile care au suferit asemenea interventii. La calitatea lucrarilor, la materialele folosite, etc...

Nu am nici o tangenta cu restaurarea, sunt total afon la mecanica...s.a.m.d..dar e adevart ce ai scris, satisfactia e enorma, vazand ce ai reusit sa faci cu propriile maini.

#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006
Ia legatura cu:
http://www.retromobil.ro/
poate te ajuta cineva de acolo.
http://daciaclasic.ro/
Stiu ca ei se ocupa doar de modelele in stare originala,dar nu se stie niciodata ce ateliere ti se pot recomanda.
Nu ai ce pierde.

#10
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Tuning mai greu si nici nu arata bine pe modelele astea vechi gen Dacia 1300 Aro 10-4 , 244 etc . La astea ce merita e sa le restaurezi la forma de fabrica fara briz-brizuri de praguri false , eleroane de prost gust  , parerea mea .
Eu am restaurat un Aro 10-4 , 4x4 acum vreo 9 ani ( nu am facut ceva deosebit in afara de set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie ..) si m-am folosit de ea cativa ani pana m-am plictisit . Imi pare rau ca am vandut-o dar nu aveam pe atunci un loc s-o depozitez corespunzator .
Cand am cumparat-o era vai steaua ei ...

Attached Files


Edited by Baxon, 13 September 2017 - 09:56.


#11
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Daca vrei sa faci un tuning la Dacia 1310 ia una si incearca sa faci un tribut Renault 12 Gordini.
https://www.classicd.../12/1972/205433
Asa vei fi un cunoscator cu venituri limitate, nu un coca cu huse Type-R, wide body de fibra si eleron din seria limitata "Make you go faster", cum sunt majoritatea Daciilor 1310 tunate cu piese din targ.

#12
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017

View PostdanX, on 13 septembrie 2017 - 10:14, said:

Daca vrei sa faci un tuning la Dacia 1310 ia una si incearca sa faci un tribut Renault 12 Gordini.
https://www.classicd.../12/1972/205433
Asa vei fi un cunoscator cu venituri limitate, nu un coca cu huse Type-R, wide body de fibra si eleron din seria limitata "Make you go faster", cum sunt majoritatea Daciilor 1310 tunate cu piese din targ.
Brrr, Doamne fereste de asa tuning cocalaresc...mai bine deloc, decat asa ceva.

View PostBaxon, on 13 septembrie 2017 - 09:54, said:

Tuning mai greu si nici nu arata bine pe modelele astea vechi gen Dacia 1300 Aro 10-4 , 244 etc . La astea ce merita e sa le restaurezi la forma de fabrica fara briz-brizuri de praguri false , eleroane de prost gust  , parerea mea .
Eu am restaurat un Aro 10-4 , 4x4 acum vreo 9 ani ( nu am facut ceva deosebit in afara de set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie ..) si m-am folosit de ea cativa ani pana m-am plictisit . Imi pare rau ca am vandut-o dar nu aveam pe atunci un loc s-o depozitez corespunzator .
Cand am cumparat-o era vai steaua ei ...
Arata bine, ai facut treaba frumoasa...dar tot mai bine ar merge restaurat un IMS, sau un 244....

View Postadisz, on 13 septembrie 2017 - 09:47, said:

Ia legatura cu:
http://www.retromobil.ro/
poate te ajuta cineva de acolo.
http://daciaclasic.ro/
Stiu ca ei se ocupa doar de modelele in stare originala,dar nu se stie niciodata ce ateliere ti se pot recomanda.
Nu ai ce pierde.

Multumesc.

#13
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016

View PostBaxon, on 13 septembrie 2017 - 09:54, said:

Tuning mai greu si nici nu arata bine pe modelele astea vechi gen Dacia 1300 Aro 10-4 , 244 etc . La astea ce merita e sa le restaurezi la forma de fabrica fara briz-brizuri de praguri false , eleroane de prost gust  , parerea mea .
Eu am restaurat un Aro 10-4 , 4x4 acum vreo 9 ani ( nu am facut ceva deosebit in afara de set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie ..) si m-am folosit de ea cativa ani pana m-am plictisit . Imi pare rau ca am vandut-o dar nu aveam pe atunci un loc s-o depozitez corespunzator .
Cand am cumparat-o era vai steaua ei ...
Baxon,foarte fain Aro. Asa da exemplu
Ptr initiator : Mai bine orienteazate spre o masina straina sh cu o baza mult mai buna. La D1300 nu mai gasesti piese

#14
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Apropo de unde denumirea de Duster = pe Aro10-4 era scris Posted Image ; am reparat-o singur in cateva luni

Asa arata la momentul achizitiei :

Attached Files



#15
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
Baxon, e misto masina aia. Aveai motor de dacie ?
@NumbAnn Ti-as recomanda Aro 10 Spartana

#16
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Motor de Dacia 1400 benzina , cutie in 4 trepte cu reductor ( 4x4 la mic ) . Am gasit la vremea respectiva set nou " Borgo " ...

Gata nu mai stric topicul omului Posted Image

P.S. Iar caut ceva sa mesteresc ca daca am gatat Bombita , ma plictisesc Posted Image

View Postsctnicu, on 13 septembrie 2017 - 11:25, said:

@NumbAnn Ti-as recomanda Aro 10 Spartana
Alea is f rare si cam scumpe .

Attached Files


Edited by Baxon, 13 September 2017 - 11:32.


#17
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017

View PostBaxon, on 13 septembrie 2017 - 11:19, said:

Apropo de unde denumirea de Duster = pe Aro10-4 era scris Posted Image ; am reparat-o singur in cateva luni

Asa arata la momentul achizitiei :
Asa era denumirea modelului, acum multi ani, ma refer la modelul care era exportat...ai avut ceva de munca, dar ai facut treaba buna.

#18
tybanu

tybanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,586
  • Înscris: 15.01.2007
@baxon, bv, iti iesise bine aro.

@initiator. Tu cauti restaurare nu tuning.
Cum au spus si colegii, cumperi epava, de preferat daca stii un service bun, daca nu cauta unul (nu neaparat de tuning, o sa coste oricum ceva banuti), le explici ce vrei, le arati poze cu masina, si notezi pe foaie tot ce vrei sa iti faca. In mare astea : "set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie", articulatie pusa la punct, antifonata, verificat aprindere, alternator, electromotor, bujii, schimbat lichide, filtre, ulei, sabotii de frana sau ce naiba are, si mai sunt... Trebuie sa te implici si tu, cauti pe cineva sa faca interiorul, retapitat, curatat, iti duci la cromat ce ai nevoie, cauti niste jante frumoase, si alea trebuie indreptate, vopsite, faruri stopuri polisate sau schimbate.. e ceva de munca. La o masina asa veche ii sta mai bine stock / clean decat tuning cu brizbrizuri praguri si bari modificate...
Bine, trebuie sa vrea si serviceul sa ti-o faca...
Uita-te si la un Mercedes vechi, BMW, nu neaparat Dacie..

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate