Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tuning Dacia 1300/1310/1400 Sport
Last Updated: Sep 13 2017 21:49, Started by
NumbAnn
, Sep 13 2017 07:47
·
0
#1
Posted 13 September 2017 - 07:47
Buna dimineata,
As vrea sa va intreb, daca cunoasteti, firme care se ocupa de tuningul modelelor Dacia:1300/1310/1400 Sport; ma refer la un tuning serios interior/exterior, nu doar o vopsea si cam atat. Am vazut pe Youtube/Internet cateva exemple, dar din pacate, unul sau doua erau realizate intr-o maniera profesionista. M-ar interesa pretul/durata unei restaurari complete/originale a unui model : 1300/1310/1400 Sport,sau, un tuning complet(caroserie,motor,interior) in acest caz, doar silueta sa aduca aminte de acele modele vechi. Va multumesc, Andrei |
#2
Posted 13 September 2017 - 08:11
Sunt mai multe firme ce se ocupa de tuning auto , serioase DAR costa pentru ca implica un grafician/designer , totul se face la comanda . Costa proiectul, matritele, materialul, manopera .
Cea mai avantajoasa achizitie o vad o Dacia 1300 pana in 1974 , cea cu frana de mana sub volan si cotiera originala intre scaunele din fata , adusa la forma originala , cu bari cromate, jante si capace roti cromate, semnalizatoare cu ornament cromat ...are un aer de epoca si aduce nostalgii cunoscatorilor - intr-o astfel de masina nu pierzi cu amendamentul sa pui doar piese originale , inclusiv ceasurile Jaeger, stergatoarele originale cromate, carburatorul dublu corp Weber 32 dir si nelipsita lada de scule din portbagaj executata din lemn cu locas de lacat . |
#3
Posted 13 September 2017 - 08:15
ldpe, on 13 septembrie 2017 - 08:11, said:
Sunt mai multe firme ce se ocupa de tuning auto , serioase DAR costa pentru ca implica un grafician/designer , totul se face la comanda . Costa proiectul, matritele, materialul, manopera . Cea mai avantajoasa achizitie o vad o Dacia 1300 pana in 1974 , cea cu frana de mana sub volan si cotiera originala intre scaunele din fata , adusa la forma originala , cu bari cromate, jante si capace roti cromate, semnalizatoare cu ornament cromat ...are un aer de epoca si aduce nostalgii cunoscatorilor - intr-o astfel de masina nu pierzi cu amendamentul sa pui doar piese originale , inclusiv ceasurile Jaeger, stergatoarele originale cromate, carburatorul dublu corp Weber 32 dir si nelipsita lada de scule din portbagaj executata din lemn cu locas de lacat . Am tot cautat una, de care zici tu, dar ori nu am cautat unde trebuia, ori...nu am gasit asa ceva, din pacate. |
#4
Posted 13 September 2017 - 08:22
Restaurarea o faci cu mana ta. E mult mai ieftin si ai si satisfactia cand termini lucrarea.
Tuningul, depinde de unde esti, poti sa te uiti la masinile care au suferit asemenea interventii. La calitatea lucrarilor, la materialele folosite, etc... Edited by ccf_cristi, 13 September 2017 - 08:25. |
#6
Posted 13 September 2017 - 09:20
#7
Posted 13 September 2017 - 09:33
#8
Posted 13 September 2017 - 09:39
sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 09:33, said:
Sincer sa fiu, ma gandeam la Dacia si Aro...poate un IMS, poate un 244...am crescut cu acele masini, mi-ar placea mult sa am una, care sa fie o pata de culoare in trafic... TruculMagic, on 13 septembrie 2017 - 09:15, said:
Ce intelegi prin tuning ? La o dacia 1300 poti sa-i faci un kitch nu un tuning. Astea nu sunt masini de tuning. ccf_cristi, on 13 septembrie 2017 - 08:22, said:
Restaurarea o faci cu mana ta. E mult mai ieftin si ai si satisfactia cand termini lucrarea. Tuningul, depinde de unde esti, poti sa te uiti la masinile care au suferit asemenea interventii. La calitatea lucrarilor, la materialele folosite, etc... Nu am nici o tangenta cu restaurarea, sunt total afon la mecanica...s.a.m.d..dar e adevart ce ai scris, satisfactia e enorma, vazand ce ai reusit sa faci cu propriile maini. |
#9
Posted 13 September 2017 - 09:47
Ia legatura cu:
http://www.retromobil.ro/ poate te ajuta cineva de acolo. http://daciaclasic.ro/ Stiu ca ei se ocupa doar de modelele in stare originala,dar nu se stie niciodata ce ateliere ti se pot recomanda. Nu ai ce pierde. |
#10
Posted 13 September 2017 - 09:54
Tuning mai greu si nici nu arata bine pe modelele astea vechi gen Dacia 1300 Aro 10-4 , 244 etc . La astea ce merita e sa le restaurezi la forma de fabrica fara briz-brizuri de praguri false , eleroane de prost gust , parerea mea .
Eu am restaurat un Aro 10-4 , 4x4 acum vreo 9 ani ( nu am facut ceva deosebit in afara de set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie ..) si m-am folosit de ea cativa ani pana m-am plictisit . Imi pare rau ca am vandut-o dar nu aveam pe atunci un loc s-o depozitez corespunzator . Cand am cumparat-o era vai steaua ei ... Attached FilesEdited by Baxon, 13 September 2017 - 09:56. |
|
#11
Posted 13 September 2017 - 10:14
Daca vrei sa faci un tuning la Dacia 1310 ia una si incearca sa faci un tribut Renault 12 Gordini.
https://www.classicd.../12/1972/205433 Asa vei fi un cunoscator cu venituri limitate, nu un coca cu huse Type-R, wide body de fibra si eleron din seria limitata "Make you go faster", cum sunt majoritatea Daciilor 1310 tunate cu piese din targ. |
#12
Posted 13 September 2017 - 10:40
danX, on 13 septembrie 2017 - 10:14, said:
Daca vrei sa faci un tuning la Dacia 1310 ia una si incearca sa faci un tribut Renault 12 Gordini. https://www.classicd.../12/1972/205433 Asa vei fi un cunoscator cu venituri limitate, nu un coca cu huse Type-R, wide body de fibra si eleron din seria limitata "Make you go faster", cum sunt majoritatea Daciilor 1310 tunate cu piese din targ. Baxon, on 13 septembrie 2017 - 09:54, said:
Tuning mai greu si nici nu arata bine pe modelele astea vechi gen Dacia 1300 Aro 10-4 , 244 etc . La astea ce merita e sa le restaurezi la forma de fabrica fara briz-brizuri de praguri false , eleroane de prost gust , parerea mea . Eu am restaurat un Aro 10-4 , 4x4 acum vreo 9 ani ( nu am facut ceva deosebit in afara de set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie ..) si m-am folosit de ea cativa ani pana m-am plictisit . Imi pare rau ca am vandut-o dar nu aveam pe atunci un loc s-o depozitez corespunzator . Cand am cumparat-o era vai steaua ei ... adisz, on 13 septembrie 2017 - 09:47, said:
Ia legatura cu: http://www.retromobil.ro/ poate te ajuta cineva de acolo. http://daciaclasic.ro/ Stiu ca ei se ocupa doar de modelele in stare originala,dar nu se stie niciodata ce ateliere ti se pot recomanda. Nu ai ce pierde. Multumesc. |
#13
Posted 13 September 2017 - 11:09
Baxon, on 13 septembrie 2017 - 09:54, said:
Tuning mai greu si nici nu arata bine pe modelele astea vechi gen Dacia 1300 Aro 10-4 , 244 etc . La astea ce merita e sa le restaurezi la forma de fabrica fara briz-brizuri de praguri false , eleroane de prost gust , parerea mea . Eu am restaurat un Aro 10-4 , 4x4 acum vreo 9 ani ( nu am facut ceva deosebit in afara de set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie ..) si m-am folosit de ea cativa ani pana m-am plictisit . Imi pare rau ca am vandut-o dar nu aveam pe atunci un loc s-o depozitez corespunzator . Cand am cumparat-o era vai steaua ei ... Ptr initiator : Mai bine orienteazate spre o masina straina sh cu o baza mult mai buna. La D1300 nu mai gasesti piese |
#15
Posted 13 September 2017 - 11:25
Baxon, e misto masina aia. Aveai motor de dacie ?
@NumbAnn Ti-as recomanda Aro 10 Spartana |
|
#16
Posted 13 September 2017 - 11:29
Motor de Dacia 1400 benzina , cutie in 4 trepte cu reductor ( 4x4 la mic ) . Am gasit la vremea respectiva set nou " Borgo " ...
Gata nu mai stric topicul omului P.S. Iar caut ceva sa mesteresc ca daca am gatat Bombita , ma plictisesc sctnicu, on 13 septembrie 2017 - 11:25, said:
@NumbAnn Ti-as recomanda Aro 10 Spartana Attached FilesEdited by Baxon, 13 September 2017 - 11:32. |
#17
Posted 13 September 2017 - 11:29
Baxon, on 13 septembrie 2017 - 11:19, said:
Apropo de unde denumirea de Duster = pe Aro10-4 era scris ; am reparat-o singur in cateva luni Asa arata la momentul achizitiei : |
#18
Posted 13 September 2017 - 11:39
@baxon, bv, iti iesise bine aro.
@initiator. Tu cauti restaurare nu tuning. Cum au spus si colegii, cumperi epava, de preferat daca stii un service bun, daca nu cauta unul (nu neaparat de tuning, o sa coste oricum ceva banuti), le explici ce vrei, le arati poze cu masina, si notezi pe foaie tot ce vrei sa iti faca. In mare astea : "set motor nou , directie si suspensie noua , reparat caroseria , hidroizolat , vopsit , pus bullbar , schimbat tapiterie", articulatie pusa la punct, antifonata, verificat aprindere, alternator, electromotor, bujii, schimbat lichide, filtre, ulei, sabotii de frana sau ce naiba are, si mai sunt... Trebuie sa te implici si tu, cauti pe cineva sa faca interiorul, retapitat, curatat, iti duci la cromat ce ai nevoie, cauti niste jante frumoase, si alea trebuie indreptate, vopsite, faruri stopuri polisate sau schimbate.. e ceva de munca. La o masina asa veche ii sta mai bine stock / clean decat tuning cu brizbrizuri praguri si bari modificate... Bine, trebuie sa vrea si serviceul sa ti-o faca... Uita-te si la un Mercedes vechi, BMW, nu neaparat Dacie.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users