Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Receiver Samsung GX-OR530SK conec...

motor trifazat 220V uși lift...

Evaluare casa+teren

Mac OS High Sierra - 10.13
 OUKITEL C8

Monitor IPS 5ms sau TN 1ms ?

Microsoft Office File Validation ...

aliniere block-uri
 Monitoare studio ~500E

Credit de nevoi personale. Recoma...

Calea "mainii stangi"

Cat merita Lenovo A1000 ?
 Contratiempo(2016)

Acoperis sindrila/sita lemn

Fata lu' Daea - cere bani pe ...

nth-of-type advanced
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Fum mazda 626 2.0 diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
andreycatalin00

andreycatalin00

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 06.07.2011
  • ID membru: 698,665
De vreo 2 saptamani observ un fum ce iese de sub masina, ma uit mai atent si acel fum(albicios) iese dintr-un furtun de cauciuc care vine din motor. Am intrebat mecanicul si a spus ca e semnul motorului uzat si ca solutia ar fi segmentarea.


Acel furtun care intra in acea piesa l-am scos, ducea sub masina.

https://streamable.com/u3q7w

https://streamable.com/11jxu

https://streamable.com/fj8rs

Multumesc!

Attached Files


Edited by andreycatalin00, 12 September 2017 - 22:45.


#2
pasilla

pasilla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,502
  • Înscris: 31.03.2012
  • ID membru: 753,506
Pare ca e obosit rau acel motor.

#3
crisstonne

crisstonne

    Stoic™

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,503
  • Înscris: 13.01.2011
  • ID membru: 654,946
  • Locație: Într-un mic paradis secret.
Nu ai incredere in mecanic ?!
Nici nu vreau să spui kilometrajul, ai zis 626 si ai zis diesel, dacă spui si anul... a trăit destul motorul ala.

L.E. Curios, suna destul de bine motorul.

Edited by crisstonne, 12 September 2017 - 23:30.


#4
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,879
  • Înscris: 06.08.2007
  • ID membru: 210,816
  • Locație: Bucuresti
Nu am facut Mazda , din ce se vede e furtunul ce iese din epurator ,  gazele din carter se condenseaza in epurator si acel furtun trebuie sa fie conectat pe admisie .

Cam cit ulei completezi pana la urmatorul schimb ?
Mecanicul a curatat/snimbat epuratorul ? Daca furtunul duce sub masina , posibil epuratorul sa aiba o supapa care e blocata/ancrasata .
Motorul se aude bine .

Edited by tidicristi, 13 September 2017 - 06:00.


#5
andreycatalin00

andreycatalin00

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 06.07.2011
  • ID membru: 698,665
Paai sti cum sta treaba cu mecanicii nostri, am incredere dar...

Masina este din '94 cu 340 si ceva de mii. Asta e motivul de nu ma indur de masina asta, motorul toarce frumos si are viataa in el.

@tidicristi-si eu m-am gandit ca acel furtun sa fi iesit de undeva/sa fi fost conectat undeva.

Ulei nu mananca mult, intre schimburi completez foarte putin.
Mecanicul nu a facut nimic doar a constat ca e obosit si trebuie segmentat.

Probabil voi mai merge la un mecanic sa mai aud pareri.

Multumesc!



#6
ceanu1980

ceanu1980

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,352
  • Înscris: 15.05.2008
  • ID membru: 326,442
ca sa nu mai auzi chestii dupa ureche poti face un test compresie, sa vezi ce valori are

#7
crisstonne

crisstonne

    Stoic™

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,503
  • Înscris: 13.01.2011
  • ID membru: 654,946
  • Locație: Într-un mic paradis secret.
Cel mai bine, compresie, dacă are viața în el îl lași așa, chiar dacă scoate acel fum.
Mecanicul posibil să vrea de muncă :lol: că este pe bani.

Dacă ești drăguț, să ne postezi niste poze cu mașina, interior/ exterior.
Am si eu Mazda si îmi place să văd cum arată și alte modele mai vechi :peacefingers:

#8
andreycatalin00

andreycatalin00

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 06.07.2011
  • ID membru: 698,665
Sigur, revin cu poze, am fost putin ocupat iar astazi merg la un alt mecanic sa o urce pe elevator.



#9
andreycatalin00

andreycatalin00

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 06.07.2011
  • ID membru: 698,665
Mda, se pare ca asa e normal sau cel putin asa cred.

Motorul uzat si da noxe de carter ceva mai rau.

Rezolvarea o improvizatie cu o teava de cupru dusa in spate aproape de toba.

Voi schimba uleiul si filtrele sa vad cum se comporta siiii.....aia e.

Multumesc frumos pentru idei si comentarii!

Revin cu poze! Nu de alta dar mai toti se mira si se intreaba ce marca de masina e, semnul Mazda e altfel fata de cel din zilele noastre, in plus mecanicii au zis ca motoarele facute atunci nu au nici o treaba cu ce se face acum, dupa 20-30 de mii treci prin service.

Edited by andreycatalin00, 16 September 2017 - 14:12.


#10
crisstonne

crisstonne

    Stoic™

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,503
  • Înscris: 13.01.2011
  • ID membru: 654,946
  • Locație: Într-un mic paradis secret.
Asta ?

:)

Attached Files



Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users