Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Allview E4Lite in service de 3 ori in 3 saptamani
Last Updated: Sep 13 2017 09:03, Started by
iulitl33
, Sep 12 2017 14:09
·
0
#1
Posted 12 September 2017 - 14:09
Buna! Detin un telefon Allview e4lite, l-am trimis in service de 3 ori in 3 saptamani. De fiecare data cand l-am primit a functionat maxim 3 zile. Prima data mi-au resoftat, a 2-a zic ei ca mi-au schimbat placa de baza, dar este greu de crezut pentru ca functiona mai prost ca prima data(cat a functionat 2 zile). A 3-a oara am luat legatura cu serviceul si mi-au zis ca-mi schimba bateria, problema telefonului fiind cu totul alta. Am trimis mail la ei la ''Helpdesk'' si au luat telefonul in serviceul lor DIANGI prin care mi-au schimbat iar softul, am ridicat telefonul sambata si duminica dimineata deaja nu mai functiona. Este a 4-a oara, am incercat sa rezolv cu calm dar deaja imi pierd rabdarea! Daca a fost reparat de 3 ori nu sunt obligati sa-mi schimbe produdul? (mai ales ca s-a defectat atat de des, intr-un timp atat de scurt) Cand l-am trimis acum a 4-a oara prin Altex, consultantul inainte sa-l trimita a sunat el personal pentru ca la a 2-a reparatie este specificat cum ca sar fi inlocuit placa de baza, cand eu am verificat codul imei prin *#06# era acelasi, este inscris si pe cutia originala, deci interventia a fost falsa, nu sa schimbat placa de baza, de fiecare data cand l-am trimis mi-au schimbat doar softul. Cand am vorbit inainte de a trimite telefonul ieri mi s-a raspuns ca placa a fost schimbata dar sa rescris codul imei, de aceea este acelasi ) hai sa fim seriosi ce service din lumea asta rescrie imei-ul, se si pierduse doamna... Am fost chiar la A.N.P.C, am facut plangere acolo, mi-au inregistrat totul.. Am avut rabdare si am incercat sa rezolv pe cale amiabila, dar cand ma-m lovit de nepasare, mi-am pierdut rabdarea. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc!
|
#2
Posted 12 September 2017 - 14:19
Din cate stiu s-a eliminat faza cu trimiterea de 3 ori a produsului in service, iar acum ti-l inlocuiesc numai daca ei considera ca nu mai merita reparat, sau nu se mai gasesc nici piese de schimb si nici alte telefoane identice.
Sper ca patania asta sa-ti fie de folos, si sa nu mai dai atatia bani pe Allview cand la 50% din pret sau chiar mai ieftin iei acelasi produs de la mama lui, Gionee. Iar daca se strica asta e, iei altul. Sau cumperi si tu un Motorola, HTC, LG, Samsung, Huawei, Lenovo sau Xiaomi, ca toata lumea. Edited by Hider141, 12 September 2017 - 14:21. |
#3
Posted 12 September 2017 - 14:21
iulitl33, on 12 septembrie 2017 - 14:09, said:
Daca a fost reparat de 3 ori nu sunt obligati sa-mi schimbe produdul? service mai mult de 10% din durata totala de garantie. s-ar putea totusi sa ai noroc cu anpc-ul si s-o rezolvi asa. ce te sfatuim sa faci? am o tentativa de sarcasm, da' n-o sa continui. ai facut reclamatii la service si mai ales, la anpc. ce naiba vrei sa mai faci? sa te bati cu ei? ai rabdare...si nu mai lua Allview. Edited by dygey, 12 September 2017 - 14:24. |
#4
Posted 12 September 2017 - 14:22
#6
Posted 12 September 2017 - 14:27
#7
Posted 12 September 2017 - 14:34
iulitl33, on 12 septembrie 2017 - 14:09, said:
Cand l-am trimis acum a 4-a oara prin Altex, consultantul inainte sa-l trimita a sunat el personal pentru ca la a 2-a reparatie este specificat cum ca sar fi inlocuit placa de baza, cand eu am verificat codul imei prin *#06# era acelasi, este inscris si pe cutia originala, deci interventia a fost falsa, nu sa schimbat placa de baza, de fiecare data cand l-am trimis mi-au schimbat doar softul. Cand am vorbit inainte de a trimite telefonul ieri mi s-a raspuns ca placa a fost schimbata dar sa rescris codul imei, de aceea este acelasi ) hai sa fim seriosi ce service din lumea asta rescrie imei-ul, se si pierduse doamna... nwo, on 12 septembrie 2017 - 14:22, said:
Sa nu mai cumperi produselel lor. La fel am patit si eu acum vreo 2 ani cu un A4, care a stat mai mult in service Depanero decat la mine. Niste neseriosi. De atunci nu mai cumpar de la ei nimic. Edited by aurel100680, 12 September 2017 - 14:35. |
#8
Posted 12 September 2017 - 15:13
sebastiansebi, on 12 septembrie 2017 - 14:24, said:
da ce boala are?ce face? ericmario, on 12 septembrie 2017 - 14:27, said:
Nu mai cumpara trompete. |
#9
Posted 12 September 2017 - 17:26
asta se intampla cand se apuca romanasul nostru prin softurile scrise de fratii galbeni
|
#10
Posted 13 September 2017 - 08:53
aurel100680, on 12 septembrie 2017 - 14:34, said:
Acum nu generaliza, daca tu ai avut ghinion la un produs defect ai mai dat si peste niste idioti care ti-au facut reparatiile aiurea asta nu inseamna ca toate produsele lor sunt la fel. Si eu am luat pentru copil un Allview A4 You si merge si-n ziua de azi dupa vreo 4 ani de la cumparare Crede-ma ca nu am fost singurul ghinionist, ai 32 de pagini de "lauda" la adresa acestui minunat telefon: https://forum.softpe...u/page__st__216 Ideea este ca inca de pe atunci, marea majoritate si-au dat seama de calitatea produselor Allview. Bineinteles ca mai sunt unii care urmeaza sa se convinga singuri... |
|
#11
Posted 13 September 2017 - 09:03
eu nu stiu ce naiba sa mai cred,trei tel am avut de le allview,toate cu probleme,culmea ca dupa rescrierea altor softuri au mers perfect
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users