Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Motocicleta pentru categoria a2 tip naked .

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Harvey17

Harvey17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 09.09.2017
Buna ziua, probabil au fost multe intrebari de genul acesta pe forum insa nu am gasit niciodata o intrebare exact sub forma care vroiam eu intrucat sa nu mai fiu nevoit sa deschid acest topic.

Mentionez ca sunt nou in ale notociclismului si am nevoie de recomandari pentru categoria A2 .
Imi plac cel mai mult notocicletele naked dar cat de cat si cele carenate tip sport .
Tin sa mentionez ca am 1.94m inaltime si 70 kg .

Vreau sa fie foarte comoda pentru ca din cauza inaltimii mele imi cam scartaie spatele :| .

Vreau sa circul in general prin oras dar sa ma poata duce eventual si intr.o excursie de weekend poate cateva sute km .

Asadar intrebarea mea este urmatoarea :

Ce motocicleta imi recomandati pentru categoria A2 care sa indeplineasca circumstantele de mai sus si cu care sa pot impartasii cea mai frumoasa experienta de incepator, SA FIE STRICT NAKED SAU CARENATA TIP SPORT ( fara cruisere , chopper , toruring , enduro etc. )
Bugetul maxim este de 2000 E .

Si fara Suzuki gs500 va rog :)) pentru ca din punctul meu de vedere trebuie sa fie si relativ aratoasa, iar GS.ul mi se pare pur si simplu hidos .
No offense detinatorilor, este strict punctul meu de vedere.

As dorii sa imi specificati si consumul de carbudant si cum se comporta motorul etc., lucruri utile care m.ar ajuta .

Imi cer scuze daca am folosit vreun termen gresit dar repet ca sunt nou in lumea asta a motocicletelor .

Astept raspunsurile voastre .
Respect, asfalt uscat va doresc si fara incidente, nici macar minore .

#2
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Kle 500 cc , cred ca ti s-ar potrivi .
Sport la inaltimea ta si cu spatele tau cu pbl o sa arati ca magarul pe tricicleta ( nu te supara dara asa vei arata ) .

Edited by Baxon, 09 September 2017 - 13:24.


#3
Harvey17

Harvey17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 09.09.2017

 Baxon, on 09 septembrie 2017 - 13:22, said:

Kle 500 cc , cred ca ti s-ar potrivi .
Sport la inaltimea ta si cu spatele tau cu pbl o sa arati ca magarul pe tricicleta ( nu te supara dara asa vei arata ) .
Multumesc frumos pentru recomandare insa kle.ul este enduro touring ceea ce am specificat ca nu as vrea .

#4
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Restul motoretelor ori nu se incadreaza la categoria A2 ori sunt prea mici pt inaltimea ta . Un supermoto de 500 sau mai mare si limitat de fabrica dar degeaba iti recomandam mobra daca nu mergi si cauti tu sa te sui pe ele sa vezi ce ti-ar place / sta bine . Nu vrei enduro dar pana la urma tot la aia o sa ajungi .
P.S. Ai plasticul ( scoala facuta ) ?

#5
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Pt cat de mare esti si la conditiile impuse de tine, mai greu gasesti ce vrei tu pana in 47 de cai pe care sa nu arati ca o girafa cocosata.
Mai ai optiunea sa te dai cu motoare mai mari limitate si acolo deja ai destul de multe optiuni. Iti recomand BMW-urile cu motor boxer (de ex. R850R, R1100R) sau daca vrei carenata cu aspect sport si pozitie care sa nu-ti rupa spatele, te poti uita la o Honda VFR800.
Fara limitare ai mai avea si optiunea unei Yamaha SZR660, dar in Ro e ceva rar.

Ca ai adus vorba de GS500, vezi ca exista si varianta carenata, care nu arata rau deloc.

Attached File  GS500.jpg   619.51K   19 downloads

#6
Harvey17

Harvey17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 09.09.2017

 Lowrider, on 09 septembrie 2017 - 18:29, said:

Pt cat de mare esti si la conditiile impuse de tine, mai greu gasesti ce vrei tu pana in 47 de cai pe care sa nu arati ca o girafa cocosata.
Mai ai optiunea sa te dai cu motoare mai mari limitate si acolo deja ai destul de multe optiuni. Iti recomand BMW-urile cu motor boxer (de ex. R850R, R1100R) sau daca vrei carenata cu aspect sport si pozitie care sa nu-ti rupa spatele, te poti uita la o Honda VFR800.
Fara limitare ai mai avea si optiunea unei Yamaha SZR660, dar in Ro e ceva rar.

Ca ai adus vorba de GS500, vezi ca exista si varianta carenata, care nu arata rau deloc.

GS500.jpg
Super, mersi frumos pt recomandare, cate topicuri am citit nu am vazut pe nimeni recomandand szr 660 , mi se pare super modelul insa observ ca nu prea se gasesc la noi :| .

#7
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
A avut o viata scurta si vanzari relativ mici, fiind un motor din categoria "love it or hate it". Mie-mi place.
Daca vrei sa vezi cum ti se potriveste o motocicleta dpdv dimensiuni, poti arunca un ochi pe Cycle Ergo

LE: am cautat putin si acum stiu si motivul pt vanzarile mici: s-au produs numai 2000 de bucati in cei 5 ani de productie.

Edited by Lowrider, 09 September 2017 - 19:30.


#8
Harvey17

Harvey17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 09.09.2017

 Lowrider, on 09 septembrie 2017 - 19:23, said:

A avut o viata scurta si vanzari relativ mici, fiind un motor din categoria "love it or hate it". Mie-mi place.
Daca vrei sa vezi cum ti se potriveste o motocicleta dpdv dimensiuni, poti arunca un ochi pe Cycle Ergo

LE: am cautat putin si acum stiu si motivul pt vanzarile mici: s-au produs numai 2000 de bucati in cei 5 ani de productie.
A, atunci inseamna ca nu gasesti piese nicaieri..

#9
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
E acelasi motor de pe XT, n-ar trebui sa ai probleme cu piesele de schimb, fiind un model produs intre 1990 si 1999. Probleme ar putea sa apara daca dai cu ea de pamant si spargi elementele de carenaj.

Edited by Lowrider, 10 September 2017 - 15:01.


#10
Harvey17

Harvey17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 09.09.2017

 Lowrider, on 10 septembrie 2017 - 15:00, said:

E acelasi motor de pe XT, n-ar trebui sa ai probleme cu piesele de schimb, fiind un model produs intre 1990 si 1999. Probleme ar putea sa apara daca dai cu ea de pamant si spargi elementele de carenaj.
Cred ca totusi nu voi oprii cautarile la SZR, nu vreau sa am ceva care sa imi dea batai de cap pentru ca stiu ca oricat as spera sa nu se intample, la un momentdat tot dau cu ea de pamant
Observ ca nimeni nu cunoaste o motocicleta naked sau sport pt inaltimea mea :))).

Edited by Harvey17, 11 September 2017 - 00:16.


#11
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
De fapt, nimeni nu cunoaste o motocicleta naked sau sport pentru bugetul tau ;).

In plus, daca zici ca ai probleme cu spatele, motocicleta sport cu semighidoane si pozitie aplecata in fata, iti va face mai mult rau (la polul opus, motociclete de tip enduro-touring sunt mai confortabile si pozitia "sit and beg" e mult mai prietenoasa cu spatele).

Acum, la ce m-as uita eu:
1) Yamaha MT-03 (modelul 2006). E fasneata, e de A2, e destul de inalta (e un fel de naked/supermoto) si e destul de rezistenta. Consumul e ok dar rezervorul mic nu iti da raza foarte mare. Insa iti mai trebuie vreo 500 de euro inainte sa te lipesti de ea.

2) Honda CBF600 (modelul pana in 2008 parca). Pentru asta exista kit-uri de limitare (vei avea un pic de alergatura la RAR cu actele) si o poti duce la 25 de kw. Cand vei putea lua A-ul, o delimitezi si ai o noua motocicleta. E confortabila, maricica si cam indestructibila. Clasa: Sport-tourer.
Din pacate, tot de pe la 2500 incep preturile.

3) Kawasaki ER-6n deja limitata (cred ca o poti aduce din Italia, unde sunt destul de populare). Preturile variaza destul de mult si cred totusi ca e prea mica pentru tine (de regula am vazut fete pe motoreta asta).

Asa, in general, bugetul si intaltimea te recomanda pentru un Suzuki DRZ-400 sau o Honda Transalp dar nu sunt genul de motociclete la care te uiti :).

#12
Harvey17

Harvey17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 09.09.2017

 StefanSC, on 11 septembrie 2017 - 12:52, said:

De fapt, nimeni nu cunoaste o motocicleta naked sau sport pentru bugetul tau ;).

In plus, daca zici ca ai probleme cu spatele, motocicleta sport cu semighidoane si pozitie aplecata in fata, iti va face mai mult rau (la polul opus, motociclete de tip enduro-touring sunt mai confortabile si pozitia "sit and beg" e mult mai prietenoasa cu spatele).

Acum, la ce m-as uita eu:
1) Yamaha MT-03 (modelul 2006). E fasneata, e de A2, e destul de inalta (e un fel de naked/supermoto) si e destul de rezistenta. Consumul e ok dar rezervorul mic nu iti da raza foarte mare. Insa iti mai trebuie vreo 500 de euro inainte sa te lipesti de ea.

2) Honda CBF600 (modelul pana in 2008 parca). Pentru asta exista kit-uri de limitare (vei avea un pic de alergatura la RAR cu actele) si o poti duce la 25 de kw. Cand vei putea lua A-ul, o delimitezi si ai o noua motocicleta. E confortabila, maricica si cam indestructibila. Clasa: Sport-tourer.
Din pacate, tot de pe la 2500 incep preturile.

3) Kawasaki ER-6n deja limitata (cred ca o poti aduce din Italia, unde sunt destul de populare). Preturile variaza destul de mult si cred totusi ca e prea mica pentru tine (de regula am vazut fete pe motoreta asta).

Asa, in general, bugetul si intaltimea te recomanda pentru un Suzuki DRZ-400 sau o Honda Transalp dar nu sunt genul de motociclete la care te uiti :).
Nultumesc frumos pentru sfaturi, er6n.ul este preferata mea despre care ma documentez de mult timp insa mi se pare si mie cam scunda pentru mine din pacate .
Mi se pare totusi foarte interesanta ideea ta cu mt-03.ul, as vrea sa stiu mai multe desprea ea.
De ce spui ca este si un fel de supermoto .

#13
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
https://en.wikipedia.../wiki/Supermoto

MT-03 isi are radacinile intr-o motocicleta cu valente off-road (XT660) dar modificata pentru strada. De asta zic ca ar intra un pic in categoria Supermoto (supermotard).

Despre MT-03 nu sunt multe de spus (http://www.motorcycl...aha/mt-03/2006/ spune cam tot...). E o mobra decenta pe care poti invata multe fara sa te puna in pericole mari (evident, ca poti la fel de bine muri pe ea daca nu ai capul pe umeri, dar nu va fugi de sub tine/cu tine).

Edited by StefanSC, 19 September 2017 - 14:55.


#14
Harvey17

Harvey17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 09.09.2017

 StefanSC, on 19 septembrie 2017 - 14:55, said:

https://en.wikipedia.../wiki/Supermoto

MT-03 isi are radacinile intr-o motocicleta cu valente off-road (XT660) dar modificata pentru strada. De asta zic ca ar intra un pic in categoria Supermoto (supermotard).

Despre MT-03 nu sunt multe de spus (http://www.motorcycl...aha/mt-03/2006/ spune cam tot...). E o mobra decenta pe care poti invata multe fara sa te puna in pericole mari (evident, ca poti la fel de bine muri pe ea daca nu ai capul pe umeri, dar nu va fugi de sub tine/cu tine).
Cat despre er6n,
Cum se poate face aceasta limitare ?
Imi cer scuze daca deranjez cu prea multe intrebari.

Si as vrea sa va mai intreb ce parere aveti despre kawasaki ninja 250,
Tineti cont si de inaltimea mea cand ma sfatuiti va rog :))))

#15
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
@Harvey:
Cauta pe forumul asta:
http://www.motocicli...-6#entry4231216

Cred ca ai acolo cam toata info de care ai nevoie.

Legat de Ninja 250, vei arata cam asa pe ea la inaltimea ta:
https://i.pinimg.com...cle-cycling.jpg

Edited by StefanSC, 19 September 2017 - 18:20.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate