Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Revolut - spaima bancilor

* * * * - 17 votes
  • This topic is locked This topic is locked
9981 replies to this topic

#8659
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 07.04.2005
@nmihaic:
Probabil au taiat macaroana cu Card Avantajul. Iti dai seama ca e C.B ce ti-a spuns persoana respectiva.

Cat timp alta plati functioneaza (testat de 5minute), iar cand am incercat sa fac un top-up cu 50RON (ca sa testez). Dupa ce arata ca a fost realizat top-ul-ul cu el, in 2secunde apare si eroarea:   "Your top-up request was declined by your bank.

Se plangea si in ultimul live cu Irinuca, de Card Avantaj ca da fail la top-up.


Era programat sa inchid CEB-ul in toamna. Well...  aparent planurile s-au schimbat Posted Image))

PS: C.B = corporate bullshit.

View PostKres, on 22 martie 2019 - 11:26, said:

Acest comsion de retragere de numerar de la ATM sau in cazul top-up in Revolut, cu cardul de credit Star Forte BT este ilegal - am facut o reclamatie la ANPC, sa vedem daca imi raspund in 30 de zile.

Ti-ai raspuns ceva? Din cate stiu eu, o data ce reclamatia este facuta la ANPC, termenul in care sa-ti raspunda este 30zile (calendaristice). Dar in caz exceptional poate fi prelungit cu inca 15zile (vezi doamne daca operatorul economic are nevoie de timp in plus ca sa ... se fofileasca; te si anunta treaba asta cand depui online sesizarea).

Attached Files


Edited by ghitapg2, 24 April 2019 - 00:00.


#8660
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Se poate deschide cont in Romania insa sa se introduca un numar de telefon strain ?

#8661
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,482
  • Înscris: 19.04.2009
Da. Poți pune ce număr vrei.

Eu am deschis cu numărul filipinez.

Dacă însă e număr de SUA Canada Australia sau altele în plan o sa îți zică sa aștepți. Se rezolva la Support însă atâta timp cât ai rezidenta în EEA

#8662
a_mada21

a_mada21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 563
  • Înscris: 11.02.2009
dureaza mult transferurile catre banca zilele astea, puteti confirma?

#8663
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 07.04.2005
Din Revolut transfer spre contul tau bancar? Next business day de obicei. In functie de ora la care initiezi transferul poate fi si aceeasi zi.

Ieri am initiat un transfer la 09:10. La ora 10:00 erau deja in cont.

Edited by ghitapg2, 24 April 2019 - 12:26.


#8664
a_mada21

a_mada21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 563
  • Înscris: 11.02.2009

View Postghitapg2, on 24 aprilie 2019 - 12:23, said:

Din Revolut transfer spre contul tau bancar? Next business day.

Ieri am initiat un transfer la 09:10. La ora 10:00 erau deja in cont.
de obicei pe rfs imi intra in 15 min, si stau de o zi

#8665
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
Am patit eu recent. Transfer initiat Vineri a ramas pending pana Marti dimineata cand s-a schimbat statusul in completed si dupa-masa aveam banii in BT.

#8666
Smarty

Smarty

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 03.04.2006
La fel am patit si eu. Asta din cauza ca vineri si luni au fost zile nelucratoare.

#8667
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View Postghitapg2, on 23 aprilie 2019 - 23:50, said:


Ti-ai raspuns ceva? Din cate stiu eu, o data ce reclamatia este facuta la ANPC, termenul in care sa-ti raspunda este 30zile (calendaristice). Dar in caz exceptional poate fi prelungit cu inca 15zile (vezi doamne daca operatorul economic are nevoie de timp in plus ca sa ... se fofileasca; te si anunta treaba asta cand depui online sesizarea).

M-au sunat de la ANPC Cluj,
ca acolo e sediul BT si se ocupa aia. Mi-au spus ca inca se judeca (ANPC) cu bancile intr-up proces mai larg pe OUG 50/2010, in care bancile au facut recurs, apel, puii mei si ca numai Raiffeisen a renuntat benevol la acest comision de bancomat dupa amenda de la ANPC dar a cerut anularea PV in instanta si inca se judeca cu ei.
Deci comisionul e clar ilegal dar trebuie sa se pronunte instanta cat timp inca se judeca. Bancile sustin, in apararea lor, ca nu e comision de numerar ci de utilizare a cardului.
La intrebarea mea "care e baza legala pentru acest comision de bancomat, BT a refuzat sa raspunda, motiv pentru care am sesizat ANPC sa le raspunda lor, nestiid practic la data sesizarii ca ANPC se judeca cu bancile intr-up proces lung.

Edited by Kres, 24 April 2019 - 15:49.


#8668
gealatu

gealatu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 30.09.2005
Salut
am nevoie de ajutor
azi mi-am pus aplicatia Revolut pe telefon. Am vrut sa alimentez prin transfer Bancar de la ING cei 50 RON de care am nevoie pt a comanda/validat account-ul. Can bag IBAN-ul de pe contul meu, Cel Cu GB..REVO... Homebank ING imi zice ca IBAN-ul nu e corect. Am verificat IBAN-ul pe net si imi spune ca este activ. Ce este de facut?
Multumesc

#8669
menaloty

menaloty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,839
  • Înscris: 15.11.2016

View Postgealatu, on 24 aprilie 2019 - 16:05, said:

Am verificat IBAN-ul pe net si imi spune ca este activ. Ce este de facut?
Alimentezi revolut prin cardul ing prin top up, nu prin transfer interbancar. Inroleaza-ti cardul Ing in aplicatie.

#8670
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,482
  • Înscris: 19.04.2009
Sau suni la ING sa își facă update la BIC-uri

#8671
Virguros

Virguros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 434
  • Înscris: 30.09.2018
Pe 18 am facut contul.

Imediat, am facut top-up cu cardul ING, materializat in contul Revolut instantaneu.

Am comandat cardul fizic, am inrolat 'virtualul' in Google Play si am platit o aplicatie din Store.
Intre timp, pentru a 'explora'/testa funtionalitati Revolut am facut cateva schimburi cu fixare target sau fara, din lei in euro si invers, am mai facut inca o alimentare (top-up materializat instant din cardul ING) si am facut un transfer bancar din Revolut in contul ING.

Deci, la 100 ron din care am comandat cardul si am platit o aplicatie, cu care am facut 5 schimburi din ron in eur si invers si un transfer bancar inapoi in ING, am 'pierdut' 0,34 ron.
Desigur, daca in contul ING vor intra maine toti cei 57,68 lei transferati.
Transferul l-am comandat pe la ora 10:00 (Romaniei) si a stat in asteptare, perioada cand puteam sa-l anulez, pana fix la 14:30 cand am primit si SMS cu faptul ca ordinul a fost procesat, si e-mail cu precizarea ca maine sa ma astept sa-i primesc in contul ING.

Pana acum, totul OK. Fizicul l-am inghetat, pana ce-l voi receptiona. Acum, soldul e pe 0.
Data estimata de receptionare fizic: 03 mai. O sa vad daca-i asa sau nu...

Edited by Virguros, 24 April 2019 - 19:21.


#8672
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,482
  • Înscris: 19.04.2009
Eu am făcut o plata ieri seara (noaptea în Romania) prin OP la o factura. Azi deja a fost procesata

Depinde și de cât is ei de rapizi și băncile din România.

#8673
amami

amami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 20.09.2010
Revin cu citeva amănunte, poate ajută pe cineva în viitor.
Am primit email de la Revolut cu oferta pentru planul Metal, invită 5 prieteni sa își activeze contul, să verifice identitatea in termen de 7 zile.
Nu este pentru prima dată că am primit această ofertă, dar pină acum nu am ținut cont de ea. Am invitat anul trecut citeva persoane, cu card gratuit. Am făcut oferta de black Friday cu reducere pentru planul Premium.
Luni am primit email, și m-am apucat de treabă. Am adunat 4 prieteni, le-am explicat că eu am de un an așa ceva (menționez că stau in Italia) și este foarte folositor cînd pleci spre România, că eu îl folosesc și la plata facturilor din România, chiar și în Italia îl folosesc zi de zi. Unul a început să spună că nu nu este de el, altul că are iPhone 4 și nu are memorie, am făcut la ceilalți doi pe loc, eu fiind de față. Am primit notificarea despre cei doi.
Seara vorbesc cu un prieten in România, știu că pleacă destul de des pe afară și îi explic problema. Ii trimit linkul pe WhatsApp, pe la ora 23.00 primesc notificarea că a făcut contul pe invitația mea. Îl sun a doua zi de dimineață, dar rămân surprins că de fapt el a început înregistrarea contului, nr. tel. și nume cu adresa și se oprise aici. Am continuat cu el la telefon verificarea CI si i-am trimis eu 50 Ron și a cerut cardul gratuit.
Ok pina aici, am ajuns la 3 persoane invitate de care știam sigur. Dar in aplicație nu vedeam nimic de pending, sau alte vrăjeli, primisem notificare pentru o persoană care nu dusese la bun sfârșit de unul singur.
Mi-am adus aminte de un prieten care era în Franța, îl contactez pe WhatsApp și îi explic problema. Este de acord, și chiar a vrut sa facă.
Încep să îi spun cum să facă, după ce introduce nr. tel și nume primesc notificarea că persoana respectivă a făcut cont pe baza invitației mele, mergem mai departe și cînd trebuie sa verifice identitatea cu poze la buletin, hopa belea că nu avea  CI francez încă. Stop proces, și nu am continuat.
Deci eu am primit notificarea dar nu puteam să controlez cite persoane aveam valide.
In cursul zilei vorbesc cu un coleg de muncă italian și îi dau linkul meu cu invitația, seara primesc notificarea de la R că persoana respectivă a făcut cont cu invitația mea.( dar nu știam în ce punct a ajuns).
Intru in aplicație și caut după ceva indicii, nimic.
Intru pe chat și cer live agent. Am plan Premium și îmi apare că în 1 minut apare agentul.
Îl întreb cite persoane au activat contul în baza invitației mele și îmi răspunde că caută în sistem. După 10 minute primesc email că am activat planul Metal.
Am primit notificare imediat de la Revolut că mi s-au dat înapoi 38 euro de la planul Premium.
Deci nu ai posibilitatea sa vezi in aplicație starea persoanelor invitate, dacă au terminat procesul de activare a contului sau nu.
Eu mă gândeam că îmi intră planul Metal, și peste un an continuă cu Premium pină cînd scădea anul la acesta.

#8674
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,482
  • Înscris: 19.04.2009
Nu. Planul metal e upgrade și îți dă refund la perioada rămasă din premium in ca, ul tău.

E puțin ciudat Pending vs Confirmed și am avut și eu probleme. Am aflat după ca la o prietena slovaca i-a dat denied ca a folosit ID ceh. A încărcat pașaportul după. Și restul.

Procesul e destul de simplu. Inviti. Se înregistrează. Confirma ID. Comanda cardul.

Dar unele ID-uri au denied din cauza clarității sau alte motive. Și nu îți spune exact cine.

Eu cum invitase doar cunoscuti mi-a fost ușor sa dau de ei.
Am avut in total vreo 10.just in case 😂

#8675
amami

amami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 20.09.2010
Am văzut cu ochii mei, am primit notificarea pe telefonul meu că persoana respectivă a făcut cont in urma invitației mele, înainte de a ajunge la verificarea identității cu CI, înainte de a comanda cardul free.
Cum am menționat, cel din Franța chiar s-a oprit în momentul verificării pentru că nu avea CI francez.  Dar eu primisem notificarea și îl am în listă cu cont R.
Cum o fii, am trecut la plan M in urma chatului.

#8676
dannek

dannek

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,460
  • Înscris: 17.05.2004
Am folosit cardul in Ungaria la diverse cumparaturi fara comision , retras bani de la bancomat OTP fara comision si la cursul BNR din acea data

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate