Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...
 Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...
 La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)
 sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...
 

Motor mai curat, cu noua gamă de carburanți MOL

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Deoarece in aprilie am alimentat pentru prima oara la Mol, oamenii m-au intrebat daca doresc un card multibonus. Mi-au explicat in mare ce si cum si am acceptat. Destul de des primesc pe mail tot felul de informatii de la ei care au direct delete. Azi, din greseala, am dat click si am citit mesajul din titlu... Deoarece am vazut ca pe forum sunt o gramada de oameni priceputi, i-as ruga sa-si spuna parerea vis-a-vis de aceasta informatie destul de bombastica. Personal cred ca este marketing si nimic mai mult. Ma insel au ba?

Beneficii
MOL le oferă clienților carburanți de calitate superioară. Datorită aditivilor speciali, noii carburanți MOL EVO curăță și mențin efectul de curățenie* prin îndepărtarea eficientă a depunerilor de pe componentele motorului.
Care sunt beneficiile pentru mașina ta?
• Reducerea depunerilor poate însemna mai puţine defecțiuni cauzate de înfundarea injectoarelor
• Sistemul de injecție mai curat asigură performanța optimă a motorului, cât mai aproape de parametrii standard.
* Toate testele au fost efectuate de către SGS, în conformitate cu standardele CEC F-20-98, TDG-F-13 / GDI, CEC F-23-01 și CEC F-98-08.

Efectul de curățare
Carburanții din gama EVO pot reduce cu până la 58% cantitatea depunerilor existente, curățând astfel motorul și sistemul de injecție.
În urma testelor standard realizate pe mai multe tipuri de motoare**, efectul de curățare înregistrat prin utilizarea noilor carburanți din gama EVO a fost următorul:
Benzina EVO:
• Îndepărtarea cu până la 55% a depunerilor de pe motoarele mai vechi, de tip PFI (Port Fuel Injection). La aceste motoare depunerile pe supape pot apărea preponderent din cauza carburantului injectat.
• Îndepărtarea cu până la 31% a depunerilor de pe motoarele noi tip GDI (Benzina Direct Injection). La aceste motoare depunerile pot apărea din cauza carburantului.
EVO Diesel:
• Îndepărtarea cu până la 58% a depunerilor de pe motoarele diesel noi, cu injecție directă. La aceste motoare depunerile pe injectoare pot apărea din cauza carburantului.
**Rezultatele testelor pot varia în funcție de tipul mașinii și al motorului. Noua gamă de carburanți a fost testată în conformitate cu standardele CEC F-20-98, TDG-F-13 / GDI, CEC F-23-01 și CEC F-98-08

Menţinerea efectului de curăţare
Tipurile de benzină și de motorină din noua gamă EVO previn formarea depunerilor, menținând astfel curățenia motorului și a sistemului de injecție. Potrivit testelor realizate, în unele cazuri depunerile pot fi reduse cu până la 99% comparativ cu rezultatele înregistrate de carburantul de referință***.
Benzina EVO:
• Reducerea depunerilor cu până la 99%, pentru motoarele (PFI) mai vechi, comparativ cu carburantul de referință UE ***.
• În acest moment nu există un standard agreat la nivel european privind menținerea efectului de curățare în cazul motoarelor mai noi, pe benzină, cu injecție directă. Testele privind măsurarea menținerii efectului de curățare au fost desfășurate în conformitate cu standardul CEC F-20-98.
EVO Diesel
• pierdere de putere cu 57% mai mică la motoarele diesel de tip common rail cu injecție directă Turbo, comparativ cu carburantul de referință ***.
• Reducerea cu până la 45% a depunerilor pe motoarele diesel mai vechi, convenționale, fără turbocompresoare, în comparație cu carburantul de referință ***.
*** Carburant standard, utilizat pentru testele de performanță, cu specificații tehnice agreate de reprezentanții industriei auto, producătorii de aditivi pentru carburanți și de companiile petroliere.

http://evo.molromania.ro/

Edited by argonaut, 07 September 2017 - 16:34.


#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,485
  • Înscris: 30.10.2003
Nu cred ca exista vreun test facut de o persoana privata care sa ateste cele scrise acolo. Povesti in targ tot sunt si anume ca benzina de la MOL e foarte buna in comparatie cu celelalte.

#3
StickyFingaz

StickyFingaz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,864
  • Înscris: 17.02.2016

View Post_R_A_D_U, on 07 septembrie 2017 - 13:17, said:

Personal cred ca este management si nimic mai mult.

Cred ca vroiai sa spui marketing.
E snake oil.

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostStickyFingaz, on 07 septembrie 2017 - 13:24, said:


Cred ca vroiai sa spui marketing.
E snake oil.

View PostStickyFingaz, on 07 septembrie 2017 - 13:24, said:


Cred ca vroiai sa spui marketing.
E snake oil.
Da, multumesc pentru corectare. Ai dreptate, marketing, nu stiu unde imi era capul...

#5
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
E marketing pentru fraieri. Astfel de efecte asupra motorului trebuie sa rezulte din teste efectuate de catre tertze parti.  Si Rompetrol avea fraza asta magica cu curatarea injectoarelor, pentru motorina pe care o comercializa.

#6
StickyFingaz

StickyFingaz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,864
  • Înscris: 17.02.2016

View Post_R_A_D_U, on 07 septembrie 2017 - 13:26, said:

Da, multumesc pentru corectare. Ai dreptate, marketing, nu stiu unde imi era capul...

Capul iti era la management. E clar lucrul acesta din ce ai scris ;) Ai facut o boacana si ai treaba cu sefu? :)

#7
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
MOL NU E REA, dar mai au si zile proaste, cand motorul nu merge chiar cum trebuie dupa cate o alimentare. ma rog, chestia asta am patit-o cam la toti vanzatorii. se mai intampla.

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostStickyFingaz, on 07 septembrie 2017 - 13:34, said:


Capul iti era la management. E clar lucrul acesta din ce ai scris Posted Image Ai facut o boacana si ai treaba cu sefu? Posted Image
Hehehe, eu nu am treaba cu astia, corporatistii, bre... Sunt "bujetar", ce plm! :D

#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,019
  • Înscris: 07.11.2006
Ca sa verifici si sa constati cele descrise mai sus trebuie sa ai doua masini,identice din toate punctele de vedere:una care sa circule doar cu acel carburant si una care sa circule cu alt fel de carburant,in conditii absolut identice
In acest fel poate ca ai avea cam 90% sanse sa constati,sau nu,diferentele.Restul de 10% fiind norocul,soarta.
Insa acest lucru nimeni nu-l face,deci nu poate fi verificat niciodata si cum gura si pixul nu-l doare pe vanzator,acesta poate sa debiteze tot ceea ce-i doreste sufletelul ca sa atraga clienti.
Atragerea clientilor poate fi sinonima cu marketingul care poate fi sinonim cu prosteala,fraiereala,abureala,etc.

ps.
Din principiu,eu fug ca de dracu' de produsele care au descrieri tehnice stufoase dar total inutile si absolut neverificabile.

#10
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,817
  • Înscris: 13.07.2011
Si masina mea cand am cumparat-o mi s-a spus ca o sa consume 4,1 combinat... in realitate este dublu consumul.

#11
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,831
  • Înscris: 01.11.2005

View Postbusiness11, on 07 septembrie 2017 - 14:10, said:

Si masina mea cand am cumparat-o mi s-a spus ca o sa consume 4,1 combinat... in realitate este dublu consumul.
Clar, ti s-a stricat CB_ul la masina Posted Image.
Sau...4,1L de combustibil si de restul apa :).

Edited by tehnics, 07 September 2017 - 14:41.


#12
driftking91

driftking91

    Freak on a leash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,732
  • Înscris: 28.12.2008

View Postrosix, on 07 septembrie 2017 - 13:34, said:

Si Rompetrol avea fraza asta magica cu curatarea injectoarelor, pentru motorina pe care o comercializa.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JnWi0CDCfm4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#13
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005

View PostBursul, on 07 septembrie 2017 - 13:24, said:

Nu cred ca exista vreun test facut de o persoana privata care sa ateste cele scrise acolo. Povesti in targ tot sunt si anume ca benzina de la MOL e foarte buna in comparatie cu celelalte.
Nu te oprește nimeni să soliciți un serviciu complet de prelevare de probe și de analize de laborator + testare la o firmă de specialitate. De exemplu, firma la care lucrez (concurentă a SGS) verifică des conformitatea carburanților pentru diverse instituții sau persoane private. Acestea din urmă ajung la noi când motoarele vehiculelor lor au probleme, din păcate, presupuse a proveni de la carburanții utilizați.

Edited by ursamajor, 07 September 2017 - 16:04.


#14
adidom

adidom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 13.07.2017
Eu am cumparat masina de noua acum 2 saptamani si ca orice om care nu stie prea multe, doar din auzite, bag omv 100.

Tin sa precizez ca dealerul mi-a recomandat 95 fara probleme cum e recomandat de producator si scris pe capacul de la rezervor.

Nici nu stiu ce sa fac, am vreo 300km cu ea, sa continui cu omv 100 sau sa bag 95?

#15
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,527
  • Înscris: 21.12.2006
Manualul l-ai citit? Că acolo scrie minimul acceptabil al calității carburantului.

#16
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Eu alimentez doar de la Mol ( am o pompa Mol foarte aproape de mine si m-am obisnuit ) , masinile merg bine .
O fi bine ( nu stiu daca e chiar adevarat ) sa pui mereu acelasi sortiment de combustibil de la aceeasi ( brand ) de statie de combustibili ; cu ce obisnuiesti masina , cu aia merge bine ?!

#17
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Am folosit și eu motorină de la Mol, și ieftină și scumpă. Mi-au ronțăit injectoarele într-o veselie, pur și simplu mașina mea nu vrea să meargă bine decât cu Rompetrol. Asta îmi dă bătăi de cap pentru că trebuie să le caut stațiile iar când sunt acasă trebuie să traversez orașul pentru a ajunge la ea.
@ Baxton, mașina îți spune singură cu ce să o alimentezi!

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostBaxon, on 12 septembrie 2017 - 08:18, said:

Eu alimentez doar de la Mol ( am o pompa Mol foarte aproape de mine si m-am obisnuit ) , masinile merg bine .
O fi bine ( nu stiu daca e chiar adevarat ) sa pui mereu acelasi sortiment de combustibil de la aceeasi ( brand ) de statie de combustibili ; cu ce obisnuiesti masina , cu aia merge bine ?!
Eu, la toate masinile mele (diesel), pina anul asta in aprilie, bagam de unde apucam si de la toti producatorii. N-am avut niciodata probleme. Cel mai mult m-a impacat motorina efix de la rompetrol.
La asta noua (benzinara) am bagat primul plin la rompetrol (de 95), apoi 2 alimentari la petrom (de 100) si din aprilie mol (tempo plus 95). Deoarece mi-am schimbat traseul, nu mai am cum sa fac alimentari de la mol. Fac zilnic 72 km iar singurele statii pe linga care trec - un rompetrol si o benzinarie noname particulara. Daca mai fac un ocol de 3km, gasesc si un petrom.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate