Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motor mai curat, cu noua gamă de carburanți MOL
Last Updated: Sep 13 2017 15:29, Started by
MembruAnonim
, Sep 07 2017 13:17
·
0
#1
Posted 07 September 2017 - 13:17
Deoarece in aprilie am alimentat pentru prima oara la Mol, oamenii m-au intrebat daca doresc un card multibonus. Mi-au explicat in mare ce si cum si am acceptat. Destul de des primesc pe mail tot felul de informatii de la ei care au direct delete. Azi, din greseala, am dat click si am citit mesajul din titlu... Deoarece am vazut ca pe forum sunt o gramada de oameni priceputi, i-as ruga sa-si spuna parerea vis-a-vis de aceasta informatie destul de bombastica. Personal cred ca este marketing si nimic mai mult. Ma insel au ba?
Beneficii MOL le oferă clienților carburanți de calitate superioară. Datorită aditivilor speciali, noii carburanți MOL EVO curăță și mențin efectul de curățenie* prin îndepărtarea eficientă a depunerilor de pe componentele motorului. Care sunt beneficiile pentru mașina ta? • Reducerea depunerilor poate însemna mai puţine defecțiuni cauzate de înfundarea injectoarelor • Sistemul de injecție mai curat asigură performanța optimă a motorului, cât mai aproape de parametrii standard. * Toate testele au fost efectuate de către SGS, în conformitate cu standardele CEC F-20-98, TDG-F-13 / GDI, CEC F-23-01 și CEC F-98-08. Efectul de curățare Carburanții din gama EVO pot reduce cu până la 58% cantitatea depunerilor existente, curățând astfel motorul și sistemul de injecție. În urma testelor standard realizate pe mai multe tipuri de motoare**, efectul de curățare înregistrat prin utilizarea noilor carburanți din gama EVO a fost următorul: Benzina EVO: • Îndepărtarea cu până la 55% a depunerilor de pe motoarele mai vechi, de tip PFI (Port Fuel Injection). La aceste motoare depunerile pe supape pot apărea preponderent din cauza carburantului injectat. • Îndepărtarea cu până la 31% a depunerilor de pe motoarele noi tip GDI (Benzina Direct Injection). La aceste motoare depunerile pot apărea din cauza carburantului. EVO Diesel: • Îndepărtarea cu până la 58% a depunerilor de pe motoarele diesel noi, cu injecție directă. La aceste motoare depunerile pe injectoare pot apărea din cauza carburantului. **Rezultatele testelor pot varia în funcție de tipul mașinii și al motorului. Noua gamă de carburanți a fost testată în conformitate cu standardele CEC F-20-98, TDG-F-13 / GDI, CEC F-23-01 și CEC F-98-08 Menţinerea efectului de curăţare Tipurile de benzină și de motorină din noua gamă EVO previn formarea depunerilor, menținând astfel curățenia motorului și a sistemului de injecție. Potrivit testelor realizate, în unele cazuri depunerile pot fi reduse cu până la 99% comparativ cu rezultatele înregistrate de carburantul de referință***. Benzina EVO: • Reducerea depunerilor cu până la 99%, pentru motoarele (PFI) mai vechi, comparativ cu carburantul de referință UE ***. • În acest moment nu există un standard agreat la nivel european privind menținerea efectului de curățare în cazul motoarelor mai noi, pe benzină, cu injecție directă. Testele privind măsurarea menținerii efectului de curățare au fost desfășurate în conformitate cu standardul CEC F-20-98. EVO Diesel • pierdere de putere cu 57% mai mică la motoarele diesel de tip common rail cu injecție directă Turbo, comparativ cu carburantul de referință ***. • Reducerea cu până la 45% a depunerilor pe motoarele diesel mai vechi, convenționale, fără turbocompresoare, în comparație cu carburantul de referință ***. *** Carburant standard, utilizat pentru testele de performanță, cu specificații tehnice agreate de reprezentanții industriei auto, producătorii de aditivi pentru carburanți și de companiile petroliere. http://evo.molromania.ro/ Edited by argonaut, 07 September 2017 - 16:34. |
#2
Posted 07 September 2017 - 13:24
Nu cred ca exista vreun test facut de o persoana privata care sa ateste cele scrise acolo. Povesti in targ tot sunt si anume ca benzina de la MOL e foarte buna in comparatie cu celelalte.
|
#3
Posted 07 September 2017 - 13:24
#4
Posted 07 September 2017 - 13:26
#5
Posted 07 September 2017 - 13:34
E marketing pentru fraieri. Astfel de efecte asupra motorului trebuie sa rezulte din teste efectuate de catre tertze parti. Si Rompetrol avea fraza asta magica cu curatarea injectoarelor, pentru motorina pe care o comercializa.
|
#6
Posted 07 September 2017 - 13:34
#7
Posted 07 September 2017 - 13:36
MOL NU E REA, dar mai au si zile proaste, cand motorul nu merge chiar cum trebuie dupa cate o alimentare. ma rog, chestia asta am patit-o cam la toti vanzatorii. se mai intampla.
|
#8
Posted 07 September 2017 - 13:40
#9
Posted 07 September 2017 - 13:58
Ca sa verifici si sa constati cele descrise mai sus trebuie sa ai doua masini,identice din toate punctele de vedere:una care sa circule doar cu acel carburant si una care sa circule cu alt fel de carburant,in conditii absolut identice
In acest fel poate ca ai avea cam 90% sanse sa constati,sau nu,diferentele.Restul de 10% fiind norocul,soarta. Insa acest lucru nimeni nu-l face,deci nu poate fi verificat niciodata si cum gura si pixul nu-l doare pe vanzator,acesta poate sa debiteze tot ceea ce-i doreste sufletelul ca sa atraga clienti. Atragerea clientilor poate fi sinonima cu marketingul care poate fi sinonim cu prosteala,fraiereala,abureala,etc. ps. Din principiu,eu fug ca de dracu' de produsele care au descrieri tehnice stufoase dar total inutile si absolut neverificabile. |
#10
Posted 07 September 2017 - 14:10
Si masina mea cand am cumparat-o mi s-a spus ca o sa consume 4,1 combinat... in realitate este dublu consumul.
|
|
#11
Posted 07 September 2017 - 14:41
#12
Posted 07 September 2017 - 15:40
rosix, on 07 septembrie 2017 - 13:34, said:
Si Rompetrol avea fraza asta magica cu curatarea injectoarelor, pentru motorina pe care o comercializa. |
#13
Posted 07 September 2017 - 16:04
Bursul, on 07 septembrie 2017 - 13:24, said:
Nu cred ca exista vreun test facut de o persoana privata care sa ateste cele scrise acolo. Povesti in targ tot sunt si anume ca benzina de la MOL e foarte buna in comparatie cu celelalte. Edited by ursamajor, 07 September 2017 - 16:04. |
#14
Posted 10 September 2017 - 21:43
Eu am cumparat masina de noua acum 2 saptamani si ca orice om care nu stie prea multe, doar din auzite, bag omv 100.
Tin sa precizez ca dealerul mi-a recomandat 95 fara probleme cum e recomandat de producator si scris pe capacul de la rezervor. Nici nu stiu ce sa fac, am vreo 300km cu ea, sa continui cu omv 100 sau sa bag 95? |
#15
Posted 11 September 2017 - 21:16
Manualul l-ai citit? Că acolo scrie minimul acceptabil al calității carburantului.
|
|
#16
Posted 12 September 2017 - 08:18
Eu alimentez doar de la Mol ( am o pompa Mol foarte aproape de mine si m-am obisnuit ) , masinile merg bine .
O fi bine ( nu stiu daca e chiar adevarat ) sa pui mereu acelasi sortiment de combustibil de la aceeasi ( brand ) de statie de combustibili ; cu ce obisnuiesti masina , cu aia merge bine ?! |
#17
Posted 12 September 2017 - 08:25
Am folosit și eu motorină de la Mol, și ieftină și scumpă. Mi-au ronțăit injectoarele într-o veselie, pur și simplu mașina mea nu vrea să meargă bine decât cu Rompetrol. Asta îmi dă bătăi de cap pentru că trebuie să le caut stațiile iar când sunt acasă trebuie să traversez orașul pentru a ajunge la ea.
@ Baxton, mașina îți spune singură cu ce să o alimentezi! |
#18
Posted 13 September 2017 - 15:29
Baxon, on 12 septembrie 2017 - 08:18, said:
Eu alimentez doar de la Mol ( am o pompa Mol foarte aproape de mine si m-am obisnuit ) , masinile merg bine . O fi bine ( nu stiu daca e chiar adevarat ) sa pui mereu acelasi sortiment de combustibil de la aceeasi ( brand ) de statie de combustibili ; cu ce obisnuiesti masina , cu aia merge bine ?! La asta noua (benzinara) am bagat primul plin la rompetrol (de 95), apoi 2 alimentari la petrom (de 100) si din aprilie mol (tempo plus 95). Deoarece mi-am schimbat traseul, nu mai am cum sa fac alimentari de la mol. Fac zilnic 72 km iar singurele statii pe linga care trec - un rompetrol si o benzinarie noname particulara. Daca mai fac un ocol de 3km, gasesc si un petrom. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users