Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu pot sa mai ma conectez la internet - RDS fiberlink
Last Updated: Sep 06 2017 18:41, Started by
bobo70
, Sep 06 2017 12:52
·
0
#1
Posted 06 September 2017 - 12:52
Nu pot sa mai mă conectez la internet, abonament la RDS fiberlink.
Detalii: - conectarea o fac prin intermediul unui router, wifi este funcțional. Am incercat și introducând direct cablul de internet/date în placa de rețea a calculatorului și tot nu merge; - ledurile plăcii de rețea sunt aprinse; - sistem operare - Windows7 - in Network and Sharing Center - Set up a new connection pt network - Connect to the Internet - in fereastra deschisă îmi apare mesajul "Windows did not detect any networking hardware"; - daca intru in Change adapter settings, in fereastra deschisă nu îmi apare nimic; - in device manager, placa de rețea apare instalată fără eroare. Placa de rețea este inclusă în placa de baza. Ce ar putea fi? |
#2
Posted 06 September 2017 - 12:57
Incearca in device manager sa disable/enable placa de retea.
Edited by pasilla, 06 September 2017 - 12:57. |
#3
Posted 06 September 2017 - 12:57
La ei nu ai sunat ca sa verifice daca nu e o problema pe retea?
|
#5
Posted 06 September 2017 - 13:03
Am incercat și disable/ enable la placa de rețea și tot nimic.
Am sunat și la RDS și nu ar fi probleme. In plus îmi merge wifi prin router. |
#6
Posted 06 September 2017 - 13:09
Daca ai ont de la ei baga cablu ala in lan 1 2 sau 3, degeaba bagi pe direct ca nu o sa ai semnal in veci trebuie sa faci setarile din pppoe si alea pe lan4 dupa resetare de ont
|
#7
Posted 06 September 2017 - 13:15
Nu am ONT de la RDS. Folosesc un router TP-link.
Internet am avut până acum câteva zile și bineînțeles setările din PPPoe erau făcute. Edited by bobo70, 06 September 2017 - 13:17. |
#8
Posted 06 September 2017 - 13:18
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xXdIZrLgXZ4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#9
Posted 06 September 2017 - 13:22
Multumesc, dar nu pare să fie de la router. Wifi merge și am încercat și cu cablul pe direct.
|
#11
Posted 06 September 2017 - 13:38
Nu, și cu cablul băgat direct, nu merge netul.
Oare exista posibilitatea sa se fi ars adaptorul de rețea și totuși să aibă ledurile aprinse, cum că ar primi semnal? |
#12
Posted 06 September 2017 - 13:47
Cred ca faci o confuzie sau nu ai explicat situatia cat mai corect.
Sunt doua situatii: 1. cand conectezi calculatorul la router, placa de retea trebuie setata sa-si ia setarile automat prin DHCP; 2. cand conectezi calculatorul direct la cablul de retea de la RDS, trebuie sa-ti setezi pe PC placa de retea sa foloseasca PPPoE. |
#13
Posted 06 September 2017 - 13:52
Ok. Acum calculatorul este conectat prin router.
Cum ar trebui sa procedez? Poate greșesc ceva. |
#14
Posted 06 September 2017 - 14:14
Uita-te putin la filmuletul:
How to Connect to a Wired Network // Learn Windows // [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sRVpHPlSkP4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Placa de retea are driverele instalate si apare in Device Manager corect? How to Open Device Manager (Windows 10, 8, 7, Vista, XP) |
#16
Posted 06 September 2017 - 15:00
1. In bara de stare la simbol ai semn exclamare ?
2.In setarile router trebuie sa ai ceva gen restrictie dispozitive ce se pot conecta, este cazul ? 3 Reset router ai facut ? Edited by danb1961, 06 September 2017 - 15:01. |
#18
Posted 06 September 2017 - 15:58
Dezinstaleaza driver placa de retea , reporneste, probabil o sa si ia driver de la Microsoft+ daca nu mere, reinstaleaza driver de pe site placa de baza
Edited by danb1961, 06 September 2017 - 15:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users