Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Transformator sau invertor
Last Updated: Oct 03 2017 00:26, Started by
Vasimateut
, Sep 05 2017 10:43
·
0
#1
Posted 05 September 2017 - 10:43
Ce parere aveti despre STANLEY IPER E181 calitate/pret... 75 euro, varianta mai buna in aceeași bani? Asta cred ca ii transformator.
Sau gasesc ceva invertor mai accesibil in 400 ron. |
#2
Posted 05 September 2017 - 11:09
Ia-ti un invertor. E mai usor, sudezi mai bine, mai multe tipuri de electrozi(rutilici, inox, bazici, etc). Eu am asa ceva : http://e-sudura.ro/i...mpact-160s.html si sunt extrem de multumit.
|
#3
Posted 05 September 2017 - 11:26
#5
Posted 05 September 2017 - 13:17
Am ceva legaturi si ii gratis, dureaza pana ajunge in tara.
Dar ii pret bun la Transformatoru Stanley si ma atrage tare.... Ma întreb daca pe lângă kg in plus ce dezavantaje mai are față de un invertor? |
#6
Posted 05 September 2017 - 15:02
Avantaje fata de un invertor nu are, doar de pret...., a , ar mai fi "frica" de a se defecta pentru invertor dar daca ti-l amortizezi asta pica si sa nu uiti ca nici trafurile nu sant nemuritoare, mai ales aste ieftine...
In rest, invertorul e mai eficient energetic, cu mult mai usor ca si greutate, poate suda in curent continuu adica poti folosi cam toate tipurile de electrozi uzuali, amorsarea mai buna + alte "mici bonusuri" |
#7
Posted 05 September 2017 - 20:44
Sigur are transformator pentru ca la 16,5kg nu are cum sa fie cu invertor. Am unul asemanator, de 160A, chinezesc, Steinhaus pro-ew160p, si are carcasa diferita dar cred ca au "motoarele" la fel sub capota dupa cum arata. Daca nu stii sa sudezi (cum e si cazul meu) dureaza ceva pana prinzi ideea si o sa ai tendinta sa cresti curentul. Daca ai un prelungitor cu fire cat firul de par o sa ai probleme cu mentinerea arcului iar sudurile o sa iasa proaste. O sa remarci ca ventilatorul nu este foarte eficient iar carcasa o sa fie calda tot timpul chiar daca sudezi chiar daca nu. Atentie ca manerul atasabil se va rupe la prima sau a doua ridicare asa ca eu nici nu l-am mai pus, il car clasic prin ridicare (al meu are cu 1kg mai mult). Indicatorul nu cred ca va arata curentul real reglabil ci mai degraba unul informativ si mai mult in minus asa ca nu puneti baza in acel indicator. Cablul de masa are 2m iar cablul de la portelectrod (cleste) are 2,5m, ambii de 16mm2. Cablul de alimentare are 2,5m lungime. Clestele pare mai bine construit decat al meu pentru ca la mine deja are reparatie la el pentru ca a crapat ebonita de la surubul de fixare ( este cleste "mini" fara parte mobila expusa ci in interior). Peria de sarma se va "ciufuli" repede iar "batatorul" nu are varf asa ca improvizati si unul cu varf. Masca de sudura pare ok, este simpla si isi face treaba. Electrozi nu am avut ca accesoriu asa ca nu stiu cum sunt aceia pe care ii are.
Oricum, daca reusesti sa stapanesti bestia o sa remarci apoi ca un invertor va fi o joaca de copii la folosire. Am folosit "OK 43.33" care ar fi echivalenti cu 6011 si pot sa zic ca pe teava profilata relativ ruginita se comporta decent. Daca reglezi curentul peste jumatatea cursei indicatorului poti taia tabla/profil de 2mm foarte usor, de exemplu. Am observat o chestie interesanta la al meu. Curentul de lucru depinde de lungimea de electrod ramas in cleste si daca reglezi curentul la inceput este posibil sa taie tabla cand se micsoreaza electrodul la minim. Instalatia electrica este ok asa ca nu depinde de aceasta. Aparatul este destul de greu si putin manevrabil iar din cauza lungimii mici a cablurilor nu puteti lucra decat la sol sau maxim 2,5m inaltime. In plus bazaie. Ca fapt divers, acesta se poate converti in curent continuu (adica sa se poata folosi cu "bazici") cu ajutorul unei punti de diode si al unei inductante. Puntea de diode se poate obtine din 4 diode de 200-250A sau 4-5 punti de 50A in paralel iar inductanta se obtine din cateva zeci de spire pe un miez de trafo de cuptor cu microunde. Al meu are garantie si nu pot sa-l "operez" dar exista posibilitatea, mai complicata, sa se poata adauga si pe exterior fara interventie in interior. Dar la pretul materialelor, per total cu transformare pentru curent continuu, luati unul cu invertor decent. PS: teoria ca teoria dar practica ne omoara cu aceste aparate de sudura cu transformator si de aceea se prefera invertorul. Oricum este mai greu de ars decat unul cu invertor pentru ca are rezerva de putere dar este mai ieftin decat un invertor cu aceeasi capabilitate in curent. La 280 de lei ce sa cer mai mult... oricum si-a facut treaba. |
#8
Posted 05 September 2017 - 21:39
Nu-i da sperante desarte, nu poti transforma acest tip de transformator intr-o sursa de sudura in CC.......de fapt se poate, personal nu am incerat metoda, dar e destul de complicat, bobine si condensatori pentru a ridica tensiunea etc etc sau rebobinarea trafului dar sigur nu mai incap fire iar la sfarsitul operatiunii o sa constate ca se incalzeste rapid..., asa ca mai bine invertor.
|
#9
Posted 06 September 2017 - 07:04
Vasimateut, on 05 septembrie 2017 - 10:43, said:
Ce parere aveti despre STANLEY IPER E181 calitate/pret... 75 euro, varianta mai buna in aceeași bani? Asta cred ca ii transformator. Sau gasesc ceva invertor mai accesibil in 400 ron. https://www.emag.ro/...reviews-section https://www.emag.ro/...2/pd/DRMD3DBBM/ Asta la o cautare rapida, mai sunt si altele. Invertor chinezesc sa fie de minim 130-140A ca de fapt puterea lui e mai mica decat aia scrisa. Dar alea de 130-140 deja merg bine. Mai mare de 200 A nu are sens, ca nu are 200, doar platesti mai mult pentru ca scrie 200 si chiar daca are nu prea il folosesti. Al meu e de 140 si rar il folosesc peste 120. Edited by PoeOvidiu, 06 September 2017 - 07:07. |
#11
Posted 06 September 2017 - 12:18
Mai pune ceva banuti deoparte. Invertoarele dar si transformatoarele ieftine au cablurile scurte. Chiar daca la inceput il folosesti asa e mai bine sa le schimbi cu cabluri mai lungi pentru comoditate. E mai usor sa te invarti cu un cablu dupa lucrare decat cu tot aparatul.
|
#12
Posted 08 September 2017 - 19:07
@NickRvl: Nu se umbla la trafo ci se adauga inca un "drosel" adica o bobina separata de traf.
Deja invertoarele s-au ieftinit mult asa ca se iese mai ieftin cu unul din acesta dar daca calitatea acestuia este slaba, adica fara marja de putere, cedeaza mai repede. Cele cu transformator parca sunt o idee mai robuste. |
#13
Posted 08 September 2017 - 20:34
The Stressmaker, on 08 septembrie 2017 - 19:07, said:
@NickRvl: Nu se umbla la trafo ci se adauga inca un "drosel" adica o bobina separata de traf. ................. Prin "bobine si condesatori" la asta ma refeream, numai ca nu e la indemana oricui..... Si nu e indeajuns un drosel...., sau daca spui tu ca merge..... Edited by NickRvl, 08 September 2017 - 20:34. |
#15
Posted 01 October 2017 - 21:18
Sincer nu recomand Telwin.Am unul cumpărat de fratele meu si e praf a adugat cablurirle si nu mergea bine a fost trimis in service a zis ca aparatul e ok.Nu sudează bine am schimbat clestele de masa dar deageaba.Bani aruncati,mai bine luam o chinezarie.Asta e Made in Italy.
|
|
#16
Posted 02 October 2017 - 07:31
Au ajuns si astea sa platesti doar eticheta oare? Adica il iau ca e de firma dar e la fel cu celelalte ? Nasol. Eu am o chinezarie de invertor de vreo 4-5 ani si trag de el in ultimul hal, i-am schimbat cablurille cu unele de 4 m la masa si 7m la cleste si merge fara probleme. Acum i-am facut prima reparatie, am schimbat un potentiometru care a costat 2.5 lei.
|
#17
Posted 02 October 2017 - 07:44
techmaster35, on 01 octombrie 2017 - 21:18, said:
Sincer nu recomand Telwin.Am unul cumpărat de fratele meu si e praf a adugat cablurirle si nu mergea bine a fost trimis in service a zis ca aparatul e ok.Nu sudează bine am schimbat clestele de masa dar deageaba.Bani aruncati,mai bine luam o chinezarie.Asta e Made in Italy. |
#18
Posted 02 October 2017 - 19:33
The Stressmaker, on 05 septembrie 2017 - 20:44, said:
. Am folosit "OK 43.33" care ar fi echivalenti cu 6011 si pot sa zic ca pe teava profilata relativ ruginita se comporta decent. Ok 43.33 sint rutilici nu celulozici, echivalent supertit, nu supertit fin deci un E 6013 sau clasificarea ISO 2560A E38 0 RR 12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users