Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
recomadare telefon : allview vs lenovo
Last Updated: Sep 05 2017 17:35, Started by
bogdan0y
, Sep 03 2017 20:40
·
0
#19
Posted 04 September 2017 - 07:41
#20
Posted 04 September 2017 - 08:47
Salut . se para ca este telefon cu capacitate mare a bateriei si pentru inpatimiti Samsungului , dar si brandul costa , nu ? motorola g5 plus are bateria cam mica , comparativ cu samsung j7 2017 . cum am intrebat si despre j7 , cat poate sa faca fata aceasta baterie ? . moto e4 plus . este o varianta , pret mai mic , dar si performate mai scazute .
Momentan lenovo p2 find cea mai buna varianta , desi imi face cu ochiul si samsung a9 pro . doar ca diferenta de pret este cam maricica Samsung A9 PRO motorola moto e4 plus MOTOROLA G5 Plus Lenovo P2 6" 5.5" 5.2" 5.5" octacore(1.8-1.4) quadcore 1.3 octacore 2.0 octacore 2.0 32gb-4gb ram 16/31gb - 3gb ram 32gb-3gb ram 64gb-4gbram 16mpx - 8mpx 13mpx-5mpx 12mpx-5mpx 13mpx-5mpx 5000map 5000map 3000map 5000map 1640 lei 914lei 1300lei 1300lei 1417lei mobileshop.eu ca si o mica intrebaer . aveti idee cat de serios este siteul mobileshop.eu ? si in caz de garantie ? |
#21
Posted 04 September 2017 - 09:04
de ASUS Zenfone 4 Max ce ziceti ?
5.5" octacore 1.5 32gb-3gb ram 13+8mpx dual camera -5mpx 5000map 1064lei |
#22
Posted 04 September 2017 - 15:47
Hondarul_21, on 04 septembrie 2017 - 01:05, said:
doar asa ca si completare. allview nu ofera garantie decat dupa 3-4 reclamatii la opc Restul tine doar de alegerea ta, du-te intr-un magazin si uita-te la amandoua, butoneaza-le, vezi si tu cum se misca si alege. In afara de cineva care a avut ambele telefoane nu-ti poate zice nimeni care e mai bun. Cat despre telefoane sunt asemanatoare ca specificatii doar procesorul e diferit. Cica ar fi mai bun Snapdragon 625 (lenovo) https://www.quora.co...n-625-processor Edited by heinz, 04 September 2017 - 15:54. |
#23
Posted 04 September 2017 - 16:59
heinz, on 04 septembrie 2017 - 15:47, said:
Ha ha, da, Samsung e fruntea. Am fost la ei la service oficial si m-au mintit ca au schimbat componente din telefon. L-am luat cu acelasi defect. Telefon de 3200 Lei. Dar, na, e Samsung, astia au garantie. Dupa cum ai spus si tu, se ocupa de garantie ca oricine altcineva, haideti sa nu exageram. Si inc aun plus: un amic a tinut ani de zile un P5. Si a functionat bine mersi. Mie, Note 4 mi-a crapat definitiv la un an si jumatate. Totusi, exista riscuri mai mari in cazul Allview. |
#24
Posted 04 September 2017 - 17:20
Uite, cand se intampla chestii basoale la samsung nu zice nimeni nimic pe cand la Allview...
|
#25
Posted 04 September 2017 - 18:25
heinz, on 04 septembrie 2017 - 15:47, said:
Nu mai spune minciuni p-aici ca poate unii te iau in serios. Garantia Allview este la fel ca cea a samsung, lg, huawei, lenovo etc. Restul tine doar de alegerea ta, du-te intr-un magazin si uita-te la amandoua, butoneaza-le, vezi si tu cum se misca si alege. In afara de cineva care a avut ambele telefoane nu-ti poate zice nimeni care e mai bun. Cat despre telefoane sunt asemanatoare ca specificatii doar procesorul e diferit. Cica ar fi mai bun Snapdragon 625 (lenovo) https://www.quora.co...n-625-processor Attached FilesEdited by nick5roo, 05 September 2017 - 07:28. |
#26
Posted 04 September 2017 - 19:04
Lenovo P2 e un model aparut anul trecut pe vremea asta, are deja 1 an, putin probabil sa mai primesca vreun update si slabe sanse sa-ti incante ochii cu Android 8.
Moto E4 Plus a aparut acum 1 luna, va primi sigur update la Android 8. Asus in niciun caz, e plin de bloatware. |
#27
Posted 05 September 2017 - 07:31
primuministru, on 04 septembrie 2017 - 19:04, said: Asus in niciun caz, e plin de bloatware. Nu mai vorbiți în necunostinta de cauză! De la trecerea la android 6, Asus au renunțat la bloatware și chiar dacă au instalat câteva, se pot dezinstala, nu mai sunt rezistente. Vorbim să ne aflăm în treabă, știm să dezinformam. |
#28
Posted 05 September 2017 - 12:04
Hondarul_21, on 04 septembrie 2017 - 18:25, said: cu telefonul meu dus in service pentru un pixel mort si intors cu sim-tray-ul stricat (nu mai poate fi introdus sim) ce facem ?pai iti zic eu ce facem, spunem cumparatorului ca l-a stricat el si in plus ii cerem si 50 de lei sa ii returnam telefonul stricat Si daca mai cuteai putin aflai ca "Allview Mobile are dreptul de a anula garantia daca defectul specificat de tine nu a fost descoperit in service" Prin urmare tu ai trimis in service un telefon degeaba, problema cu diplayul nu exista iar conform certificafului de garantie aveau dreptul sa-ti anuleze garantia. Ce nu este corect pentru tine este intr-adevar faptup ca ti-au stricat telefonul(daca zici ca e adevarat). Cand duci telefonul la service cei care ti-l preia trebuie sa verifice daca telefonul nu are niciun alt defect decat cel mentionat de tine. Daca ar mai descoperi ei in service vreun defect in afara de cel memtionat de tine din nou iti pot anula garantia (o tampenie ilegala dupa parerea tuturor!) dar din cate am vazut eu asa scrie pe orice certificat de garantie. Deci, daca tu zici ca ai dus telefonul la service doar cu problema acelui pixel mort (care e o problema minuscula ce nu avea nevoie de reparatie dar ai vrut tu neaaparat s-o faci) iar el s-a intors cu slotul sim defect trebuia sa dai in judecata firma. Daca, sa zicem ca tu ai trimis telefonul si cu slotul sim defect iar cel care ti-a preluat produsul (magazinul/curierul) n-a observat asta, e greseala lui. Si greseala se plateste! *Ca o miCA COmpletare, tie "garantia" ti-a fost oferita de "Sfinx Telecom" cel mai probabil. Service-ul asta are mari probleme cu garantiile, nu numai la Allview ci si la alte marci (sony de exemplu). E problema cu service-ul, nu cu Allview. Mie telefonul mi-a fost reparat de Diangi grup, se pare ca au renumtat la colaborarea cu Sfinx Telecom...din fericire! |
|
#29
Posted 05 September 2017 - 17:35
heinz, on 05 septembrie 2017 - 12:04, said:
Daca citeai pe certificatul de garantie vedeai ca "nu se considera display defect display-urile care au intre 1 si 4 pixel morti conform blablabla..." Si daca mai cuteai putin aflai ca "Allview Mobile are dreptul de a anula garantia daca defectul specificat de tine nu a fost descoperit in service" Prin urmare tu ai trimis in service un telefon degeaba, problema cu diplayul nu exista iar conform certificafului de garantie aveau dreptul sa-ti anuleze garantia. Ce nu este corect pentru tine este intr-adevar faptup ca ti-au stricat telefonul(daca zici ca e adevarat). Cand duci telefonul la service cei care ti-l preia trebuie sa verifice daca telefonul nu are niciun alt defect decat cel mentionat de tine. Daca ar mai descoperi ei in service vreun defect in afara de cel memtionat de tine din nou iti pot anula garantia (o tampenie ilegala dupa parerea tuturor!) dar din cate am vazut eu asa scrie pe orice certificat de garantie. Deci, daca tu zici ca ai dus telefonul la service doar cu problema acelui pixel mort (care e o problema minuscula ce nu avea nevoie de reparatie dar ai vrut tu neaaparat s-o faci) iar el s-a intors cu slotul sim defect trebuia sa dai in judecata firma. Daca, sa zicem ca tu ai trimis telefonul si cu slotul sim defect iar cel care ti-a preluat produsul (magazinul/curierul) n-a observat asta, e greseala lui. Si greseala se plateste! *Ca o miCA COmpletare, tie "garantia" ti-a fost oferita de "Sfinx Telecom" cel mai probabil. Service-ul asta are mari probleme cu garantiile, nu numai la Allview ci si la alte marci (sony de exemplu). E problema cu service-ul, nu cu Allview. Mie telefonul mi-a fost reparat de Diangi grup, se pare ca au renumtat la colaborarea cu Sfinx Telecom...din fericire! in jurul pixelului mort s-a facut o pata galbena, nu ma deranja un pixel (este precizata pata in fisa de preluare,se observa in poza) eu telefonul l-am dus la service deoarece dupa fiecare apel de voce,datele nu mai reveneau si trebuia sa dau restart. sa dau in judecata firma sa ce? platesc avocat undeva la 1000+ lei pentru un telefon care valora in momentul acela undeva la 400 lei ? m-am impacat cu gandul si am zis sa il iau asa,sa il vand pe net cu 100 de lei ,pentru cine are nevoie de display sau baterie, insa nu au vrut sa mai mi-l dea inapoi daca nu plateam 50 de lei taxa de constatare service . Aceasta taxa nu este precizata NICAIERI pe nici un act al telefonului si nici macar nu mi-a fost comunicata verbal.Singura precizare din contract (vizibila in poze) ,este aceea ca daca produsul a suferit soc mecanic , consumatorului ii v-a fi prezentat in mod INFORMATIV (scrie din nou pe fisa de predare) costul de reparatie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users