Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Suzuki vitara 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#37
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
Mai pune ceva si ia Sportage, zic eu. Semnificativ peste, calitativ vorbind. Pretul de lista pentru 1.7 Diesel, nivelul de echipare Style (care are cam tot ce iti poti dori, in mod rezonabil), 140cp si cutie cu dublu ambreiaj e 24.100E, cu echipare buna. Daca prinzi rabla si mai negociezi 1000E (toti dealerii din Bucuresti lasa cel putin 4%, discutat eu in primavara) o scoti la 22.100 (presupunand ca o sa mai fie rabla si ca iti face dealerul rost de 1 tichet din care mai raman 1000E).

Nu e 4x4, intr-adevar (si din ce ai descris tu, nu ai neaparata nevoie de 4x4 oricum), dar la banii astia e best-buy in categoria ei, dupa mine. Mult peste Suzuki Vitara sau SX4 din toate punctele de vedere.

Sunt si doua nivele de echipare mai slabute, dar eu as merge pe Style daca poti sa te mai intinzi putin cu banii.

Edited by tatalor51, 04 September 2017 - 15:52.


#38
marcone

marcone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 21.03.2004
Vitara nu e masina pentru segmentul >20.000 euro.
Pretul corect pentru Vitara e 16.500 euro cat e versiunea Passion 2WD AT /4WD MT benzina 1.6 aspirata la concurenta directa cu Duster.

#39
lsniculescu

lsniculescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 01.08.2007
Buna ziua!
Este cineva pe forum posesor de Vitara cumparat in 2018? Este vreo noutate fata de cea din 2017?
M-ar interesa sa imi schimb masina actuala (Kalos 2005 Sedan 1.4 16V) cu varianta Spirit 1.6 120CP 4WD Allgrip. Evident ca voi face si un drive test, fiind si un salt imens, nu numai de categorie, insa as vrea sa stiu despre cum se misca masina cu motorul 1.6 aspirat. Este suficient pentru condusul 4x4? Autostrada si nationale, 80%. Restul, nu offroad, dar mai mult macadam/pietris/ulita de tara. M-as feri de motorul 1.4 Boosterjet, chiar daca are 140CP, din mai multe motive, unele care tin si de fiabilitatea turbosuflantei.
Multumesc!

Edited by lsniculescu, 10 May 2018 - 15:47.


#40
lsniculescu

lsniculescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 01.08.2007
Am vorbit la Radacini pentru drive test si am inteles ca in toamna apare un facelift - Vitara 2018... S-a oprit productia la variantele cu motorizare de 1.6L si se mai vinde doar ce mai este pe stoc. Ar trebui sa ma grabesc!
Toate cele bune!

#41
lsniculescu

lsniculescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 01.08.2007
Update (cu intarziere): drive-testul facut cu un Vitara Spirit 1.6 Allgrip nu m-a impresionat in mod deosebit, se conduce decent, cutia de viteze este usoara (Allgrip isi face treaba bine), spatiul interior ok, portbagaj modest, insa confortul interior lasa de dorit (zgomot mare la rulare, inclusiv motorul, dar si materiale de calitate medie).
Poate ca la impresia modesta a contribuit si dezinteresul total neprofesional al domnisoarei de la reprezentanta... Ca si discutia ulterioara, complet neprofesionista, cu situatii uluitoare de genul "am masina asta pe stoc", iar dupa 5 minute "nu o mai am ca a luat-o colega"! Iar finalul, "asta este, nu mai am masini de vanzare", de parca eram la piata, in conditiile in care cand am sunat a doua zi la alti 2 dealers, acestia si-au dat toata silinta sa gaseasca masini fie in stocul lor, fie in lista de comanda pe care o aveau facuta. Oricum, mai sunt foarte putine masini, in Ungaria stocul este zero, productia fiind oprita.
Am renuntat la Vitara, m-am reorientat spre Mazda 3 Sedan, la care am si platit avansul. Stiu, o sa spuneti ca este alta clasa, insa cele 2 drive-tests facut cu CX-3 si cu 3 Sport m-au convins sa investesc cei 2.000 euro in plus cate era diferenta.

#42
Victor2018

Victor2018

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 11.06.2018
arata beton Vitara :D

#43
lsniculescu

lsniculescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 01.08.2007

 Victor2018, on 11 iunie 2018 - 14:39, said:

arata beton Vitara Posted Image
... si cam atat. Exteriorul este ok, insa la interior in afara de Allgrip, nu impresioneaza cu nimic.
Poate la toamna, facelift-ul sa arate mai bine calitativ si la interior, insa cu motorizarile turbo de 1.0 si 1.4, mai bine nu!

#44
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

 lsniculescu, on 14 iunie 2018 - 15:11, said:

insa cu motorizarile turbo de 1.0 si 1.4, mai bine nu!
de 1.0 incerc sa inteleg ... da' 1.4 de ce "mai bine nu" ?

#45
lsniculescu

lsniculescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 01.08.2007

 adrian_r5, on 26 iunie 2018 - 09:18, said:

de 1.0 incerc sa inteleg ... da' 1.4 de ce "mai bine nu" ?
Incearca un drive-test cu Vitara 1.4 sau chiar SX4 (redenumit acum S-Cross), o masina destul de grea si care este deja la vanzare cu motorizarea 1.4 turbo si apoi ai raspunsul de ce.
Asa cum am mai spus, prefer oricand un motor aspirat de volum mai mare, cum este cel de 2.0 la Mazda (deja platit avansul, astept cateva zile o noua serie rabla). Verifica pe forumuri cu posesori de masini cu motorizari TSI sau VTEC si vei afla o multime de alte raspunsuri.

#46
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006

 lsniculescu, on 26 iunie 2018 - 11:45, said:

Incearca un drive-test cu Vitara 1.4 sau chiar SX4 (redenumit acum S-Cross), o masina destul de grea si care este deja la vanzare cu motorizarea 1.4 turbo si apoi ai raspunsul de ce.
Hai ca ma facusi curios, care-i faza cu 1.4T pe S-Cross, o masina "grea" de 1250Kg?
Nu de alta dar o am din decembrie si numai "grea" nu mi se pare! ;)
Sau "submotorizata"!

Edited by garett, 26 June 2018 - 11:53.


#47
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

 lsniculescu, on 26 iunie 2018 - 11:45, said:

Incearca
apoi ai raspunsul de ce
Raspunsu' meu il am ... eu voiam raspunsu' tau ;)

 lsniculescu, on 26 iunie 2018 - 11:45, said:

Verifica
TSI sau VTEC
Aici vorbeam strict de K14C Posted Image

 lsniculescu, on 26 iunie 2018 - 11:45, said:

prefer oricand
Sa fii sanatos ... puteai sa scrii doar atit si intelegeam despre ce e vorba Posted Image

#48
lsniculescu

lsniculescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 01.08.2007
Daca nu este clar despre ce vorbeam, cititi si aici: http://www.suzuki-cl...hp?topic=6989.0
sau aici http://www.suzuki-cl...hp?topic=7885.0

Vorbesc despre motorul de 1.4 turbo, nu despre 1.6 aspirat pe care l-am testat si este ok dpdv al comportamentului la drum (asa scurt cat a fost testul...).
Scuze pentru comparatia (nefericita) a lui K14C cu TSI sau VTEC, dar imi mentin parerea (personala, nu mi-o luati in nume de rau! - de aceea avem forum de discutii).
Trebuie sa admitem obiectiv si sincer, ca tehnologia turbo pe motoare cu benzina inca nu este perfecta, iar acum cele aspirate sunt ceva mai bine puse la punct.

#49
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Si din doua cazuri ai tras tu concluzia ca e nashpa...
Makes sense!
BTW, inca astept sa-mi explici cat de "grea" e masina!

#50
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,767
  • Înscris: 05.08.2007

 lsniculescu, on 26 iunie 2018 - 11:45, said:

Incearca un drive-test cu Vitara 1.4 sau chiar SX4 (redenumit acum S-Cross), o masina destul de grea si care este deja la vanzare cu motorizarea 1.4 turbo si apoi ai raspunsul de ce.
Asa cum am mai spus, prefer oricand un motor aspirat de volum mai mare, cum este cel de 2.0 la Mazda (deja platit avansul, astept cateva zile o noua serie rabla). Verifica pe forumuri cu posesori de masini cu motorizari TSI sau VTEC si vei afla o multime de alte raspunsuri.

Am condus eu si Vitara S 1.4 Boosterjet si Vitara echipata cu motorul de 1.6 aspirat. Concluzia, extrem de clara si logica, este ca 1.4 turbo sterge pe jos cu 1.6 aspirat in orice conditie sau situatie, inclusiv consum combustibil. Fricile astea de turbina nu au nici un fundament. Si, VTEC nu are legatura cu turbine...

#51
silviu 29

silviu 29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 22.02.2006
Buna ziua,

Nu am scris prea multe pe forumuri... detinem o Vitara 2017 1.6 benzina allgrip de 16050 euro. Intr-un an am facut cu ea 54.000 km. A fost la concurenta cu Duster 1.2 tce 125 4x4 (avem la firma si asa ceva) pe care am condus-o timp de 4 luni. Dusterul consuma mai mult cu 1.5 - 2 lt/100 km. Scaunele de la duster sunt nepotrivite pentru peste 1.80 si te doare spatele de nu stii ce e cu tine. Pretul a fost acelasi si la Duster dar lipseau dotari multe.
Vitara si Duster sunt destul de capabile offroad cu "lock" pentru diferential.
La Duster e mai frecvent pomul de craciun in bord cu alarme date de senzori, la vitara iarna la zapada acc off foarte repede pe ninsoare.
Desi fac multi km/an am ales benzina deoarece este mai rafinata.
Motorul aspirat de la vitara cere turatii in depasiri si retrogradari de 2 trepte+ sport dar daca stii acest lucru nu te dezamageste. Asa ii place ei sa vada din cand in cand 5500 rpm :) cam ca la orice benzina aspirata.
Portbagajul de la Vitara e mic spre foarte mic, dar eu o folosesc pentru naveta si cateva iesiri in camp deci nu am nevoie de mai mult. Pentru mine masina face toti banii, consuma putin daca mergi mai batraneste. Pe dn mers cu max 110 si viteza medie de 65 km/h consuma 5.5-5.8 lt/100 km daca te dai la ea consuma 7lt/100 km. Pe autostrada la 130km/h consumul creste la 8-9 lt/100 km.
Am incercat odata sa vaz si viteza maxima... pe autostrada nu iti lasi permisul la politie deoarece nu depaseste 180 km/h pe gps (190 in bord) incercat si in treapta 4 si in 5.
Acum depinde si ce cauti la o masina... acasa detin o masina mai mare . Skoda Kodiaq tot benzina de 1.4 150 cp , dsg 4x4. E diferenta enorma intre cele doua ca si confort, materiale dar si diferenta enorma de pret... Kodiaq-ul intra pe "mana mea" in concedii la drumuri lungi dar sincer nu vad unde este diferenta de 15.000 euro!!! intre cele doua. Daca ar fi  existat o Vitara putin mai mare la Portbagaj si cu vreo 7000 euro in plus la banuti, Skoda iesea din schema cu siguranta. Sa nu intelegeti ca nu sunt multumit de skoda, este si ea o masina excelenta dar la cum si cat mergem noi acasa cu masina este cam scumpa. Dar fiind setat pe benzina+4x4+automat+turbo+portbagaj MARE cand am cumparat masina personala o masina din grupul VAG s-a incadrat in cerinte.
Gata cu Kodiaq-ul ca va luati si voi :)

Suzuki vitara merita toti banii din punctul meu de vedere.

#52
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

 paultt, on 28 iunie 2018 - 16:29, said:

1.4 turbo sterge pe jos cu 1.6 aspirat in orice conditie sau situatie...
Am condus in urma cu un an SX4 S-Cross cu "1.4 turbo" iar "1.6 aspirat" in urma cu vreo 6 - 7 ani pe SX4 facelift ... evident ca "1.4 turbo" e net superior - 140 / 5.500 (CP/rpm) versus 120 / 6.000 (CP/rpm) respectiv 220 / 1.500 - 4.000 (Nm/rpm) versus 156 / 4.400 (Nm/rpm).

Ieri am facut un drive test de vreo 60 km cu SX4 S-CROSS cu "1.0 turbo" ... nu e "zmeu' zmeilor" da' se descurca onorabil - 112 / 5.500 (CP/rpm) si 170 / 2.000 - 3.500 (Nm/rpm) deci oarecum comparabil cu "1.6 aspirat" doar ca are o alta distributie a cuplului in raport cu turatia.

Edited by adrian_r5, 04 July 2018 - 12:32.


#53
avram172

avram172

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 20.05.2013
Va salut. Cunoaște cineva un service autorizat care să facă conversie volan de pe dreapta pe stânga,  la un suzuky Vitara din 2002?

#54
dariusgherman

dariusgherman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 28.08.2007
Salut,

Pe google gasesc doar minuni si inca nu am avut rabdare sa dau jos capacul lateral de pe motor... 1.6 DDIS 2015, Allgrip, 4x4 - este distributia pe curea sau pe lant?

Multumesc

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate