Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Suzuki vitara 2017
Last Updated: Jan 21 2022 15:06, Started by
BadeaBadeMarin
, Sep 03 2017 18:53
·
0
#37
Posted 04 September 2017 - 15:51
Mai pune ceva si ia Sportage, zic eu. Semnificativ peste, calitativ vorbind. Pretul de lista pentru 1.7 Diesel, nivelul de echipare Style (care are cam tot ce iti poti dori, in mod rezonabil), 140cp si cutie cu dublu ambreiaj e 24.100E, cu echipare buna. Daca prinzi rabla si mai negociezi 1000E (toti dealerii din Bucuresti lasa cel putin 4%, discutat eu in primavara) o scoti la 22.100 (presupunand ca o sa mai fie rabla si ca iti face dealerul rost de 1 tichet din care mai raman 1000E).
Nu e 4x4, intr-adevar (si din ce ai descris tu, nu ai neaparata nevoie de 4x4 oricum), dar la banii astia e best-buy in categoria ei, dupa mine. Mult peste Suzuki Vitara sau SX4 din toate punctele de vedere. Sunt si doua nivele de echipare mai slabute, dar eu as merge pe Style daca poti sa te mai intinzi putin cu banii. Edited by tatalor51, 04 September 2017 - 15:52. |
#38
Posted 17 April 2018 - 12:21
#39
Posted 10 May 2018 - 15:46
Buna ziua!
Este cineva pe forum posesor de Vitara cumparat in 2018? Este vreo noutate fata de cea din 2017? M-ar interesa sa imi schimb masina actuala (Kalos 2005 Sedan 1.4 16V) cu varianta Spirit 1.6 120CP 4WD Allgrip. Evident ca voi face si un drive test, fiind si un salt imens, nu numai de categorie, insa as vrea sa stiu despre cum se misca masina cu motorul 1.6 aspirat. Este suficient pentru condusul 4x4? Autostrada si nationale, 80%. Restul, nu offroad, dar mai mult macadam/pietris/ulita de tara. M-as feri de motorul 1.4 Boosterjet, chiar daca are 140CP, din mai multe motive, unele care tin si de fiabilitatea turbosuflantei. Multumesc! Edited by lsniculescu, 10 May 2018 - 15:47. |
#41
Posted 08 June 2018 - 08:47
Update (cu intarziere): drive-testul facut cu un Vitara Spirit 1.6 Allgrip nu m-a impresionat in mod deosebit, se conduce decent, cutia de viteze este usoara (Allgrip isi face treaba bine), spatiul interior ok, portbagaj modest, insa confortul interior lasa de dorit (zgomot mare la rulare, inclusiv motorul, dar si materiale de calitate medie).
Poate ca la impresia modesta a contribuit si dezinteresul total neprofesional al domnisoarei de la reprezentanta... Ca si discutia ulterioara, complet neprofesionista, cu situatii uluitoare de genul "am masina asta pe stoc", iar dupa 5 minute "nu o mai am ca a luat-o colega"! Iar finalul, "asta este, nu mai am masini de vanzare", de parca eram la piata, in conditiile in care cand am sunat a doua zi la alti 2 dealers, acestia si-au dat toata silinta sa gaseasca masini fie in stocul lor, fie in lista de comanda pe care o aveau facuta. Oricum, mai sunt foarte putine masini, in Ungaria stocul este zero, productia fiind oprita. Am renuntat la Vitara, m-am reorientat spre Mazda 3 Sedan, la care am si platit avansul. Stiu, o sa spuneti ca este alta clasa, insa cele 2 drive-tests facut cu CX-3 si cu 3 Sport m-au convins sa investesc cei 2.000 euro in plus cate era diferenta. |
#43
Posted 14 June 2018 - 15:11
Victor2018, on 11 iunie 2018 - 14:39, said:
arata beton Vitara Poate la toamna, facelift-ul sa arate mai bine calitativ si la interior, insa cu motorizarile turbo de 1.0 si 1.4, mai bine nu! |
#44
Posted 26 June 2018 - 09:18
#45
Posted 26 June 2018 - 11:45
adrian_r5, on 26 iunie 2018 - 09:18, said:
de 1.0 incerc sa inteleg ... da' 1.4 de ce "mai bine nu" ? Asa cum am mai spus, prefer oricand un motor aspirat de volum mai mare, cum este cel de 2.0 la Mazda (deja platit avansul, astept cateva zile o noua serie rabla). Verifica pe forumuri cu posesori de masini cu motorizari TSI sau VTEC si vei afla o multime de alte raspunsuri. |
#47
Posted 26 June 2018 - 12:40
lsniculescu, on 26 iunie 2018 - 11:45, said:
Incearca apoi ai raspunsul de ce lsniculescu, on 26 iunie 2018 - 11:45, said:
Verifica TSI sau VTEC lsniculescu, on 26 iunie 2018 - 11:45, said:
prefer oricand |
#48
Posted 27 June 2018 - 08:43
Daca nu este clar despre ce vorbeam, cititi si aici: http://www.suzuki-cl...hp?topic=6989.0
sau aici http://www.suzuki-cl...hp?topic=7885.0 Vorbesc despre motorul de 1.4 turbo, nu despre 1.6 aspirat pe care l-am testat si este ok dpdv al comportamentului la drum (asa scurt cat a fost testul...). Scuze pentru comparatia (nefericita) a lui K14C cu TSI sau VTEC, dar imi mentin parerea (personala, nu mi-o luati in nume de rau! - de aceea avem forum de discutii). Trebuie sa admitem obiectiv si sincer, ca tehnologia turbo pe motoare cu benzina inca nu este perfecta, iar acum cele aspirate sunt ceva mai bine puse la punct. |
#49
Posted 28 June 2018 - 09:23
Si din doua cazuri ai tras tu concluzia ca e nashpa...
Makes sense! BTW, inca astept sa-mi explici cat de "grea" e masina! |
#50
Posted 28 June 2018 - 16:29
lsniculescu, on 26 iunie 2018 - 11:45, said:
Incearca un drive-test cu Vitara 1.4 sau chiar SX4 (redenumit acum S-Cross), o masina destul de grea si care este deja la vanzare cu motorizarea 1.4 turbo si apoi ai raspunsul de ce. Asa cum am mai spus, prefer oricand un motor aspirat de volum mai mare, cum este cel de 2.0 la Mazda (deja platit avansul, astept cateva zile o noua serie rabla). Verifica pe forumuri cu posesori de masini cu motorizari TSI sau VTEC si vei afla o multime de alte raspunsuri. Am condus eu si Vitara S 1.4 Boosterjet si Vitara echipata cu motorul de 1.6 aspirat. Concluzia, extrem de clara si logica, este ca 1.4 turbo sterge pe jos cu 1.6 aspirat in orice conditie sau situatie, inclusiv consum combustibil. Fricile astea de turbina nu au nici un fundament. Si, VTEC nu are legatura cu turbine... |
#51
Posted 03 July 2018 - 08:24
Buna ziua,
Nu am scris prea multe pe forumuri... detinem o Vitara 2017 1.6 benzina allgrip de 16050 euro. Intr-un an am facut cu ea 54.000 km. A fost la concurenta cu Duster 1.2 tce 125 4x4 (avem la firma si asa ceva) pe care am condus-o timp de 4 luni. Dusterul consuma mai mult cu 1.5 - 2 lt/100 km. Scaunele de la duster sunt nepotrivite pentru peste 1.80 si te doare spatele de nu stii ce e cu tine. Pretul a fost acelasi si la Duster dar lipseau dotari multe. Vitara si Duster sunt destul de capabile offroad cu "lock" pentru diferential. La Duster e mai frecvent pomul de craciun in bord cu alarme date de senzori, la vitara iarna la zapada acc off foarte repede pe ninsoare. Desi fac multi km/an am ales benzina deoarece este mai rafinata. Motorul aspirat de la vitara cere turatii in depasiri si retrogradari de 2 trepte+ sport dar daca stii acest lucru nu te dezamageste. Asa ii place ei sa vada din cand in cand 5500 rpm cam ca la orice benzina aspirata. Portbagajul de la Vitara e mic spre foarte mic, dar eu o folosesc pentru naveta si cateva iesiri in camp deci nu am nevoie de mai mult. Pentru mine masina face toti banii, consuma putin daca mergi mai batraneste. Pe dn mers cu max 110 si viteza medie de 65 km/h consuma 5.5-5.8 lt/100 km daca te dai la ea consuma 7lt/100 km. Pe autostrada la 130km/h consumul creste la 8-9 lt/100 km. Am incercat odata sa vaz si viteza maxima... pe autostrada nu iti lasi permisul la politie deoarece nu depaseste 180 km/h pe gps (190 in bord) incercat si in treapta 4 si in 5. Acum depinde si ce cauti la o masina... acasa detin o masina mai mare . Skoda Kodiaq tot benzina de 1.4 150 cp , dsg 4x4. E diferenta enorma intre cele doua ca si confort, materiale dar si diferenta enorma de pret... Kodiaq-ul intra pe "mana mea" in concedii la drumuri lungi dar sincer nu vad unde este diferenta de 15.000 euro!!! intre cele doua. Daca ar fi existat o Vitara putin mai mare la Portbagaj si cu vreo 7000 euro in plus la banuti, Skoda iesea din schema cu siguranta. Sa nu intelegeti ca nu sunt multumit de skoda, este si ea o masina excelenta dar la cum si cat mergem noi acasa cu masina este cam scumpa. Dar fiind setat pe benzina+4x4+automat+turbo+portbagaj MARE cand am cumparat masina personala o masina din grupul VAG s-a incadrat in cerinte. Gata cu Kodiaq-ul ca va luati si voi Suzuki vitara merita toti banii din punctul meu de vedere. |
|
#52
Posted 04 July 2018 - 12:26
paultt, on 28 iunie 2018 - 16:29, said:
1.4 turbo sterge pe jos cu 1.6 aspirat in orice conditie sau situatie... Ieri am facut un drive test de vreo 60 km cu SX4 S-CROSS cu "1.0 turbo" ... nu e "zmeu' zmeilor" da' se descurca onorabil - 112 / 5.500 (CP/rpm) si 170 / 2.000 - 3.500 (Nm/rpm) deci oarecum comparabil cu "1.6 aspirat" doar ca are o alta distributie a cuplului in raport cu turatia. Edited by adrian_r5, 04 July 2018 - 12:32. |
#54
Posted 21 January 2022 - 15:06
Salut,
Pe google gasesc doar minuni si inca nu am avut rabdare sa dau jos capacul lateral de pe motor... 1.6 DDIS 2015, Allgrip, 4x4 - este distributia pe curea sau pe lant? Multumesc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users