Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Suzuki vitara 2017
Last Updated: Jan 21 2022 15:06, Started by
BadeaBadeMarin
, Sep 03 2017 18:53
·
0
#1
Posted 03 September 2017 - 18:53
Aș dori să îmi schimb mașina, dețin cam 20 000 euro, (eventual mai pun max 5000) m-am oprit la un Suzuki Vitara 2017 1,6 diesel 4x4, automatic, Ar fi o alegere bună? Nu må cațăr pe munți, dar la o adică (zăpadă) nu vreau sa rămân de căruță . Vacanțe anuale în Europa, deci mai mult asfalt, deși nu se știe niciodată..
|
#4
Posted 03 September 2017 - 19:06
Eram super incantat de masina pt ce e ea (o masina simpla pe care o poti utiliza fara prea mare bataie de cap si constrangeri inutile) pana am citit de curand topicul despre vopsea de pe forumul Suzuki, fiind interesat de achizitia unei Vitara.
Da, stiu povestea cu vopseaua eco. Se folosea si acum 5 ani, si acum 10 ani dar nu in halul in care e pe masina asta. Pe langa faptul e vopsita cum e, protectia anticoroziva este inexistemta. Rugina la 2 saptamani dupa ce a fost zgariata, zgarieturi de la persoanele care, trecand pe langa masina, s-au frecat de ea cu hainele, calcule pt cat costa o revopsire totala. Sa nu uit, VOPSEA DIZOLVATA pt ca a curs putina benzina pe caroserie cand s-a alimemtat si s-a sters cu un servetel. Dpmdv masina e facuta in bataie de joc. Sfatul meu, fugi de ea. Edited by underb, 03 September 2017 - 19:10. |
#5
Posted 03 September 2017 - 19:09
#6
Posted 03 September 2017 - 19:12
Eu cand spuneam anul trecut ca am testat Vitara si are calitate de Logan veneau unii sa spuna ca batman.
Se simte calitatea scazuta de cand inchizi usa. Chederele probabil ca le-au luat de la frigidere reciclate. Haionul e ca la MCV, se vede tabla peste tot cum sunt portiere de la Matiz. Economie peste tot. Portbagajul e foarte mic dar asta nu e lesne de observat. Uite ca acum si underb recunoaste ca are alte defecte si mai grave la vopsea, rugina, nasol tare. Mergi pe Tucson sau Sportage daca vrei SUV construit calitativ si la pret bun. Si eu prefer diesel dar in ultimul timp din cauza restrictiilor de poluare consumul tot creste. E drept ca si eu tot am crescut in clasa si am trecut la cutie automata dar parca dieselul nu mai e asa economic precum era odata. In acelasi timp observ in familie cum noile motoare pe benzina au consum din ce in ce mai mic si un moto pe benzina de 130 de cai are consum foarte pun pe SUV. Edited by Kroghy, 03 September 2017 - 19:13. |
#7
Posted 03 September 2017 - 19:12
Deci o prima problemă... Vopseaua, mulțumesc underb , întreținerea e scumpă, consumabile, piese de schimb?
|
#8
Posted 03 September 2017 - 19:14
http://www.suzuki-cl...&topic=6351.340
Enjoy. Are 35 de pagini si ar fi bine sa le citesti pe toate daca dupa 10 pagini inca mai vrei sa dai bani pe asa ceva. Sau poate ultima e de ajuns. Edited by underb, 03 September 2017 - 19:14. |
#9
Posted 03 September 2017 - 19:14
Kroghy, on 03 septembrie 2017 - 19:12, said: Eu cand spuneam anul trecut ca am testat Vitara si are calitate de Logan veneau unii sa spuna ca batman. Se simte calitatea scazuta de cand inchizi usa. Chederele probabil ca le-au luat de la frigidere reciclate. Haionul e ca la MCV, se vede tabla peste tot cum sunt portiere de la Matiz. Economie peste tot. Portbagajul e foarte mic dar asta nu e lesne de observat. Uite ca acum si underb recunoaste ca are alte defecte si mai grave la vopsea, rugina, nasol tare. Mergi pe Tucson sau Sportage daca vrei SUV construit calitativ si la pret bun. Si eu prefer diesel dar in ultimul timp din cauza restrictiilor de poluare consumul tot creste. E drept ca si eu tot am crescut in clasa si am trecut la cutie automata dar parca dieselul nu mai e asa economic precum era odata. In acelasi timp observ in familie cum noile motoare pe benzina au consum din ce in ce mai mic si un moto pe benzina de 130 de cai are consum foarte pun pe SUV. |
#11
Posted 03 September 2017 - 19:15
#12
Posted 03 September 2017 - 19:24
BadeaBadeMarin, on 03 septembrie 2017 - 19:12, said:
Deci o prima problemă... Vopseaua, mulțumesc underb , întreținerea e scumpă, consumabile, piese de schimb? La modul ce mai serios iti recomand un Duster daca ai nevoie de 4x4 si nu te incadrezi la altceva. Stiu ca ASXul avea pret bun (la fata locului), sub cel al coreenelor. Ford are reduceri mari pt persoane juridice - e in jur de 25k diesel 4x4 (plus/MINUS cate mii in fc de versiune si dofari), si probabil si pt pesoane fizice. Trend e bine sub 25, titanium dotat, putin sub 25k euro. La 30k km pe an diferenta de pret fata de bugetul tau nu va creste prea mult costurile pe km. Edited by underb, 03 September 2017 - 19:26. |
#17
Posted 03 September 2017 - 19:38
connectorxp, on 03 septembrie 2017 - 19:35, said:
Noul Nissan Qashqai? Tot 1.6 dCi, 4x4 nu merita decat daca stai cu ea prin noroaie si balti, altfel bani aruncati aiurea si revizii mai scumpe. Si mai spune ca chiar vrea sa intre prin balti ca sa mearga la peste deci 4x4 i-ar cam trebui. |
#18
Posted 03 September 2017 - 19:42
Chiar, de ce schimbi QQ atat de repede?
Doar pt ca nu are 4WD? Ti-a trebuit doar pe drum neasfaltat sau si pe asfalt? Daca doar pe drum neasfaltat, poate mai bine tii QQul si iei ceva la mana a2a pt hartaneala la peste sau pe unde te mai duci. Altfel ai pierde f multi bani. Legat de noul QQ, a aparut deja doar ca mai sunt niste stocuri cu modelul vechi de care vor sa scape inainte sa il bage pe cel nou. Edited by underb, 03 September 2017 - 19:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users