Rent-a-car In Frankfurt calatorie in Romania
Last Updated: Nov 27 2017 00:08, Started by
Tsunamii
, Aug 31 2017 05:24
·
0
#37
Posted 02 September 2017 - 10:12
Sa moara ma-sa daca nu criogenam catelu ala si-l transportam la cala ca produs perisabil.
|
#38
Posted 04 September 2017 - 05:30
Problema este ca e posibil sa fii murit ma-sa, asa ca-cade strategia cu cala
|
#39
Posted 04 September 2017 - 13:08
#40
Posted 07 September 2017 - 03:40
#41
Posted 14 September 2017 - 21:06
1. Cumperi din Jermany o coaja de 1000 euro sa vii in tara si sa te întorci.
2. Cumperi din Germany o masina de 3000 sau 4000 de euro de la un dealer cu care aranjezi ca peste 2 săptămâni sa ți-o răscumpere cu 1000 euro mai puțin. 3.Ajungi in Frankfurt, pui câinele la un autocar/microbuz/firma transport persoane, te sui in avion si il recuperezi in tara. Sugerez varianta 2. Nu va refuza nimeni un profit de 25% in 10 zile. Edited by mihai!, 14 September 2017 - 21:15. |
#42
Posted 14 September 2017 - 22:28
....sau inchiriezi ca orice om normal, fara combinatii de ro in cap, o masina cu care vii in ro si pleci inapoi; sau ar putea ca in concediu sa se ocupe de vanzarea masinii aleia sa mai scoata si un ban ; acum pe bune cine draq vine din SUA in concediu si sta sa cumpere masini prin DE sa il coste mai mult ca inchiriatul, tre sa fii dus rau sa faci asta;
|
#43
Posted 15 September 2017 - 00:53
mihai!, on 14 septembrie 2017 - 21:06, said:
1. Cumperi din Jermany o coaja de 1000 euro sa vii in tara si sa te întorci. 2. Cumperi din Germany o masina de 3000 sau 4000 de euro de la un dealer cu care aranjezi ca peste 2 săptămâni sa ți-o răscumpere cu 1000 euro mai puțin. 3.Ajungi in Frankfurt, pui câinele la un autocar/microbuz/firma transport persoane, te sui in avion si il recuperezi in tara. Sugerez varianta 2. Nu va refuza nimeni un profit de 25% in 10 zile. Samsareala de vacanta Mai o plaja, mai o bauta, mai vinzi mai cumperi... mare lucru. Octavian_SK, on 14 septembrie 2017 - 22:28, said:
; acum pe bune cine draq vine din SUA in concediu si sta sa cumpere masini prin DE sa il coste mai mult ca inchiriatul, tre sa fii dus rau sa faci asta; E foarte interesant citi oameni am vazut in Romania venind cu "afaceri" d-astea. De exemplu pe mine numai avionul ma costa vreo 5000$. Daca mai pun multe alte cheltuieli, incepind cu pretioasele zile de vacanta, faptul ca daca muncesti ca privat iti curg cheltueli (macar chirii si abonamente, poate si salarii) si nu faci nici un ban, ajung ca o zi de Romania costa undeva la 500-1000$, depinzind de situatie. In conditiile astea pierderea unei zile ca sa economisesc 1-2-300$ desi poate parea o afacere buna pentru multi, este o afacere foarte proasta. |
#44
Posted 15 September 2017 - 13:27
Octavian_SK, on 14 septembrie 2017 - 22:28, said:
....sau inchiriezi ca orice om normal, fara combinatii de ro in cap, Nu ai înțeles nimic! Daca cumperi o mașină cu 4000 si o revinzi peste 10 zile cu 3000 ce bani scoți? Ai citit pe diagonala. Nu am zis ca cumpere ca sa scoată un ban, din contra, ci doar sa își rezolve problema, ca din cate vad nu ii inchirieaza nici dracu. Cheltuie cat ar închiria dar face ce vrea cu masina. Rent a car ba nu te lasa cu ea in curul Europei, ba ai km limitați, ba ca sare vreo pietricica îți ciobește vopseaua sau suprafețele vitrate, ba se taie un cauciuc... Edited by mihai!, 15 September 2017 - 13:43. |
#45
Posted 15 September 2017 - 14:45
n-ai inteles, oamenii din societati normale in concediu de o saptamana nu stau sa faca combinatii rromesti, daca-i spui unui american varianta aia ramane ala ca la fotograf
|
#46
Posted 15 September 2017 - 15:38
mihai!, on 15 septembrie 2017 - 13:27, said:
Pai vad ca nu poate închiria. Nu ai înțeles nimic! Daca cumperi o mașină cu 4000 si o revinzi peste 10 zile cu 3000 ce bani scoți? Ai citit pe diagonala. Nu am zis ca cumpere ca sa scoată un ban, din contra, ci doar sa își rezolve problema, ca din cate vad nu ii inchirieaza nici dracu. Cheltuie cat ar închiria dar face ce vrea cu masina. Rent a car ba nu te lasa cu ea in curul Europei, ba ai km limitați, ba ca sare vreo pietricica îți ciobește vopseaua sau suprafețele vitrate, ba se taie un cauciuc... Ba am gasit: Tsunnnami, on 01 septembrie 2017 - 14:58, said:
Deocamdata am AVIS prin americanii astia de care va zisei, $750, mid-size 10 zile Si daca dau 4,000 si cand alerg spre aeroport ma lasa-n drum? Taxa de oprit pe autostrada, taxa de remorcare, dusa la un garaj pe care mai iau €1,000 cel mult, plus taxiul pana la aeroport, avionul pe care-l pierd... Riscurile astea unde le lasi? Pentru ce crezi ca merg in Romania? |
|
#47
Posted 16 October 2017 - 00:01
O solutie oarecum similara cu ce propunea Mihai s-ar putea face prin Franta. Sau chiar prin Germania, dar costa un pic mai mult. Este varianta "achat-rachat" a unei masini frantuzesti noi (sub 50 km). Eu am "inchiriat" asa in 2006 din Marseille, am mers prin Grecia cu 3 ferry (inchirierile normale nu dau voie sa fie folosit un ferry), au condus 3 persoane diferite fara nici o plata suplimentara, asigurarea este mai buna, si nu au fost restrictii sa merg in Romania, Bulgaria etc. Ei calculeaza pretul ca si cum masina ar fi in posesie pentru 3 saptamani, dar eu am dat-o inapoi dupa 2 saptamani jumatate si tot a fost mai ieftin decat daca inchiriam, fara sa mai luam in calcul cat m-ar fi costat daca as fi cumparat asigurare pentru un alt conducator (care era sub 25 ani). Asta de stiut pentru viitor. De exemplu, Peugeot 208, 20 zile, 1022$ CAD.
BTW, am stat si eu in AA timp de 7 ani. Edited by maple88, 16 October 2017 - 00:02. |
#48
Posted 16 October 2017 - 03:33
maple88, on 16 octombrie 2017 - 00:01, said:
O solutie oarecum similara cu ce propunea Mihai s-ar putea face prin Franta. Sau chiar prin Germania, dar costa un pic mai mult. Este varianta "achat-rachat" a unei masini frantuzesti noi (sub 50 km). Eu am "inchiriat" asa in 2006 din Marseille, am mers prin Grecia cu 3 ferry (inchirierile normale nu dau voie sa fie folosit un ferry), au condus 3 persoane diferite fara nici o plata suplimentara, asigurarea este mai buna, si nu au fost restrictii sa merg in Romania, Bulgaria etc. Ei calculeaza pretul ca si cum masina ar fi in posesie pentru 3 saptamani, dar eu am dat-o inapoi dupa 2 saptamani jumatate si tot a fost mai ieftin decat daca inchiriam, fara sa mai luam in calcul cat m-ar fi costat daca as fi cumparat asigurare pentru un alt conducator (care era sub 25 ani). Asta de stiut pentru viitor. De exemplu, Peugeot 208, 20 zile, 1022$ CAD. BTW, am stat si eu in AA timp de 7 ani. Da si tu un link ceva |
#49
Posted 16 October 2017 - 09:45
Cateva observatii:
"E o regula prin care e limitat numarul de animale / zbor in functie de avion. Daca la imbarcare numarul ala e depasit, am pierdut avionul." In realitate trebuie sa iti inregistrezi cainele ca va zbura cu tine. Ca sa facia sta trebuie sa suni de obicei la compania aeriana cu cel putin 24 de ore inainte. Insa se merge pe "first come first serve" deci poti suna la companie inainte sa iei bilet si ii intrebi daca numarul de animale in cabina este inca OK. Inregistrezi animalul de companie si zboti fara sa iti faci griji ca vei fi refuzat la poarta. Daca nu ma crezi suna la Lufthansa sa intrebi. "Daca la imbarcare cineva se plange ca are alergie, am pierdut avionul." Nu este chiar asa. Cineva-ul ala trebuie sa aibe la el un certificat care spune ca are alergii ce ii pun viata in pericol. Fara certificat nu conteaza. Sa spunem ca ai super marele ghinion ca cineva sa aibe alergii mortale si are certificat pentru asta, compania trebuie sa iti gaseasca o solutie sa ajungi la destinatie. Nu e ca si cum te-ar lasa in drum. Si nu stiu de ce dar sunt destul de sigura ca tot vei ajunge mai rpd din Frankfurt in Bucuresti rerutat decat cu masina. inplus regula asta este si pentru companiile americane deci daca iti asumi riscul din SUA catre Europa nu inteleg de ce ar fi mai grav in interiorul Europei. "In Romania imi trebuie asta cu 48 de ore inaintea plecarii." Eu personal as alege o vizita la veterinar in Romania pentru hartie decat sa tin cainele 20 de ore in masina. Dar asta e preferinta personala. A cainelul ) Edited by something00, 16 October 2017 - 09:48. |
#50
Posted 16 October 2017 - 13:07
something00, on 16 octombrie 2017 - 09:45, said:
Cateva observatii: "E o regula prin care e limitat numarul de animale / zbor in functie de avion. Daca la imbarcare numarul ala e depasit, am pierdut avionul." In realitate trebuie sa iti inregistrezi cainele ca va zbura cu tine. Ca sa facia sta trebuie sa suni de obicei la compania aeriana cu cel putin 24 de ore inainte. Insa se merge pe "first come first serve" deci poti suna la companie inainte sa iei bilet si ii intrebi daca numarul de animale in cabina este inca OK. Inregistrezi animalul de companie si zboti fara sa iti faci griji ca vei fi refuzat la poarta. Daca nu ma crezi suna la Lufthansa sa intrebi. "Daca la imbarcare cineva se plange ca are alergie, am pierdut avionul." Nu este chiar asa. Cineva-ul ala trebuie sa aibe la el un certificat care spune ca are alergii ce ii pun viata in pericol. Fara certificat nu conteaza. Sa spunem ca ai super marele ghinion ca cineva sa aibe alergii mortale si are certificat pentru asta, compania trebuie sa iti gaseasca o solutie sa ajungi la destinatie. Nu e ca si cum te-ar lasa in drum. Si nu stiu de ce dar sunt destul de sigura ca tot vei ajunge mai rpd din Frankfurt in Bucuresti rerutat decat cu masina. inplus regula asta este si pentru companiile americane deci daca iti asumi riscul din SUA catre Europa nu inteleg de ce ar fi mai grav in interiorul Europei. "In Romania imi trebuie asta cu 48 de ore inaintea plecarii." Eu personal as alege o vizita la veterinar in Romania pentru hartie decat sa tin cainele 20 de ore in masina. Dar asta e preferinta personala. A cainelul ) Corect, catelul este deja inregistrat. Biletul e luat prin KLM dar inregistrarea lui a trebuit s-o fac la Delta, pentru ca e avionul lor. Nu au controlul zborului din Frankfurt spre Bucuresti. Depinde de avion si companie. Compania aeriana iti poate interzice sa intri cu animalul in avion, si da, sa-ti gaseasca solutie care poate insemna inca o escala. Depinde de tara in care aterizezi si iei alt avion referitor la transportul animalelor vii. Poate exista situatia in care sa fii obligat sa-l transporti la cala. Legile s-au schimbat si sunt legi in fiecare tara, eu vreau sa evit asta pe cat pot. Cand zbori ESTI LA MANA LOR, nu ai drepturi Sa-ti dau un exemplu. Buc - Detroit s-a facut in 2014 cu Tarom (Amsterdam) si Delta Am ales locurile cu mult timp inainte, sa fiu sigur ca stau langa o mandra si cu celalalta in brate. La tarom, al 4-lea rand din spate, la Delta al 3-lea din spate, la geam ca sunt doar 2 scaune si pe partea pe care nu e soare. La Otopeni mi-a luat rezervarile si mi-a spus ca-mi da bilete mai frumoase, oficiale nu hartia. In avion in Tarom mi s-a spus ca locurule rezervate NU SUNT VALABILE, ca locurile pentru catei sunt ULTIMUL rand, ala la care nu se poate inclina scaunul si de regula cu spatiu mai mic. In Amsterdam am aflat ca cel din Bucuresti mi-a schimbat locurile si in loc sa stau pe partea cu 2 scaune, am stat exact pe mijlocul avionului inconjurat de alti pasageri. Am facut reclamatie si am primit vouchere de $200 de la Delta, dar preferam sa fiu tratat conform intelegerii. Eu tocmai situatii din astea imbecile vreu sa evit. Un alt exemplu. Certificatul anti-rabic eliberat in State NU e valabil in Europa. Exista o conventie intre SUA si Germania unde se spune ca doar anumiti doctori certificati de Ministerul agriculturii pot semna asa ceva, iar certificatul trebuie contra-semnat de Ministerul Agriculturii cu o perioada max inaintea plecarii. Daca nu exista conventia intre SUA si Romania si probabil nu exista imi poate refuza zborul etc |
#51
Posted 16 October 2017 - 13:27
Eu ti-am spus care sunt regulile si te-am invitat sa suni la companie daca nu ma crezi si tu imi spui povesti de tot felul.
Atata timp cat tu ai catelul inregistrat si ti s-a acceptat inregistrarea nu au cum sa te dea jos pe motiv ca sunt prea multi caini in avion. In fine. Treaba ta. Nu sunt eu cea care se chinuie pe drum. Eu am spus ce am avut de spus |
|
#52
Posted 16 October 2017 - 13:32
achat-rachat / buyback
https://www.tripadvi...ase-France.html http://www.renaultusa.com/ https://www.autofrance.net/ https://www.europaut...achat-auto.aspx (this is where I've found the special for Peugeot 208) http://eurocartt.com/results_list.php http://www.citroen-europass.com/ And you may already know about Mercedes / Audi / Volvo - buying a car intended for US, driving it a few days in Europe, then the company takes care of shipping it to US and it is cheaper because it isn't new after you drive it. Even if you are not interested, you may find someone in US who'd want a luxury car and wants to save a few thousand dollars, even a dealer. |
#53
Posted 16 October 2017 - 18:24
something00, on 16 octombrie 2017 - 13:27, said:
Eu ti-am spus care sunt regulile si te-am invitat sa suni la companie daca nu ma crezi si tu imi spui povesti de tot felul. Atata timp cat tu ai catelul inregistrat si ti s-a acceptat inregistrarea nu au cum sa te dea jos pe motiv ca sunt prea multi caini in avion. In fine. Treaba ta. Nu sunt eu cea care se chinuie pe drum. Eu am spus ce am avut de spus Te superi degeaba. N-am spus ca nu ai dreptate ci ca legile-s diferite. Ti-am dat si exemple ca locurile cumparate si rezervate prin Air France, pe relatia Buc - Amsrterdam nu au fost valabile. La urcarea in avion in Bucuresti mi-a trebuit fisa antirabic european si hartia de iesire din tara a catelului (lege numai in Romania la momentul ala). Eu nu caut sa ma bat cu ei DUPA ce o iau in freza, ci sa EVIT orice conflict., si, cu cat zbor cu mai putine avioane cu atat mai sigur Nu ma chinui pe drum, imi place sa conduc maple88, on 16 octombrie 2017 - 13:32, said:
achat-rachat / buyback https://www.tripadvi...ase-France.html http://www.renaultusa.com/ https://www.autofrance.net/ https://www.europaut...achat-auto.aspx (this is where I've found the special for Peugeot 208) http://eurocartt.com/results_list.php http://www.citroen-europass.com/ And you may already know about Mercedes / Audi / Volvo - buying a car intended for US, driving it a few days in Europe, then the company takes care of shipping it to US and it is cheaper because it isn't new after you drive it. Even if you are not interested, you may find someone in US who'd want a luxury car and wants to save a few thousand dollars, even a dealer. Mersi, un Megane, break ma costa pe perioada aia $2,000, la care se mai adauga si asigurarea sunt sigur, cu astia cu care merg eu, $900 Volvo tot break Nu poti importa vehicul din Europa in State, chiar de-as vrea sa cumpar. Nu ai voie. Ti se da peste dejte |
#54
Posted 16 October 2017 - 19:21
Tu n-ai auzit de programele alea european delivery ale lui BMW, Volvo etc? Eu vad o multime de masini d-astea pe strada cu numere europene:
https://www.bmwusa.c...n-delivery.html Evident nu e import al unei masini europene, ci pe dos, condusul unei masini americane in Europa. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users