Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme la plecarea de pe loc
Last Updated: Sep 01 2017 11:30, Started by
Edward1337
, Aug 30 2017 14:04
·
0
#19
Posted 30 August 2017 - 14:59
"Ajutorul" instructorului mai mult incurca! Spune-i ca la examen n-o sa stea el langa tine, ci examinatorul.
Daca faci exercitii pe masina familiei in poligon, atentie ca la Diesel tehnica e putin diferita fata de masina cu motor pe benzina. |
#20
Posted 30 August 2017 - 15:01
Edward1337, on 30 august 2017 - 14:34, said:
Instructorul de cele mai multe ori ma descurajeaza, ca in ritmul asta nu iau permisul, etc, etc, imi mai spune ca mergem si in poligon. Tin sa mentionez ca nu am condus in viata mea, nu stiam absolut nimic, pana sa ajung la scoala de soferi. La prima sedinta mi-a prezentat masina, pedalele, cum pornesc, am condus putin in poligon, dupa m-a bagat direct in oras. Cel mai probabil o sa merg cu tata, sa mai conduc suplimentar, poate invat, dar acum depinde si de masina.. (...) Legat strict de ambreiaj, foarte puțin probabil să funcționeze la fel pe mașina de acasă. Dacă te vei concentra pe simț, atunci da, e bine să faci un pic de practică și cu mașina personală. Altfel, încearcă să te concentrezi puțin pe ceea ce face piciorul și cum răspunde mașina: probabil ai observat că o bună bucată din cursa pedalei nu se întîmplă nimic, asta este „cursa moartă” și poate fi executată cu viteză. Cînd ți-am scris mai sus de „a simți”, la asta m-am referit, cît e acea cursă la care poți ridica piciorul repede, urmînd ca mai apoi să îl ridici foarte încet (odată ce mașina începe să se miște), apăsînd în același timp și la fel de încet accelerația. E nevoie de exercițiu, mai întîi încet, apoi tot mai repede... nimic altceva! P.S. Personal nu am fost niciodată de acord cu tehnica care presupune accelerarea înaintea debreierii! În caz de manevrare greșită a pedalelor (în primul rînd a ambreiajului), riscul de a scăpa mașina de sub control e mai mare decît atunci cînd motorul stă la ralanti... Edited by crislacor, 30 August 2017 - 15:04. |
#21
Posted 30 August 2017 - 15:01
Eu plecam doar din ambreiaj pe motor 1.2 benzina.
Intstructorul mi.a aratat ca pleaca si cu a 5.a de pe loc doar din ambreiaj. Care e problema daca pornesti doar din ambreiaj? Mai ales ca faci pe disel |
#22
Posted 30 August 2017 - 15:10
#23
Posted 30 August 2017 - 15:14
mergi cu tata la o pantă lină
te învață el pornirile, inclusiv frînarea-n pantă fără frînă. profesorii de școală iubesc discurile de ambreiaj mai ceva ca pe proprii copii... |
#24
Posted 30 August 2017 - 15:14
#25
Posted 30 August 2017 - 15:16
#26
Posted 30 August 2017 - 15:17
robert8197, on 30 august 2017 - 15:01, said:
Intstructorul mi.a aratat ca pleaca si cu a 5.a de pe loc doar din ambreiaj. |
#27
Posted 30 August 2017 - 15:19
Eu am facut pe Logan (benzina, prima generatie, nu stiu capacitatea motorului) si asta mi-a zis instructorul. Am aplicat si a mers. Pe diesel nu stiu cum e (la volan vorbesc). Am condus un Astra H (pe diesel) dar mai mult de 50 km nu am facut cu el intro saptamana (abia pusesem mamaliga in geam si aveau nevoie niste neamuri sa-l parcheze undeva pentru o saptamana jumate) si dupa am facut pauza 3 ani.
|
#28
Posted 30 August 2017 - 16:00
Vino cu instructorul pe Valea Prahovei.Iti garantez ca de la Sinaia la Busteni vei învăța sa pleci de pe loc.
|
|
#30
Posted 30 August 2017 - 17:40
Mie mi se pare ciudat ca initiatorul spune ca reuseste sa omoare un dizel la plecare de pe loc. Eu stiu ca rabla mea merge si fara acceleratie si ca pot ajunge pina in viteza 5 fara sa calc niciodata acceleratia. O pot duce pina in a cincea doar din ambreiaj, fara nici o problema. Totul este sa nu am e nimeni in fata mea ca sa fiu obligat sa pun frina.
Initiator (au mai spus si alti inaintea mea), trebuie sa inveti sa simti unde cupleaza ambreiajul. Trebuie sa lasi ambreiajul relativ incet (nu foarte incet), pina simti ca masina "vibreaza", ca motorul tinde sa "moara" si masina parca ar vrea sa o ia de pe loc. Atunci acelerezi un pic si lasi de ambreiaj foarte foarte incet. Fiecare masina are dichisul ei si locul ei in care cupleaza de fapt ambreiajul. Cursa pedalei nu este la fel. Plus ca daca este dizel, nu trebuie neaparat turata, ca merge si din ambreiaj, pe cind daca este benzinara, atunci trebuie turata un pic. Mai depinde si de puterea motorului. Un motor puternic va "trage" singur. Unul mai puturos, trebuie ajutat mai mult (din acceleratie) si lasat mai fin ambreiajul in locul in care cupleaza. Nu te impacienta ca nu-ti iese din prima, ca nu are cum. Pina o sa ajungi sa poti conduce masina doar din ambreiaj, fara acceleratie, va dura foarte mult si nici nu-i sigur ca vei reusi vreodata asa ceva. Asa ca nu-ti fa ginduri negre si condu cum poti. Important este sa te straduiesti sa conduci si sa simti masina cit mai bine. Edited by florin71_skoda, 30 August 2017 - 17:43. |
#31
Posted 30 August 2017 - 17:55
Sigur ai inteles pozitia piciorului stang?
Pozitia luiNu trebuie sa fie la fel cu cea a piciorului drept. Calcaiul nu sta sprijinit pe podeaua masinii. Toate reglajele :Scaunul , Volanul ( daca are reglaj) iar mai apoi oglinzile se fac in functie de pozizia piciorului stang. Stai pe scaunul soferului, actioneaza de 14 ori pedala de ambreiaj ,misca scaunul inainte, inapoi , sus jos si cand esti sigur ca esti in pozitia corecta,memoreaza. Foloseste de fiecare data aceeasi pozitie de cate ori de turci la volan |
#32
Posted 30 August 2017 - 17:56
#33
Posted 30 August 2017 - 18:05
Si la 5k ture daca ridica brusc face hac hac si opreste motorul...
|
|
#34
Posted 30 August 2017 - 18:14
Edward1337, on 30 august 2017 - 14:04, said:
... Eliberez foarte incet pedala de ambreaj, pana cand vad ca masina incepe sa se miste, dupa care mentin pedala de ambreaj in acea pozitie si apas usor pedala de acceleratie, apoi eliberez usor ambreajul, nu inteleg ce fac gresit . - Zici ca eliberezi ambreiajul pina ce masina incepe sa se miste. Eu zic sa-l eliberezi si sa te opresti inainte ca masina sa se miste, cu citiva milimetri. Nu elibera chiar asa de mult, ca deaia moare motorul. Nu ai piciorul si simturile asa de fine, ca sa poti misca masina doar din ambreiaj. - Zici ca menti pedala de ambreiaj si accelerezi. Si aici este putin gresit, deoarece accelerarea trebuie sa se faca in timp ce lasi ambreiajul. Nu ai voie sa ti ambreiajul apasat in locul de cuplare si sa accelerezi, ca patineaza ambreiajul si-l distrugi. - Teoretic corect ar fi asa: Lasi ambreiajul pina simti ca ar vrea sa cupleze. Dar nu pina ce o ia din loc masina, ca mai putin. Dupaia incepi sa accelerezi, dar pe masura ce accelerezi lasi si ambreiajul. Picioarele trebuie sa lucreze concomitent. Cu dreptul accelerezi si cu stingul lasi ambreiajul. - Ce sa zic ? incearca si varianta propusa de alti colegi (chiar daca mie nu mi se pare corecta): accelereaza un pic, la un 1200-1300 dupa care lasi ambreajul mai repede un picut, iar cind simti ca masina vrea sa plece, lasi mai incet de ambreiaj si mai accelerezi un pic pina la un 1500 Edward1337, on 30 august 2017 - 14:04, said:
... De multe ori plec numai din ambreaj, deoarece imi este frica, o las sa mearga cativa metri, dupa care eliberez ambreajul usor si apas acceleratia. Cred ca ti prea mult ambreiajul in pozitia dintre decuplat si cuplat si patineaza saracu de naiba il ia, iar cind accelerezi este prea tirziu. Sau mai accelerezi uneori si prea tare cu ambreajul intre, de patineaza saracu si nu stie ce vrei. Fi si tu mai hotarit si lasa mai repede ambreiajul ala (mai brusc) si accelereaza un pic. Cred ca la tine problema vine de la creier, adica de la faptul ca ti-a intrat tie in cap ca nu poti pleca de pe loc si deia gresesti. Edited by florin71_skoda, 30 August 2017 - 18:18. |
#35
Posted 30 August 2017 - 18:47
Multumesc, astazi a fost ceva mai bine, nu stiu cum e cu simtitul asta, dar eu las ambreajul usor pana cand simt ca pleaca masina si dupa accelerez usor si totodata mai las din ambreaj usor pana cand iau piciorul de tot. Cred ca luam piciorul prea repede de pe ambreaj, cu asta trebuie sa ma obisnuiesc.
|
#36
Posted 30 August 2017 - 19:09
Edward1337, on 30 august 2017 - 18:47, said:
...Cred ca luam piciorul prea repede de pe ambreaj, cu asta trebuie sa ma obisnuiesc. Foarte posibil. Incerca sa accelerezi un pic mai repede. Nu astepta chiar pina ce pleaca masina. Masina nu trebuie sa se miste deloc (de pe loc) cind incepi sa accelerezi. Cu timpul te inveti. Totul este sa nu fi stresat si sa nu intri in panica. Trebuie sa fi mai sigur pe tine (usor de zis ) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users