Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 

Steaua și Rapid vor fi televizate în Liga a 4-a

- - - - -
  • Please log in to reply
96 replies to this topic

#19
marluck

marluck

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,618
  • Înscris: 07.03.2010
- Cei de la UEFA sunt in continuare victimele colaterale ale unor escroci
dovediti in justitie . Articolele de mai jos sunt relevante :


http://www.stelianmu...este-un-trisor/

http://www.cristians...ofoliul-becali/

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CG3rXbMqmtU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/blIDxi6509E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Th2h8WbfdNg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WLHl-UB9HYI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lBF0RXSBXRs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by marluck, 30 August 2017 - 22:45.


#20
gvingi76

gvingi76

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 19.03.2007
Asta cu Steaua lui Becali mi se pare cea mai mare teapa data de stat.
"Ia echipa, bagi tu bani ca noi nu avem cum si joci la noi pe stadion! .... Nu vrei sa platesti chirie majorata? Fraiere, ai semnat ca primaru si nu ai verificat actele, acum ramai cu buza umflata!"

#21
adisz