Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Electrificarea mijloacelor de transport continua: apar camioanele electrice
#73
Posted 18 November 2017 - 21:22
babarzotea, on 18 noiembrie 2017 - 20:21, said: Populația este oricum neinteresată de așa aspecte sau de poluare, ce ar putea vorbi despre poluare fumătorii Ăźnrăiți, fie ei chiar medici, țigara fiind chiar mai nocivă decĂąt fumul de motorină sau benzină. Dacă ating și ei 70 ani de "funcționare" e destul, doar nu or trăi toți peste 110. Perfect. Strugurii nu aunt acri de la o tigara, ca alea si le permit multi si de aceea nimeni nu e asa gureș. Dar de la masini unde sunt multi struguri acri si rosi de invidie, multi sunt foarte vocali. Lumea e afectata nociv, de produsele pe care nu si le pot permite. Dar nu e lege ca toti sa aiba masini sau produse de calitate in mod egal. Doamne fereste de asa ceva. Edited by Torquemada-666, 18 November 2017 - 21:23. |
#75
Posted 18 November 2017 - 21:30
#76
Posted 18 November 2017 - 21:34
Stai bre asa, aici se discuta de camioane electrice parca.
Sau vorbim de RR Phantom? Sau acolo chiar si tie iti sunt acri strugurii? |
#77
Posted 18 November 2017 - 22:34
Pana acum nu am vazut nici un jurnal de bord al acestui user. Nici macar nu zice ce masina are, doar pe alea pe care le uraste.
|
#78
Posted 18 November 2017 - 23:16
Toate automobilele sunt frumoase in felul lor, mici mari, pe benzina pe motorina electrice etc.
Eu sunt chiar fan al masinilor mari, al camioanelor autobuzelor autotrenurilor sau automobilelor cu mari capacitati cilindrice cum sunt cele americane. Si chiar astea de fapt polueaza mult si sunt diesel majoritatea. Ceausescu a electrificat totul ca sa nu fure soferii motorina si benzina. Gastile locale de acum fac invers aduc doar autobuze Diesel ca sa-si umple buzunarele cu comisionuri grase imprumutand pe multi ani localitatile si comunitatile locale fara nici un drept. Multi folosesc masina proprie atunci de ce ar cotiza din impozite marite pt achizitiile primariilor pe care oricum nu le folosesc? Sunt miliarde de euro aruncati practic. Si dupaia Romania e codasa la absorbtia fondurilor europene si se da vina pe bucuresti si conducerea centrala in loc sa se vada exact unde sunt cauzele in ce localitati din tara. Edited by babarzotea, 18 November 2017 - 23:21. |
#79
Posted 19 November 2017 - 00:12
Rosebud09, on 18 noiembrie 2017 - 19:27, said:
Idea cu mini autobuze este buna, pentru ca strazile sunt inguste , pe deasupra pline de masini parcate. Cele centrale sunt pe sens unic deci nu poti face si traseu invers, ceea ce limiteaza serios utilitatea. Cu toate astea, traseul e parca pentru persoane care nu se pot deplasa singure, intrucat pe jos se ajunge mai repede decat facut bucla prin tot orasul. Unele planuri sunt facute sa ramana pe hartie, mai bine decat sa fie puse in practica si sa nu mearga sau sa fie in pierdere. |
#80
Posted 19 November 2017 - 00:33
In Sibiu si alte orase asemenea, se pot introduce mini-autobuze, cu numar mic de locuri, un fel de maxi-taxi modern, nu ce a fost acum 20 ani dar apare problema costului per pasager transportat, nu mai poti face bilet de 1 leu sau cat o fi acum, chiar daca ar fi electrice si n-ar costa prea mult curentul, iar pana la a avea automate, fara sofer mai e cale lunga, o generatie cel putin. Problemele tehnice vor fi depasite, dar sunt alte aspecte care trebuie depasite.
Trolebuzele s-au dovedit a fi, in multe municipalitati, o gaura fara fund si s-a renuntat la ele destul de repede dupa ce s- a constientizat ca nu se mai poate subventiona costurile. Intretinerea retelei, limitarile de trasee, problemele create in trafic in caz de defectiuni. Nici nu s-a mai investit in cine stie ce imbunatatiri grozave, deja la orizont se vedeau cele hibride, pe gaz sau acum, electrice. Autobuzele hibride n-au trecut testul exploatarii, acum cele electrice moderne patrund in tot mai multe orase, dar necesita infrastructura specifica. Eu locuiesc in apropierea locului unde se construieste un depou pentru auto, va primi o parte din autobuzele electrice comandate de municipalitate. ( 40 in iarna asta, apoi pana in 2019 alte 200): sunt niste constructii f. mari, loc sa stea multe autobuze la incarcat si service. Plus statii de incarcare de urgenta, pe traseu. Nu stiu cum e cu alimentatea cu electricitate, dar sigur trebuie trasa retea serioasa . Asa va fi peste tot in urmatorii ani, bulgarele a pornit la vale. Doar sa existe resurse pentru fabricarea bateriilor de care este nevoie, sa nu apara conflicte si razboaie pe acestea. |
#81
Posted 19 November 2017 - 00:57
Şi ţări mai dezvoltate transportul în comun este subvenţionat!
|
#82
Posted 19 November 2017 - 01:02
|
#83
Posted 19 November 2017 - 01:28
Singurul atuu pt calator al transportului public fie electric fie pe motorina este pretul mai mic per calatorie sau abonament.
Daca astea se maresc atunci lumea ia masina proprie si gata sau bicicleta. Cu 2000 euro iti iei masina sh adusa din germania sau alte parti si esti boss. Cat sa mergi la munca prin oras iti e suficienta, n-or sa cada rotile la 20 km pe ora cu cat se circula prin oras. Dar sa vezi ambuteiaje atunci, insa evident vina o au politrucii locali ce nu stiu sa ofere un transport ieftin si eficient adaptat nevoilor cetatenilor ca sa poata fi alternativa la autoturismul propriu. Cu trolee de 40 de ani vechime ce altii le-au aruncat nu poti face transport de amploare intr-un oras nici cat Sibiu. De ce nu iau si autobuze de 40 de ani atunci? ca nu pot lua comisioane la SH-uri. Comisioanele se iau numai la cumpararea de autobuze noi. Pai troleele alea de 40 de ani se strica zilnic chiar daca nu-s ruginite in exterior. Alea au fost intentionat aduse ca sa fie probleme si sa se scarbeasca lumea de "captatori". 20 de dinalea costa cat un autobuz nou si dupa un timp te alegi si cu o gramada de fer vechi aluminiu si cupru bani ce intra prin buzunare laterale. La Cluj se poate cu tramvaie si troleibuze. Altii or fi mai destepti, desi nu au studiile lui Boc care a fost totusi si premier si prof universitar nu ca altii taran pe la vaci sau lichea cu propaganda pe la uzine sau inspector scolar ce dormea prin birouri. Edited by babarzotea, 19 November 2017 - 01:34. |
#84
Posted 19 November 2017 - 12:13
Nu ştiu cât de des se strică troleibuzele alea de 40 de ani. Da, probabil unele au nevoie de reparaţii serioase. Însă lipsa de piese de schimb cred că e o problemă mai mare.
Unele din troleibuzele din Cluj au cel puţin un sfert de veac. Edited by djl, 19 November 2017 - 12:13. |
#85
Posted 19 November 2017 - 13:43
inuendo0, on 18 noiembrie 2017 - 22:34, said:
Pana acum nu am vazut nici un jurnal de bord al acestui user. Nici macar nu zice ce masina are, doar pe alea pe care le uraste. Cand ai o masina, faci jurnal. Cand ai mai mulre, nu te mai joci pe net. Si nu e greu sa pozezi o masina cu nr.rosii pe vreo strada, sau a unei cunostinte, dupa care sa te dai proprietar. Strugurii aia.🤣🤣🤣 Astept sa iau Tesla si sa fac un jurnal. Sa o analizez la microscop si sa postez greselile si erorile care le ascund. Edited by Torquemada-666, 19 November 2017 - 13:45. |
#86
Posted 19 November 2017 - 14:06
Torquemada-666, on 19 noiembrie 2017 - 13:43, said: Cand ai o masina, faci jurnal. Cand ai mai mulre, nu te mai joci pe net. Si nu e greu sa pozezi o masina cu nr.rosii pe vreo strada, sau a unei cunostinte, dupa care sa te dai proprietar. Strugurii aia.🤣🤣🤣 Astept sa iau Tesla si sa fac un jurnal. Sa o analizez la microscop si sa postez greselile si erorile care le ascund. Jurnal nu ai, deci nu ai o masina. Pe net te joci toata ziua, injurand Tesla si preaslavind VW, deci nici mai multe nu ai. Suntem toti foarte recunoscatori ca nu pozezi o masina cu numere rosii de pe strada ca sa ne-o prezinti ca fiind a ta. Fiind fan VW, inteleg de ce tie ti se pare faptul ca nu faci asta un exemplu de cinste si corectitudine. Noua, celorlalti, nici nu ne-a trecut prin cap asta, sa ne si laudam ca nu pozam masini straine ca fiind ale noastre nici atat. Apreciem oricum. Edited by tatalor51, 19 November 2017 - 14:08. |
#87
Posted 19 November 2017 - 14:33
Torquemada-666, on 19 noiembrie 2017 - 13:43, said: Astept sa iau Tesla si sa fac un jurnal. Sa o analizez la microscop si sa postez greselile si erorile care le ascund. |
|
#88
Posted 19 November 2017 - 17:57
Bune bancuri. Chiar m.am amuzat. Cine nu are jurnal, nu are masina? Voi toti aveti jurnal? Eu nu am jurnal pe softpedia, pt.ca nu toti merita sa le impartasesc ceva. Am jurnale pe forumurile de marca.
|
#89
Posted 19 November 2017 - 18:58
Torquemada-666, on 19 noiembrie 2017 - 17:57, said:
Bune bancuri. Chiar m.am amuzat. Cine nu are jurnal, nu are masina? Voi toti aveti jurnal? Eu nu am jurnal pe softpedia, pt.ca nu toti merita sa le impartasesc ceva. Am jurnale pe forumurile de marca. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users