Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Electrificarea mijloacelor de transport continua: apar camioanele electrice
Last Updated: Jan 27 2019 12:18, Started by
inuendo0
, Aug 29 2017 21:07
·
0
#55
Posted 22 September 2017 - 16:54
mihnearau1, on 29 august 2017 - 22:04, said:
in Romania vor trebui sa se incarce solar ca reteaua electrica nu face fata degeaba aduci tesle si altele daca nu faci o retea electrica separata pentru incarcat baterii Romania nu e in stare sa faca o autostrada care sa fie in toate mintile si tu vrei retea separata pentru baterii, pentru Bucuresti exista o solutie, si s-ar putea face relativ ieftin, si foarte repede, dar trebuie sa existe vointa |
#56
Posted 23 September 2017 - 12:11
Torquemada-666, on 18 septembrie 2017 - 07:38, said:
Eu am o idee. Desi este ilegal sa iei calatori in picioare, la noi se practica a est sport. Calatorii in picioare, rezulta la autobuz o greutate in plus, greutate, care scade autonomia. Politistul de la rutiera, sa faca analiza incarcarilor autobuzului. Cu oameni in picioare, mai greu, vor fi mai dese. Daca verifica si constata ca sunt mai dese, rezulta ca a transportat oameni in picioare, deci nu a respectat legea si pac automat amenda, retinuta automat din salar, pt.ca altfel sa se suspende permisul. Poate trimit undeva ideea asta. Ce.mi place. Sa preluam nu doar masinile electrice, ci sa preluam si modul de a plati amenzile in f.scurt timp dupa ce le primesti. Retinute automat din salar in rate, in cateva luni. Sunt de acord. Dany_Darke, on 18 septembrie 2017 - 09:42, said:
observ ca n-ai fost niciodata cu un autobuz. spre cunostinta ta, mergand pe premiza ca stii cum arata unul, autobuzele de transport intraurban (ca de asta se discuta mai sus) au locuri pe scaune si in picioare de asemeni. barele alea care le vezi insirate prin autobuz nu sunt pt a avea in ce sa dai cu capul la o frana mai brusca, nu fac parte din sasiul autobuzului, ci sunt pt calatorii ce vor circula in picioare. autobuzele si in general masinile ce au ca si scop transportul de persoane, sunt clasificate in functie de nr de locuri (scaun sau in picioare) si conditiile oferite. sa ajungi sa spui ca este ilegal sa ai calatori in picioare ... ar rade si un copil de gradinita. Este ilegal să călătoreşti în picioare pe trasee interurbane. În oraş ai voie. Probabil s-a ţinut cont de viteza de deplsare când s-a luat această decizie. |
#57
Posted 27 September 2017 - 18:12
Electrificare continua: Orasul Trondheim din Norvegia lanseaza in exploatare inca 25 de autobuze Volvo full-electrice, marind flota la un total de 35 autobuze full-electrice care deservesc orasul.
Specificatii: - 34 de locuri pe scaune si un total de 105 locuri - baterie cu capacitatea totala de 76kwh - incarcare ultrarapida completa in 6 minute in anumite statii. Alte orase care folosesc aceste autobuze Volvo: Malmö (Suedia), Differdange (Luxemburg), si Harrogate (UK). Si o animatie cu modul de functionare. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1dbXnMlph0w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#58
Posted 29 September 2017 - 11:09
babarzotea, on 29 august 2017 - 22:27, said:
Romania e abia in evul mediu, aici se arunca tramvaiele troleibutele si se iau autobuze diesel chiar noi cu imprumuturi externe pt comisioane, privatii feroviari au si ei locomotive si automotoare tot termice ca e complicat cu contorizarea consumului de curent pe liniile inchiriate de la CFR. Masinile electrice in Romania vor fi abia cand se vor termina toate SH-urile in strainatate si vor apare electrice SH sau electrice low cost. |
#59
Posted 05 October 2017 - 09:03
Am auzit la radio o emisiune cu un reprezentant al guvernului pe probleme de mediu si transport. Se vorbea de valul de masini vechi aduse in tara si de taxa ce se va stabili.
A vorbit si de electrice, iar pe viitor a fost intrebat de moderator ce va fi, daca se vor taxa. Si a spus: Sa nu ne facem sperante, ca masinile electrice nu se vkr impozita !!! Se va stabili impozit pe kilowatt, sau oe acte caracteristici. E foarte buna ideea si binevenita. Pentru impozitele care se pierd ca urmare a maainilor electrice care se mai cumpara, nu voi plati eu mai multe taxe din buzunar. Scaderea contributiilor sa se ia tot de la masini, fie si electrice. Va dati seama ca statul nu ramane in gaura de bani, iar eu nu vreau sa platesc mai mult pt.a o acoperi. |
#60
Posted 05 October 2017 - 10:49
ai firma de transport? sau care iti e necazul in aceasta situatie?
|
#61
Posted 06 October 2017 - 08:26
#62
Posted 09 October 2017 - 13:27
https://electrek.co/...-track-testing/
Pentru pasionatii de off-road si utilitare, firma new-yorkeza Boellinger Motors prezinta prototipul B1, cu intentia de a-l lansa in productie in 2019. Va fi disponibil in 2 versiuni: cu baterie de 60kwh si 100kwh pentru autonomii de 190km respectiv 320km. Interesanta forma foarte spartana si robusta, cu linii drepte si simple. Deasemenea vor fi foarte practice prizele exterioare pentru alimentarea diferitelor scule electrice de mare putere. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5IUHZ4mh-Xs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3sXS_ItEplA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k8LF_FU2luY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FW-8Mf0Z0dE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#63
Posted 11 October 2017 - 17:05
Irlanda acorda reduceri de taxe pentru achizitionarea de masini electrice de catre firme: 5,000 euro SEAI grant + 5,000 euro reducere VRT + taxa de drum redusa.
https://www.irishtim...252138?mode=amp Edited by inuendo0, 11 October 2017 - 17:06. |
#64
Posted 20 October 2017 - 13:03
Primul camion de gunoi full-electric care va deservi Barcelona
http://www.hibridosy...015371.amp.html |
|
#65
Posted 14 November 2017 - 14:32
China lanseaza la apa un cargobot de 2000 tone metrice complet electric:
http://www.chinadail...nt_34511312.htm Specificatii: 70.5m lungime, baterie de 2.400kwh, autonomie 80km, incarcare in 2 ore, cost devexploatare mai mic decat cel al unei nave conventionale. Reamintesc faptul ca avem printre noi un user implicat direct in electrificarea unei nave: https://forum.softpe...4#entry21283745 https://forum.softpe...6#entry21916059 Edited by inuendo0, 14 November 2017 - 14:39. |
#66
Posted 14 November 2017 - 15:28
https://electrek.co/...rucks-new-york/
UPS is converting ‘up to 1,500 delivery trucks’ to battery-electric in New York “The conversions will be based on unique electric vehicle technology developed by Unique Electric Solutions. The core system features a 225kW Switched Reluctance Motor (SRM) with a high voltage back bone optimized for the duty cycle of UPS delivery trucks. SRMs are simpler, cheaper and better suited for electric vehicles over conventional induction motors and do not rely on the use of magnets made from imported rare earth metals like permanent magnet motors do. Overall, the UES SRM propulsion system provides more miles per battery charge, reducing charging times and increasing energy efficiency up to 20%.” Interesanta chestiunea cu motoarele SRM, nu stiam de aceste avantaje https://en.wikipedia...eluctance_motor Are si dezavantaje, fireste, mai exact zgomotul https://www.quora.co...eluctance-motor dar care intr-o oarecare masura se poate reduce. Apropo de surse regenerabile, marile companii folosesc deja surse 100% regenerabile, cum ar fi https://electrek.co/...-lowest-us-ppa/ |
#67
Posted 17 November 2017 - 12:49
Aseara, Tesla a prezentat Tesla Truck, un cap tractor full-electric
Detalii Tesla Truck:
Edited by inuendo0, 17 November 2017 - 13:04. |
#68
Posted 17 November 2017 - 13:23
Si stimulente pentru eliminarea dieselurilor, deocamdata pentru autoturisme vechi. Taxa de toxicitate in Londra: https://www.london.g...-polluting-cars
Planuri de viitor, zona de emisii ultra-joase in centrul Londrei, din 2020. Sunt afectate si camioanele: https://tfl.gov.uk/m...w-emission-zone |
#69
Posted 17 November 2017 - 22:58
S-a mai electrificat ceva in Romania?
Brasovul cumpara 100 autobuze DIESEL in 2018 cu credit BERD de 25 milioane euro, desi puteau achizitiona cu fonduri UE nerambursabile vehicule electrice cu captatori, metrouri, tramvaie. Adica babeste spus puteau gratis sa faca retea si sa aduca troleibuze sau tramvaie decat sa dea miliarde de euro pe diesel. Uniunea Salvati Romania a atentionat si recomandat sa nu se voteze achizitia dar fara succes la baronii locali avizi de comisioane. Bineinteles baronii nu ar fi castigat nimic din fondurile nerambursabile decat cel mult niste lucrari cu dedicatie mult mai ieftine decat comisioanele cu masinile in sine. https://transilvania...utobuze-diesel/ Cu toate astea se confrunta cu cea mai mare poluare a aerului alaturi de Iasi pt ca este situat intr-o depresiune unde poluantii se lasa jos iar curentii de aer sunt redusi. Posibil poluarea sa fie la unele ore chiar peste cea din Bucuresti. Adica si scump si poluant. Despre ce vorbim? despre China care e la ani lumina tehnologic vorbind fata de Romania? Daca nici transportul public nu poate fi electric cum sa mai cerem privatilor si particularilor asa ceva? Edited by babarzotea, 17 November 2017 - 23:12. |
|
#70
Posted 18 November 2017 - 19:03
Sibiu se pare ca va fi primul oras din Romania, planifica deja trecerea pe electric: http://www.turnulsfa...te-legislative/
Au fost facute deja si teste: https://www.oradesib...e-si-cum-arata/ Edited by Wotan, 18 November 2017 - 19:06. |
#71
Posted 18 November 2017 - 19:27
Wotan, on 18 noiembrie 2017 - 19:03, said:
Sibiu se pare ca va fi primul oras din Romania, planifica deja trecerea pe electric: http://www.turnulsfa...te-legislative/ Au fost facute deja si teste: https://www.oradesib...e-si-cum-arata/ Planurile cu electricele sunt de cativa ani, nu e nimic realizat, fondurile propuse sunt ridicol de mici. Idea cu mini autobuze este buna, pentru ca strazile sunt inguste , pe deasupra pline de masini parcate. Cele centrale sunt pe sens unic deci nu poti face si traseu invers, ceea ce limiteaza serios utilitatea. Cu toate astea, traseul e parca pentru persoane care nu se pot deplasa singure, intrucat pe jos se ajunge mai repede decat facut bucla prin tot orasul. Unele planuri sunt facute sa ramana pe hartie, mai bine decat sa fie puse in practica si sa nu mearga sau sa fie in pierdere. |
#72
Posted 18 November 2017 - 20:21
Deocamdată autobuzele pt transport public pe baterii ce s-au testat s-au dovedit greoaie, bateriile sunt scumpe şi grele de cărat când in locul greutatii lor poti cara masa utila adica pasageri.
Iarna pe ger pot fi probleme lafel si vara pe caniculă. Troleibuzele care sunt metoda cea mai ieftină pt aceste orase sunt insa in mod oficial refuzate pe motivul ca incurca traficul fiind dependnete de firele trase pe deasupra strazilor si defectarea unui troleibuz face coadă in spate. Cam lafel si cu tramvaiele, chiar mai rau ca nu au cum ocoli pe cel defect. Insa asta se intampla doar cu vehiculele foarte vechi de zeci de ani nu si cu unele noi ce ar putea fi aduse cu fonduri nerambursabile. Evident motivul real este comisionul luat de baronii locali, degeaba sunt ei de pe la PNL sau PSD si la nivel central se cearta ca la uşa cortului. Populaţia este oricum neinteresată de aşa aspecte sau de poluare, ce ar putea vorbi despre poluare fumătorii înrăiţi, fie ei chiar medici, ţigara fiind chiar mai nocivă decât fumul de motorină sau benzină. Dacă ating şi ei 70 ani de "funcţionare" e destul, doar nu or trăi toţi peste 110. Pe străzile înguste pot folosi autobuze mai mici sau unde ar fi probleme cu traficul, dar problema este de fapt autobuzele mari pe motorină la 200-450 CP cu 20-35 tone cu consumuri imense de motorină care merg pe trasee unde încap foarte bine troleibuz tramvai metrou tren urban. Tocmai ca păcală primarii din aceste oraşe au iniţiat proiecte de electrificare pt trasee cum sunt exemplele din linkurile de mai sus unde nu se poate folosi electric din motiv să nu se adopte şi să facă probleme mari în caz că se adoptă. Normal că nu are rost să bagi tramvai pe traseu de microbuz pe străzi de 5 m lăţime. Tramvai sau troleibuz bagi unde e trafic mare de călători ca să înlocuieşti dieselele alea masive de 350 CP ce circulă la intervale de 3 minute şi consumă 25 litri motorină pe oră, aşa ar fi eficient. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users