Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Electrificarea mijloacelor de transport continua: apar camioanele electrice
#19
Posted 30 August 2017 - 01:01
La cat de greu evolueaza bateriile, cred ca vor fi intrecute de supercapacitori inainte ca solutia sa fie de-a dreptul (cinstit, real) fiabila.
Deocamdata e o vrajeala. |
#20
Posted 30 August 2017 - 01:07
La fel gandea si Henrik Fisker cand si-a anuntat ultimul bolid. Intre timp a revenit cu picioarele pe pamant si la utilizarea de baterii li-ion.
|
#21
Posted 30 August 2017 - 04:37
Memeito, on 29 august 2017 - 21:43, said:
Au adus acum un an in Constanta un autobuz electric pentru probe si era gratuit, asa ca s-au inghesuit toti romanii in el sa se plimbe prin oras, am avut si eu ocazia sa ma urc in autobuzul-minune, dar era dezamagitor - lent, greoi, accelera incet, la deal abia facea fata, etc., slabe sanse ca asa ceva sa ia locul autobuzelor clasice. Edited by xmanyacs77, 30 August 2017 - 04:39. |
#22
Posted 30 August 2017 - 06:38
#23
Posted 30 August 2017 - 06:53
Transportul electric cu troleibuze si tramvaie a disparut in toata România nu doar la Constanţa. În oraşe pricum Iaşi, Tg Mures, Brasov, Sibiu Targoviste au desfinţat complet şi au cumpărat doar autobuze diesel şi cumpără în continuare pe datorie de miliarde de euro prin credite BERD amortizabile în minim 5 ani. Interesul este comisioanele. Localnicii şi vizitatorii sunt încântati de situatie şi voteaza mai departe fiind fani ai peisajului rustic rural de ţară din oraşe ca şi-n evul mediui iar iaşi şi Braşov deja figurează pe lista unde aerul este poluat peste normele admise de UE.
Doar Cluj -Napoca, Bucureşti Ploieşti Galaţi şi Arad mai au troleibuze şi tramvaie pt că au avut primari mai cu cap nu ţărani cu 4 clase puşi doar pe jefuit din comisioane şi valorifiarea infrastructurii de cupru. |
#24
Posted 30 August 2017 - 07:08
babarzotea, on 30 august 2017 - 06:53, said:
Transportul electric cu troleibuze si tramvaie a disparut in toata România nu doar la Constanţa. În oraşe pricum Iaşi, Tg Mures, Brasov, Sibiu Targoviste au desfinţat complet şi au cumpărat doar autobuze diesel şi cumpără în continuare Doar Cluj -Napoca, Bucureşti Ploieşti Galaţi şi Arad mai au troleibuze şi tramvaie pt că au avut primari mai cu cap nu ţărani cu 4 clase puşi doar pe jefuit din comisioane şi valorifiarea infrastructurii de cupru. baietel, esti pe langa subiect, culmea, in orasele mentionate de tine, se modernizeaza toate astea, se investeste pt asta, vezi ca sunt destui ieseni pe aici de exemplu, iti pot confirma si ei ca troleele si tramvaiele merg bine mersi fara stres, idem si pt galati, brasov etc. in brasov da, sunt scoase de cativa ani tramvaiele, si in alte orase la fel, dat tu o dai cu studiile din revistele culinare, ca altfel nu vad de unde atat dezinformare. cat despre subiectul nostru si ce se scrie deja de la postarea a 4-a a acestui topic, e cam total offtopic. aici dezbatem noile camioane electrice, nu transportul in comun din Romania. |
#25
Posted 30 August 2017 - 08:14
Memeito, on 29 august 2017 - 21:43, said:
Au adus acum un an in Constanta un autobuz electric pentru probe si era gratuit, asa ca s-au inghesuit toti romanii in el sa se plimbe prin oras, am avut si eu ocazia sa ma urc in autobuzul-minune, dar era dezamagitor - lent, greoi, accelera incet, la deal abia facea fata, etc., slabe sanse ca asa ceva sa ia locul autobuzelor clasice. Peter Blood, on 29 august 2017 - 21:19, said:
Trebuie să umple traileru' ăla cu 22 tone de baterii şi va ajunge la autonomia unui plin de motorină. |
#26
Posted 30 August 2017 - 08:18
#27
Posted 30 August 2017 - 08:24
@Bursul
Articolul vorbeste de o reducere cu 50% a costurilor de exploatare. Nu degeaba DHL are sute de furgonete electrice si au semnat un contract cu Ford pt a le fabrica alte sute de camioane electrice. Memeito, on 30 august 2017 - 08:18, said: Si asa abia se taraie autobuzele prin oras, ca e traficul infernal, si-au luat toti taranii masina mica in ultimii ani, cu niste autobuze electrice ar fi de-a dreptul groaznic... Edited by inuendo0, 30 August 2017 - 08:27. |
#28
Posted 30 August 2017 - 08:24
Probabil mai trebuie indeplinite niste conditii: retea de puncte de incarcare, service-uri prin apropiere.
|
|
#29
Posted 30 August 2017 - 08:29
inuendo0, on 30 august 2017 - 08:24, said:
De ce ar fi groaznic? Ca nu mai respiri fumul ala albastru pe care il scot autibuzele diesel? Ajung sa cred ca unii pe aici sunt masochisti, sau poate doar le place sa fumeze pasiv. |
#30
Posted 30 August 2017 - 08:37
Dany_Darke, on 30 august 2017 - 07:08, said:
...vezi ca sunt destui ieseni pe aici de exemplu, iti pot confirma si ei ca troleele ... Edited by silverflower, 30 August 2017 - 08:40. |
#31
Posted 30 August 2017 - 08:41
Memeito, on 30 august 2017 - 08:29, said: atunci intradevar se justificau tramvaiele si troleibuzele in oras, ca sa nu polueze, acum nu prea. |
#32
Posted 30 August 2017 - 09:13
babarzotea, on 30 august 2017 - 06:53, said:
...Ploieşti ...mai au troleibuze şi tramvaie pt că au avut primari mai cu cap nu ţărani cu 4 clase puşi doar pe jefuit din comisioane şi valorifiarea infrastructurii de cupru. Umbla vorba prin targ ca au de gand se desfiinteze cele doua linii de troleu din oras. Acum 2-3 ani era vorba sa le prelungeasca traseul. Cine stie care o sa fie soarta lor?!... Troleele sunt relativ noi, A/C functional pe majoritatea si mai ales in functie de preferintele soferului. De tramvai nu au motive sa se atinga. Au reconstruit de la 0 calea de rulare, schimbat stalpii si sarmele....si o vopsea de ochii soacrei aruncata pe tramvaie...de schimbarea lor nici vorba Cred ca tramvaiul a ramas cel mai rapid mijloc de transport din Ploiesti. Calea de rulare fiind separata de cea a autovehiculelor in procent de 90%(?!) |
#33
Posted 30 August 2017 - 09:25
Trolee in Iasi nu mai sunt demult tare. Tramvaie sunt, dar merg tot f.greu si faci mai mult decat cu masina. Nici in alte orase nu mai exista.
Poza cu scania e fake. Edited by Torquemada-666, 30 August 2017 - 09:26. |
|
#34
Posted 30 August 2017 - 09:56
Tramvaie exista in continuare bine mersi si se fac si achizitii noi in Timisoara, Arad, Oradea, Cluj etc.
Scania dezvolta si testeaza mai multe proiecte in domeniul electrificarii transporturilor, printre care si sosele cu camioane electrice. Detalii pe site-ul lor: https://www.scania.c...lectrification/ Edited by Wotan, 30 August 2017 - 09:57. |
#35
Posted 30 August 2017 - 09:59
#36
Posted 30 August 2017 - 10:02
La mine in oras reteaua de tramvaie se extinde. Merge repede si din 10 in 10 minute. Pentru un oras care se vrea sa atraga turisti, tramvaiul e un musai.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users