Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sony Bravia android TV - 4K
Last Updated: Apr 15 2024 08:56, Started by
KapitaK
, Aug 29 2017 14:02
·
107
#613
Posted 10 April 2018 - 05:05
Am apucat sa ma joc putin cu X90 care mi a venit vineri: produsul resigilat doua zgarieturi pe spate, nu ma deranjeaza ... 4K se vede superb, pe canale SD e ok, am instalat kodi, popcorn, terrarium toate merg snur... nu are pixeli defecti, are 50 ore de functionare nicio eroare, functioneaza toate optiunile si intrarile, functia master 4K merge doar pe hdmi si e ok, android 7 toate update la zi, fabricatie dec. 2017..doar o nedumerire am: a mai zis cineva aici pe forum ca semnalul pe cablu pe posturile HD e afisat 1080p/25hz... faza e ca la plasma acelas program acelas card CI acelas cablu tv afiseaza 1080p/50hz e problema de tv sau de provider?
PS stie cineva o versiune de popcorn care sa mearga cu alt player sa pot lua titrari de pe subtitle? Cea pe care o am eu nu permite alegerea playerului si nici sa descarc titrari. Edited by mitos, 10 April 2018 - 05:11. |
#614
Posted 10 April 2018 - 11:42
@mitos
Popcorn time de sub Kodi. Adica addonul "Kodi Popcorn time" . Edited by MMike, 10 April 2018 - 11:44. |
#615
Posted 11 April 2018 - 18:24
Pentru tv-ul meu, un XD7005, se pare ca a aparut luna trecuta o actualizare noua conform site-ului, insa via TV, nu imi apare actualizarea. La voi apare?
Multumesc. |
#616
Posted 13 April 2018 - 09:40
Nu, și pe XE90-ul meu încă nu îmi apare nimic. Și eu sunt nerăbdător așa că i-am întrebat pe cei de la Sony în legătură cu acest subiect iar răspunsul lor a fost următorul:
Salut Marius, într-adevăr pe site actualizare de firmware este disponibilă, din păcate fiind vorba de un update Over The Air, acesta durează până când se propagă și ajunge pe servere, de asemenea te rugăm să verifici dacă funcția "Automatic software download" este activată. Nu în ultimul rând este posibil și un update de pe USB stick, aici poți găsi toate instrucțiunile legate de update: https://www.sony.ro/...loads/00015010. Nu ezita să contactezi asistența tehnică pentru ajutor: http://services.sony...-footer_contact Așadar nu ne rămâne decât să așteptăm sau să recurgem la metoda USB... |
#618
Posted 13 April 2018 - 10:44
a decurs totul normal dacă se respectă instrucțiunile ? ai observat ceva bug-uri până acum ?
|
#619
Posted 13 April 2018 - 19:42
Aseara am incercat din nou si hopa, a sosit
Insa chiar nu am apucat sa vad cum se comporta si daca mi-au "reparat" si mie bug-urile pe care le are TV-ul inca de cand l-am cumparat, desi a trecut prin 2 update-uri destul de mari de atunci... |
#620
Posted 14 April 2018 - 21:24
Salutare, recent am achiziționat un 55XE8096, și am vrut sa pun un serial de pe telefon folosind aplicația HBO GO, doar că nu îmi afișează subtitrarea. Inainte pe un LG cu Google Chromecast îmi afișa subtitrarea. Ce trebuie sa fac? Aplicația HBO GO nu o găsesc în Google Play?
|
#621
Posted 15 April 2018 - 13:18
Trebuie sa pornesti subtitrarea din aplicatia HBO GO de pe telefon, din setari.
Edited by gabize, 15 April 2018 - 13:18. |
#622
Posted 16 April 2018 - 10:51
Salutare
Am primit și eu actualizarea automată pe tv joi și evident am făcut-o. Din motive necunoscute părea ca tv-ul are ceva probleme, fata de versiunea anterioară atunci când o aplicație mergea greu sau se bloca acum nu mai apare fereastra de notificare în care te întreabă dacă închizi forțat aplicația sau aștepți ci se închide forțat aplicația (un lucru bun pentru puturoși ca nu mai așteaptă tv-ul decizia ci închide rapid) însă "neplacut" când ai "probleme" Pentru prima dată de când fac update la tv am făcut apoi și resetare la setările de fabrică (evident după ce am făcut update la tot) și acum tv -ul funcționează impecabil (mai bine ca nou) În afară de lipsa notificărilor în cazul aplicațiilor care se mișcau greu principala modificare adică Google assistant (căutarea vocala) funcționează super, acum poți cauta diverse fără sa se întrerupă redarea video inițială până dai play sau enter (web) după caz Corectie evident după ce am făcut backup (nu update) la tot) @mitos "doar o nedumerire am: a mai zis cineva aici pe forum ca semnalul pe cablu pe posturile HD e afisat 1080p/25hz... faza e ca la plasma acelas program acelas card CI acelas cablu tv afiseaza 1080p/50hz e problema de tv sau de provider?" Probabil plasma Îți indica carateristicile panoului din acel moment pe când tv Sony Îți indica caracteristicile canalului tv (butonul este info canal nu display) La fel indica și aplicațiile android adică maxim 1080p la rezoluție pentru ca nu sunt create pentru rezoluții mai mari însă la redarea unui fișier video în full screen se afișează rezoluția originala posibil maxim 4K UHD |
|
#623
Posted 16 April 2018 - 20:02
Pe XE90-ul meu încă nu a apărut actualizarea... cei care deja a-ți făcut-o, să ne țineți la curent cu eventualele bug-uri sau erori post actualizare... nu știu dacă e bine să mă arunc direct să o fac sau să mai aștept. (asta după ce îmi apare)...
Încă cv Kapitak, în ce constă backup-ul făcut de tine, nu sunt în clar cu ce ai spus mai sus și de ce a trebuit să recurgi la restart după actualizare :-?? |
#624
Posted 16 April 2018 - 20:41
Am dat și eu un reset.... ca nu am dat dupa update....parcă se mișcă mult mai bine ....vedem
|
#625
Posted 18 April 2018 - 18:41
o chestiune pentru cei cu XE93E, ati rulat filme de pe stick/hdd extern prin USB, format mkv Full HD (nu neaparat 4k), merg ok, subtitrari, diactitice, fara decalaje, etc?
Si mai am o intrebare, este vreo problema ca are iluminarea Edge? altele vad ca au Full-Array (XE90E spre exemplu). Merci Edited by Sara_28, 18 April 2018 - 18:52. |
#626
Posted 20 April 2018 - 18:00
Salut
Mie nu-mi place cum functioneaza TV-urile (XE 9009 si XD8088) dupa acest update, cel putin cautarea vocala, apas butonul de pe telecomanda si trec 3-4 secunde pana sa-mi apara mesajul ca pot sa-i dau comanda vocala. |
#627
Posted 21 April 2018 - 23:48
Fă o resetare la setările de fabrică - face minuni
Apoi vorbești liniștit cu tv-ul... dupa update ăsta nu mai ai doar căutare. ... zici YouTube și pornește YouTube, zici Netflix și pornește Netflix etc |
|
#628
Posted 22 April 2018 - 21:32
Observ că majoritatea dintre voi recurgeți la o resetare la setările din fabrică, vreau să știu mai exact de ce și dacă ați avut cv probleme minore/majore care să vă facă să recurgeți la asta...
Eu de exemplu, până acum două zile când am făcut update la software singura problemă între ghilimele o aveam cu Netflix care nu îmi rula fluent serialele, adică se observa un mic delay... eu zic că de la internet nu poate fi, pt. că pe bluray îmi rulează fluent și youtube și netflix. Acum după ultimul update, problema persistă atât cu netflix cât mai nou și cu youtube... nu pot să mă plâng că e cv foarte deranjant dar e de luat în calcul în cazul în care un amic de-al meu, posesor al unui XE85 nu are probleme de genul sau poate nu am fost suficient de atent să observ asta. Eu dețin un XE90 de care sunt foarte mulțumit de altfel, acestea ar fii singurele lucruri deranjante la mine și vreau să știu dacă și voi observați aceste chestii ca mine și dacă după reset problema se remediază... nu de alta dar îmi ia cel puțin 2 ore să modific setările preferate de altfel fiind un tv calibrat, am o grămadă de chestii de modificat... Aștept feedback-ul vostru, o seară frumoasă! |
#629
Posted 23 April 2018 - 13:49
Tot din considerente de timp nu am facut nicio resetare, am observat ca uneori functioneaza iar alte ori nu raspunde imediat comanda vocala. Impresia mea este ca inainte de update era mai ok aceasta comanda.
Am schimbat bateriile la telecomenzi si este mult mai bine dar uneori, la tv-ul xe9005, nu apare imediat comanda vocala ci dupa cateva secunde. Eu dau back si la a doua incercare functioneaza. Am mai observat ca tv-ul xd8088 nu are aceasta problema, dupa inlocuirea bateriilor la telecomanda. Spune cineva ca acum poti sa vb cu televizorul, eu vorbeam si inainte, netflix sau youtube se puteau lansa fara probleme. |
#630
Posted 23 April 2018 - 14:27
Fiind sărbătoare azi și având timp liber, am recurs și eu la o revenire la setările din fabrică după care l-am customizat din nou după placul meu, acum totul merge mult mai fluent și da, confirm și eu că, de cele mai multe ori, un reset face minuni dar nu vă sfătuiesc să abuzați de asta ci o dată la o perioadă mai îndelungată să recurgeți la această metodă, + o dată pe săpt. îl deconectez de la priză 1-2min. și e ok!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users