Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Parerea voastra despre Mazda 3 MPS
Last Updated: Aug 29 2017 11:42, Started by
M-A-R-I-U-S
, Aug 28 2017 14:39
·
0
#1
Posted 28 August 2017 - 14:39
Salutare,
Am de gand ca peste cateva luni sa-mi cumpar o Mazdaspeed3 sh, generatia a 2-a (2010–2013). Ce parere aveti de fiabilitatea motorului? Ce indicii sunt de cautat ca sa vad daca a fost molestata? L.E. Pe forumuri dedicate m-am uitat, insa majoritatea le modifica prin diverse feluri si atunci riscul ca ceva sa cedeze este mult mai mare... Exemplu: mobile.de Edited by M-A-R-I-U-S, 28 August 2017 - 14:50. |
#2
Posted 28 August 2017 - 14:49
M-A-R-I-U-S, on 28 august 2017 - 14:39, said: Ce indicii sunt de cautat ca sa vad daca a fost molestata? Sa-i verifici capatul tobei finale de esapament Intr-o alta ordine de idei,mie imi place masina,imi place tot ce inseamana Mazda. Iar daca doresti pareri intr-adevar de calitate,du-te pe forumul dedicat.Aici,peste doua postari va apare invariabil marca VW in discutii.Si Logan-ul,bineinteles. |
#3
Posted 28 August 2017 - 14:54
vorbesti de modelul BL banuiesc, la fel ca si generatia 1 (BK) au probleme cu rugina. Din cate stiu au avut si ceva probleme cu Turbo-ul care se repara pe garantie din cate stiu. In rest nu face mari probleme, daca il cumperi din Germania du-te la ADAC sa faci un test de cumparare inainte, sa iti verifice si vopseaua si tot ce este necesar.
|
#4
Posted 28 August 2017 - 14:59
Am o părere bună, dar nu despre aia din link-ul tău. Volan şi pedale prea uzate, jante aftermarket, câh. Văd câteva mai ieftine şi într-o stare (aparent) mai bună.
În RO e o prezenţă exotică din cauza impozitului şi a consumului relativ mare. |
#5
Posted 28 August 2017 - 16:13
Motorul ala e bestial, designul caroseriei e discutabil! Daca esti dispus sa bagi mana in buzunar la pompa si sa platesti 800 de lei impozit, distractia e asigurata! Daca iti place sa te dai in ture, sa nu te gandesti la consum mediu sub 17 l...
|
#6
Posted 28 August 2017 - 20:30
Masina asta tre sa ti-o permiti.
Daca ai bugetul pentru cumparare, suntem siguri ca ti-ai facut si un alt buget, separat, pentru utilizare. Dacă nu sunt indiscret, cât ai estimat valoarea celui de-al doilea buget? |
#7
Posted 29 August 2017 - 08:27
@Peter Blood Nu stiu, n-am mai avut asa ceva si nu stiu la ce sa ma astept.
Pentru ce cheltuieli ar fi destinat cel de-al 2-lea buget? Combustibil? Revizii mai scumpe? Turbo care cedeaza (daca e folosit incorect)? |
#8
Posted 29 August 2017 - 08:40
https://forum.clubmazda.ro/
ai aici mai multi posesori care cu siguranta stiu sa iti raspunda la intrebari... pe softpedia se poarta mult datul cu parerea |
#9
Posted 29 August 2017 - 09:49
Mazda aceea ti-o cumperi doar daca nu doresti o masina de familie ci o masina sportiva. Pentru una de familie cauta o Mazda G120.
Daca vrei sa o iei pentru ca iti place sa conduci sportiv, e foarte buna. E un motor aspirat, iar senzatiile la conducere la o masina aspirata care are motor mare, acceleratii liniare fara turbolag si un sunet care-ti creste andrenalina, sunt bestiale. Reversul va fi un consum mare de combustibil. Daca oficial are un consum mixt de 9,7 asteapta-te la minim 14 mixt daca o conduci sportiv (si o vei conduce asa fiindca altfel nu are rost sa o cumperi). Observi ca si proprietarul a mers destul de putin cu ea deoarece este destinata doar placerii de a conduce, nu si drumurilor lungi. Strict referitor la ce ai intrebat, cea din anunt nu cred ca vei avea probleme cu ea. Are km putini, motor aspirat si japonez deci fiabil si nu este tunata (puterea este cea din fabrica). In general asemenea masini risti putin la ele chiar daca sunt destul de ieftine, dar asta se datoreaza faptului ca au devalorizare mare (datorita impozitelor si consumului mare). |
#10
Posted 29 August 2017 - 09:58
#12
Posted 29 August 2017 - 10:09
Skyactiv-urile sunt non-turbo, din fericire. G100, G120, G165, G185 etc.
|
#13
Posted 29 August 2017 - 11:42
Ford3, on 29 august 2017 - 10:04, said:
Scuze, ai dreptate, credeam ca Mazda a ramas ultimul samurai (fara turbo). Deci va veni cu problemele inerente motoarelor cu turbina. Insa n-ar trebui sa fie mari probleme cel putin la inceput, datorita kilometrajului mic. problema este ca Mazda in anii respectivi avea mari probleme cu turbinele, care nu treceau de 80.000km, dar cine avea noroc le repara pe garantie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users