Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

De ce au masinile in ziua de azi atat de mult plastic?

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 29.09.2006

View PostPSC, on 28 august 2017 - 11:04, said:

Cazurile sunt reale, le-am trăit eu însumi la volanul acelui Trabant.

Bine ca l-ai dat ca mai nenoroceai si alte masini.

La valorificare, ti l-au evaluat la pret de hartie sau de fier?

Edited by paco rabanne, 28 August 2017 - 11:23.


#20
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008
Pentru ca arata mai bine decat lemnul? Posted Image

https://s-media-cach...c26fd0e4e53.jpg

#21
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

View PostMemeito, on 28 august 2017 - 10:28, said:

Ieri, in timp ce mergeam agale prin oras, am dat peste o aparitie incredibil de hidoasa si kitchoasa: un Citroen Cactus. Desi masina asta a aparut pe piata in urma cu cativa ani, abia ieri am observat una pe strada. Am ramas pur si simplu uimit de cat de oribil arata aceasta masina, plina pana la refuz de plastic: plastic pe bara din fata si spate, plastic la faruri, plastic pe laterale, plastic pe usa din spate, etc.
Studiind si alte masini din preajma am ramas oripilat observand cat de mult plastic se foloseste acum in unele automobile: sunt SUV-uri de pilda, mari, solide, care sunt pur si simplu inconjurate pe lateral-jos cu plasticul asta care arata ca naiba.
Imi explica si mie cineva care este faza si de ce aleg producatorii sa isi faca masinile sa arate atat de ieftin si groaznic?
Uitati aici cateva exemple:

[ https://preview.ibb.co/myeCGk/3519_E08500000578_3634171_A_French_car_maker_offers_a_model_that_allows_drivers_to_navigat_m_32_1465513580137.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://image.ibb.co/n1MRbk/2007_hyundai_tucson_4dr_suv_limited_s_oem_1_500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://image.ibb.co/fdyB95/249552.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Prima e C4 Cactus si e foarte funky ca si masina. Are o tinta clara de cumparatori si chiar e un exercitiu de design reusit. Ca unii nu o inteleg, e limitarea lor, nu a designerului.

Celelalte doua sunt coreence din vremea cand faceau cazane (15+ani) si nu sunt reprezentative pentru masinile moderne.

In general, reactiile de genul "de ce nu mai sunt masinile ca in vremea cand fierul era fier, plasticul tot fier, barbatii barbati si oilor le era frica" denota un grad ridicat de neintelegere a pietei si a directiei in care se indreapta.

Edited by StefanSC, 28 August 2017 - 11:37.


#22
Erwin_Rommel

Erwin_Rommel

    Titlul membrului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,499
  • Înscris: 17.04.2017

View PostPololica, on 28 august 2017 - 11:14, said:

SMART for Two (2015 sau 2016): aproape tot din fibra de sticla (mai putin sasiul, evident). Motivul: costurile de productie, consumul masinii (ca toti il vrem cat mai mic), costurile de intretinere (eventual si de schimbare la manopera).
Stiu ca toate Smart-urile facute inainte de 2014 au plastic in zone comune lovirilor (aripi, portiere).
E un pas inainte cu fibra de sticla...

#23
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Asa retinusem, ca sunt fibra. Sper sa nu ma fi inselat si sa fie plastic :D

#24
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005
C4 Cactus a fost conceput pentru un anumit target.
Am vazut prezentarea pe net si spuneau producatorii ca este o masina ideala pentru doamne/domnisoare, pentru mers la cumparaturi si filmau intr-o parcare la Carrefour cum un carucior este scapat de o domnisoara si loveste portierele. Datorita plasticului lateral masina nu are de suferit...erau prezentate tot felul de situatii din astea accidentale si utilitatea acelor bandouri laterale.

Edited by Y0samiteSam, 28 August 2017 - 11:46.


#25
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

View PostPSC, on 28 august 2017 - 11:04, said:

în 1994,
La Dacie: 3.500.000 lei îndreptat aripa (plus puţin din capota motorului), reparat contraaripa, schimbat farul şi proiectorul de ceaţă - a, da, şi lampa de semnalizare.
Nici tu nu crezi ce scrii Posted Image

#26
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

View PostMemeito, on 28 august 2017 - 10:28, said:

Am ramas pur si simplu uimit de cat de oribil arata aceasta masina, plina pana la refuz de plastic: plastic pe bara din fata si spate, plastic la faruri, plastic pe laterale, plastic pe usa din spate, etc.
Pe usa din fata nu avea plastic? Sau problema asta ti-ai lamurit-o in celalat topic si a ramas acuma numai restul masinii?

#27
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostMemeito, on 28 august 2017 - 10:53, said:

...ce o fi in capul oamenilor astia e greu de ghicit.
Incearca sa te uiti in oglinda.Posted Image

#28
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 16.10.2012
In 1960 barele erau metalice si frumos cromate. Asta pana reuseai sa le indoi. Mai sarea cromul .. aratau ca niaba. Sau era asa de indoita ca trebuia sa mergi la teloer. O coteau, [puneau una -doua lampi cu beznina pe bara sa o incinga apoi da-i ciocane .
Azi o barza de plastic se scoate usor, se pune lata la fel de usor si te costa cam cant de costa repARATUL. A da? De ce se reparu? Pai una npia costa de te indoia!!!

Apoi plasticul de jos. Inainte nu exista . Nici pe pitinele masini 4x4. Ma rog pe vremea aia un 4x4 era masina de padurar sau de fermier ... asa ca  nu comta ca in partea de jos era zdrentuta , botita .... Apoi a aparut Ranghe Rover (1970) un 4x4 cu care puteai merge pe autiostrada, cu care nu iti era rusine sa mergi nici la opera ... si care costa cat un Mercedes 350 SEL  si deci cine il avea putea plati re[paratii estectice dupa ce mergea nitel prin camp sau padure

Dar au inceput si altii sa faca masini 4x4 nu numa ptr padurari. Asa ca dinati au pus "fuste" de cauciuc ...

I fusta din asta , cand ajunge sa rate rau poate fi scoasa si inlicota rapid .. duci masina la graj iti vezi de treaba si dupa cateva pre e gata! Si  nu te epetesti platind ...

Cat despre palstic .. ei da.. duopa criza petroliera din 1974 s-a bata tot  mai multplastic ca sa se reduca greutatea masinii, adica consumul. Masinile americane all in steell in 1972 au devenit compoanele plasticului si fara sa isi reduca dimensiunile mai mult decat generoase au [poetrdut 400-500 kile.
Plus ca e mai ieftin ...

Scii plastic in interior - aici ai avea sa te plabi de calitate. Uneori plasticul este prea ieftin si arata oribil . Pretul de cost.

In fine ia de cauta Citroen mehari. Avea o caroserie dintr0-un soi de cuaciuc . Una din cele mai destepte cestii. maisnuta aia nu era facuta sa stea  numa pe sosea.. ci era o "litoreta" cu ceva apetente de  mers [e camp, paduri samd . Initail conceputa ptr tineri .... care dorau distractie si u vechicul cu preturi mici. Ei bine acroseia aia rezista la zgarieturi si la mici tamponari. Adica ii faceai o adancitura .. insa dupa cateva pre se "netezea" de la sine!!!

Si asa cum ti s-a scri mai sus Cactusul este gandit si ptr persoane care au duficultai la [racare si zagrie des masina

I

#29
Assur

Assur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 14.07.2017
Astea n-aveau nevoie de plastice ca sa mearga pe pietris...
https://s-media-cach...3fc2be76c3a.jpg
https://i2.wp.com/ww...298220763_k.jpg
http://buyersguide.c...bmodel/7424.jpg
https://c.pxhere.com...rt-748391.jpg!d

#30
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostGhita_Bizonu, on 28 august 2017 - 12:06, said:

In 1960 barele erau metalice si frumos cromate. Asta pana reuseai sa le indoi. Mai sarea cromul .. aratau ca niaba. Sau era asa de indoita ca trebuia sa mergi la teloer. O coteau, [puneau una -doua lampi cu beznina pe bara sa o incinga apoi da-i ciocane .
Azi o barza de plastic se scoate usor, se pune lata la fel de usor si te costa cam cant de costa repARATUL. A da? De ce se reparu? Pai una npia costa de te indoia!!!

Apoi plasticul de jos. Inainte nu exista . Nici pe pitinele masini 4x4. Ma rog pe vremea aia un 4x4 era masina de padurar sau de fermier ... asa ca  nu comta ca in partea de jos era zdrentuta , botita .... Apoi a aparut Ranghe Rover (1970) un 4x4 cu care puteai merge pe autiostrada, cu care nu iti era rusine sa mergi nici la opera ... si care costa cat un Mercedes 350 SEL  si deci cine il avea putea plati re[paratii estectice dupa ce mergea nitel prin camp sau padure

Dar au inceput si altii sa faca masini 4x4 nu numa ptr padurari. Asa ca dinati au pus "fuste" de cauciuc ...

I fusta din asta , cand ajunge sa rate rau poate fi scoasa si inlicota rapid .. duci masina la graj iti vezi de treaba si dupa cateva pre e gata! Si  nu te epetesti platind ...

Cat despre palstic .. ei da.. duopa criza petroliera din 1974 s-a bata tot  mai multplastic ca sa se reduca greutatea masinii, adica consumul. Masinile americane all in steell in 1972 au devenit compoanele plasticului si fara sa isi reduca dimensiunile mai mult decat generoase au [poetrdut 400-500 kile.
Plus ca e mai ieftin ...

Scii plastic in interior - aici ai avea sa te plabi de calitate. Uneori plasticul este prea ieftin si arata oribil . Pretul de cost.

In fine ia de cauta Citroen mehari. Avea o caroserie dintr0-un soi de cuaciuc . Una din cele mai destepte cestii. maisnuta aia nu era facuta sa stea  numa pe sosea.. ci era o "litoreta" cu ceva apetente de  mers [e camp, paduri samd . Initail conceputa ptr tineri .... care dorau distractie si u vechicul cu preturi mici. Ei bine acroseia aia rezista la zgarieturi si la mici tamponari. Adica ii faceai o adancitura .. insa dupa cateva pre se "netezea" de la sine!!!

Si asa cum ti s-a scri mai sus Cactusul este gandit si ptr persoane care au duficultai la [racare si zagrie des masina

I
Da si traducerea la ceea ce ai scris ( atatea greseli de ortografie n-am vazut in viata mea ) . Asta e bun de pus la " posturi amuzante de pe forum "

#31
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
E un trend general de reducere drastica a calitatii tuturor produselor, astfel incat durabilitatea lor in timp sa fie mai redusa si sa o duci mai repede la casat.
Va dati seama ca un plastic nu rezista in bataia soarelui mai mult de 5 ani pana imbatraneste si crapa iremediabil, pe cand tabla, chiar avea 10 ani garantie...

#32
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014

View PostMemeito, on 28 august 2017 - 10:53, said:

Mda...numai ca arata ieftin si a chinezarie. Am vazut pe unii ca isi pun pana si folie pe toata caroseria sa para toata masina facuta din plastic, am vazut  chestia asta pana si la masini sport, foarte scumpe, ce o fi in capul oamenilor astia e greu de ghicit.

din postarea asta pot doar sa trag concluzia ca nu faci diferenta intre autocolant si vopsea. ori n-ai vazut in viata ta, ori nu stii cum arata una si cealalta, ori doar trolezi ca sa-ti faci norma zilnica. ori chiar toate 3

#33
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,498
  • Înscris: 30.10.2003

View PostStefanSC, on 28 august 2017 - 11:33, said:

In general, reactiile de genul "de ce nu mai sunt masinile ca in vremea cand fierul era fier, plasticul tot fier, barbatii barbati si oilor le era frica" denota un grad ridicat de neintelegere a pietei si a directiei in care se indreapta.
Si asta e exact topicul in care cei care inteleg piata si directia, sa explice pe indelete celor nestiutori cum sta treaba.
Deci ... Posted Image

#34
Erwin_Rommel

Erwin_Rommel

    Titlul membrului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,499
  • Înscris: 17.04.2017

View PostAssur, on 28 august 2017 - 12:07, said:

Masini adevarate, reparai cu sarma si tot te tinea. In prezent doar porcarii.

#35
Memeito

Memeito

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 20.05.2017

View PostDany_Darke, on 28 august 2017 - 12:29, said:

din postarea asta pot doar sa trag concluzia ca nu faci diferenta intre autocolant si vopsea. ori n-ai vazut in viata ta, ori nu stii cum arata una si cealalta, ori doar trolezi ca sa-ti faci norma zilnica. ori chiar toate 3
Tot de rahat arata amandoua, ca acelasi plastic ieftin chinezesc.

#36
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca e plastic frantuzesc sau german , arata altfel ?!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate