Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce au masinile in ziua de azi atat de mult plastic?
Last Updated: Sep 11 2017 12:42, Started by
Memeito
, Aug 28 2017 10:28
·
0
#19
Posted 28 August 2017 - 11:21
#20
Posted 28 August 2017 - 11:28
#21
Posted 28 August 2017 - 11:33
Memeito, on 28 august 2017 - 10:28, said:
Ieri, in timp ce mergeam agale prin oras, am dat peste o aparitie incredibil de hidoasa si kitchoasa: un Citroen Cactus. Desi masina asta a aparut pe piata in urma cu cativa ani, abia ieri am observat una pe strada. Am ramas pur si simplu uimit de cat de oribil arata aceasta masina, plina pana la refuz de plastic: plastic pe bara din fata si spate, plastic la faruri, plastic pe laterale, plastic pe usa din spate, etc. Studiind si alte masini din preajma am ramas oripilat observand cat de mult plastic se foloseste acum in unele automobile: sunt SUV-uri de pilda, mari, solide, care sunt pur si simplu inconjurate pe lateral-jos cu plasticul asta care arata ca naiba. Imi explica si mie cineva care este faza si de ce aleg producatorii sa isi faca masinile sa arate atat de ieftin si groaznic? Uitati aici cateva exemple: [ https://preview.ibb.co/myeCGk/3519_E08500000578_3634171_A_French_car_maker_offers_a_model_that_allows_drivers_to_navigat_m_32_1465513580137.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://image.ibb.co/n1MRbk/2007_hyundai_tucson_4dr_suv_limited_s_oem_1_500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://image.ibb.co/fdyB95/249552.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Prima e C4 Cactus si e foarte funky ca si masina. Are o tinta clara de cumparatori si chiar e un exercitiu de design reusit. Ca unii nu o inteleg, e limitarea lor, nu a designerului. Celelalte doua sunt coreence din vremea cand faceau cazane (15+ani) si nu sunt reprezentative pentru masinile moderne. In general, reactiile de genul "de ce nu mai sunt masinile ca in vremea cand fierul era fier, plasticul tot fier, barbatii barbati si oilor le era frica" denota un grad ridicat de neintelegere a pietei si a directiei in care se indreapta. Edited by StefanSC, 28 August 2017 - 11:37. |
#22
Posted 28 August 2017 - 11:42
Pololica, on 28 august 2017 - 11:14, said:
SMART for Two (2015 sau 2016): aproape tot din fibra de sticla (mai putin sasiul, evident). Motivul: costurile de productie, consumul masinii (ca toti il vrem cat mai mic), costurile de intretinere (eventual si de schimbare la manopera). E un pas inainte cu fibra de sticla... |
#23
Posted 28 August 2017 - 11:44
Asa retinusem, ca sunt fibra. Sper sa nu ma fi inselat si sa fie plastic
|
#24
Posted 28 August 2017 - 11:45
C4 Cactus a fost conceput pentru un anumit target.
Am vazut prezentarea pe net si spuneau producatorii ca este o masina ideala pentru doamne/domnisoare, pentru mers la cumparaturi si filmau intr-o parcare la Carrefour cum un carucior este scapat de o domnisoara si loveste portierele. Datorita plasticului lateral masina nu are de suferit...erau prezentate tot felul de situatii din astea accidentale si utilitatea acelor bandouri laterale. Edited by Y0samiteSam, 28 August 2017 - 11:46. |
#25
Posted 28 August 2017 - 11:53
#26
Posted 28 August 2017 - 12:01
Memeito, on 28 august 2017 - 10:28, said:
Am ramas pur si simplu uimit de cat de oribil arata aceasta masina, plina pana la refuz de plastic: plastic pe bara din fata si spate, plastic la faruri, plastic pe laterale, plastic pe usa din spate, etc. |
#27
Posted 28 August 2017 - 12:02
#28
Posted 28 August 2017 - 12:06
In 1960 barele erau metalice si frumos cromate. Asta pana reuseai sa le indoi. Mai sarea cromul .. aratau ca niaba. Sau era asa de indoita ca trebuia sa mergi la teloer. O coteau, [puneau una -doua lampi cu beznina pe bara sa o incinga apoi da-i ciocane .
Azi o barza de plastic se scoate usor, se pune lata la fel de usor si te costa cam cant de costa repARATUL. A da? De ce se reparu? Pai una npia costa de te indoia!!! Apoi plasticul de jos. Inainte nu exista . Nici pe pitinele masini 4x4. Ma rog pe vremea aia un 4x4 era masina de padurar sau de fermier ... asa ca nu comta ca in partea de jos era zdrentuta , botita .... Apoi a aparut Ranghe Rover (1970) un 4x4 cu care puteai merge pe autiostrada, cu care nu iti era rusine sa mergi nici la opera ... si care costa cat un Mercedes 350 SEL si deci cine il avea putea plati re[paratii estectice dupa ce mergea nitel prin camp sau padure Dar au inceput si altii sa faca masini 4x4 nu numa ptr padurari. Asa ca dinati au pus "fuste" de cauciuc ... I fusta din asta , cand ajunge sa rate rau poate fi scoasa si inlicota rapid .. duci masina la graj iti vezi de treaba si dupa cateva pre e gata! Si nu te epetesti platind ... Cat despre palstic .. ei da.. duopa criza petroliera din 1974 s-a bata tot mai multplastic ca sa se reduca greutatea masinii, adica consumul. Masinile americane all in steell in 1972 au devenit compoanele plasticului si fara sa isi reduca dimensiunile mai mult decat generoase au [poetrdut 400-500 kile. Plus ca e mai ieftin ... Scii plastic in interior - aici ai avea sa te plabi de calitate. Uneori plasticul este prea ieftin si arata oribil . Pretul de cost. In fine ia de cauta Citroen mehari. Avea o caroserie dintr0-un soi de cuaciuc . Una din cele mai destepte cestii. maisnuta aia nu era facuta sa stea numa pe sosea.. ci era o "litoreta" cu ceva apetente de mers [e camp, paduri samd . Initail conceputa ptr tineri .... care dorau distractie si u vechicul cu preturi mici. Ei bine acroseia aia rezista la zgarieturi si la mici tamponari. Adica ii faceai o adancitura .. insa dupa cateva pre se "netezea" de la sine!!! Si asa cum ti s-a scri mai sus Cactusul este gandit si ptr persoane care au duficultai la [racare si zagrie des masina I |
|
#29
Posted 28 August 2017 - 12:07
Astea n-aveau nevoie de plastice ca sa mearga pe pietris...
https://s-media-cach...3fc2be76c3a.jpg https://i2.wp.com/ww...298220763_k.jpg http://buyersguide.c...bmodel/7424.jpg https://c.pxhere.com...rt-748391.jpg!d |
#30
Posted 28 August 2017 - 12:16
Ghita_Bizonu, on 28 august 2017 - 12:06, said:
In 1960 barele erau metalice si frumos cromate. Asta pana reuseai sa le indoi. Mai sarea cromul .. aratau ca niaba. Sau era asa de indoita ca trebuia sa mergi la teloer. O coteau, [puneau una -doua lampi cu beznina pe bara sa o incinga apoi da-i ciocane . Azi o barza de plastic se scoate usor, se pune lata la fel de usor si te costa cam cant de costa repARATUL. A da? De ce se reparu? Pai una npia costa de te indoia!!! Apoi plasticul de jos. Inainte nu exista . Nici pe pitinele masini 4x4. Ma rog pe vremea aia un 4x4 era masina de padurar sau de fermier ... asa ca nu comta ca in partea de jos era zdrentuta , botita .... Apoi a aparut Ranghe Rover (1970) un 4x4 cu care puteai merge pe autiostrada, cu care nu iti era rusine sa mergi nici la opera ... si care costa cat un Mercedes 350 SEL si deci cine il avea putea plati re[paratii estectice dupa ce mergea nitel prin camp sau padure Dar au inceput si altii sa faca masini 4x4 nu numa ptr padurari. Asa ca dinati au pus "fuste" de cauciuc ... I fusta din asta , cand ajunge sa rate rau poate fi scoasa si inlicota rapid .. duci masina la graj iti vezi de treaba si dupa cateva pre e gata! Si nu te epetesti platind ... Cat despre palstic .. ei da.. duopa criza petroliera din 1974 s-a bata tot mai multplastic ca sa se reduca greutatea masinii, adica consumul. Masinile americane all in steell in 1972 au devenit compoanele plasticului si fara sa isi reduca dimensiunile mai mult decat generoase au [poetrdut 400-500 kile. Plus ca e mai ieftin ... Scii plastic in interior - aici ai avea sa te plabi de calitate. Uneori plasticul este prea ieftin si arata oribil . Pretul de cost. In fine ia de cauta Citroen mehari. Avea o caroserie dintr0-un soi de cuaciuc . Una din cele mai destepte cestii. maisnuta aia nu era facuta sa stea numa pe sosea.. ci era o "litoreta" cu ceva apetente de mers [e camp, paduri samd . Initail conceputa ptr tineri .... care dorau distractie si u vechicul cu preturi mici. Ei bine acroseia aia rezista la zgarieturi si la mici tamponari. Adica ii faceai o adancitura .. insa dupa cateva pre se "netezea" de la sine!!! Si asa cum ti s-a scri mai sus Cactusul este gandit si ptr persoane care au duficultai la [racare si zagrie des masina I |
#31
Posted 28 August 2017 - 12:19
E un trend general de reducere drastica a calitatii tuturor produselor, astfel incat durabilitatea lor in timp sa fie mai redusa si sa o duci mai repede la casat.
Va dati seama ca un plastic nu rezista in bataia soarelui mai mult de 5 ani pana imbatraneste si crapa iremediabil, pe cand tabla, chiar avea 10 ani garantie... |
#32
Posted 28 August 2017 - 12:29
Memeito, on 28 august 2017 - 10:53, said:
Mda...numai ca arata ieftin si a chinezarie. Am vazut pe unii ca isi pun pana si folie pe toata caroseria sa para toata masina facuta din plastic, am vazut chestia asta pana si la masini sport, foarte scumpe, ce o fi in capul oamenilor astia e greu de ghicit. din postarea asta pot doar sa trag concluzia ca nu faci diferenta intre autocolant si vopsea. ori n-ai vazut in viata ta, ori nu stii cum arata una si cealalta, ori doar trolezi ca sa-ti faci norma zilnica. ori chiar toate 3 |
#33
Posted 28 August 2017 - 12:32
StefanSC, on 28 august 2017 - 11:33, said:
In general, reactiile de genul "de ce nu mai sunt masinile ca in vremea cand fierul era fier, plasticul tot fier, barbatii barbati si oilor le era frica" denota un grad ridicat de neintelegere a pietei si a directiei in care se indreapta. Deci ... |
|
#34
Posted 28 August 2017 - 12:46
Assur, on 28 august 2017 - 12:07, said:
Astea n-aveau nevoie de plastice ca sa mearga pe pietris... https://s-media-cach...3fc2be76c3a.jpg https://i2.wp.com/ww...298220763_k.jpg http://buyersguide.c...bmodel/7424.jpg https://c.pxhere.com...rt-748391.jpg!d |
#35
Posted 28 August 2017 - 12:56
Dany_Darke, on 28 august 2017 - 12:29, said:
din postarea asta pot doar sa trag concluzia ca nu faci diferenta intre autocolant si vopsea. ori n-ai vazut in viata ta, ori nu stii cum arata una si cealalta, ori doar trolezi ca sa-ti faci norma zilnica. ori chiar toate 3 |
#36
Posted 28 August 2017 - 13:01
Daca e plastic frantuzesc sau german , arata altfel ?!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users