Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Radioul fantomă care din 1982 emite sunete inexplicabile !

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
dalu364

dalu364

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,297
  • Înscris: 21.02.2006
Nu stiu daca am pus bine topicul aici. M-am gandit ca sunt radioamatori care ar putea confirma/infirma fenomenul.

Radioul fantomă care din 1982 emite sunete inexplicabile și care a dat naștere unor teorii ale conspirației: dacă s-ar opri, ar declanșa o reacție nucleară
Citeste mai mult: adev.ro/ou543w


http://adevarul.ro/t...821b/index.html

#2
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,759
  • Înscris: 09.05.2005
Cel putin o reactie nucleara ar declansa daca s-ar opri...

[ https://i.imgur.com/kU2yaAy.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by LensFlare, 28 August 2017 - 07:31.


#3
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,057
  • Înscris: 19.12.2012
Articole fanteziste in stilul ziarului adevarul, nimic mai mult.

#4
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,870
  • Înscris: 03.02.2005
Ziarul Adevarul a devenit un fel de tabloid cu tot felul de articole, care mai decare mai NEadevarate, din pacate.