Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Fiberlink 100 - limitare subita - viteze mici
Last Updated: Oct 13 2017 19:06, Started by
Nordstorm
, Aug 27 2017 09:08
·
0
#19
Posted 27 August 2017 - 15:19
Deci tot nu merge bine ?
Fa alta sesizare. Spune clar sa fii apelat de 2-3 ori, daca mai au nevoie. Si pe mine, la RDS, ma intrebau cind este cineva la adresa respectiva, intre ce ore. Deci, au si ei dreptate, daca nu raspunzi..... Dar puteau sa sune de 2-3 ori. Desi SMS spune ca s-a rezolvat..... |
#21
Posted 27 August 2017 - 15:59
Presupun ca testul este pe direct, fara router.
OK, alta sesizare. Plus reclamatie sau macar te rastesti nitel la ei, SMS zice rezolvat. Plus mentionat sa sune de cel putin 2-3 ori (sau tii telefonul aproape). |
#22
Posted 27 August 2017 - 16:03
The Stressmaker, on 27 august 2017 - 13:45, said:
Daca ai cablu utp/stp (fire de cupru) in casa si nu fir de fibra optica, cel mai probabil esti, impreuna cu altii conectat la acelasi switch (fara management), cu porturi de 100mbps, stil vechi 10/100, nu gigabit. Daca toti se apuca de dl si ul in acelasi timp (si apelurile video sunt dl/ul) se "gatuie" la iesirea din switch care tot de 100mbps este. Vezi daca limitarea este pe tot parcursul zilei si opreste torentul cand testezi. Ei au un switch sau media convertor "gatuit" de aceea au pierdere la pachete. Posibil interfata cu fibra, inaintea acelui switch este de 100mbps. Eu recomand winmtr daca vrei sa vezi starea de "sanatate" a retelei pana la serverul unde dai ping. Ai reglaj acolo cate "ping"uri se pot trimite pe secunda. De la 3-5 ping-uri pe secunda intra protectia ddos al routerului/serverului asa ca nu depasi 3 ping-uri pe secunda la reglaje/setari. Daca limitarea este constanta atunci esti limitat automat de gateway si este ceva gen "vezi ca faci mai mult trafic decat ne permitem noi asa ca te limitam la viteza". Daca dupa ce opresti torent-ul revine viteza dupa 30 de minute sunt 2 explicatii. Prima este limitare selectiva pe aplicatii iar a doua este ca routerul la care te conectezi nu are memorie suficienta sa proceseze atat de multe legaturi. La a doua varianta limiteaza torentul la maxim 100-200 conexiuni simultane ca sa "stai sub radar". PS: daca la un switch de 100mbps toti dl cu 10mbps simultan atunci se atinge capacitatea maxima a acelui switch de 100mbps. Daca in retea sunt inca vre-o 3 inseriate atunci viteza se reduce si mai mult, cam la 3,4mbps maxim. Rezolvarea este inlocuirea de catre ei a switch-urilor cu gigabit si inlocuirea cablurilor dintre ele. 100 mbps merge pe 4 fire, daca cablul e defect pica in 10 mbps (asa cum cel cu toate 8 firele pica in 100 daca unul din fire nu mai merge) dar initiatorul spune ca link-urile sunt negociate la 100, la FTTB asta se da, daca vrei peste 100 iti vin cu fibra in casa si nu ar strica sa incerce si asta pentru ca 100 si 300 mbps astazi sunt servite de RDS la acelasi pret. |
#23
Posted 27 August 2017 - 17:25
Au venit si au reparat, repede.
Mai umili, fara atitudinea aia de zei, cum erau aia de la tehnic: "ai probleme cu cablul, vad drop de pachete", si celalalt tot asa: "ai o problema cu semnalul, nu e de la switchurile noastre"[cu o voce d-aia acra, sa nu cumva sa-i spui tu ceva, parca ai face pe desteptul cu el]. Evident ca nu s-au lasat pana nu au verificat tot, incepand cu mine. N-aveau incredere. Pana la urma au descoperit nu stiu ce sursa, care s-ar fi stricat, nu mai dadea un anumit amperaj, si intra un "ceva anume" in limitare. Ciudat este ca laptopul lor negocia linkul la 1000mbps, pe cand routerul meu, il negociaza la 100mbps. E ok sa-l negocieze la 100mbps, consuma mai putin curent, dar, nu inteleg de ce se intampla asta. M-am uitat in configurare si are toate optiunile de negociere bifate, 10/100/1000, pe interfata WAN. Edited by Nordstorm, 27 August 2017 - 17:26. |
#24
Posted 27 August 2017 - 17:48
1000 mbps doar daca nu ai telefonie fixa prin acelasi cablu UTP. Altfel cred ca ai vazut 1 Gbps la conexiunea PPPoE pe laptopul lor, apare inca o iconita langa cea de LAN.
De obicei cand sursa se strica se intrerupe complet switch-ul, am avut de 2 ori asa ceva la bloc pe abonamentul business. Edited by Neaceasca85, 27 August 2017 - 17:49. |
#26
Posted 27 August 2017 - 21:46
eu mi-am marit viteza la 300 si tot limiteaza la cat esti si tu
|
#27
Posted 28 August 2017 - 14:34
Dv. v-au marit viteza pana la 300mbps.
Reclama este sufletul comertului. Asa ca teoretic puteti avea 300mbps daca nici un alt client din zona nu face trafic, cablul este recent inlocuit si uscat, nu e soare afara care sa incalzeasca fibra din cablu, etc. |
#28
Posted 28 August 2017 - 14:56
@Fatihh fa sesizare la ei. Chiar nimeni nu intelege ca forumul nu poate rezolva astfel de probleme?
|
|
#29
Posted 29 August 2017 - 09:13
Fatihh, on 27 august 2017 - 21:46, said:
eu mi-am marit viteza la 300 si tot limiteaza la cat esti si tu Ai calculator cu placa video gigabit ? Ai router gigabit ? Ai calculator suficient de puternic sa duca asemenea viteze (exact, ce componente ai in calculator) ? Exac, undesi cum ai descoperit aceasta limitare ?? |
#31
Posted 29 August 2017 - 19:28
Eh, neah, aia e, am gresit un cuvint, din cauza vitezei....
|
#32
Posted 12 October 2017 - 18:18
A reaparut problema.
Unde as putea sa le fac o reclamatie? Ma distruge psihic cu call-centerul lor. Edited by Nordstorm, 12 October 2017 - 18:19. |
#33
Posted 12 October 2017 - 20:37
Fa o sesizare din Digi Care (Contul meu). O sa iti vina cu laptop de test si atunci o sa se vada daca problema este de la RDS sau de la tine.
|
|
#34
Posted 13 October 2017 - 08:43
Ideea e ca nu vreau sa mai vina nimeni sa faca teste la mine.
E o problema care reapare periodic, si este de la echipamentele lor. |
#35
Posted 13 October 2017 - 19:06
Au rezolvat.
Am dat ieri seara mail, astazi au verificat si au rezolvat fara sa mai faca teste la mine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users