Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Fiberlink 100 - limitare subita - viteze mici
Last Updated: Oct 13 2017 19:06, Started by
Nordstorm
, Aug 27 2017 09:08
·
0
#1
Posted 27 August 2017 - 09:08
Am un Fiberlink 100 si un router Mikrotik RB450G.
De cateva zile, sunt limitat continuu la maxim 8Mbps UL/DL, adica 1MB/s UL/DL, indiferent de sursa/destinatie(torrenti, site-uri, etc). Ce naiba se intampla? Edited by Nordstorm, 27 August 2017 - 09:08. |
#2
Posted 27 August 2017 - 09:10
Ce tip de tehnologie ai de la RDS? FTTB, FTTH sau EoC? Poti verifica la ce viteza e stabilit link-ul dintre routerul tau Mikrotik si echipamentul de la Digi?
|
#3
Posted 27 August 2017 - 09:15
Link-ul este la 100mbps. Nu stiu ce tehnologie am. Pe vremuri, era reteaua celor de la Czone, si parca au recablat cei de la RDS, la un moment dat, dar nu am fibra in casa.
Edited by Nordstorm, 27 August 2017 - 09:16. |
#4
Posted 27 August 2017 - 09:23
Dar legat direct, fara router, cum merge ?
BINE - deci problema e la router, deci vedem care e treaba. PROST - deci suni la relatii clienti la firma de unde ai tu net (probabil RDS). |
#5
Posted 27 August 2017 - 09:26
Cand aveam FL100 si eram conecat prin UTP la un switch din cutia RDS, din cand in cand, tot asa, download-ul se ducea la ceva gen 10Mbps. Singura solutie era resetarea acelui switch (era trimisa echipa de la ei, dupa multe insistente si multe maraieli din partea lor cum ca viteza se incadreaza in limitele din contract ).
|
#7
Posted 27 August 2017 - 09:39
Cam asa era si la mine. Oricum, trebuie sa pregatesti si un calculator legat direct cu care sa faci un test pentru ca asta o sa fie prima intrebare a lor (altfel imediat iti arunca pisica in curtea ta).
|
#8
Posted 27 August 2017 - 09:42
Si eu cred ca ar putea sa fie buba la unul din switch-uri sau ce or mai avea pe acolo. De aia si intrebam ce link negociaza direct cu echipamentul RDS...
Dar pe direct cat iese? Ce viteza negociaza pentru link? Edited by MembruAnonim, 27 August 2017 - 09:43. |
#9
Posted 27 August 2017 - 10:00
#10
Posted 27 August 2017 - 10:03
exact asa am verificat, radu000. E negociat la 100Mbps.
|
|
#12
Posted 27 August 2017 - 10:11
Si la mine era negociat tot la 100, nu imi aduc aminte sa fi fost cazut la 10Mbps. Deci, stii ce ai de facut.
|
#13
Posted 27 August 2017 - 10:24
Stiu, dar am o sila...
1000% e de la ei, routerul asta, n-a facut vreodata vreo figura... L-am restartat, si tot la fel de prost merge netul. Ma duc acum sa pun un PC pe direct, sa caut credentialele, etc... |
#14
Posted 27 August 2017 - 10:52
Am testat si pe direct. Face la fel. Am sunat la ei, acum astept.
|
#15
Posted 27 August 2017 - 10:55
Poate sa fie undeva un link de 10 Mbps in loc de 100 sau 1000, de exemplu intre switch-uri, daca-s mai multe... si ala sa te afecteze. Ai vecini conectati tot prin FTTB? Nu mai are nimeni probleme?
|
|
#16
Posted 27 August 2017 - 11:43
Nu stiu cum e pe la vecini.
S-a uitat cineva de la tehnic, si a zis ca sunt pierderi de pachete, intre mine si switch. O sa vina cineva sa recableze...degeaba, zic eu. Sper sa se prinda si sa restarteze echipamentele lor, inainte de orice altceva. M-am uitat si eu pe router, si nu e nicio pierdere, 0/0 Tx/Rx drops. |
#17
Posted 27 August 2017 - 13:45
Daca ai cablu utp/stp (fire de cupru) in casa si nu fir de fibra optica, cel mai probabil esti, impreuna cu altii conectat la acelasi switch (fara management), cu porturi de 100mbps, stil vechi 10/100, nu gigabit. Daca toti se apuca de dl si ul in acelasi timp (si apelurile video sunt dl/ul) se "gatuie" la iesirea din switch care tot de 100mbps este. Vezi daca limitarea este pe tot parcursul zilei si opreste torentul cand testezi.
Ei au un switch sau media convertor "gatuit" de aceea au pierdere la pachete. Posibil interfata cu fibra, inaintea acelui switch este de 100mbps. Eu recomand winmtr daca vrei sa vezi starea de "sanatate" a retelei pana la serverul unde dai ping. Ai reglaj acolo cate "ping"uri se pot trimite pe secunda. De la 3-5 ping-uri pe secunda intra protectia ddos al routerului/serverului asa ca nu depasi 3 ping-uri pe secunda la reglaje/setari. Daca limitarea este constanta atunci esti limitat automat de gateway si este ceva gen "vezi ca faci mai mult trafic decat ne permitem noi asa ca te limitam la viteza". Daca dupa ce opresti torent-ul revine viteza dupa 30 de minute sunt 2 explicatii. Prima este limitare selectiva pe aplicatii iar a doua este ca routerul la care te conectezi nu are memorie suficienta sa proceseze atat de multe legaturi. La a doua varianta limiteaza torentul la maxim 100-200 conexiuni simultane ca sa "stai sub radar". PS: daca la un switch de 100mbps toti dl cu 10mbps simultan atunci se atinge capacitatea maxima a acelui switch de 100mbps. Daca in retea sunt inca vre-o 3 inseriate atunci viteza se reduce si mai mult, cam la 3,4mbps maxim. Rezolvarea este inlocuirea de catre ei a switch-urilor cu gigabit si inlocuirea cablurilor dintre ele. |
#18
Posted 27 August 2017 - 14:13
Sunt constient ca poate aparea problema pe care o mentionezi tu, in cazul in care sunt mai multe persoane conectate.
Insa, in cazul de fata, persista de vreo 5 zile, din senin. N-am mai patit asa ceva vreodata. Totul a mers cu 80-100mbps de cand au preluat czone-ul, torrentii mereu atingeau 10MB/s, daca erau seederi, si nu tin minte sa mai fi existat vreun moment in care sa-mi mearga netul "greu"/limitat. Doar picat total. Legat de situatia de fata: M-au sunat acum, o data, nu eram langa telefon, am sunat inapoi in 10 minute. Am primit un SMS ca s-a rezolvat, iar ei mi-au zis ca n-am raspuns la telefon, asa ca au plecat in alta locatie, si sa deschid alta sesizare. Evident ca n-au facut absolut nimic, pun pariu ca nici n-au intrat in bloc, din moment ce nu le-am raspuns, d-apoi sa-si verifice vreun switch. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users