Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Conversie fonturi din pt in mm
Last Updated: Sep 03 2017 20:48, Started by
mdmilan
, Aug 23 2017 10:01
·
0
#1
Posted 23 August 2017 - 10:01
Salut,
Am convertit la curbe litera "A" de 1 pt, folosind InDesign, Illustrator si Corel, pentru mai multe fonturi si mi-a rezultat urmatoarele valori in mm: Arial: 0,253 mm Minion Pro: 0,235 mm Calibri: 0,225 mm Times New Roman: 0,239 mm Totusi, cautand pe net, convertoarele dau alte valori si anume 0,3528 mm = 1 pt (PostScript (current DTP)). Pana la urma care este adevarul? Pentru ca diferenta este prea mare! Intre 29% si 37%. Exista vre-o relatie matematica intre marimea fontului in pt si marimea fontului in mm? Unii clienti vor ca "marimea literei sa fie de 7,2 mm" Si cum "Clientul nostru, STAPANUL nostru"... Convertoare de pe net, folosite: http://www.unitarium.com/font https://www.convertu...m/from/pt/to/Mm https://www.translat... http://www.unitconve...conversion.html |
#2
Posted 23 August 2017 - 10:14
Pentru clientii aia schimbi unit-ul din inchi in mm (in editorul de text).
|
#3
Posted 23 August 2017 - 11:59
In EU punctul tipografic (didot) a fost restandardizat in 1973 la 0,375 mm, inainte avand 0,376 ( 0,375 971 510 4)
In USA ( folosit de multe tari pe langa USA, Japonia si UK) un punct tipografic clasic are 0,35136 mm, insa mai au inca trei marimi, respectiv punctul de 0,3527 utilizat la sistemele digitale care difera putin de cel de tipar clasic, si apoi au pica clasica de .166" (4,216 4 mm ) si pica digitala de 4,233 mm. In timpul revolutiei franceze a fost introdusa si unitate tipografica de 0,4mm dar nu a prins. In Germania si Japonia se folosesc si marimi tipografice in multipli de 0,25mm. Edited by loock, 23 August 2017 - 12:00. |
#4
Posted 23 August 2017 - 18:26
#5
Posted 01 September 2017 - 22:29
clientul, prin mărimea literei, întelege să respecte normativele privind scrierea informațiilor pe etichete sau pe prospectele farmaceutice...
iar fonturile nu pot fi comparate privind înălțimea literei, grosimea, lățimea, înclinația etc dreaQ a indicat soluția corectă pentru cei care lucrează așa ceva |
#6
Posted 02 September 2017 - 02:08
7,2 mm inseamna ~ 20,41+ puncte tipografice digitale de 0,3527mm
La 72 DPI, 20,4 dot = 20,4 puncte tipografice = ~ 7,2mm ( 7,19508 ) La 720 DPI, 204 dot = 7,19508mm La 360 DPI, 102 dot = 7,19508mm La 300 DPI, 85 dot = 7,19508mm Raman mereu ~ 20,4 puncte tipografice digitale de 0,3527mm Practic 20,4 d p d insemna 7,19508mm care e destul de aproape. Daca mai opui un singur dot la 300 DPI ( 86 in loc de 85) deja iese de 7,2796+mm deci prea mult. Si la 720 DPI e prea mult un singur dot in plus ( 205 in loc de 204) - ajung la 7,23035+ mm. Edited by loock, 02 September 2017 - 02:27. |
#7
Posted 03 September 2017 - 17:07
ai dreptate la calcule, dar nu asta e problema
la aceeași mărime în puncte a fontului, înalțimea literelor diferă de la font la font, după cum a desenat creatorul Attached Files |
#8
Posted 03 September 2017 - 20:48
Am vazut ca nu se da in laturi de la masurat, asa ca l-am incurajat sa o faca in continuare, mai ales atata vreme cat clientii ii cer si platesc pt. anumite dimensiuni, de ex 7,2 mm etc.
Unele lucruri se vad si ochiometric, mai ales ca pana la urma nu conteaza doar dimensiunea in sine ci relatia ei cu forma, proportiile, etc. Asa ca merge pe colibri unde da mai bine colibri, pe arial bold unde da mai bine arial bold, etc., etc., etc. si pe multe altele in f de caz si cerinte, ca doar de asta si exista zdemii de fonturi diferite, plus marimi diferite, regular, black, bold, extra bold, italic, expanded, condensed, custom sau nu. Si probabil ca pe langa zecile de mii de fonturi care exista deja, o sa mai apara in continuare si altele, poate unele reinventate pt ca e deja greu sa le stii pe toate, sa le ai pe toate, si chiar daca le-ar avea cineva pe toate - inclusiv cele care nu sunt free - si nu sunt free pt ca multe sunt interesante si se pot scoate bani de pe ele - pana la urma oamenii au muncit sa le faca, deja e o problema mare si de management al lor. Inca se cauta pt anumite pliante, afise, cataloage, carti, etc., etc. fonturi expresive, elegante, rafinate, de bun gust, dar care sa fie putin comune, moderne, contemporane, uneori si futuriste dar de bun gust, si chiar daca te pricepi sa le cauti si sa le si gasesti pe internet, in general cele interesante costa si clientul nu este mereu dispus sa plateasca, DTP-istul sau firma care se ocupa nu e dispusa sa-si taie din profit daca clientul nu plateste separat, etc. - uneori sunt chiar meschinarii ridicole deoarece unele fonturi nu costa mult si isi merita banii, dar romanii sunt invatati cu lucruri moca si e greu sa le scoti din sange asta... Uneori se gaseste fontul perfect, si pt ca nu e free se cauta in continuare cu motoare si metamotoare dedicate de cautare alti inlocuitori free, care sa fie suficient sau acceptabil de aproape de fontul perfect care costa bani... Probabil unii sunt mai putin priceputi in a cauta, sau nu se pricep cum sa faca asta, si se apuca si reinventeaza fonturi pt ca nu au stiut ca deja exista unele poate chiar mai bine facute, altii stiu de ele si le copiaza cu nerusinare, etc. Edited by loock, 03 September 2017 - 20:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users