Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

VW Passat 2010 , distributie , fum , zgomot ciudat, ambreiaj

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
sir_emylian

sir_emylian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 02.03.2008
Am fost in service recent cu masina (VW Passat 2010/ 2.0 110CP) , am schimbat distributia, ulei+toate celelalte filtre. De atunci masina a inceput sa aiba o bataie specifica a motorului (specifica diesel dar neobisnuit de tare , sesizabila fata de cum mergea motorul inainte) . Acea bataie dispare sau motorul incepe sa aiba un mers rotund si obisnuit cand ambreiajul este apasat . Una peste alta motorul a inceput sa scoata un fum alb care miroase foarte tare a motorina.

1. Are legatura cu distributia masiniii? Oare "Dorel" de la service sa fi pus ceva gresit? Sau ..?

2.De la ce ar putea fi? Ce ar trebui schimbat si ce ar remedia problema?

#2
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,074
  • Înscris: 19.01.2004
...de reglat avansul la distributie?

#3
sir_emylian

sir_emylian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 02.03.2008
Asta tot la service? Si remediaza si treaba cu ambreiajul si zgomotul ciudat si fumul?

Edited by sir_emylian, 22 August 2017 - 13:35.


#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
De unde sa stim noi ?
Ai vazut dupa ce ti-a schimbat distributia ca nu mai merge bine masina, trebuia sa ii atragi atentia mecanicului.
Doar la service remediezi problema, nu pe forumuri.
Avansul se regleaza pe tester la oricine se pricepe, de preferat sa te intorci inapoi la service.

Edited by TruculMagic, 22 August 2017 - 13:44.


#5
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
e, poate intre timp s-a mai rupt/indoit cete ceva, si scoate 1-2mii euroi din buzunar.

#6
sir_emylian

sir_emylian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 02.03.2008

 TruculMagic, on 22 august 2017 - 13:44, said:

De unde sa stim noi ?
Ai vazut dupa ce ti-a schimbat distributia ca nu mai merge bine masina, trebuia sa ii atragi atentia mecanicului.
Doar la service remediezi problema, nu pe forumuri.
Avansul se regleaza pe tester la oricine se pricepe, de preferat sa te intorci inapoi la service.
Gata "boss" raspunsul tau este salvator. Oare de ce te gasesti in situatia plina de frustrare sa dai un raspuns fara nici o relevanta ? Care este problema ta?
Forumul este un loc unde poti dezbate probleme pe orice fel de teme.

 arg, on 22 august 2017 - 13:46, said:

e, poate intre timp s-a mai rupt/indoit cete ceva, si scoate 1-2mii euroi din buzunar.
Daca e nevoie cumpar alta noua. Si asa asta a facut deja 7 ani.

#7
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
au reglat prost avansul, cand au schimbat distributia, ei trebuie sa rezolve.

#8
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
La motoarele astea de 2.0 distributa nu poate fi pusa gresit si sa mai si porneasca . Fumul alb poate avea doua surse . Prima ( si cea mai comuna ) condensul normal , si a doua ( si cea mai tragica ) arderea antigelului in cilindru ...care este motiv de desfacut motorul . Daca nu scade nivelul lichidului de racire inseamna ca nu esti in situatia a doua .
Motorina arsa in exces scoate fum negru .
Despre bataie , daca are legatura cu apasarea ambreiajului , este de cele mai multe ori volantul . Daca odata cu distributia s-a schimbat si uleiul ...se poate sa fie o problema de neconformitate , dar diferentele in functionare nu sunt asa izbitoare .

Edited by JurasikMan, 22 August 2017 - 13:59.


#9
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Mă bag și eu. Dacă nu a fost uleiul bun? A pățit cineva cu Castrol 5 40, contrafăcut. A cumpărat din alt loc, totul OK. Eu folosesc 5 30 și în toamnă îi cam vine vremea. Habar nu am de unde să iau și să știi că este original.

#10
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011
cand masina scoate fum alb (atunci cand motorul este cald) exista dupa stiintele mele 2 posibilitati:

1. garnitura de la cilindrii s-a deterioriat si lichidul de racire ajunge in camera de ardere si arde si el (daca observi cantitati scazute de lichid de racire sau lichidul de racire devine uleios atunci este vorba de garnitura).
2. a doua varianta are legatura cu uleiul, atunci cand au pus ulei prost sau contrafacut SAU atunci cand au pus prea mult ulei, uleiul este impins in camera de ardere deoarece segmentul de la piston nu mai poate pastra uleiul, sau direct probleme cu pistonul.

cand masina scoate fum alb (doar dupa pornirea motorului in stadiu rece) atunci este condens.

Edited by business11, 22 August 2017 - 14:25.


#11
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,943
  • Înscris: 02.09.2005
Sper ca nu ai pus vreun Castrol d-ala "rusesc", luat la vreo "oferta"...

#12
sir_emylian

sir_emylian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 02.03.2008

 business11, on 22 august 2017 - 14:23, said:

cand masina scoate fum alb (atunci cand motorul este cald) exista dupa stiintele mele 2 posibilitati:

1. garnitura de la cilindrii s-a deterioriat si lichidul de racire ajunge in camera de ardere si arde si el (daca observi cantitati scazute de lichid de racire sau lichidul de racire devine uleios atunci este vorba de garnitura).
2. a doua varianta are legatura cu uleiul, atunci cand au pus ulei prost sau contrafacut SAU atunci cand au pus prea mult ulei, uleiul este impins in camera de ardere deoarece segmentul de la piston nu mai poate pastra uleiul, sau direct probleme cu pistonul.

cand masina scoate fum alb (doar dupa pornirea motorului in stadiu rece) atunci este condens.
Dar daca fumul este negreu? sau fum nu se poate deosebi? Care ar fi cauzele ?

#13
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 jericho, on 22 august 2017 - 14:29, said:

Sper ca nu ai pus vreun Castrol d-ala "rusesc", luat la vreo "oferta"...


Eu doar Castrol luat la oferta de pe emag folosesc si totul merge perfect Posted Image

@Initiator: am zis ca avansul se verifica pe tester, vezi cine are un vcds/vag com, daca esti in tara si stai prin partea moldovei, iti recomand un doctor in vw-uri tdi. Daca ala nu ti-o repara, atunci nimeni nu mai o repara. Posibil sa fie foarte ocupat in aceasta perioada.

 sir_emylian, on 22 august 2017 - 14:48, said:

Dar daca fumul este negreu? sau fum nu se poate deosebi? Care ar fi cauzele ?

Fumul negru in general e de la turbo, daca ai un furtun de la intercooler fisurat de exemplu.

Edited by TruculMagic, 22 August 2017 - 14:53.


#14
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011
exista fum alb, albastru si negru. Cel alb ti l-am precizat mai sus.

Cel negru in general este produs de niste particule (tip funingine) care se strang la viteze mici sau cand stai pe loc in esapament, iar atunci cand accelerezi aceste particule sunt evacuate spre exterior. Atunci cand fumul este destul de des si dens, inseamna ca motorul nu primeste indeajuns aer incat sa arda combustibilul cum trebuie (de vina poate fi filtrul de aer). Dar si probleme cu injectia, turbo, diferite garnituri sau ventile pot fi de vina.

Cel albastru inseamna combustibil sau ulei (nears) in evacuare. Atunci cand exista un surplus. La mine turbo-ul pierdea ulei, astfel ca fumul, dupa ce porneam motorul, era albastru, dupa ce am schimbat turbo-ul nu am mai avut probleme.

Edited by business11, 22 August 2017 - 15:14.


#15
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Bai...l-ati terminat pe om.

Daca inainte mergea corect masina, clar nu a pus ''la punct'' distributia.  N-are treaba uleiul ( poti sa-i pui si Unisol ca nu scoate fum de la asta...) sau avansul. Daca blochezi axul cu came si vilbrochenul n-ai cum sa gresesti.

Ambreiajul iar n-are legatura cu problema omului. Cu avansul n-are rost sa te joci. Am avut si eu ''fetishul'' asta cu reglat de avans. Toata ziua cu laptopul dupa mine, plus cheia de 13 si 18 sa rotesc axul cu came...

Pe dracu. Pui cale sa intre fix in gaura si aia e. Mai bine de atat n-ai ce regla..

Du-te la alt service sa-ti puna la punct distributia. Aia la care ai fost is brutari nu mecanici.

#16
sir_emylian

sir_emylian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 02.03.2008

 mariovrs, on 22 august 2017 - 19:20, said:

Bai...l-ati terminat pe om.

Daca inainte mergea corect masina, clar nu a pus ''la punct'' distributia.  N-are treaba uleiul ( poti sa-i pui si Unisol ca nu scoate fum de la asta...) sau avansul. Daca blochezi axul cu came si vilbrochenul n-ai cum sa gresesti.

Ambreiajul iar n-are legatura cu problema omului. Cu avansul n-are rost sa te joci. Am avut si eu ''fetishul'' asta cu reglat de avans. Toata ziua cu laptopul dupa mine, plus cheia de 13 si 18 sa rotesc axul cu came...

Pe dracu. Pui cale sa intre fix in gaura si aia e. Mai bine de atat n-ai ce regla..

Du-te la alt service sa-ti puna la punct distributia. Aia la care ai fost is brutari nu mecanici.

Multumesc

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate