Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 

Facturare cu valoare dubla a serviciului Fiberlink 1000

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
sdrc

sdrc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 28.05.2008
Salutare tuturor !

Sunt abonat RCS&RDS de aproape doua decenii, am accesat succesiv toata gama de servicii si in general ma declar multumit de calitatea acestora, precum si de promptitudinea suportului tehnic oferit (am avut 2-3 solicitari de-a lungul timpului, rezolvate prompt). La randul meu, m-am dovedit a fi un client foarte bun, am achitat facturile la timp, ba chiar in anii in care era necesara deplasarea la casierie preferam sa platesc in avans pentru intregul an.
Asadar, toate bune si frumoase, pana prin februarie ac; in luna respectiva, am decis sa trec la un abonament Fiberlink 1000 (avusesem anterior Fiberlink 100), dupa ce in prealabil m-am asigurat ca am suport gigabit corespunzator (la nivel de router, placi de retea si switch). Aveam de putin timp fibra optica trasa pana in apartament si m-am gandit ca ar fi cazul sa si folosesc latimea de banda disponibila.
Surpriza a venit odata cu factura din martie, valoarea totala fiind cu app. 50 de lei in plus, in conditiile in care diferenta de abonament era de doar 11 lei (28 -> 39); am platit ca de obicei, gandindu-ma ca o fi o situatie speciala (suprapunere abonamente pe un nr. de zile, poate ceva costuri suplimentare de instalare, desi nu-mi aminteam sa mi se fi spus ceva in acest sens). In aprilie, situatia se repeta; reusesc sa ajung la un centru RCS&RDS, comunic dilema mea privind valoarea facturii si primesc confirmarea sesizarii sub forma unui nr. de inregistrare. Nu ma asteptam sa se rezolve chiar imediat, asa ca am platit constiincios in continuare si in mai. Dupa ce am constatat ca au trecut si cele 30 de zile prevazute legal pt. rezolvarea sesizarilor/reclamatiilor, am facut o revenire prin intermediul contului Digi, ramasa fara efect. Am trimis apoi o solicitare de clarificare si prin intermediul platformei de asistenta online, iarasi nimic. Prin iunie am trecut iarasi pe la centrul RCS&RDS si am aflat ca asteptau de la mine (fara sa-mi comunice insa acest lucru !) o copie a actului aditional incheiat in februarie (chipurile, exemplarul ramas la dispozitia furnizorului fusese arhivat, o explicatie care nu ma multumeste defel : ne aflam in 2017, arhivarea electronica e demult disponibila chiar si in firme micute). In fine, le-am trimis copia solicitata si am primit asigurari ca se rezolva. Luna trecuta am sunat la call-center si am cerut din nou clarificarea situatiei, explicandu-le ca nu am 2 abonamente, ci doar unul singur (presupunand prin absurd ca ar fi active 2 servicii identice, ar fi fost cazul sa apara - fizic - si a doua fibra ...).
Acum suntem in a 2-a parte a lui august si tot n-am nicio veste ...
Rugamintea mea la dvs., in cazul in care ati intampinat o problema similara : cum ati procedat ? Ar fi util sa ma adresez ANPC ? Exista alte variante de contact RCS&RDS cu sanse de solutionare ?
Precizez ca nu e vorba de o problema de natura financiara in sine, ci doar de dorinta de a clarifica situatia si de a fi tratat in mod corect; am avut o buna relatie cu acest furnizor pana acum si nu doresc sa renunt la servicii.


Va multumesc anticipat si va doresc o zi grozava !

#2
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Ai avut prea multa rabdare cu ei.
In plus ai fost delasator si ai continuat sa platesti ceea ce nu primesti.
In locul tau as merge direct pe reziliere, niciun ANPC sau alte demersuri.

#3
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
ANPC direct, nu vezi ca te duc de nas pana trece contractul... ce naiba, daca din aprilie pana acum nu au vrut sa resolve e treaba clara, te considera fraier,  probabil din cauza ca ai continuat sa platesti ceva ce nu primesti, si asta au considerat ei ca dovada ca esti fraier.

#4
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
In actul de prelungire al contractului ce scrie? Sau pe desfasuratorul facturii? De unde provin banii in plus?
Si eu am facut trecerea de la batranul pachet Triplay (net 100, apoi 300 Mbps, cu telefonie fixa si mobila gratis, in RDS, stick de internet la fel etc.) la un abonament defalcat pe servicii: net 500Mbps, telefonie fixa, mobila, stick internet. Surpriza a fost ca cele din urma + stickul de net erau pe bani acum. Asa ca am renuntat la stick si telefonia mobila (cea initial gratis). Vezi sa nu ai costuri suplimentare de acolo. Eu am constatat ca de cate ori au fost probleme (TEHNICE, nu pecuniare) au fost foarte rapizi. Mi s-au rezolvat prompt toate necazurile.

PS: personal, consider ca e si vina ta, fiindca trebuia sa rezolvi problema de atunci (de la primirea primei facturi cu plus si inainte de a o plati) si nu prin sesizare online, ci direct la ghiseu. Dar sunt sigur ca ti se va rezolva problema. Asa ceva am patit eu la Orange, deci nu te astepta ca altii sa fie mai buni.

Edited by ursamajor, 21 August 2017 - 10:56.


#5
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Eu inteleg ca pe factura ii apare F1000 = 89 lei Posted Image
Tocmai ca a facut bine ca a sesizat online, ca asa are dovada a sesizarii... la ghiseu e pe vorbe, acum nu avea nici o dovada ca ar fi facut vreo sesizare cu privire la acest aspect.
Directia ANPC si ceri banii platiti degeaba in aceste luni. Bani platiti sub amenintarea de deconectare.
Ca amiabil e clar ca nu rezolvi nimic, daca s-au pisat pe cele 4 sesizari facute si nu au binevoit nici sa te contacteze. Tipic RCS-RDS... la luat bani sunt primii, cand ai o problema, se fac nevazuti.

Edited by samebo, 21 August 2017 - 11:04.


#6
laurwh

laurwh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 242
  • Înscris: 04.02.2015
in ultimele luni, serviciile cu clienti sunt din ce in ce mai proaste. si nu ma refer numai la partea de home user, ci si pe partea de business. Si nu doar cu un abonament de Garantat 300, ci mai multe servicii. Am schimbat si manageri de cont si nimic. Sunt pe locul 1 in piata, la cel mai prost customer service. Si de aceea vor pierde si clienti Home user si Business.

#7
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,493
  • Înscris: 19.04.2009
Cred ca departamentul conta la RDS e varza varza varza... La mine le-a luat 10 luni pentru a emite o factura.

Mergi cu plangere la ANPC.

Eu am facut acum o sesizare la RDS dar nu ma astept sa raspunda repede. Au comis ceva ilegalitati (inregistrari plati fictive, culmea, nu eram in tara asa ca le-am cerut chitantele pe datele alea. Emitere factura dupa incetarea contractului)

Succes!

#8
sdrc

sdrc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 28.05.2008

 ursamajor, on 21 august 2017 - 10:51, said:

In actul de prelungire al contractului ce scrie? Sau pe desfasuratorul facturii? De unde provin banii in plus?
Si eu am facut trecerea de la batranul pachet Triplay (net 100, apoi 300 Mbps, cu telefonie fixa si mobila gratis, in RDS, stick de internet la fel etc.) la un abonament defalcat pe servicii: net 500Mbps, telefonie fixa, mobila, stick internet. Surpriza a fost ca cele din urma + stickul de net erau pe bani acum. Asa ca am renuntat la stick si telefonia mobila (cea initial gratis). Vezi sa nu ai costuri suplimentare de acolo. Eu am constatat ca de cate ori au fost probleme (TEHNICE, nu pecuniare) au fost foarte rapizi. Mi s-au rezolvat prompt toate necazurile.

PS: personal, consider ca e si vina ta, fiindca trebuia sa rezolvi problema de atunci (de la primirea primei facturi cu plus si inainte de a o plati) si nu prin sesizare online, ci direct la ghiseu. Dar sunt sigur ca ti se va rezolva problema. Asa ceva am patit eu la Orange, deci nu te astepta ca altii sa fie mai buni.


In actul aditional e bifat clar abonament Fiberlink 1000, in niciun caz 2 x FB 1000.
Pe factura apare la partea de internet valoarea de 88 lei; scadem 10 pt. o cartela de date (4G) si raman 78 lei, adica 2 x 39 cat e abonamentul FB 1000.
Nu (mai) am servicii de telefonie fixa, partea de telefonie mobila e evidentiata separate, idem partea de TV, iar costurile sunt corect evidentiate.
Verificarea am facut-o in contul Digi unde in sectiunea de administrare servicii apar 2 abonamente FB 1000, fiecare avand asignat acelasi ONT (model + serie).
Prima sesizare am facut-o la ghiseu, am o hartiuta cu nr. de inregistrare din aprilie.
Imi asum vina evidenta de a fi asteptat atat de mult; problema e ca esti indrumat catre centrele cu facilitate "de reziliere", iar programul meu de lucru se suprapune peste al lor (ei incep mai tarziu, dar au avantajul ca termina mai devreme ...)
Evident, puteam sa nu mai platesc, dar estimez ca as fi fost "debransat" inainte de a fi clarificata sesizarea mea (nu ma uit la TV, dar de acces la net chiar am nevoie).


Va multumesc tuturor pentru sfaturi, e clar ca am fost prea intelegator, voi actiona in consecinta.

Edited by sdrc, 21 August 2017 - 11:54.


#9
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
Domnule, uita-te pe DESFASURATOR si vezi ce anume costa in plus. Daca ai cont de Digicare il poti accesa de acolo.
N-ai specificat in primul mesaj, apare pe factura 2xFiberlink 1000 sau asa presupui tu? De-asta ti-am zis sa accesezi desfasuratorul, fiindca acolo vezi clar ce platesti: aditionale, trafic net in plus, roaming, SMS in alte retele etc. Ceva ca in capturi.

Attached Files


Edited by ursamajor, 21 August 2017 - 11:55.


#10
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Mah, serios ?!
Problema e din aprilie sau chiar mai veche, au trecut 5 luni si platesti in plus atit de mult.... DE CE ???

Factura este destul de detaliata incit sa vezi exact ce platesti.
Fa o poza si pune aici pe forum.

Serviciul clienti (chiar si telefonic) te lamureste in 5 minute despre ce e vorba, adica nu cred ca e e nevoie de sesizare.
Reclamatie inregistrata la ghiseu si contul Digi... pot sa te agate cu aia ca asteapta ceva de la tine si intirzie cit vor ei peste 30 de zile.
Oricum, aia cu 30 de zile este mai mult decit orientativa, scrie la lege ca pot sa intirzie in situatii speciale, si mereu sint situatii speciale:)
La telefon stai pina se rezolva si gata.

#11
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,493
  • Înscris: 19.04.2009

 buyonevideo, on 21 august 2017 - 13:00, said:

Serviciul clienti (chiar si telefonic) te lamureste in 5 minute despre ce e vorba, adica nu cred ca e e nevoie de sesizare.

Te lamureste o laie.

Am sunat si ma ascultau alea ca broastele la inundatie si se mirau si ele ca durase 10 luni sa emita o factura.
Abia astazi am aflat motivul intarzieirii, care nu-i problema mea: aglomeratie, am avut un ticket de care nu stiam (pentru a emite o factura, azi am aflat de el) din septembrie anul trecut, si pana a ajuns la mine s-au adunat lunile. SI dupa cica au incercat sa ma contacteze, mai putin pe email.

#12
sdrc

sdrc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 28.05.2008
Am dedus din valoarea serviciilor de internet facturate ca ar putea fi vorba de o dublare de tarif - am atasat o captura dupa sumarul ultimei facturi (din aplicatia Digicare).
In sectiunea de servicii apare de 2 ori Fiberlink 1000 - nu concorda cu clauzele contractuale unde apare un singur serviciu de acest tip.

Attached Files



#13
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

 Lex404, on 21 august 2017 - 13:12, said:


Te lamureste o laie.
Poate nu ai insistat suficient.
In afara de o singura data (acum ceva ani, factura umflata) am rezolvat totul prin telefon, in 5-30 minute.

 sdrc, on 21 august 2017 - 13:13, said:

Am dedus din valoarea serviciilor de internet facturate ca ar putea fi vorba de o dublare de tarif - am atasat o captura dupa sumarul ultimei facturi (din aplicatia Digicare).
In sectiunea de servicii apare de 2 ori Fiberlink 1000 - nu concorda cu clauzele contractuale unde apare un singur serviciu de acest tip.
Poza 2, click pe sagetuta de la cele 2 Fiberlink 1000.
Da, se pare ca esti taxat de 2 ori, DE LUNI DE ZILE !!!!
Nu stiu exact a cui e vina mai mare, a firmei care incaseaz aniste bani in plus (sa fie sanatosi) sau a ta care platesti niste bani in plus DE LUNI DE ZILE.

#14
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,493
  • Înscris: 19.04.2009

 sdrc, on 21 august 2017 - 13:13, said:

Am dedus din valoarea serviciilor de internet facturate ca ar putea fi vorba de o dublare de tarif - am atasat o captura dupa sumarul ultimei facturi (din aplicatia Digicare).
In sectiunea de servicii apare de 2 ori Fiberlink 1000 - nu concorda cu clauzele contractuale unde apare un singur serviciu de acest tip.

Nu. Sunt categorii:
1. TV
2. Internet
3. Mobil
4. Extra

Nu sunt trecute ca 2 servicii de internet.

Dar suma e dublata. De fapt, ingrasata. Ca nici daca /2 nu da cat un serviciu.

Edited by Lex404, 21 August 2017 - 13:21.


#15
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
El e fortat sa plateasca, sub amenintarea suspendarii serviciilor daca nu plateste si aia de care nu beneficiaza.
Iar RCS-RDS se face ca ploua, din 4 reclamatii la nici una nu a raspuns... ce spun ei, lasa ca l-am prins pe fraier, ne plateste 2 ani de zile ceva ce nu are atata timp cat daca nu plateste il amenintam cu deconectarea.

 buyonevideo, on 21 august 2017 - 13:17, said:

Nu stiu exact a cui e vina mai mare, a firmei care incaseaz aniste bani in plus (sa fie sanatosi) sau a ta care platesti niste bani in plus DE LUNI DE ZILE.
In mod clar a firmei.

#16
sdrc

sdrc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 28.05.2008

 Lex404, on 21 august 2017 - 13:20, said:

Nu. Sunt categorii:
1. TV
2. Internet
3. Mobil
4. Extra

Nu sunt trecute ca 2 servicii de internet.

Dar suma e dublata. De fapt, ingrasata. Ca nici daca /2 nu da cat un serviciu.

Pai asta spun si eu : la categoriile 1, 3 si 4 e totul OK, valorile corespund cu realitatea.
La categoria 2 (Internet) e facturata suma de 88 lei, din care daca scadem cei 10 lei pt. cartela 4G, raman 78 lei care reprezinta 2 x abonament Fiberlink 1000 (cum am scris la 12:44).

#17
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,493
  • Înscris: 19.04.2009
Mea culpa. Credeam ca cartela 4G e inclusă.

Btw. Eu azi am citit asta înainte sa le trimit sesizare:
http://www.rcs-rds.r...reclamatii2.pdf


Sesizarile vor fi inregistrate la data transmiterii lor prin mijloacele mentionate si vor fi inaintate catre departa- mentele competente din cadrul companiei RCS & RDS. Reprezentatii acestor departamente se vor asigura de o solutionare in conformitate cu termenele contractuale si prevederile legale, termenul maxim de solutionare
a reclamatiei fiind de 30 de zile de la inregistrarea sesizarii. Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat clientului prin intermediul datelor de contact comunicate (e-mail, telefon) intr-un termen de maxim 7 zile de la solutionarea reclamatiei.
In cazul nesolutionarii reclamatiei in termenul maximal datorita efectuarii unor investigatii suplimentare deter- minate de complexitatea sesizarii, termenul maxim de solutionare a reclamatiei este de 90 de zile de la inreg- istrarea sesizarii; in acest caz termenul de informare a clientului asupra stadiului de solutionare este de 30 zile de la expirarea termenului initial de solutionare de 30 de zile.


#18
sdrc

sdrc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 28.05.2008

 Lex404, on 21 august 2017 - 13:31, said:

Btw. Eu azi am citit asta înainte sa le trimit sesizare:
http://www.rcs-rds.r...reclamatii2.pdf

Corect, am citit si eu.
Faptul ca nu m-au contactat deloc (dupa 30 / 60 / 90 / 120 de zile de la sesizare) este cel care ma deranjeaza cel mai mult si indica o indiferenta crasa fata de client; nu era nicio problema daca ma sunau si spuneau ca au nevoie de timp suplimentar sau mai stiu eu ce alt motiv.
Luna trecuta, operatoarea de la call center a verificat si mi-a spus ca tichetul e in continuare deschis, cazul pare clar si ma vor contacta in curand, solutionarea fiind cel mai probabil pe baza compensatorie (nu ma deranjeaza).
Imi voi face timp si ma voi deplasa din nou pana la centrul unde am incheiat actul aditional si voi transa cumva problema pe loc; daca nu le pasa de potentiala reziliere a contractului, atunci e clar ca nu merita sa le mai fiu client.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate