Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Biserica scandaloasă din Oradea
#145
Posted 21 August 2017 - 14:43
iladi, on 21 august 2017 - 14:37, said:
Nu zicea Einstein ca prostia umana e nemarginita? Sunt destui care o si exploateaza. Tocmai ai dat un exemplu de eficienta in acest domeniu. nu cred ca zicea einstein asa ceva. cred ca este fake-news care circula pe facebook. (asa cum explica in linkul de mai jos, in primul rand pentru ca un fizician serios nu poate crede ca universul este infinit.) apropo de credulitate. https://skeptics.sta...n-stupidity-and vezi cum se demonteaza minciunile? in 30 de secunde. nu rezista 2000 de ani. ti-ai pus in mod evident intrebari, dar nu alea care trebuie. daca nu pui intrebarile corecte, nu o sa poti sa gasesti raspunsurile corecte. Edited by Pollux, 21 August 2017 - 14:44. |
#146
Posted 21 August 2017 - 14:46
iladi, on 21 august 2017 - 12:43, said:
mandrie, desertaciune si vanitate. gabyxm, on 21 august 2017 - 13:42, said:
Normal ca nu face nimeni monobloc turnat din inox, ca ar pica turla. Ii vorba de tabla cu care ii acoperita structura. http://emsai.ro/tabla-inox http://www.baduc.ro/...2943-tabla-inox Cred ca la 1mm ii mai mult ca suficienta grosimea. Oricum, cat timp isi permit sa faca acoperis din tabla de cupru pe unele biserici, cred ca 5-10 coli de tabla de otel inoxidabil is la nivelu de bani de buzunar pe o zi. Solutia low-cost: aluminiu, da cu asta ii si mai greu, ca nu-l poti cupra si auri simplu si mai mult ca sigur nu avem in tara mijloace tehnice sa facem asta. Edited by mario_bril, 21 August 2017 - 14:48. |
#147
Posted 21 August 2017 - 15:39
mario_bril, on 21 august 2017 - 14:46, said:
Bănuiești prost. Sunt numai considerente de ordin estetic, având în vedere dimensiunile construcției. Pollux, on 21 august 2017 - 14:43, said:
nu cred ca zicea einstein asa ceva. cred ca este fake-news care circula pe facebook. (asa cum explica in linkul de mai jos, in primul rand pentru ca un fizician serios nu poate crede ca universul este infinit.) apropo de credulitate. https://skeptics.sta...n-stupidity-and vezi cum se demonteaza minciunile? in 30 de secunde. nu rezista 2000 de ani. ti-ai pus in mod evident intrebari, dar nu alea care trebuie. daca nu pui intrebarile corecte, nu o sa poti sa gasesti raspunsurile corecte. Mi-e greu sa cred ca nu ai priceput mesajul si ultimul tau argument este legat de semantica |
#148
Posted 21 August 2017 - 16:28
pentru samebo..nu ai voi sa filmezi si sa postezi persoane private, poti fi dat in judecata
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nJsPOnXr8KU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] adevarul e ca, nici nu stiu ce poti sa faci daca dai de un astfel de om..cum il opresti din filmat:)) |
#149
Posted 21 August 2017 - 16:31
iladi, on 21 august 2017 - 15:39, said: Mi-e greu sa cred ca nu ai priceput mesajul si ultimul tau argument este legat de semantica ultimul meu argument este legat de faptul ca nu ai reusit sa aduci niciun argument. daca ipoteza este falsa, atunci automat si concluzia este falsa. deci daca einstein nu a spus ca prostia este nemarginita, inseamna ca nici concluzia ta nu sta in picioare. manualul de logica de clasa a V-a, editia 1782, pagina 40. deci incearca sa formulezi alt argument. |
#150
Posted 21 August 2017 - 17:06
mario_bril, on 21 august 2017 - 14:42, said:
Rodiul de exemplu, se galvanizează în aceleași condiții ca și aurul. Însă rodiul e mai scump decât aurul. Oțelul inoxidabil este tare, întrucât e înalt aliat, e greu de ambutisat și de prelucrat prin deformare plastică la rece. Cu asta sper că ți-am răspuns la toate întrebările, astfel încât consider discuția încheiată. Hai sa presupunem ca ii facuta din tabla de otel. Pentru galvanizarea cu aur, indiferent pe ce metal o aplici, o sa ai nevoie de alte straturi de suport. Pentru otel iti trebuie minim o galvanizare initiala cu un strat de suport din cupru, urmata de o nichelare (pentru a impiedica difuzia cuprului prin metalul cu care se face galvanizarea finala) urmata de stratul final din aur. Identic se face si cromarea si pentru galvanizarea cu rodiu, difera numai stratul final. In nici unul din cazuri nu-i mai simplu sau mai complicat de executat, toate operatiile si fazele prin care trece piesa is identice. Diferenta ii ca pentru unele oteluri inoxidabile sau cupru daca chiar vrei sa faci galvanizare cu aur ii necesar numai stratul de suport de nichel. Da repet, daca o faci din otel inoxidabil nu vad cum mai sta in picioare teoria ta cu galvanizarea de protectie. mario_bril, on 21 august 2017 - 14:46, said:
Din sursa oferită, citire: Tabla de inox este mai greu de prelucrat, tocmai datorita rezistentei sale mecanice ridicate, insa produsele raman functionale timp indelungat fara probleme. Normal ca ii mai greu de prelucrat si banuiesc ca pe vremea lui Moise nu prea aveau cum sa indoaie tabla de otel inox, ca nu-i tineau instrumentele. Nu inteleg de ce te cramponezi de cat ii de greu de indoit o tabla de otel inoxidabil cand avem de sute de ani prese actionate hidraulic/mecanic pentru asa ceva. Nu-i mai frumos sa faci o cruce care "ramane functionala timp indelungat fara probleme" decat una care se comporta ca o sosea din Romania unde odata la cativa ani mai astupi niste gropi sau o reasfaltezi? Edited by gabyxm, 21 August 2017 - 17:13. |
#151
Posted 22 August 2017 - 00:21
gabyxm, on 21 august 2017 - 17:06, said:
Io nu ti-am pus intrebari legate de tehnologie, era numa o problema legata de metalul ales. Am inteles, crucea nu o poti face "alba" ca dupaia zice lumea ca ii de pleu si nu le mai place despre ea. Hai sa presupunem ca ii facuta din tabla de otel. Pentru galvanizarea cu aur, indiferent pe ce metal o aplici, o sa ai nevoie de alte straturi de suport. Pentru otel iti trebuie minim o galvanizare initiala cu un strat de suport din cupru, urmata de o nichelare (pentru a impiedica difuzia cuprului prin metalul cu care se face galvanizarea finala) urmata de stratul final din aur. Identic se face si cromarea si pentru galvanizarea cu rodiu, difera numai stratul final. In nici unul din cazuri nu-i mai simplu sau mai complicat de executat, toate operatiile si fazele prin care trece piesa is identice. Diferenta ii ca pentru unele oteluri inoxidabile sau cupru daca chiar vrei sa faci galvanizare cu aur ii necesar numai stratul de suport de nichel. Da repet, daca o faci din otel inoxidabil nu vad cum mai sta in picioare teoria ta cu galvanizarea de protectie. [ https://www.tuningsuche.de/imgdata/CACHE/3679/570296-930-0-hummer-h2-gold.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] gabyxm, on 21 august 2017 - 17:06, said:
Normal ca ii mai greu de prelucrat si banuiesc ca pe vremea lui Moise nu prea aveau cum sa indoaie tabla de otel inox, ca nu-i tineau instrumentele. Nu inteleg de ce te cramponezi de cat ii de greu de indoit o tabla de otel inoxidabil cand avem de sute de ani prese actionate hidraulic/mecanic pentru asa ceva. Nu-i mai frumos sa faci o cruce care "ramane functionala timp indelungat fara probleme" decat una care se comporta ca o sosea din Romania unde odata la cativa ani mai astupi niste gropi sau o reasfaltezi? Lăsând gluma la o parte, îți pot spune că procesul de fabricare este unul cât se poate de rudimentar, întrucât omul respectiv le face în curte și ți-am mai spus, îl cunosc, deci vorbesc în cunoștință de cauză. Legătura cu șoseaua nu am înțeles-o, probabil este una de natură spirituală. |
#152
Posted 22 August 2017 - 11:02
mario_bril, on 22 august 2017 - 00:21, said:
Pentru galvanizarea cu aur nu ai nevoie de cuprare anterioară. Cuprul intră în reacție cu aurul, formând un aliaj. Deci, nu. Se face direct pe oțel. Și asta îți spun în cunoștință de cauză, întrucât îi cunosc pe băieții ăștia: [ https://www.tuningsuche.de/imgdata/CACHE/3679/570296-930-0-hummer-h2-gold.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asa arata o sectiune printr-o piesa de otel cromata, cu toate straturile de Cu, Ni, Cr: 073_2.gif 73.22K 4 downloads http://www.misumi-te...oating---1.html Procesul se desfasoara cam asa: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OPBxSaYxx2w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ce vorbesti nene? Galvanizare cu aur direct pe otel-carbon sau pe jante din aliaje de aluminiu sau alte combinatii? Uita-te aici cum se face in cazul in care ai cromare initiala cum ii in cazul masinii: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7hYMGHiAnv8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Deci, indepartezi electro-chimic stratul de Cr, activezi stratul de Ni(da nu il indepartezi) si faci galvanizare finala cu aur. Cand te intalnesti cu aia de zici ca ii cunosti, roaga-i sa-ti prezine procesul complet prin care galvanizeza cu aur si sa-ti explice dc fac fiecare operatie. mario_bril, on 22 august 2017 - 00:21, said:
Sigur că nu e mare lucru. Ce mare lucru este să cumperi o presă de sute de tone forță, niște ștanțe de dimensiuni considerabile, câteva zeci sau sute și să faci o investiție de câteva sute de milioane de euro, pe care apoi să o recuperezi pe parcursul a câtorva mii de ani? Nu e mare lucru și mă mir că nu o fac respectivii, probabil numai că să-ți facă în ciudă. Lăsând gluma la o parte, îți pot spune că procesul de fabricare este unul cât se poate de rudimentar, întrucât omul respectiv le face în curte și ți-am mai spus, îl cunosc, deci vorbesc în cunoștință de cauză. Legătura cu șoseaua nu am înțeles-o, probabil este una de natură spirituală. Stiu cum se lucreaza in cazurile astea, cu scule/utilaje manuale ca defapt nu-i o piesa industriala de serie ca ii mai mult o opera de arta. Din ce am vazut in poza postata de tine chiar imi place cum a executat meseriasul exteriorul din tabla si daca zici ca il cunosti te rog transmite-i felicitarile mele, sincer! Daca mai ii cazu de ceva, vorbim pe PM? Ca dupa cum observ am cam spart topicu asta cu galvanizarea. Edited by gabyxm, 22 August 2017 - 11:07. |
#153
Posted 22 August 2017 - 21:53
gaby, nu conteaza
tu esti din ala vechi, nu conteaza, crede-ma esti tu sa executi ortodoxia ca cati metri are o cruce? Edited by Ayami, 22 August 2017 - 21:59. |
#154
Posted 22 August 2017 - 22:33
Ayami, on 22 august 2017 - 21:53, said:
gaby, nu conteaza tu esti din ala vechi, nu conteaza, crede-ma esti tu sa executi ortodoxia ca cati metri are o cruce? Ce-i drept, mai reactionez cand constat ca apare vrajeala si mi se explica axiomatic ceva gresit sau care ar necesita o demonstratie. |
|
#156
Posted 22 August 2017 - 23:22
Pollux, on 21 august 2017 - 08:48, said:
nu este nimic scandalos sau opulent la biserica aia. un scandalagiu cauta scandal. In privinta scandalagiului sunt cu totul de acord Edited by iulian_k, 22 August 2017 - 23:27. |
#160
Posted 22 August 2017 - 23:51
Mutata, cel putin. Dusa fie spre Cris, fie dupa Oradea Plaza.Au fost mutate pe sine constructii de dimensiuni asemanatoare https://www.google.r...8jtvfnGP_UlkifA
Edited by iulian_k, 22 August 2017 - 23:55. |
#161
Posted 22 August 2017 - 23:59
, aia e altceva
biserica ca institutie ziceam la ora asta... |
#162
Posted 27 August 2017 - 11:44
Am rămas surprins că "arhitectural" seamănă exact cu palatele rromilor din Ivești (județul Galați), aceleași stil cocălaro-manelistic de etalare a fițelor, aka "valoare" și fără număr...fără număr. Cum plm să mai conteze cetatea estompată din spate? Dă-o dreacu de istorie, o lăsăm în urma BMW-urilor cu plăci de înmatriculare de genul B-01-AUR.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users