Garantie Cel.ro
Last Updated: Dec 07 2018 22:26, Started by
ozan2
, Aug 20 2017 17:13
·
0
#19
Posted 21 August 2017 - 09:04
#20
Posted 21 August 2017 - 09:32
Nu. Cat a fost telefonul la tine pana sa îl returnezi. Ce problema avea?
|
#21
Posted 21 August 2017 - 09:38
cezarmed2, on 21 august 2017 - 09:32, said:
Nu. Cat a fost telefonul la tine pana sa îl returnezi. Ce problema avea? |
#22
Posted 21 August 2017 - 09:44
ozan2, on 21 august 2017 - 09:38, said:
4 zile a stat la mine. Se restarta incontinuu, dar puteam sa scriu un mesaj de exemplu si apoi se restarta, el pornea ajungea la meniul home, nu e aceeasi problema ca acum(hardbrick cred). Si avea pixeli morti vreo 5 in mijlocul ecranului(ala returnat) |
#23
Posted 21 August 2017 - 09:45
#24
Posted 21 August 2017 - 14:03
Job done, astept curierul sa l ridice. In cazul A de baga vrajeli din cauza accesoriilor le trimit screenshoot-urile astea, in cazul B daca baga motive de soc mecanic bla bla... am poze cu telefonul si factura in fundal, imei la vedere etc, echipare completa )
Attached Files |
#25
Posted 05 September 2017 - 10:53
Mi l-au returnat, fara niciun motiv, zero detalii, citez "Buna ziua,[font="Sans serif, sans-serif"] Vom preda astazi produsul dvs catre firma de curierat urmand sa il primiti in cursul zilei de maine (Fan Curier - AWB:[/font]2247740630012 [font="Sans serif, sans-serif"] ). Puteti afla detalii privind expeditia dupa ce va fi preluata de curier, la urmatoarea adresa: http://www.fancourie...s/awb-tracking/". [/font]
[font="Sans serif, sans-serif"]Telefonul este la starea de dinainte de a fi trimis in garantie, astept raspuns, am cerut sa fie inlocuit/banii inapoi, cel mai mult m-a suparat ca nu am primit niciun detaliu precum, trimis la service autorizat "sc x srl", remediat "y" etc. Le-am transmis ca exista si calea amabila prin organele abilitate pe nume protectia consumatorului, 15 zile pierdute pentru a pipai telefonul cei din garajul pe nume service[/font] |
#26
Posted 05 September 2017 - 12:44
ozan2, on 05 septembrie 2017 - 10:53, said: Mi l-au returnat, fara niciun motiv, zero detalii, citez "Buna ziua,[font="Sans serif, sans-serif"] Vom preda astazi produsul dvs catre firma de curierat urmand sa il primiti in cursul zilei de maine (Fan Curier - AWB:[/font]2247740630012 [font="Sans serif, sans-serif"] ). Puteti afla detalii privind expeditia dupa ce va fi preluata de curier, la urmatoarea adresa: http://www.fancourie...s/awb-tracking/". [/font] [font="Sans serif, sans-serif"]Telefonul este la starea de dinainte de a fi trimis in garantie, astept raspuns, am cerut sa fie inlocuit/banii inapoi, cel mai mult m-a suparat ca nu am primit niciun detaliu precum, trimis la service autorizat "sc x srl", remediat "y" etc. Le-am transmis ca exista si calea amabila prin organele abilitate pe nume protectia consumatorului, 15 zile pierdute pentru a pipai telefonul cei din garajul pe nume service[/font] |
#27
Posted 05 September 2017 - 13:28
cezarmed2, on 05 septembrie 2017 - 12:44, said:
Parca spuneai că cel.ro e cool și l-ai returnat fara probleme . Acesta e alt produs? |
#28
Posted 05 September 2017 - 13:32
Ei refuza garanția la 2 3 zgârieturi și te așteptai să îți acopere garanția pentru ecran crăpat și urme de apa? Interesant .
Ori mint ei? |
|
#29
Posted 05 September 2017 - 15:24
cezarmed2, on 05 septembrie 2017 - 13:32, said:
Ei refuza garanția la 2 3 zgârieturi și te așteptai să îți acopere garanția pentru ecran crăpat și urme de apa? Interesant . Ori mint ei? |
#30
Posted 05 September 2017 - 15:31
E foarte bine că ai făcut poze înainte.
Da-i înainte cu ANPC și spune-ne cum ai rezolvat. |
#31
Posted 05 September 2017 - 15:40
Cele cu factura pe fundal sunt dinainte de a fi trimis si cea unde telefonul este pe covor este de azi(cand am primit telefonul)
Screenshoot ul la mail e de ieri cand m-au anuntat ca il trimit, nu au zis nimic de garantie anulata se poate observa, acel bogdan nu a mai raspuns la mail-uri Ss de pe site-ul cel, unu este cand am facut cererea de service si celalalt raspunsul dansei cand am intrebat de ce nu l-au reparat si de ce nu au oferit detalii. Dansa Geaninuta face pe indianca, ii cer dovada unde au vazut ecran crapat si urma de apa la mufa, mai rau ca pe aliexpress pe cuvantul meu. Astept raspunsul ANPC @cezarmed2 cezarmed2, on 05 septembrie 2017 - 15:31, said:
E foarte bine că ai făcut poze înainte. Da-i înainte cu ANPC și spune-ne cum ai rezolvat. M-a deranjat enorm ca l-au trimis fara sa zica nimic pana sa intreb, citez un caz de la emag: "Buna ziua, In legatura cu produsul receptionat din partea dumneavoastra, laptop HP Compaq Presario CQ58-200SQ cu procesor Intel® Celeron® Dual CoreTM B830 1.80GHz, 4GB, 320GB, Intel® HD Graphics, FreeDOS, va comunicam faptul ca in urma diagnosticarii s-a constatat ca produsul prezinta corpuri straine in interior: placa de baza afectata. Aveti atasat fotografiile care argumenteaza constatarea. Conform certificatului de garantie emis de producator, precum si cel pentru garantia plus, aceste deteriorari nu fac obiectul garantiei. Remedierea este posibila numai in regim post-garantie, contra-cost pentru pretul de 785 lei (TVA + manopera) si consta in inlocuire placa de baza. Avand in vedere cele mentionate mai sus, va comunicam faptul ca termenul de remediere de 5 zile lucratoare asumat prin contractul Garantia Plus, nu se mai aplica. Asteptam decizia dumneavoastra." Attached Files |
#32
Posted 18 September 2017 - 15:03
Raspuns ANPC pe scurt: "nu se pot pronunta". Multumesc Romania! Pacat ca nu s-a intamplat cu 3 luni mai devreme ca apelam la amazon germania si mi-l inlocuiau. Nu stiu cum e treaba in vest cu garantiile, dar aici..nesimtire mare, se stie cine ce si cum, quickmobile, allview, depanero si service autorizat cel.ro
|
#33
Posted 18 September 2017 - 16:47
Rezolvat cu AMAZON GERMANIA. Primesc fire phone 64gb si le trimit telefonul fara accesorii(32gb), primesc decontare pret livrare catre germania!
|
|
#34
Posted 18 September 2017 - 17:51
Si ne mai miram de ce economia Germaniei o duce bine.
Eu am ajuns sa nu mai imi permit sa cumpar piese de bicicleta de la noi si cumpar din Germania, iar aici stiu ca nu fac figuri pe garantie. |
#35
Posted 18 September 2017 - 20:28
zzhunt, on 18 septembrie 2017 - 17:51, said:
Si ne mai miram de ce economia Germaniei o duce bine. Eu am ajuns sa nu mai imi permit sa cumpar piese de bicicleta de la noi si cumpar din Germania, iar aici stiu ca nu fac figuri pe garantie. |
#36
Posted 06 September 2018 - 13:06
service-return cei care lucreaza cu cel.ro, confirm sunt tepari. Cu emag si carrefour nu am avut probleme niciodata si am avut trimise la ei in service. Cei de la depanero s-au deplasat si la domiciliu pentru un frigider, dar au o procedura cam stufoasa si stai mult la telefon.
Oricum nu se feresc de client ca cei de la cel.ro+service Recent am patit cu telefonul ,am relatat pe firul de cel.ro, practic nu ofera garantie. DAca se strica cat este in garantie asta este, se prefac ca il repara. Edited by alexandrinabob, 06 September 2018 - 13:11. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users