Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Telekom TV app
Last Updated: Jan 26 2023 08:29, Started by
vnvio2005
, Aug 20 2017 06:07
·
0
#1
Posted 20 August 2017 - 06:07
Dorind sa pot viziona programele de sport dolce, am descarcat din google play aplicatia telekom tv. M-am logat cu datele contului meu de pe telekom.ro si am incercat sa vad unul dintre programele de sport. Numai ca primesc mesajul " nu esti abonat la acest pachet ". Si asta in conditiile in care am sunat anterior la telekom si operatoarea mi-a confirmat ca am dreptul legal sa folosesc aceasta aplicatie in mod GRATUIT, fiind abonat la ei cu doua servicii, televiziune si telefonie fixa. Stie cineva cum as putea rezolva problema? Multumesc anticipat!
|
#2
Posted 20 August 2017 - 06:30
Incearca sa folosesti aplicatia de pe un IP de Telekom.
|
#3
Posted 20 August 2017 - 06:35
Aplicatia ai dreptul sa o folosesti gratuit, dar nu si continutul video.
|
#4
Posted 20 August 2017 - 06:49
Esti sigur ca ai dat "play"? Spun asta pt ca acea eroare ca "nu esti abonat" eu o vad zilnic dar stream-ul merge cand dau play pe el I know, e ciudat dar e... aplicatia Telekom care nu a functionat jumatate de an cand s-a trecut de la Android 6 la 7.
|
#5
Posted 20 August 2017 - 08:20
Telekomtv , aplicatia ai dreptul s-o folosesti gratuit. Doar ca putine canale sunt ,,la liber" . Eu, avand pachet de 5 servicii ( tv (L+HBO) + voce fix +voce mobil+internet fix+internet mobil ) am aproape toate canalele din aplicatie deblocate. Mai exact vreo 85 % din ele.
|
#6
Posted 20 August 2017 - 09:19
eu sunt abonat telekom din 2008,si am vrut acu 2-3 ani sa vad niste meciuri din liga 1 cum ii zice acu,.. steaua-dinamo,derby-uri eu avand internet(cel ami important restu nu prea ma omor, fixu sta si o luna fara sa dau apeluri) voce si tv telekom, 3 la pachet,asa si vad eu acolo in my acount telekom web tv..si vad alea 2 posturi tv,..look si look plus, ia ssa activez onlineam activat si tot asa imi zicea ca nu am cont si zic las-o in colo ma uit pe net pe sopcast,si vine factura cand ma uit 105-110 cam asa ,de la 84-85 lei noi cat era normal la banda speedtest de down 8 mbs si upload 0,85 am dat telefon la suport si mia zis ca nu trebuia sa fie asa ca telekom&web tv este deja in abonament si la urmatoarea factura s-a facut deducere...
|
#7
Posted 20 August 2017 - 11:26
Esti in Romania? Poate ai depasit numarul de aparate conectate in cont.
|
#8
Posted 20 August 2017 - 12:16
vnvio2005, on 20 august 2017 - 06:07, said:
Dorind sa pot viziona programele de sport dolce, am descarcat din google play aplicatia telekom tv. M-am logat cu datele contului meu de pe telekom.ro si am incercat sa vad unul dintre programele de sport. Numai ca primesc mesajul " nu esti abonat la acest pachet ". Si asta in conditiile in care am sunat anterior la telekom si operatoarea mi-a confirmat ca am dreptul legal sa folosesc aceasta aplicatie in mod GRATUIT, fiind abonat la ei cu doua servicii, televiziune si telefonie fixa. Stie cineva cum as putea rezolva problema? Multumesc anticipat! Edited by stlk, 20 August 2017 - 12:17. |
#9
Posted 20 August 2017 - 13:48
La abonamentele mele optiunea era deja activata. Azi am incercat din nou, primesc acelasi mesaj si nu-mi merge nici-o aplicatie. ( sport filme, etc. ). Este posibil ca problema sa fie telefonul? ( incompatibil ). Am un S8+
|
#10
Posted 21 August 2017 - 16:53
Ma indoiesc ca-i o problema de la telefon.
Ai mai incercat si pe alte dispozitive? Intra online de pe PC, din browser in cont si verifica cate dispozitive iti apar "inregistrate". Suport aplicatie: FAQ Quote De pe câte dispozitive pot accesa conținutul? Conținutul serviciului Telekom TV Web & Mobile poate fi accesat de pe un număr de maxim 5 dispozitive: maxim 2 dispozitive de tip PC sau laptop, maxim 1 dispozitiv de tip tabletă și maxim 2 dispozitive de tip smartphone. Aceste dispozitive trebuie înregistrate, iar o dată atins numărul maxim trebuie să mergi în secțiunea Setări / Administrare dispozitive de pe site-ul www.telekomtv.ro și să ștergi unul din dispozitivele deja înregistrate. Ai dreptul la 1 astfel de modificare în interval de 30 de zile. Același canal TV, emisiune sau film poate fi accesat în același timp de pe maxim 3 dispozitive. |
|
#11
Posted 22 August 2017 - 05:35
Probabil ca nu stiu eu unde sa ma uit, nu am gasit in contul meu nici-o optiune de "inregistrare" a dispozitivelor. Vrea sa mai intreb daca este necesar sa-mi fac un "alias" cu care sa intru in aplicatia telekom tv. Pana acum n-am reusit sa vad ceva cu aceasta aplicatie desi ma conectez cu datele contului meu telekom.ro. Am sunat de cateva ori la telekom unde operatorii ma plimba de la unul la altul si nimeni nu m-a lamurit. Acelasi lucru s-a intamplat si la sediul local al telekom. Sigur, gresesc eu undeva dar nu stiu unde. Si vreau sa folosesc aplicatia numai pe un un singur dispozitiv, adica pe telefonul meu.
Edited by vnvio2005, 22 August 2017 - 05:37. |
#12
Posted 22 August 2017 - 07:34
Totusi nu sunt lamurit, tu ai incercat sa urmaresti vreun program pe PC, direct in browser-ul tau?
Poate ar trebui in primul rand sa verifici acolo, apoi sa te uiti tot folosind browser-ul de pe PC la toate setarile disponibile pentru contul tau. Nu cred ca ar fi gresit sa intrebi despre functionarea variantei online din browser, pe aria Telekom România (Ex-Romtelecom) |
#13
Posted 22 August 2017 - 09:57
Nici eu nu inteleg de ce esti nelamurit, sau poate nu ma fac eu inteles. Pe telekom.ro intru de pe pc, ma loghez cu datele mele si mi se deschide o fereastra in stanga, pe fond negru, unde gasesc optiunea " telekom tv web&mobile" pe care o deschid si imi apar, printre alte setari, urmatoarele:
" servicii telekom tv disponibile in contul tau: - ACTIV ( cu rosu ) pentru pachetul televiziune L+voce S+ detalii serviciu selectat: - ACTIV....ca mai sus pachete de continut active: - canale tv online L - HBO GO ( pe care, nu stiu de ce nu-l pot accesa ) - MAXPAK ( care nu ma intereseaza )" Cu EXACT aceleasi date cu care ma loghez la contul meu telekom, pe pc, ma loghez si in aplicatia Telekom TV, pe telefon, dupa care...nu pot viziona nimic. Nu am alte setari desponibile pentru contul meu telekom. La aceste probleme astept in continuare un raspuns lamuritor. |
#14
Posted 22 August 2017 - 10:31
Nelamurirea mea e legata strict de intrebarea:
Quote tu ai incercat sa urmaresti vreun program pe PC, direct in browser-ul tau? In afara de asta, in contul tau, cate dispozitive apar inregistrate in acest moment? Insa, avand in vedere ca: 1. ori aplicatia e proasta din start; 2. ori ai o problema de setari. mai bine te lamureti pe aria Telekom Romania (Ex-Romtelecom), unde printre altele vad ca mai e un utilizator ce se plange de faptul ca nu-i functiona aplicatia, vezi Telekom TV!. Edited by Ciubex, 22 August 2017 - 10:33. |
#15
Posted 23 August 2017 - 05:00
Nu apare inregistrat nici-un dispozitiv. Si nu stiu la ce setari te referi, desi m-am uitat peste tot in contul meu. Pe pc nu pot viziona nici-un program de la telekom.
|
|
#16
Posted 23 August 2017 - 05:48
Ești în România?
Ca dacă ești în afara României, îți trebuie aplicație de VPN, sa ai IP de România. |
#17
Posted 23 August 2017 - 07:05
Sunt!!! Si vreau sa mai fac cateva precizari. Ceea ce am scris in postul meu 13 este asa cum imi apar in contul mei telekom.ro PE PC. Fac aceasta precizare deoarece am constatat ca accesand sit-ul DE PE TELEFON meniul din contul meu nu mai apare in totalitate la fel. Am gasit si telefonul meu inregistrat dar...cam atat. Ce ma surprinde mai mult este faptul ca am gasit mentiunea ca NU AM NICI-UN ABONAMENT !!! lucru pe care nu-l inteleg.
Edited by vnvio2005, 23 August 2017 - 07:13. |
#18
Posted 23 August 2017 - 08:32
Situatia ne depaseste pe noi pe forum, pana nu o sa te ajute cineva, punctual cu telefonul tau in mana si la un PC, mai bine suna la 1234 si cere-le asistenta.
Edited by Ciubex, 23 August 2017 - 11:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users