Fiat panda 1.2 benzina
Last Updated: Aug 20 2017 09:20, Started by
nuamnumedefamilie
, Aug 19 2017 10:24
·
0
#1
Posted 19 August 2017 - 10:24
Salut, vreau niste pareri despre
Fiat panda motorizarea 1.2 benzina.Am auzit ca ete destul de fiabila,economicoasa si ieftina la intretinere fata de alte modele Fiat care au probleme multe pe partea electrica. Este adevarat ? Masina strict pentru oras si nimic mai mult. Daca are cineva aceasta masina si mi ar da un sfat as fi tare recunoscator Buget Maxim 2500 € Multumesc |
#2
Posted 19 August 2017 - 10:37
Am o cunostinta cu Fiat panda, masina e economica si ieftina, dar nu e fiabila, mai mereu are probleme cu ea.In bugetul ala iti recomand corsa/polo, mai fiabile, la fel de ieftin de tinut, piese in dezmembrari la greu.Si cauta motorizari de 1.4, nu consuma mult in plus dar e mult mai sportiv.Vezi corsa 1.4 90 cp.
Edited by fqx, 19 August 2017 - 10:46. |
#3
Posted 19 August 2017 - 11:06
fqx, on 19 august 2017 - 10:37, said:
Am o cunostinta cu Fiat panda, masina e economica si ieftina, dar nu e fiabila, mai mereu are probleme cu ea.In bugetul ala iti recomand corsa/polo, mai fiabile, la fel de ieftin de tinut, piese in dezmembrari la greu.Si cauta motorizari de 1.4, nu consuma mult in plus dar e mult mai sportiv.Vezi corsa 1.4 90 cp. |
#4
Posted 19 August 2017 - 11:07
fqx, on 19 august 2017 - 10:37, said:
Am o cunostinta cu Fiat panda, masina e economica si ieftina, dar nu e fiabila, mai mereu are probleme cu ea.In bugetul ala iti recomand corsa/polo, mai fiabile, la fel de ieftin de tinut, piese in dezmembrari la greu.Si cauta motorizari de 1.4, nu consuma mult in plus dar e mult mai sportiv.Vezi corsa 1.4 90 cp. |
#5
Posted 19 August 2017 - 11:31
Exista si versiunea 4x4 care mi se pare mega cool
The new Panda 4x4 is offered with a choice of two engines, an 85 hp 0.9 TwinAir turbo petrol and a 75 ho 1.3 MultiJet II diesel. Both come equipped as standard with a six-speed manual gearbox with low-range in first gear. The power is sent to all four wheels via two viscous diffs and electronically controlled coupling. The new Fiat 4x4 also differs from the old version, in that it has standard start-stop. https://www.autoevol...air-turbo-85-hp Pentru una din asta ar merita daca e nevoie sa mai maresti bugetul. https://www.olx.ro/o...anda-4x4/Â Â Ai aici mai multe exemplare |
#6
Posted 19 August 2017 - 12:03
nuamnumedefamilie, on 19 august 2017 - 10:24, said:
Salut, vreau niste pareri despre Fiat panda motorizarea 1.2 benzina. Salut. Eu am Panda 1.1 54cp luat nou in 2008. Acum are 131 000km si l-am scos la pensie (tocmai l-am dus in Ro, il voi folosi pt concedii acolo) 27k km parcursi in Ro, restul in Fr si pe traseu. Probabil e singurul Panda care a traversat UE de 4 ori, de la Prut la Atlantic/ Mediterana/ Can Manecii. A prins de cateva ori 165-168/h pe Autobahn, dar nu recomand, e instabila, daca n-ai mana de fier te faci pulbere la vit. aia. Simplu si fiabil, doar esapamentul a trebuit schimbat (toba rugineste repede); ambreajul, suspensiile, totul e original, in conditiile in care si eu si nevasta am invatat sa conducem pe ea! A vazut offroad, gropi, zapezi, noroaie, de toate. In afara de radioul montat de mine, nu troncane absolut nimic! Caroserie bine protejata in oras, mai ales in varianta cu parasocuri plastic natur nevopsit. Ideal pt parcarile "pariziene", cand mai atingi masina fata/spate ca sa poti sa iesi (bleah, scarbos, dar idiotii nu-ti lasa loc). Lacul se exfoliaza un pic pe acoperis, vopseaua e si ea fragila (la impactul cu pietricele la viteze mari pe autostrada) Zero rugina. Electric: ZERo probleme daca nu-ti bati joc (nu-i da cheie cu faruri/ventilator/AC ON). A facut ceva figuri la 7 ani, cand bateria originala era kaput. Pus baterie noua - perfect din nou. Ai 2 variante de pneuri: -de Dacie 1300 (155/80 R13), inguste cu balon inalt: excelente pe zapada, dar simti gropile si sursa de instabilitate pe autostrada, rezista mai bine la socuri cu gropi si borduri -165/65 R14, joase si late, stabila, dar pe zapada esti mancat, si nu le plac bordurile Ca intretinere, ulei 5w40 schimbat la 10-13k km (a fost si banc de teste pt uleiuri). Cel mai bine a mers cu un 5w40 gros, Total Quartz Energy. 5000 de km forja pe autostrazi, inca 1500 pe serpentine (inclusiv Transfagarasan), si inca suna rezonabil, la 11 000km! Filtre Mann. Schimburile si alte mici lucrari de intretinere le fac personal, e un motor f simplu. Scaune de duba, te rup la drum lung, dar vezi tot in oras. Geamuri mari. Prea simplu de parcat. Garda la sol mare (13cm), dar atentie la baia de ulei, n-are scut sub motor. Oglinzile sunt mici pana-n 2009, dar te obisnuiesti. Schimbator de viteze pus foarte sus, extrem de comod, schimbi cu 2 degete. Suspensia saltareata de oras si cauciucurile cu balon inalt o fac instabila la viteze mari. Ca orice masina de oras, e sensibila la vant lateral. Per total, e o placere de condus. Italiana. ............ L-am inlocuit (ca masina de oras) cu un Ford Ka 2010 SH, 1.2l 69cp. Practic e un Fiat Panda/500 fabricat in aceeasi uzina in Polonia, dar cu alta caroserie si roti mai mari, deci mai stabila. Motorul e 1.2 69cp de pe Panda/500/Ypsilon Mai exista pe Panda si un 1.2 de 60cp, nu-l cunosc. Pt oras, 1.1 e ideal, se tureaza mult mai repede. Acceleratie pe cablu. Tr 3 mi s-a parut f buna pt depasiri. 1.2 69cp e mai puternic (evident), dar se tureaza mai lent, si puterea e undeva la 5500 RPM, adica e mai greu de ajuns la ea In schimb cuplul se simte bine. Consuma ceva mai putin, ochiometric, pe motiv de RPM mai putine. Monitoxus, on 19 august 2017 - 11:31, said:
Exista si versiunea 4x4 care mi se pare mega cool Si 1.4 100hp, am ratat la mustata unul de vanzare anul trecut, inca imi fac sange rau. Foarte rare, dar fenomenale. http://www.evo.co.uk...0hp-end-of-term Edited by zveroboi78, 19 August 2017 - 12:20. |
#7
Posted 19 August 2017 - 12:19
nuamnumedefamilie, on 19 august 2017 - 11:06, said:
Am inteles ca si la Opel pica cate ceva intr-o veselie.. Cand am luat astra mea, avea 220k km, schimbatorul e uzat, manca ulei, se fumase in ea, dar nu avea pic de rugina. Nu te uita la sf, vezi masini cinstite, mai bine sa aiba 300k km in bord reali decat 120k km si in realitate 800k. Vanzatorul stie ce iti doresti, si tio ace cum vrei tu, dar vei plange apoi.Fii realist! |
#9
Posted 19 August 2017 - 16:50
nuamnumedefamilie, on 19 august 2017 - 11:06, said:
Am inteles ca si la Opel pica cate ceva intr-o veselie.. In bugetul tau poti sa te uiti linistit si la alte masini mici de oras mai putin inghesuite/mai fiabile: Polo, Corsa, Fiesta |
#10
Posted 19 August 2017 - 17:28
vimann, on 19 august 2017 - 16:50, said:
Nu s-a inventat inca masina care nu se strica. In bugetul tau poti sa te uiti linistit si la alte masini mici de oras mai putin inghesuite/mai fiabile: Polo, Corsa, Fiesta |
|
#11
Posted 19 August 2017 - 20:56
Panda si 500-le sunt hituri in Europa ! Datorita fiabilitatii,mai ales !
Omul vrea informatii despre Panda,iar noi tot dam cu alte modele,de parca el nu le-ar sti ! |
#12
Posted 20 August 2017 - 07:37
albucatalin, on 19 august 2017 - 20:56, said:
Panda si 500-le sunt hituri in Europa ! Datorita fiabilitatii,mai ales ! Omul vrea informatii despre Panda,iar noi tot dam cu alte modele,de parca el nu le-ar sti ! Omul a avut bafta cu colegul zvereboi. I-a spus un dictionar de panda, nu cred ca mai asteapta altceva, a avut destul noroc. |
#13
Posted 20 August 2017 - 08:51
Am un Grande Punto 1.4 benzina 77 CP din 2008 luat nou, acum are 175.000km, fara vreo problema electrica, pana acum am bagat in el benzina, ulei, filtre, frane, ceva la directie (b. antiruliu), 2 distributii, un ambreiaj. Masina a facut 2 drumuri dus-intors Barcelona si in rest oras si o iesire pe luna in weekend. Consum mediu pe 2-3.000km e undeva la 5.8-6.4 %.
In schimb am avut un Fiat Stilo 1.6i din 2003 SH, am innebunit cu el si a lui electronica. L-am vandut dus pe platforma la cineva care avea chef de distractie cu electronica lui. |
#14
Posted 20 August 2017 - 09:20
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users