Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Jurnal de bord Hyundai I20

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
673 replies to this topic

#37
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 4foto, on 18 august 2017 - 14:34, said:

fabia are 1.0 la 60 CP mi se pare lenesa tare, sau nu e?
Multumesc mult pentru informatii
Eu am de 75CP si mi se pare ok. Nu cred ca e mare diferenta intre ele deoarece aia 15 cai ii furnizeaza la turatii mari. Oricum, daca vii de pe masini de 140-150 CP, clar, nu e ce-ti trebuie...
Uite aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pEu2iTU4I-s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#38
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Puterea este ok la masinile astea, la asa pret, ca banuiesc ca stii ca nu ai cum merge prea repede cu ea. Si duc toate cu AC+bagaj, poate mai cu atentie si rabdare, dar merg.
Cand vine vorba de spatiu in interior, campioni sunt 301/C-Elysee si Logan. La siguranta, datorita greutatilor similare si a clasei din care fac parte, stelele nu le departajeaza prea bine, pentru ca in caz de coliziune cu ceva compact/mediu/suv iesi aproape la fel de rau din toate. Oricum mult mai bine decat din actuala Corsa 2002, care e periculoasa si comparata cu Logan 1.
Eu m-as uita numai la astea 3: 301, C-Elysee, Logan. Restul, la ce necesitati spui ca ai, nu se califica din cauza spatiului. Skoda Rapid / Seat Toledo e deja prea scumpa (Fabia + portbagaj).

Edited by radu_vasile59, 18 August 2017 - 18:21.


#39
Dan_

Dan_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 19.05.2003
I20 are portbagajul mare si cele mai multe dotari la 8000, si 5 ani garantie.   Designul interior exterior e cel mai reusit. E si usor de manevrat in oras plus ca e hatchback si de aici alte avantaje comparativ cu sedan.

Edited by Dan_, 18 August 2017 - 20:15.


#40
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Hmmmm..masini cu motor de polizor. Am avut si eu. Noua. Opel corsa D 1.2, 80 de magari. Am rezistat 1 an jumate.  

Nu poti bai nene.. In oras ok. Cum ai iesit din oras...mergi cu primul TIR intalnit pana la destinatie. Cu AC ON e distractie la deal. Si consum de 2.0 benzina.

Initiator, ia ceva SH ( gen 2-3 ani ) de banii aia. Ceva cu macar 110-120 de cai. Le gasesti aproape noi alea pe benzina.

#41
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
Set placute fata Hyundai OE - 233 lei
Set placute fata Citroen OE - 215 lei
Sa luam in considerare si dimensiunile lor, cred ca ar conta totusi, cam 5cm in plus la latime pe i20.

Cam asta e cu diferenta de preturi, nu sunt mai scumpe, rar vor fi piesel mai scumpe la masini din aceeasi clasa.

Eu votez i20, doar am unul, as fi ipocrit sa nu. Motorul de 75cai e acelasi cu cel de 84cai, tot 122Nm are, si asta conteaza, doar viteza maxima e mai mica. ACul se simte doar daca vrei, eu n-am reusit sa-l simt decat dupa 1 an cand deja stiu altfel masina. Diferenta e minuscula cu sau fara. In mod evident va trage mai bine decat motorul de 68 cai si 95Nm de pe Citroen, si asta se vede si in acceleratia pana la 100km/h, 13s la i20 si 16s la C3.

Fiabilitatea? Pai 5 ani garantie la i20 fara limita de kilometri, din bara in bara. Sau 4 ani in limita a 100.000km la Citroen.

Daca ai intrebari, shoot! Raspunsuri probabil mai sunt si pe cele 2 jurnale de i20 de aici, al meu si al unui coleg tot din Iasi.

Edited by lula_canci, 18 August 2017 - 21:39.


#42
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Dar le-ai condus? Dacă ar fi după mine cea mai mișto ținută de drum o are Citroen C3 din tot ce s-a enumerat. Numai că eu am mers cu motorul de 1.2 de 82 cp și chiar mi-a plăcut cum se mișcă, nu știu cum este varianta mai slabă. La Clio clar îi trebuie ceva mai puternic dar nici acela nu este rău. Hyundai nu a reușit să scape total de amotizarea aia seacă dar per ansamblu se mișcă binișor. Fabia are și ea o ținută de drum bună însă am mers cu 1.2 tsi de 110 cp. Opel Corsa nu am mers însă chiar nu îmi place cum arata. Sandero nu este rău dar pentru cei care îl lauda as vrea să îi întreb dacă au mers cu unul care are 50000 km parcurși. După aceea mai vorbim.
Succes în alegere!

#43
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 lula_canci, on 18 august 2017 - 21:35, said:

Set placute fata Hyundai OE - 233 lei
Set placute fata Citroen OE - 215 lei
Sa luam in considerare si dimensiunile lor, cred ca ar conta totusi, cam 5cm in plus la latime pe i20.

Cam asta e cu diferenta de preturi, nu sunt mai scumpe, rar vor fi piesel mai scumpe la masini din aceeasi clasa.

Eu votez i20, doar am unul, as fi ipocrit sa nu. Motorul de 75cai e acelasi cu cel de 84cai, tot 122Nm are, si asta conteaza, doar viteza maxima e mai mica. ACul se simte doar daca vrei, eu n-am reusit sa-l simt decat dupa 1 an cand deja stiu altfel masina. Diferenta e minuscula cu sau fara. In mod evident va trage mai bine decat motorul de 68 cai si 95Nm de pe Citroen, si asta se vede si in acceleratia pana la 100km/h, 13s la i20 si 16s la C3.

Fiabilitatea? Pai 5 ani garantie la i20 fara limita de kilometri, din bara in bara. Sau 4 ani in limita a 100.000km la Citroen.

Daca ai intrebari, shoot! Raspunsuri probabil mai sunt si pe cele 2 jurnale de i20 de aici, al meu si al unui coleg tot din Iasi.
Ambele au in jur de 14s desi C3 are cuplul mai mic (nu chiar 95 cum zici tu). De unde 13 si 16s? Viteza maxima e mai mare la Citroen desi are putere mai mica adica linia clasica coreeana, masini ok dar performantele nu sunt pe masura caracteristilor tehnice. Undeva se pierde acea putere in plus, asta daca chiar exista. Zic asta din potential (90%) cumparator de coreeana (Sportage). Masinile au multe calitati dar au o poblema cu dinamica raportata la putere, greutate si rapoartele cutiei. Undeva se pierd niste cai cam la toate masinile pt ca valorile de cuplu si putere nu se regasesc nici in acceleratie, nici in v max si nici in felul in care se simt masinile.

#44
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007

 underb, on 18 august 2017 - 23:53, said:

Ambele au in jur de 14s desi C3 are cuplul mai mic (nu chiar 95 cum zici tu). De unde 13 si 16s?

Autoevolution.com, siteul cu care ne macina Softpedia in fiecare topic si post, zice de 95Nm si 16s. Am cautat pe site la Citroen si am gasit specificatii mai exacte, ca cei de la Autoevolution mai si dezinformeaza.

Asadar, i20 are 121Nm si 13.6s.
C3 are 106Nm 14.0/14.2 in functie de pneuri.

Masa la gol 1050kg la i20 si 1051 la C3. Si daca taiem 5cm din i20 si un cilindru...

i20 are in plus asa: oglinzi electrice si incalzite, plafoniera cu lumini de citit, o priza 12V in plus, hill start assist, martori centuri pasageri spate, tetiere fata reglabile si pe orizontala, oglinzi exterioare si manere usi in vopseaua masinii, faruri cu follow me home, torpedou refrigerat, alarma, frana pe disc si pe spate, scut motor

C3 are in plus asa: alerta depasire involuntara banda de rulare, bluetooth, inca 2 boxe (4 in total), regulator si limitator de viteza

Foarte probabil mai sunt si de o parte si de alta, dar nu apar, ca sunt multe mici detalii de genul asta care pot conta in alegere.

Edited by lula_canci, 19 August 2017 - 16:19.


#45
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Cei care recomandati Dacia, aveti sau ati avut in posesie? Cati km ati facut cu ele?
@initiator unde merge suta merge si mia, mai strangi din buci vreo 700 de euro si iei un motor mai potent la celelalte marci, crede-ma, odata posesor de dacie by Renault, never again nu vei repeta experienta, si asta spune suficient! Legat de fiabilitate, da is fiabile daciile, sau nu, depinde de cine le utilizeaza. Daca eu am schimbat discurile de frana la 174mii km inseamna ce? Ca au fost bune sau ca am un anume stil de condus? Si exemplele pot continua! Sfatul meu, uita de dacii, 80cp is suficienti pentru o masina din categoria asta ! Trebuie totusi sa constientizezi categoria! Altii isi ia masini de 1,2-1,3 tone si 100cp si is rachete cica, dar una de 82cp si 900kg e puturoasa! C'mon!

#46
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Limita minima pentru ca o masina sa se miste ok este undeva in jurul valorii de 100cp/t. Cu cit mai mult, cu atit mai bine.

#47
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Adica vreo 10cp la suta de kg? Pai majoritatea compactelor de pe piata nu ating valoarea asta, adica ffocus, octavia,megane, etc. Sau la alea e ok? La astea mici nu mai e acelasi rationament! Is curios la dacii cat iese, de is asa rachete!

Edited by farausername, 19 August 2017 - 17:35.


#48
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Azi de la c-lung la v. dornei, sa vezi cum stateau putorile dupa tiruri, e jale pe serpentine, stai cu 80-90 cai pana iti vine rau, de-asta ma felicit cu tweety a mea cu 150 caluti.  Eu chiar stau si ma gandesc cum conduc cei care zic de i20 c3 cu 80 cai... Logan 1.2? Wtf fratilor...

Cel mai bine si corect e sa incerci sa imprumuti masina, cauta firme care inchiriaza, dai o tura la munte, la mare si vezi daca te coafeaza, parerea mea e sa nu dai banii pe asa ceva ca ai sa regreti, sincer cred ca in vreo luna, doua iti trece euforia de lucru nou si incepi sa vezi neajunsurile.



#49
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Conditiile din ro sint atipice. In tarile civilizate, unde se produc masinile alea, ai regim de oras, si autostrazi. Unde nu conteaza cite secunde faci pina la 130, ca odata ajuns acolo mergi relativ constant. DN-urile noastre sint altceva, cu toate capcanele lor, tiruri, carute, tractoare, etc.

#50
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 dan78rom, on 19 august 2017 - 18:36, said:

Conditiile din ro sint atipice. In tarile civilizate, unde se produc masinile alea, ai regim de oras, si autostrazi. Unde nu conteaza cite secunde faci pina la 130, ca odata ajuns acolo mergi relativ constant. DN-urile noastre sint altceva, cu toate capcanele lor, tiruri, carute, tractoare, etc.

Capcana principala e civilizatia soferilor care populeaza drumurile.

#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 pielea, on 19 august 2017 - 18:27, said:

Azi de la c-lung la v. dornei, sa vezi cum stateau putorile dupa tiruri, e jale pe serpentine, stai cu 80-90 cai pana iti vine rau, de-asta ma felicit cu tweety a mea cu 150 caluti.  Eu chiar stau si ma gandesc cum conduc cei care zic de i20 c3 cu 80 cai... Logan 1.2? Wtf fratilor...
...
"Putorile" alea au si treapta 3-a! Daca o dai, vei fi uimit... Sunt curios ce poti face TU in plus pe o serpentina cu o masina cu cai multi cind se merge in coloana fata/spate si pe celalalt sens de mers. Poate ne pui si noua un filmulet sa te vedem...
Revenind cu picioarele pe pamint, omul "se poate inhama" la vreo 8000 si doreste masina noua. Nu stiu ce "monstru" cu cai multi va gasi in acei bani...

 dan78rom, on 19 august 2017 - 18:36, said:

Conditiile din ro sint atipice. In tarile civilizate, unde se produc masinile alea, ai regim de oras, si autostrazi. Unde nu conteaza cite secunde faci pina la 130, ca odata ajuns acolo mergi relativ constant. DN-urile noastre sint altceva, cu toate capcanele lor, tiruri, carute, tractoare, etc.
Adevarat insa si la noi, daca lumea ar circula civilizat, n-ar fi asa multe probleme. Exceptind "capcanele", ce te faci cu celelalte capcane cu cai multi care "se baga"?

Edited by _R_A_D_U, 20 August 2017 - 08:26.


#52
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
90 Cp din 1.5dci pe Logan cam imping de la spate multe Passat tedei de la noi (de alea ca noi, de 10 ani si doar 176.234 km, iesite din rodaj). Am vazut ceva umilinte de astea pe drumurile patriei.
90 cp din 0.9 nu fac ravagii dar merg mai mult decat ok la 160 km/h pe autostrada. Probat de mine, cu masina plina. Si nu m-am rugat deloc la depasiri. Si masina era mai grea si mai lenta cu 1 sec decat Logan, si era si Renault. SI zic bine colegii: vrei Renault fiabil si simplu => Dacia. Cam asa-i pe afara, de aia rupe Sandero la vanzari, ca-i un Clio fara gablonturi sila pret de bun simt.
E asa cum zic colegii: trebuie sa ai si treapta 3 la cutie. Stiu eu ca o ai.... Posted Image

Edited by radu_vasile59, 20 August 2017 - 08:30.


#53
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 radu_vasile59, on 20 august 2017 - 08:29, said:

90 Cp din 1.5dci pe Logan cam imping de la spate multe Passat tedei de la noi (de alea ca noi, de 10 ani si doar 176.234 km, iesite din rodaj). Am vazut ceva umilinte de astea pe drumurile patriei.
...
"tedei" de 10 ani si 180000Km? Hai bre, fii serios, ce dracu! Asa ceva  NU EXISTA! Kilometrii aia se fac in 3-4 ani. De multe ori, chiar in mai putini ani.
Sincer, ii compatimesc pe astia de-si cumpara asa ceva, sehas. Astia sunt aia care vin si arunca cu noroi in VW. Au cumparat masina "aproape noua" si li s-a defectat. :w00t:

#54
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Era un pamflet. Exista pe bune asa ceva, dar nu la noi. Unii isi iau diesel pentru senzatie si ca a doua masina pentru drum lung. Dar masinile astea se vand cam la 8-10 ani de catre primul proprietar, nu de al 2-3 lea. Alea au km "realizati" din pix sau defecte sacaitoare.
VW are un motor bun, anume 2.0 TDI, dar e scump si nu ajunge tanar si ok la noi, ca il dovedesc "ofertele" samsaresti.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate