Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Hyundai I20
Last Updated: Apr 23 2020 07:18, Started by
4foto
, Aug 18 2017 11:37
·
0
#415
Posted 08 January 2018 - 17:50
E clar. De asta imi era târşă.
Chiar nu imi permit sa stau o zi intreaga acolo sau sa imi stric mai multe zile libere de concediu. Greseala mea a fost sa nu am facut programare mai devreme. Acum imi da liber 13 feb si eu am nr. rosii pana la sf lui ianuarie. Am avut impresia ca pot rezolva repede in vreo 2,3 ore. ma duc la ghiseu si gata. Asa am facut la trecerea masinii dintr+o localitate in alta. Asta e, platesc niste baieti. Edited by 4foto, 08 January 2018 - 18:07. |
#416
Posted 08 January 2018 - 18:30
nici vorba de asa ceva,
Pe Bucuresti astazi la ora 10.50 cand am ajuns eu erau vreo 150 de bonuri inainte dar sunt 10 (zece) ghisee, merge foarte repede. cu 150 persoane inainte nu stai mai mult de o ora, o ora jumatate. fiind cu bon nici nu stai in picioare sau sa stai la coada, ai locuri unde poti sta jos si cand ti se apropie numarul urmaresti la care ghiseu iti e strigat numarul. eu am fost cu cineva care era din Ilfov (sunt ghisee separate) iar acolo e total nasoala situatia. Doar 3 ghisee din care uneori merge doar unul sau doua (restul nefiind om la ele). Astazi in 80% din timp s-a mers la 1-2 ghisee. De pe la ora 12-1 la Ilfov nici nu mai puteai lua bon, cred ca rationamentul este ca le este frica ca exista riscul sa nu ajungi in fata pana la inchiderea programului ). Daca esti pe Bucuresti eu as merge intr-o zi DUPA ora 14-15-16 si poti avea norocul sa prinzi in fata 10 persoane si rezolvi in 25 minute cu totul .90% din lume se duc de dimineata la 8 sau chiar cu noaptea in cap )) Daca esti pe Ilfov e cam nasol, trebuie sa meergi in prima parte a zilei si vei avea ceva de asteptat. Daca costul la firmele de inmatriculari este DOAR 100-150 lei atunci fa cu firma de inmatriculari. Desi si acolo trebuie sa faci procura notariala. Dar prietenul cu care am fost eu astazi spunea ca i-au cerut la firma de inmatriculari 300 lei comision, plus 60-70 lei procura. Acum na, sunt oameni care catiga mai repede 400 lei daca stau si muncesc decat sa stea pe la Pipera ). Edited by bossake, 08 January 2018 - 18:31. |
#417
Posted 09 January 2018 - 08:34
Eu am mers anul trecut in iulie cand tot asa, auzisem de cozi imense.
Dar pe la 7 seara cand am ajuns eu erau vreo 30 de oameni cu bonuri, intr-o ora eram gata. Peste cateva zile la ridicat numerele am terminat in 10 min, acolo nu prea e coada. |
#418
Posted 09 January 2018 - 09:11
bossake, on 08 ianuarie 2018 - 18:30, said: Daca costul la firmele de inmatriculari este DOAR 100-150 lei atunci fa cu firma de inmatriculari. Desi si acolo trebuie sa faci procura notariala. Dar prietenul cu care am fost eu astazi spunea ca i-au cerut la firma de inmatriculari 300 lei comision, plus 60-70 lei procura. Acum na, sunt oameni care catiga mai repede 400 lei daca stau si muncesc decat sa stea pe la Pipera ). La firma la care mi-am facut eu comisionul era 180 de lei, restul sumei erau chestiile pe care oricum le plateai(gen numere preferentiale). Acum contraza si cu ce firma faci. Efectiv tot ce a fost de facut a fost sa le duc civ-ul, factura de la masina, certificatul de autenticitate si actele mele. Nu tu procura nu nimic. A durat 10 minute. Urmatoarea interactiune cu ei a fost cand m-au sunat sa merg sa imi iau numerele. Si asta a fost in mai 2017 cand era nebunie cu inmatricularile. Faptul ca am rezolvat tarasenia cu inmatricularea in 30 de minute, timo efectiv(era la mine in zona firma de inmatriculari) m-a facut sa zic ca a meritat comisionul. |
#419
Posted 09 January 2018 - 10:02
Nu stiu unde ati facut voi, dar eu am gasit cel mai ieftin pe IF 250 lei pret de lista, unii cer 400 lei.
In mod normal cei de la politie cer procura. Inseamna ca ai tai erau ai lor. ) Si eu sunt de parere ca daca e in jur de 200 lei, merita. Daca asta inseamna sa imi vad de treaba linistit si sa nu pierd o zi pe la cozi, e ok. Timpul e nepretuit. Uneori costa 200 si ceva de lei. )) |
#420
Posted 10 January 2018 - 11:17
Am angajat niste baieti.
200 lei + 80 lei nenorocita de procura. Au venit sa ia actele de la mine si imi vor aduce numerele si toate cele cand va fi gata. Eu obtinusem programare pe 13 feb, ei depun actele azi... lumea nu e dreapta... Imi pare un pic rau de banii cheltuiti, iti dai seama, dar imi parea mai rau daca pierdeam o zi la coada. |
#421
Posted 15 January 2018 - 23:03
Ultimele zile cu numere rosii. Au venit cele permanente.
E la fel de frumoasa, numai ca mai murdara. ) Attached FilesEdited by 4foto, 15 January 2018 - 23:04. |
#422
Posted 18 January 2018 - 18:09
Ce covoare din cauciuc pentru i20 recomandati? Cele facute cadou sunt mici si nu acopera eficient mocheta. Atat in spate intre locuri si chiar aacolo unde sunt amplasate si in fata pe foot rest.
As vrea sa imi iau si pentru portbagaj, din acelasi motiv: sa protejez mocheta. Ty Astea par interesante: http://www.bestautov...vest-4-buc.html |
#423
Posted 18 January 2018 - 18:20
+1 pentru ca sunt tip tavita. Nu am condus i20 sa îmi dau seama dacă cel de la șofer e ok sau nu. La șofer e important sa nu facă cute cauciucul, mai ales ca acela e primul preș care cedează uzurii
|
#424
Posted 18 January 2018 - 21:30
4foto, on 18 ianuarie 2018 - 18:09, said:
Ce covoare din cauciuc pentru i20 recomandati? Cele facute cadou sunt mici si nu acopera eficient mocheta. Atat in spate intre locuri si chiar aacolo unde sunt amplasate si in fata pe foot rest. As vrea sa imi iau si pentru portbagaj, din acelasi motiv: sa protejez mocheta. Ty Astea par interesante: http://www.bestautov...vest-4-buc.html Ps. Vezi ca alea la care ai dat link is pt modelul anterior de i20 Edited by vanitty, 18 January 2018 - 21:31. |
|
#425
Posted 05 February 2018 - 09:58
Salutare!
Am facut verificarea la service pentru starea generala si problemele semnalate. Update: 1.) Schimbatorul de viteze - Am acuzat venzatie de "fier pe fier" si ca nu e chiar lina schimbarea vitezelor, special vitezele 1, 2, 3 si probleme la marsarier. Raspuns service: e normal, pentru Hyundai. E cutie mai stransa din fabrica. Au verificat si totul e aliniat si in perfecta stare de fuinctionare. Marsarierul, cica nu e asistat (sau ceva de genul asta) Deci, ori astept un pic mai mult ori trebuie sa bag intr-o alta viteza inainte. Rahat. Am verificat vreo 5 masini din showroom: toate au aceeasi senzatie le schimbarea vitezelor, inclusiv cea de test drive care are tot peste 2000 km. 2.) Usi, chedere. - Am acuzat ca se aude cam tare de afara (senzatie de geam intre-deschis). Raspuns service: e normal. Au fost verificate toate chederele si usile. Totul e aliniat, usile se inchid corect, ceva mai greu pe partea mea dar se inchid. Vin mai stranse din fabrica. In cateva luni mai lucreaza si usile si cheredele. Vedem cum se aseaza. La revizie de un an, ar trebuie sa am o situatie mai clara. 3.) Verificare generala masina. Stare: excelenta la toate testele. Dupa vestea asta, parca totul e mai bine. Asa ca incerc sa fac abstractie de micile "chestii" si sa ma bucur de ea. Nu ca as avea alta optiune fiabila. Consumul e fluctuant. Sunt multi factori care influenteaza, dupa cum stiti si voi. Am scos si 9.7 in oras pe traseu aglomerat de la cap la cap, dar si 6.6 pe acelasi traseu liber. Cred ca nu are nici un fel de "problema" in aceasta privinta. PS: Covoarele de la colina sunt praf. urmeaza sa-mi iau altele. Sistemul audio e chiar ok la vol 20 Bordul e super fain, mai ales noaptea cu luminile aprinse. Pozitia de condus faina. Stau foarte ok pe drum, gropi. Nu se aude nimic aiurea. Nici un fel de zdranganit. Spor, tuturor! |
#426
Posted 06 February 2018 - 14:03
Probabil vii de pe vreun Maybach ceva )
Cutie merge foarte fain chiar. Intradevar nu merge ca in branza ca la Dacie, asta ofera si feedback. Pentru marsarier e fix cu am zis acu cateva pagini. Nu asa fac toate pe Hyundai, asa fac toate care nu au sincron, care pe la altii e cu clapeta, tragi de ceva ca sa bagi, sau apesi. Pur si simplu asa functioneaza o cutie de viteze de genul asta. Sistemul audio e foarte decent pana aproape de volum maxim. Daca nu vi se pare, atunci folositi niste mp3uri care nu sunt copiate de pe caseta, o sa aveti surprize. Radem glumim, dar vroiam sa zic, la fel ca opinia ta, inca o opinie, ca poate mai citeste si altcineva pe aici. Edited by lula_canci, 06 February 2018 - 14:11. |
#427
Posted 07 February 2018 - 10:04
lula_canci, on 06 februarie 2018 - 14:03, said:
Probabil vii de pe vreun Maybach ceva ) Cutie merge foarte fain chiar. Intradevar nu merge ca in branza ca la Dacie, asta ofera si feedback. Pentru marsarier e fix cu am zis acu cateva pagini. Nu asa fac toate pe Hyundai, asa fac toate care nu au sincron, care pe la altii e cu clapeta, tragi de ceva ca sa bagi, sau apesi. Pur si simplu asa functioneaza o cutie de viteze de genul asta. Sistemul audio e foarte decent pana aproape de volum maxim. Daca nu vi se pare, atunci folositi niste mp3uri care nu sunt copiate de pe caseta, o sa aveti surprize. Radem glumim, dar vroiam sa zic, la fel ca opinia ta, inca o opinie, ca poate mai citeste si altcineva pe aici. Nu Maybach, ci Tesla, te rog. Chiar nu esti la moda? Ideea era ca se simt niste metale pe acolo si usoare treceri in trepte in 1 si 2. La a 3 a e ca si cum ai impinge o lamela de metal. Nimic grav, iti dai seama. Dar nici, asa cum imi imaginam eu, super fluid. Nu sunt vreun pretios cu fitze de merţan. Ma bucur ca e totul normal si nu e vreo defectiune. Acum am inteles ca e faza cu marsarierul. Da, sistemul e chiar ok. Asa e. Daca folosesti fisiere de calitate, se simte asta. Sistemul e accurate si foarte bine echilibrat pe frecventele joase, medii si inalte. Masina se simte ca un mic tanculetz. Cand treci penste denivelari/gropi, ai impresia ca e facut dintr-o singura bucata. |
#428
Posted 23 March 2018 - 21:07
Salut @4foto.
Dupa 3 saptamani de cautari masini SH ne-am hotarat la un i20. Azi am batut palma 8000E (in programul rabla) 84CP, Comfort, Albastru Aqua Sparkling Metallic Masina vine cam pe la sfarsitul lui aprilie. Am primit asa: 2 verificari/diagnostice gratuite pe an in perioada de garantie. numerele rosii pe 3 luni le platesc ei. Covorase cauciuc Eu vreau Comfort+, sotia zice ca e bine asa cum e. L-am rugat pe agent sa caute daca apare vreun Confort+ pana cand vine masina si sa ma sune. Ideal ar fi sa fie aceeasi culoare. Tu esti multumit de masina ta? Costul orientativ la SB cu reviziile e asa: - 142E prima revizie 15k - 233E 35k - 146E 55k - 249E 75k samd Mi se par scumpe tinand cont ca o sa facem 5-8000km/an fiind a doua masina. Totusi e posibil sa nu fie nevoie de anumite consumabile daca sunt putini km parcursi, astfel ca preturile ar putea fi mai mici. |
#429
Posted 23 March 2018 - 21:28
Eu iti recomand Comfort+, merita diferenta de bani cu varf si indesat.
Preturile sunt care sunt in reteaua Tiriac, doar la reprezentante fara Tiriac gasesti mai ieftin. Ca idee, 500 lei in loc de 142 euro. |
|
#430
Posted 23 March 2018 - 21:35
Astia nu tin de Tiriac.
Mecatronics SA. (sunt dealeri Ford, Hyundai, Mitsubishi) Mai am unii in SB, primii dealeri Hyundai in oras dar nu imi inspira incredere (am sunat la ei zilele astea pe telefoane si nu mi-a raspuns nimeni). Poate gasesc in apropiere un service mai ieftin. Stiu care sunt diferentele la Comfort+ dar nu erau disponibile.masini. Poate apare ceva. Problema este ca nu am timp mai mult de asteptare la dispozitie. Ma preseaza sotia. Edited by radurus, 23 March 2018 - 21:52. |
#431
Posted 28 March 2018 - 10:13
radurus, on 23 martie 2018 - 21:07, said:
Salut @4foto. Dupa 3 saptamani de cautari masini SH ne-am hotarat la un i20. Azi am batut palma 8000E (in programul rabla) 84CP, Comfort, Albastru Aqua Sparkling Metallic Masina vine cam pe la sfarsitul lui aprilie. Am primit asa: 2 verificari/diagnostice gratuite pe an in perioada de garantie. numerele rosii pe 3 luni le platesc ei. Covorase cauciuc Eu vreau Comfort+, sotia zice ca e bine asa cum e. L-am rugat pe agent sa caute daca apare vreun Confort+ pana cand vine masina si sa ma sune. Ideal ar fi sa fie aceeasi culoare. Tu esti multumit de masina ta? Costul orientativ la SB cu reviziile e asa: - 142E prima revizie 15k - 233E 35k - 146E 55k - 249E 75k samd Mi se par scumpe tinand cont ca o sa facem 5-8000km/an fiind a doua masina. Totusi e posibil sa nu fie nevoie de anumite consumabile daca sunt putini km parcursi, astfel ca preturile ar putea fi mai mici. Eu sunt multumit de masina mea, da. Nu am multe pretentii sau fitze...e adevarat ca nici bani de ele. Imi place simplu. Nu stiam ca au introdus confort plus, smecherii. In plus, la varianta plus, ai:
Cred ca merita confort + avand in vedere ca s-au smecherit. In rest, totu-i fain. Masina merita! |
#432
Posted 28 March 2018 - 10:27
Quote Eu am Oglinzi exterioare actionate electric, incalzite, de culoare Black Glossy, cu semnalizare incorporata in varianta veche standard de confort. Nu, nu ai, nu de culoare Black Glossy. Te poti uita pe propriile poza daca nu iti stii masina. Cred ca ai vazut doar plasticele. Chestiile utile nu le-ai mai vazut la Comfort Plus, pun aici lista ca sa nu dezinformam: Bluetooth, Plafoniera centrala fata pentru iluminare cu suport de ochelari, Tapiterie plafon de culoare gri inchis, Volan si schimbator viteze imbracate in piele, Discuri frana fata/discuri spate chiar si pe 75 cai, Comenzi audio pe volan. Asta pe langa plasticele negre de mai sus. Edited by lula_canci, 28 March 2018 - 10:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users