Zgomot vibrochen?
Last Updated: Aug 17 2017 08:25, Started by
Jericho22
, Aug 15 2017 23:31
·
0
#55
Posted 16 August 2017 - 15:28
Ti-am scris mai sus ca n-are treaba cu viLbrochenu dar tu ai pornit gresit in investigatie . Cauta un atelier cu elevator , sui-o sus , da cheie , porneste motorul si asculta cu atentie din toate pozitiile .
|
#56
Posted 16 August 2017 - 15:29
Baxon, on 16 august 2017 - 15:28, said:
Ti-am scris mai sus ca n-are treaba cu viLbrochenu dar tu ai pornit gresit in investigatie . Cauta un atelier cu elevator , sui-o sus , da cheie , porneste motorul si asculta cu atentie din toate pozitiile . Asta o sa fac ..sper sa nu ma ia cu abureli de genu "pana nu desfacem motorul nu putem sa ne dam seama" |
#57
Posted 16 August 2017 - 15:32
Baxon, on 16 august 2017 - 15:23, said:
Oare de unde ai scos fix 300 de euro ?! ... cumparati cuzinetii( la cota de reparatie care iese dupa rectificare), revizuita pompa de ulei, traseul de ulei, filtru, ulei, si manopera fratica ! cat crezi ca face ? daca la om ii bate toba, rulmentul (axul) de la priza directa sau vreo fulie, sa-i fie rusine ! ... ne-am pierdut (cu totii) timpul degeaba ! Edited by aurelde, 16 August 2017 - 15:39. |
#58
Posted 16 August 2017 - 15:34
Pai daca problema nu e de la arborele cotit , tu ce zici ?!
Edited by Dany_Darke, 17 August 2017 - 07:53. |
#59
Posted 16 August 2017 - 15:35
tamponul pe care il ai in cap e piesa de presiune dintre blocul motor si galeria de evacuare e alt ceva.... parca nu s-a plans ca are fum in masina sau in compartimetul motor.
Edited by Dany_Darke, 17 August 2017 - 08:12.
|
#60
Posted 16 August 2017 - 15:50
@Jericho22, ca sa nu ne mai invartim in jurul cozii du masina la un mecanic. Daca mecanicul considera ca trebuie desfacut motorul, atunci poate chiar trebuie sa il crezi. Acea bataie poate proveni de oriunde chiar daca tu ai impresia ca vine dintr-un anumit loc. Eu am patit-o cu un motor de VW in care se auzea, aleatoriu, o bataie scurta, metalica. Posibil nu vei crede dar era rulmentul de la pompa de apa, care nu huruia sau scoatea un sunet constant, pur si simplu avea batai aleatorii si scurte ca si cum ai fi lovit cu un ciocanel in motor.
Aici pe forum doar ne dam cu parerea si oricum le-ai invartit si le-ai amestecat ca nimeni nu mai stie exact ce simptome ai si in ce conditii. Te asteptam cu vesti de la mecanic...pana atunci pauza. Edited by tehnics, 16 August 2017 - 15:51. |
#62
Posted 16 August 2017 - 15:53
arg - tamburul este acea piesa care altii ii mai zic oala si se gaseste de fapt la roata, la masinile cu frana pe spate cu ferodou. ceea ce ai aratat tu acolo in link se numeste bucsa, iar in functie de destinatie i se mai zice si tampon de cauciuc, dar nicidecum tambur.
|
#63
Posted 16 August 2017 - 15:54
tehnics, on 16 august 2017 - 15:50, said:
@Jericho22, ca sa nu ne mai invartim in jurul cozii du masina la un mecanic. Daca mecanicul considera ca trebuie desfacut motorul, atunci poate chiar trebuie sa il crezi. Acea bataie poate proveni de oriunde chiar daca tu ai impresia ca vine dintr-un anumit loc. Eu am patit-o cu un motor de VW in care se auzea, aleatoriu, o bataie scurta, metalica. Posibil nu vei crede dar era rulmentul de la pompa de apa, care nu huruia sau scoatea un sunet constant, pur si simplu avea batai aleatorii si scurte ca si cum ai fi lovit cu un ciocanel in motor. Aici pe forum doar ne dam cu parerea si oricum le-ai invartit si le-ai amestecat ca nimeni nu mai stie exact ce simptome ai si in ce conditii. Te asteptam cu vesti de la mecanic...pana atunci pauza. Ok..legat de pompa de apa,si la mine a inceput sa huruie. Era in plan sa schimb kitul de distribuție + pompa dar cred ca intai o sa rezolv problema cu bataia. Bafta si sa auzim numai de bine |
#64
Posted 16 August 2017 - 15:56
Daca huruie pompa de apa, fuguta si schimba distributia si pompa mai repede.
De ce ? Pentru ca daca se gripeaza rulmentul ghici ce ? Sare distributia de la punct si atunci ai sa ai belele mai mari decat bataia aia de care spui... |
|
#65
Posted 16 August 2017 - 16:05
#66
Posted 16 August 2017 - 16:07
#67
Posted 16 August 2017 - 16:11
ai ditamai greiere sub masina, unde-i pompa de apa, nu crezi ca este suficient?
|
#68
Posted 16 August 2017 - 19:24
Jericho22, on 15 august 2017 - 23:31, said:
Salutare! Cine imi poate spune si mie cum suna bataia de vibrochen (arbore cotit) la o masina? Fi-ti cat mai expliciti va rog,gen : e o bataie continua sau nu,infundata sau subtire, la relantii sau in turatie. Nu se aude nicio bataie de acolo, in schimb se aud 3D la ralanti, ambreiajul, volanta, etc. Un fel de zgomot de metal pe metal. |
#69
Posted 16 August 2017 - 19:53
De obicei , mecanicii ii miros pe cei care nu se pricep si incearca sa ii stoarca de bani . Totusi , un motor are multe piese in miscare si fiecare poate genera un zgomot ciudat. Stiu cum suna pentru o persoana nepriceputa dar atunci cand masina a fost deja investigata suprefical si nu s-a descoperit sursa problemei ...aceasta problema se gaseste in motor . Nimeni de pe fata pamantului nu poate spune ce este in motorul tau pana nu il desface . Multi nu afla nici dupa . Insa , problemele cu pompa de ulei care a fost schimbata din motivul temeinic ca nu asigura debitul de ulei necesar ungerii ...au generat cu siguranta unele defectuni , aici putand sa intre uzura oricaror parti aflate in mscare atunci cand motorul functioneaza . Ai rezolvat problema cu debitul prin schimbarea pompei ..dar uzura aparuta ca urmare a functionarii cu ulei prea putin NU ! Faptul ca simti ca masina " trage " , poate inseamna ca a luat-o usor pe ulei. Daca motorul are turbina este aproape sigur ca turbina a fost afectata de debitul insuficient de ulei . Turbinele se invart la sute de mi de turatii pe minut . Orice lipsa partiala de ulei produce defectiuni. Folosirea uleului mai mult de un an , chiar daca numarul de km rulati este mai mic decat intervalul de schimb duce la defectuni majore.
Toate acestea trebuie sa fie intelese . Motorul este un ansamblu care functioneaza corect numai daca toate piesele / angrenajele care il compun functioneaza corect . Nu este masina de spalat , nu este calculator , nu este Mountain Bike . Este imposibil pentru noi sa te ajutam cu datele furnizate de tine. Desfacerea motorulu va insemna mult mai mult decat iti inchipui tu. Orice desfacere inseamna schimbarea tuturor garniturilor , a semeringurilor ( inclusiv a celor doua scumpe de la arbore ) , a lichidelor , a uleiului , rectificarea chiulasei ( cel putin verficarea planeitatii ei ) , verificarea turbinei si curatarea ei ( in cel mai fericit caz ) sau reconditionarea ei totala pentru ca daca are semne de uzura in ax trebuie schimbat tot . Chiar si la Brasov o astfel de lucrare costa mult . O alta problema este aceea a rulajului . Dupa un anumit rulaj , motoarele isi fac o suma de jocuri cu care functioneaza si este greu si scump de depistat si inlaturat aceste jocuri pentru ca trebuie sa schimbi practic totul inauntru . Am intalnit motoare cu dferite batai , desfacute , schimbat inauntru aproape tot ...montat la loc si tot batea . Daca duci la firme specializate fiecare bucata , mai cumperi masina de trei ori. O firma pentru turbosuflanta , una pentru chiulasa , una pentru bloc motor , alta pentru arbore . Cateodata este mai bine sa schimbi motorul cu unul adus de dincolo cu accesori pe el si ai scapat de griji. Edited by JurasikMan, 16 August 2017 - 19:53. |
|
#70
Posted 17 August 2017 - 01:50
Atat am inteles: masina sau motor nou, alfel intra banii de 3masini.
|
#71
Posted 17 August 2017 - 08:02
arg, on 16 august 2017 - 15:35, said:
tamponul pe care il ai in cap e piesa de presiune dintre blocul motor si galeria de evacuare e alt ceva.... parca nu s-a plans ca are fum in masina sau in compartimetul motor. arg, on 16 august 2017 - 16:05, said:
@Dany_Darke din pacate argou-ul folosit de mecanici nu e luat din dex ci cum a prins fiecare dupa ureche. cu toate astea, mecanicii sigur stiu ca ceea ce tu numesti tampon intre blocul motor si galeria de evacuare se numeste garnitura. nu are nici o treaba cu argoul. cand un mecanic cere un tambur de dacie, sigur nu se va referi la un suport motor, daca va cere un tampon pt galeria de evacuare, sigur nu va cere o garnitura. argoul nu are treaba, discutam de termenii uzuali din meseria de mecanic. iar daca un mecanic ar incurca acesti termeni, ala nu mai e mecanic. ti-am editat postarile vizavi de discutia de tambur. pe viitor incearca sa folosesti termenii tehnici pe aceasta arie si sa nu ne mai ascundem in spatele unui asa zis argou. aria este adresata chiar unor colegi nestiutori, astfel de termeni induc in eroare pe multi dintre acestia. multumesc de intelegere. |
#72
Posted 17 August 2017 - 08:25
@Dany_Darke
ok, multumesc. Edited by arg, 17 August 2017 - 08:26. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users