Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 

Zgomot vibrochen?

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#1
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Salutare! Cine imi poate spune si mie cum suna bataia de vibrochen (arbore cotit) la o masina? Fi-ti cat mai expliciti va rog,gen : e o bataie continua sau nu,infundata sau subtire, la relantii sau in turatie.

Mulțumesc!

#2
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Bataie la vibrochen ?? Nu apuca sa faca bataie ca se gripeaza inainte !

#3
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
Cand bate arborele misca masina cu totul , e un soc scurt dupa care gata ...nu mai misca nimic .
Bate boltul la piston poate , acel tacanit de prin zona lor vine , cuzineti biela, cuzinet palier etc dar nicidecum arborele .

Edited by ldpe, 15 August 2017 - 23:45.


#4
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Acum depinde ... in general cedeaza la ultimul palier ! Nu conteaza masina , am gasit de la Dacie pina la BMW(exemplu) !

Poti asculta , in "liniste"(numa liniste nu e !) cu un banal stetoscop !

P.S.- La tine , e posibil canale de ungere infundate , dar so dus cuzinetii di palier +vibrochen !
nu poti sa identifici cauza , decit dupa ce desfaci !

Ce masina si "x" km ?

Edited by tidicristi, 15 August 2017 - 23:59.


#5
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
@initiator
Mai bine zi ce-ti bate, de unde se aude si o proba audio ca te descalcesc colegii...

Edited by arg, 16 August 2017 - 00:44.


#6
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014

 tidicristi, on 15 august 2017 - 23:52, said:

Ce masina si "x" km ?

aceeasi masina din topicul asta cu foaaaaaaaarte multe probleme

si poate chiar si trepidatiile de care mentiona si aici. topice avem destule, dar nu sunt bagate in seama.

#7
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011
cand bate ala, in primul rand ti se aprinde becul de la presiunea de ulei scazuta.
zgomotul oricum e unul infundat, gros, audibil in relanti si acentuat in sarcina.
daca soferul nu aude ce striga motorul, ajung sa se invarta cuzinetii in locas, distrugand si bielele si blocul motor.
daca tot nu aude, iese biela prin bloc si de data asta orice sofer isi da seama :D

#8
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Indiferent de natura problemei trebuie sa desfaci motorul. Dupa aia o sa stii sigur ce bate .

#9
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Din start cuzineti uzati care pierd presiune de ulei la relantiu. La turatie mai mare, pompa se invarte mai repede, debit mai mare si reuseste sa iti mai ridice un pic presiunea de ulei astfel incat sa iti stinga martorul in bord.
Vezi ca la astfel de situatii, daca ai probleme cu pompa de ulei usor, usor urmeaza si turbina.
Cum a spus si colegul @tidicristi, cel mai problematic este ultimul palier. Chiar ieri am explicat aici de ce iar cu un post mai jos am pus ceva calcule. Culmea, tot Ford.

L.E. Si inca o chestie, poate nesemnificativa, dar trebuie verificat si by-pass-ul de la pompa de ulei.

Edited by tehnics, 16 August 2017 - 08:26.


#10
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Off- oare citi de aici , au facut bucati un motor? oare stiu ca un ulei prost distruge ? suntem doar 10-15 pe acest forum , care macar un motor am facut in viata noastra !...restul e doar gargara si "ochiul" si site monomarca !
on-in ultimi 3-4 ani , am lucrat doar utilaje grele , konecranes , baumann , linde ,...toate forklift ...cu tot ce vine electrica +electronica+hidraulica ! nu mai mai murdaresc zilnic , doar 2 zile pe saptamana (10-12 ore)!

#11
aurelde

aurelde

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 26.06.2017

 Jericho22, on 15 august 2017 - 23:31, said:

Salutare! Cine imi poate spune si mie cum suna bataia de vibrochen (arbore cotit) la o masina? Fi-ti cat mai expliciti va rog,gen : e o bataie continua sau nu,infundata sau subtire, la relantii sau in turatie.

Mulțumesc!
arborele cotit (vibrochenul), are 2 parti : partea cu manetoanele ptr biele si propriul ax !
zgomotul cu un ton mai inalt si relationat cu turatia este de maneton.
sunetul mai grav, legat de solicitarea motorului este al axului.
bafta

Edited by aurelde, 16 August 2017 - 08:44.


#12
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
In cazul in care are volanta cu masa dubla iar volanta este pe duca, ar putea fi si de acolo problema.
Asta mi-a scris in privat "e o bataie infundata (gen toba sparta) se opreste 10-15 sec dupa care i ar bate 5-10 sec..doar la relantii o au. Ceva idei?"

Tot pe privat mi-a scris" Intr-adevar aveam probleme cu presiunea de ulei la relantii,dar s-a desfacut baia dupa care s-au verificat cuzinetii de biela (am inteles ca acestia cedeaza primii) si sunt neatinsi."

La o masina cu peste 200 000 de km sa spui ca ai cuzinetii neatinsi inseamna ca nu esti mecanic sau nu stii cum arata un cuzinet nou.

Eu am doua teorii: Ori colegul nu spune tot adevarul ori mecanicul e vecinul de la parter care se plictiseste si face pe "mecanicul" ...

Edited by tehnics, 16 August 2017 - 08:52.


#13
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004
Daca zicea ca are o bataie la "madular" cred ca se umplea forumul cu si mai multe opinii.
    Probabil voia sa afle unde sa NU se duca cu masina la reparat. Adica in zone din astea ale tarii cu mecanici care-si dau cu parerea inainte sa stie despre ce e vorba.


#14
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

 tehnics, on 16 august 2017 - 08:49, said:

In cazul in care are volanta cu masa dubla iar volanta este pe duca, ar putea fi si de acolo problema.
Asta mi-a scris in privat "e o bataie infundata (gen toba sparta) se opreste 10-15 sec dupa care i ar bate 5-10 sec..doar la relantii o au. Ceva idei?"

Tot pe privat mi-a scris" Intr-adevar aveam probleme cu presiunea de ulei la relantii,dar s-a desfacut baia dupa care s-au verificat cuzinetii de biela (am inteles ca acestia cedeaza primii) si sunt neatinsi."

La o masina cu peste 200 000 de km sa spui ca ai cuzinetii neatinsi inseamna ca nu esti mecanic sau nu stii cum arata un cuzinet nou.

Eu am doua teorii: Ori colegul nu spune tot adevarul ori mecanicul e vecinul de la parter care se plictiseste si face pe "mecanicul" ...

Crezi ca are rost sa mint? Adica pe mine nu m ar interesa sa aflu care e problema? Ti am spus ca in momentul cand mi a desfacut baia au verificat cuzinetii de biela. Asta a fost primul lucru care l au facut. Au zis ca sunt in regula si m au sfatuit sa schimb pompa. Acum dupa 3k km nu mi se mai aprinde becul la ulei insa am ramas cu bataia asta care o aveam si inainte de a schimba pompa..

Cat despre service nu stiu ce sa zic ca e prima data cand am mers la ei..M au convins prin faptul ca ofera garantie cu factura si etc...


#15
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Parerea mea ca ala nu e service, indiferent ca iti da garantie si factura. Adica tu te duci cu o problema si totusi problema persista si ala tu numesti service ca iti da garantie ?
Pai iti da garantie pentru pompa si schimbat pompa...atat.
Sau nu le-ai spus si despre bataia despre care ne povestesti noua ?
Daca i-ai intrebat depsre acea bataie, atunci care a fost raspunsul lor ? De ce nu au remediat problema ?

Ti-am mai spus si pe privat ca atata timp cat ai dat baia jos si ai acces la cuzineti, atunci ii verifici pe toti, nu doar jumate din ei. Asta ar trebui sa faca un service care se respecta.

La fel, ti-am recomandat pe privat sa folosesti, pentru motoare cu multi km in bord, ulei Triax conform normei cerute de Ford. ARAL cred ca e cel mai ieftin si cel mai prost ulei.

Edited by tehnics, 16 August 2017 - 09:48.


#16
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

 tehnics, on 16 august 2017 - 09:42, said:

Parerea mea ca ala nu e service, indiferent ca iti da garantie si factura. Adica tu te duci cu o problema si totusi problema persista si ala tu numesti service ca iti da garantie ?
Pai iti da garantie pentru pompa si schimbat pompa...atat.
Sau nu le-ai spus si despre bataia despre care ne povestesti noua ?
Daca i-ai intrebat depsre acea bataie, atunci care a fost raspunsul lor ? De ce nu au remediat problema ?

Ti-am mai spus si pe privat ca atata timp cat ai dat baia jos si ai acces la cuzineti, atunci ii verifici pe toti, nu doar jumate din ei. Asta ar trebui sa faca un service care se respecta.

La fel, ti-am recomandat pe privat sa folosesti, pentru motoare cu multi km in bord, ulei Triax conform normei cerute de Ford. ARAL cred ca e cel mai ieftin si cel mai prost ulei.

Acum am ulei Ford 10w40. Lor nu le am spus de bataie. Am fost la ei cu motivul ca mi se aprinde becul la ulei la relantii. Au rezolvat asta..Acum problema e bataia asta. Nu am apucat inca sa ajung la service

Ps: ai acces pe la baie la cuzinetii de palier?

Edited by Jericho22, 16 August 2017 - 09:52.


#17
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
evident ca este acces. dar pt a putea elabora o astfel de teorie ca sunt buni, trebuiesc demontati, iar la cum ai pus intrebarea, e 100% sigur ca aia n-au demontat nimic, dar ti-au dat "garantie" ca sunt ok.

#18
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

 Jericho22, on 16 august 2017 - 09:50, said:

Acum am ulei Ford 10w40. Lor nu le am spus de bataie. Am fost la ei cu motivul ca mi se aprinde becul la ulei la relantii. Au rezolvat asta..Acum problema e bataia asta. Nu am apucat inca sa ajung la service

Ps: ai acces pe la baie la cuzinetii de palier?

Da,pe la baie ai acces la toti cuzinetii,nu doar la cei de palier.
De unde stii ca bataile vin de la vibrochen?Esti sigur-sigur de acest lucru?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate